Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 1 of 1

Thread: Review: Skull and Bones

  1. #1 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

    Review: Skull and Bones

    Anuntat in cadrul conferintei E3 din 2017, Skull and Bones a starnit imaginatia multor jucatori, care sperau cumva la o continuare spirituala pentru Assassins Creed Black Flag si o imbunatatire a luptelor navale. Tin minte si acum acel prim CGI trailer impresionant si cat de hyped am fost dupa vizionare, desi nu am fost mare fan al luptelor navale din AC Black Flag.
    Dar si cat de dezamagit am fost cand am vazut primul gameplay prezentat in timpu aceluiasi E3 2017 si am vazut ca era “doar” un 5 vs 5 PvP arena game, in loc sa fie ceva deschis.

    In 2018 avusese loc prima schimbare de directie si deja era prezentat ca un joc Open World Multiplayer game, iar acel gameplay trailer mi-a readus atentia asupra jocului.
    Detaliile corabiilor, nivelul de realism al apei, dar si combat-ul in echipa, m-au facut sa-l astept cu interes.

    Din pacate, dupa acel moment, dezvoltarea jocului a suferit cateva amanari si schimbari de studiouri, iar dupa nenumarate versiuni closed beta si cateva open beta, Skull and Bones a fost lansat pe 16 Februarie 2024 pentru Playstation 5, Xbox Series S/X si PC cu cross progression si cross play.

    Se ridica oare Skull and Bones la inaltimea asteptarilor, mai ales dupa atatea amanari si schimbari de directie? A meritat oare asteptarea?
    Haideti sa aflam impreuna din randurile ce urmeaza.


    Prezentare si poveste

    Skul and Bones este un joc open world multiplayer, in mare parte un PvE, dar si cu momente PvPvE, cu elemente de RPG si care poate fi jucat atat singur, cat si cu pana la 2 prieteni.

    Actiunea jocului are loc in timpul asa numitei Epoci de Aur a pirateriei, intr-o lume frumoasa dar periculoasa, in zona Oceanului Indian, mai exact de la Coasta Africii, in Sud-Vest, pana la arhipelagurile din Sud-Estul Asiei. Nu este o reprezentare reala a Oceanului Indian, dar foloseste acelasi cadru colonial istoric pentru a aduce la viata avanposturile, comertul si navele din regiune.

    Povestea noastra incepe cand suntem salvati din ocean, fiind parte din crew-ul unei corabii distruse, iar scopul jucatorului este sa devina cel mai renumit pirat care navigheaza acele ape.

    Dupa primele cateva minute ce se desfasoara in jurul epavei respective, facand cateva misiuni scurte pentru a invata mecanicile de baza, suntem lasati sa navigam catre Oceanul Indian si prima asezare importanta a jocului, Sainte-Anne.
    Acolo il intalnim pe John Scurlock, un kingpin regional, care ne va oferi misiuni principale pentru prima jumatate a jocului.
    Tot in Sainte-Anne vom avea acces la diversi negustori si misiuni secundare, lucru despre care voi scrie in sectiunea de Gameplay.

    Sincer, povestea mi s-a parut de umplutura, nu prea bine scrisa dar nici prea bine jucata si m-a pierdut destul de rapid, facandu-ma sa dau skip cam la toate dialogurile pentru a ma focusa pe ceea ce-mi place, adica sa navighez, sa descopar si sa ma bat, sau pe a culege componentele necesare pentru a face o arma sau pentru a upgrada corabia.


    Grafica si sunet

    Pe partea grafica, jocul este de o antiteza incredibila.

    Astfel ca avem 2 planuri:
    1. Cand suntem cu “barcuta” pe apa, unde jocul arata foarte bine overall, cu o directie artistica frumos realizata, simularea apei foarte buna cu valuri realiste cand e apa calma sau super furtuna, nori volumetrici, nave detaliate, panze care se misca in vant, draw distance mare si multe alte detalii peste tot, ce-l fac sa arate ca un veritabil joc “current gen”, chiar daca are mici scapari pe console, cu LOD mic sau geometrie mai mica la insule.
    Tot aici as putea include si o mica parte din punctul 2 si anume cele 2 asezari principale, care au rol de main hubs, Sainte-Anne si Telok Penjarah, reprezentate grafic foarte detaliat si cu o iluminare diferita de restul jocului.

    2. Cand suntem cu omul in diverse locatii, ceva blocat parca in era PS3, cu animatii rudimentare, destul de low poly in cea mai mare parte de locatii – singurele exceptii ar fi chiar cele 2 main hubs mentionate mai sus – dar in rest, totul este fad si lipsit de viata, texturi de rezolutie mica chiar si in mod 4K, oamenii de pe insule stau in punct fix si au un numar foarte limitat de animatii, LOD incredibil de mic pentru ceva atat de saracacios in detalii, 0 interactiune cu mediul inconjurator si as putea continua inca vreo 10 randuri.

    Nici macar reprezentarea grafica a valurilor care se lovesc de tarm, nu exista – e doar o spuma ciudata animata deficitar - iar sunetul in acele momente, lipseste complet (pe partea de apa, vant, mediu inconjurator overall) – nu stiu daca este bug sau feature, pentru ca nu a fost reparat nici la mai bine de o luna de la lansare.

    Din ce am vazut in testele mele dar si in diverse analize, pana si cele 2 moduri grafice disponibile pe console sunt in aceiasi antiteza.

    Astfel ca pe Xbox Series X si PS5 avem un mod 30fps, care ruleaza in locked 4K, unde avem si efecte de particule care arata bine (de genul fum, explozii, ploaie) - modul in care l-am jucat eu in cea mai mare parte a timpului.

    Si avem un mod 60fps care mi s-a parut un dezastru absolut, pentru ca jocul ruleaza in 720p iar cu ajutorul FSR2, este upscalled la 1440p, unde pe langa rezolutia super mica, sprite-urile folosite pentru efecte si particule sunt “quarter scale”, adica 25% din screen resolution (din acel 720p), iar asta se vede ingrozitor cand suntem cu corabia, in combat, unde se vad niste pixeli oribili de la explozii/foc, ce mai degraba m-au dus cu gandul la arma “pixelizer” din Ratchet and Clank, doar ca aici nu era nimic amuzant.

    Partea buna este ca jocul nu are nevoie de super viteza de reactie, fiind un joc destul de slow overall, astfel ca, cel putin din controller, mi s-a parut mai mult decat perfect de jucat in 30fps.

    Pe partea de sunet, cel putin jucat in majoritatea timpului cu casti, pentru party, suna destul de bine overall, cel putin cand suntem pe apa, de la oamenii care canta pe barca, la vantul din panze, pescarusi, explozii si galagia furtunii, mi s-au parut potrivit alese si ajuta la imersiune.
    O chestie care mi-a lipsit a fost un oarecare control asupra ce melodii canta echipajul, astfel ca melodia “Skull and Bones” prezentata in 2023, mi-a cantat-o echipajul doar o singura data, chiar in primele minute ale jocului, iar in rest au ales alte melodii – nu stiu daca doar asa trebuia sa se intample sau sunt prea multe melodii si prea putine momente cand le pot activa, dar ar fi fost folositor un buton de next/previous song.

    Totodata, voice acting-ul mi s-a parut destul de slab, atat ca intonatie dar si ca accent/personaje. Mi s-a parut out of place mereu si nu am reusit sa gasesc macar un personaj care sa sune asa cum arata sau care sa mi se para natural in ceea ce spune.


    Gameplay

    Ca stil de joc, cei de la Ubisoft definesc Skull and Bones ca fiind un “open-world naval combat multiplayer game”.

    Eu l-as cataloga ca o parte de Division, combinat cu ceva gen Death Rally open world cu mecanici RPG – dar cu corabii.

    Astfel ca Skull and Bones poate fi jucat atat singur cat si in grup (format din maxim 3 persoane, nu 4 asa cum ne-a obisnuit Ubisoft in trecut), are o structura open world si mecanici RPG destul de bine implementate.

    Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa-ti construiesti propria corabie iar pentru asta avem nevoie de componente pe care le gasim în lume.

    Iar asta se poate face in cel puțin doua feluri: ori jefuim alte corabii, alti comercianti care transporta bunurile intre porturi, ori cautam componentele de care avem noi nevoie, pe harta, adica lemne, cuie, panza samd si ori facem harvesting, ori le cumparam de la diverse porturi (unde putem da si Plunder ca sa le jefuim).

    Pentru a putea taia lemne sau alte plante, avem nevoie de unelte – fierastrau, coasa, samd, iar pentru a pescui avem nevoie de harpon si de un vas compatibil cu pescuitul.
    Iar fiecare unealta poate fi upgradata pentru a fi mai eficienta.

    Iar toate aceste unelte se fac prin crafting, deci alt loot din alte parti.

    Am descoperit ca cel mai usor e sa distrugi corabii, astfel ca am lasat, dupa prima ora, harvestingul de orice fel, deci si upgarde-urile necesare pentru asta.
    Dupa ceva timp, cand ai suficiente resurse, poti face upgrade la tot, fara sa stai sa le cauti individual.

    Pentru a crea arme sau nave mai bune, avem nevoie de blueprints. Iar pentru a cumpara/debloca blueprints noi, avem 2 optiuni - putem lua misiuni secundare de la comercianti, desi nu toate misiunile ne dau blueprints; sau putem merge pe ce dorim sa construim, dam sa ne arate unde gasim blueprintul si apoi navigam si-l cumparam.

    Dar la fel si aici, am descoperit ca e mai usor sa te plimbi pe harta, sa descoperi insule si asezari noi si cam toate blueprints le poti cumpara.
    Iar banii nu mai sunt o problema dupa un timp, mai ales daca distrugi toate corabiile care-ti ies in cale.

    Astfel ca mi-am creat misiuni proprii pentru orice aveam nevoie pentru a face corabii noi sau arme/armuri si m-am pus pe treaba, facand ce-mi facea placere si nu lucrurile repetitive pe care ar fi trebuit sa le fac prin harvesting.

    Ce e misto e ca odata avut blueprintul, dai track si-ti arata si pe harta unde gasesti ce ai nevoie, fie ca e vorba de harvesting sau rute de transport ale comerciantilor, pentru a sti pe cine sa distrugi - voiam sa scriu “jefuiesti”, insa din pacate o asemenea metoda nu a fost implementata.

    Era interesanta o mecanica de board ships, jefuit si apoi lasat libere sau adaugat in flota noastra si sa facem transport de diverse, pe ce rute avem, in fuctie de ce si cu cine avem relatii pe harta.

    Asa ca m-am apucat sa vanez/distrug corabii, unde pe langa materialele necesare, luam si altele pe care le puteam vinde, bani, dar si Infamy/XP.

    Si aici intervine partea incredibil de fun a jocului - cu 1-2 prieteni, doar mindless roaming si distrus tot ce prinzi si plunder la orice fort gasesti, efectiv poti pierde zeci de ore asa, iar asta e cea mai buna parte a jocului - sau poate chiar singura parte cu adevarat fun a jocului.

    Desigur ca intr-un joc cu pirati nu puteau lipsi celebrele Treasure Hunts, hartile si cautarile de comori, dar din pacate, aici avem cateva lucruri care puteau fi implementate mai bine.
    In primul rand, putem avea maxim 5 harti de comori pe vas, iar daca vrem sa luam unele noi, trebuie ori sa gasim comorile pentru care avem deja harta, ori sa aruncam din hartile vechi.

    Gasitul de comori este destul de deficitar implementat in ideea in care cand ajungem intr-o locatie, ne spune daca avem vreo harta de comori pentru acea locatie, iar apoi ramane doar sa vedem harta si sa incercam sa o gasim.
    Problema activitatii in sine este fix implementarea deficitara a interactiunii cu omul - putem doar sa mergem pe unu din cele 2-3 drumuri de pe o insula - nu putem sa ne cataram pe nimic, sa taiem crengi sau orice altceva care ar face activitatea mai interesanta, dar si gasitul putin mai greu – eventual niste puzzles simple pentru a ajunge acolo.
    Iar cand ajungem in zona respectiva, ca sa fie si mai usor de gasit, vedem o lumina galbena care iese din pamant.
    Apoi apasam un buton si face singur o animatie de scos cufarul din pamant, la nivel de PS3, fara macar ceva particule de nisip.
    Iar ce gasim in aceste comori e ceva atat de nesemnificativ incat nu merita deranjul - si am gasit harti pentru comori de toate “culorile”, iar ce am gasit nu a meritat timpul pierdut.

    Pentru a creste in nivel, avem nevoie de XP sau Infamy cum se numeste aici.
    Iar acest Infamy se obtine facand diverse activitati, de la distrus simple corabii, la vanat animale sau facut misiuni secundare sau principale.

    Exista 10 tiers (niveluri) de Infamy disponibile, desi consider ca ori sunt prea putine, ori castigam mult prea mult Infamy, prea rapid.
    Astfel ca m-am trezit ajuns la level maxim – Kingpin, dupa un maxim 10h de joaca, iar apoi se adauga un numar penste Kingpin, deci putem ajunge Kingpin 27 (cum sunt eu acum) fara nicio problema sau impact asupra jocului.
    Sunt de parere ca un astfel de level cap nu are ce cauta intr-un joc de genul acesta, dar mai ales, cred ca ar trebui sa fie mult mai greu sa avansezi in nivel, mai ales intr-un joc care se vrea a fi jucati pe o perioada mult mai lunga de timp.

    Pe partea de corabii, avem acces la 10 clase, desi as zice ca sunt doar 5, fiecare avand cate 2 feluri, cu diferente foarte mici intre ele – sau cel putin asa mi-am dat eu seama.
    Oricum de la un punct, nu am mai simtit nevoia de upgrade, pentru ca nu puteam adauga mai multe arme sau extra protectie, ci se modifica doar storage space, cat de mult puteam cara cu vasul si alte cateva perks nesemnificative pentru mine.

    La fel cu vasele inamicilor, mi se pare ca toti arata cam la fel sau fac aproximativ aceleasi lucruri.
    Ok, sa arate la fel, ca doar nu introducem nave spatiale, dar sa fie specializate pe ram-ing, sa fie specializate pe tras doar cu mortar, pe diferite clase, pe tras doar cu foc, doar cu ghiulele, samd.
    Dar daca toate au aproape toate armele, nu mai e asa fun.

    Iar pe partea de storage, este o chestie care nu mi-a placut si anume faptul ca indiferent cat de mare e corabia, difera doar cantitatea de marfa pe care o putem cara, dar nu si numarul de sloturi disponibile - toate au 50.
    Iar 1 obiect = un slot.
    Deci daca avem 5 feluri de munitie, fiecare cu 1000+ bucati sau 5 harti de comori de 10g fiecare, ele ocupa la fel se mult storage space pe corabie.
    Astfel ca m-am trezit de multe ori ca aveam ocupat cel mult jumatate din greutatea maxima, dar totusi nu puteam sa mai culeg nimic pentru ca aveam toate cele 50 de sloturi ocupate.

    In functie de corabia la care avem acces, putem instala arme in fata, laterale, spate si mijloc (arme speciale de genul mortar), dar indiferent cat avansam si upgradam navele, nu vom putea pune cate 2 feluri de arme intr-un loc, ci ramane la fel de limitati ca la inceput – iar unele arme au timp de reload atat de mare, incat devin aproape inutilizabile in combat.

    Ca weapon types avem de unde alege - cu incarcare rapida dar damage mai mic, cu spread mare, long range, torpile, aruncator de flacari, mortar sau chiar rachete, desi mi-a lipsit si chiar mi-as fi dorit sa gasesc implementat ca mecanica, ceva arma de distrus panzele sau catargele corabiilor, ca sa le facem sa nu se mai miste in combat si a fi mai usor de distrus.

    Pentru protectie putem adauga un scut in fata, care ne poate oferi si un boost la ramming.

    Desigur ca fiecare arma sau armura are si diverse alte boosts de genul Piercing, Fire, Tearing, Exploding si altele.

    Iar in rest, sunt doar lucruri estetice, de la o placuta cu nume in spatele vasului, la detalii exterioare sau o timona diferita, inclusiv aditia unu animalut care nu face nimic, doar arata bine daca jucam 1st person.

    Ca tot am mentionat de 1st person, avem acces la 3 camere:
    • 1st person – si vedem mainile piratului cum invart timona si haosul de pe vas, dar nu prea utila in navigare;
    • 3rd person – si vedem vasul in toata splendoarea lui, putand roti camera dupa bunul plac – o camera destul de wide si cea mai folosita de mine;
    • un fel de 1st person din perspectiva tipului din turn, functie nu prea utila in majoritatea timpului.
    Iar cand tintim cu armele, jocul trece automat intr-un fel de 1st person view, cumva din mijlocul vasului, dar se apropie mai mult de marginea care trage.

    Pe langa lucruri estetice, arme si scut, mai avem un meniu de adaugat “furniture”, care de fapt sunt niste masinarii care ne ofera mici bonusuri pasive – de la crescut bonusul de atac al crew-ului, la stamina recovery sau chiar creat munitie pe vas.

    Iar daca tot am mentionat “stamina”, mi se pare deficitar implementata si in majoritatea timpului, nu inteleg ce cauta acolo.
    Ok, inteleg logica de a fi acolo in combat, cand nu poti sa fugi de inamic mereu ci trebuie sa te lupti sau sa te adaptezi.

    Dar cand ai de mers cu barcuta ceva distanta de 6-12km, sa trebuiasca sa merg cu viteza mai mica la fiecare cativa sute de metrii pentru ca oboseste echipajul sau…barca, e ciudat.

    Puteau dezactiva functie cand nu esti in combat…

    Iar vantul afecteaza viteza de deplasare al vasului, dar si cat de rapid se consuma acea stamina bar, iar daca avem vantul in fata, nu avem nici viteza si se termina si stamina mai rapid, acest lucru ducand la incredibil de multe momente frustrante.

    Si ca tot am zis de vant, trebuie sa mentionez – de departe – cel mai enervant lucru observat de mine si de oamenii cu care am jucat – vantul este aproape mereu din fata, cand ai de ajuns undeva rapid sau de mers mai departe!

    Totodata, cand joci cu prietenii pe acelasi server/aceiasi harta, sincronizarea nu are loc 100%, astfel ca fiecare are alt time of day/vreme, dar si fiecare e cu “vantul ma-sii”, astfel ca ne-am trezit de multe ori, cand mergea in directii diferite, sa avem toti vantul in fata…

    Revenind la corabie, de fiecare data cand construim una noua, avem optiunea sa mutam tot ce aveam pe cea veche, iar apoi sa-I punem protectie sau arme – inclusiv sa le mutam pe cele de pe corabia veche.
    Problema apare cand nu putem face nimic altceva cu cele vechi – nu le putem vinde sau sa asignam un echipaj care sa se ocupe de ceva rute de trading sau sa ne urmeze in batalii, ca AI controlled.
    Ele doar stau acolo si le putem schimba cand si daca vrem, desi nu am simtit niciodata nevoia sa merg la ceva inferior.

    Harta jocului este incredibil de mare si tipic Ubisoft, plina de activitati si lucruri de descoperit.

    Astfel ca avem foarte multe insulite cu asezari mici, pe care putem debarca pentru a ne cumpara munitie, a mai lua mici side quests sau sa lasam ceva in depozit – fiecare asezare are o usa in pamant unde avem un depozit interconectat unde putem depozita oricat de multe lucruri vrem (cred – ori nu am ajuns eu la o limita, ori nu are una).

    Un lucru care mi-a si placut, dar mi-a si displacut, este ca in open sea, avem anumite zone unde intalnim niste furtuni superbe, cu valuri imense, unde au loc niste batalii epice.
    Foarte misto reprezentate grafic, fizica apei impresionanta, iar luptele sunt la un alt nivel tocmai pentru ca trebuie sa fi atent la valuri, ca sa nu tragi degeaba.

    Din pacate, aceste zone cu furtuni sunt cumva separate de restul jocului, astfel ca nu migreaza spre tarm si nu intalnim furtuni de genul si prin canale sau asezari, sa ne izbeasca valurile de tarm si sa ne distruga vasul.

    Ca activitati, avem World Events, niste activitati care se spawneaza random pe harta, de forma unui convoi de cateva corabii imense principale + cateva de protectie, care traverseaza o anumita portiune de harta, doar pentru un anumit timp, iar noi trebuie sa le distrugem pentru diverse feluri de loot, de la nestemate la coniac sau chiar misiuni de escorta a comerciantilor care au o tinta pe spate si au nevoie de ajutor.

    Putem face Plunder cam la orice asezare de pe harta, iar asta inseamna sa ramanem intr-o anumita zona, sa distrugem turnurile asezarii respective si sa distrugem si corabiile care vin sa o ajute la aparare.
    De regula asa poti lua gratis, ce vand ei, daca nu avem bani sau daca nu vrem sa-I cheltuim.

    Mai avem Treasure Hunts despre care am discutat mai sus, dar si niste investigatii cumva ciudate, cu mici franturi de discutii pe care le gasim random prin diverse asezari si trebuie sa le punem cap la cap pentru a descoperi ceva.

    Totodata mai gasim si 2 activitati speciale:
    • Kuharibu (Sea Monster) – un fel de crocodil monstru, pe care l-am intalnit doar o sigura data, in open beta, destul de greu de omorat in 4-5 oameni, dar o lupa intensa – nu am reusit sa gasesc si misiunea care duce la aceasta lupta;
    • Maangodin (Ghost Ship) – o corabie pirat care apare random pe harta, dar pentru care putem gasi si o misiune. Lupta este destul de interesanta, pentru ca are viata foarte mare si e nevoie de multi oameni pentru a o dobora, are damage foarte mare si mi s-a intamplat de cateva ori sa raman fara munitie si sa fiu nevoit sa fug pana la cel mai apropiat port, in timp ce prietenii mei continuau sa se lupte cu ea.
    Si acum sa trecem la ceva activitati de End Game si vom incepe cu The Helm.

    Acest The Helm este un fel de organizatie care se ocupa cu fabricarea unor “high value trade items”, chestii ilegale de genul opium sau rom, dar au si contactele catre care le poti vinde.

    Astfel ca fiecare din cele 2 birouri accesibile momentan au:
    • Supply Network – care ne ajuta sa cumparam materia prima de care avem nevoie pentru distilerie – activitati zilnice dinamice.
    • Order Registry - locul unde gasim smugglers pentru a ne vinde produsele, in functie de gradul de dificultate, de la small orders la legendary orders – in timp ce avem produsul pe vas, nu putem face fast travel si suntem atacati atat de inamici normali, cat si de alti players.
    • Distillery – locul unde punem produsele intr-un cazan si asteptam sa se produca. Iar aici putem produce diverse tipuri de Rom, Opium, Gin sau trabucuri.
    Totodata, tot pe partea de end game, avem si world events care apar o data la cateva minute, in care putem cuceri anumite porturi (Manufactories) unde o data cucerite, putem investi banii proprii pentru a produce bunuri si cam o data la o ora, putem merge sa ridicam o moneda speciala, cu ajutorul careia putem achizitiona arme (si nu numai) inaccesibile altfel sau ii putem investi in a upgrada acele manufactories pentru a produce si mai multi bani.

    Iar o misiune de cucerire a unui astfel de Manufactorie, este asemanatoare cu un Plunder si anume, suntem nevoiti sa ramanem intr-un cerc pentru o anume durata de timp, in timp ce suntem atacati atat de catre inamici controlati de AI, cat si de alti jucatori.

    Acum la final, as dori sa trec in revista cateva lucruri care m-au deranjant pe parcursul celor cateva zeci de ore:
    • De cele mai multe ori cand pornesti harta, dureaza cateva secunde bune pana afiseaza iconita ta sau a prietenilor si cum jocul nu are pauza, te trezesti lovit de ceva stanca, in combat sau chiar distrus.
    • Desi pare masiv, mi s-au parut destul de putine activitati si overall, destul de putin content diferit.
    • Faptul ca ajungi mult prea repede la nivel maxim.
    • Faptul ca esti aproape mereu doar cu vantul in fata.
    Jocul pare cumva neterminat din foarte multe aspecte (un lucru normal pentru astfel de jocuri), inclusiv harta care are un colt (stanga sus) rupt – probabil ceva update viitor si cumva, dupa atatia ani de dezvoltare, ma asteptam sa scoata ceva cu mult mai mult content initial, ca sa nu fie nevoie sa asteptam alti 2-3 ani pentru a avea un produs complet.


    Concluzie

    Cred ca ar trebui inceput cu elefantul din camera.
    Este jocul un AAAA game? Nu - nici pe departe. Ba chiar as putea spune ca este un fel de AA game. Cred ca tocmai aceasta afirmatie, venita de la CEO-ul Ubisoft, a infuriat lumea si a facut jocul sa piarda niste vanzari serioase.
    Este o continuare indirecta de Assassins Creed? Nu, nici pe departe.
    A meritat development-ul de 11 ani sau cat a stat? Nu, nici pe departe.

    Overall este la ani lumina chiar si de AC Black Flag, dar as putea merge si mai departe si sa spun ca este departe cam de orice alt joc 3rd person existent, iar asta pentru ca el, de fapt, nu este un joc 3rd person, cat este mai degraba un joc cu vehicule cu arme (ganditi-va la Forza Horizon combinat cu Death Rally daca vreti) cu mecanici RPG necesare pentru a ne upgrada sau schimba vehiculul si armele acestuia.

    Si nu spun asta, avand asteptari de Assassins Creed, adica sa ne lase sa coboram de pe vas oricand si oriunde, inclusiv sa sarim in apa sau sa avem sistem full de catarat oriunde, mai ales la cat de multe insule sunt disponibile in joc (clar nu as fi refuzat asa ceva), dar mi-as fi dorit sa avem mai mult de o actiune disponibila cu omul si anume butonul de interactionat cu lumea pe Y/Triunghi. Dar nu avem macar un buton de sarit, iar combatul cu omul este inexistent.

    Si totusi, cu 1-2 prieteni alaturi, este incredibil de fun si merita sa te pierzi cu orele in apele Oceanului Indian, jefuind tot ce prinzi sau ajutandu-va reciproc la transportul de “high value trade items”.

    Overall jocul este mult mai bun decat simt ca se asteapta lumea, mai ales jucat cu prietenii.
    Dar clar e mult mai slab decat ce putea sa fie.

    Recomand sincer ori sa-l incercati la un Free Play Days pe platforma preferata, ori sa asteptati o reducere serioasa.
    Pana atunci, poate adauga si new content.

    Multumesc celor de la Ubisoft pentru exemplarul jocului oferit pentru review.


    Nota

    Story: 6
    Gameplay: 7
    Sunet: 7
    Grafica: 7
    Fun factor: 8

    Nota Finala: 7
    Attached Images Attached Images skull-bones-01-main.jpeg skull-bones-02.jpg skull-bones-03.jpg skull-bones-04.jpg skull-bones-05.jpg skull-bones-06.jpg skull-bones-07.jpg skull-bones-08.jpg skull-bones-09.jpg skull-bones-10.jpg skull-bones-11.jpg skull-bones-12.jpg skull-bones-13.jpg skull-bones-14.jpg skull-bones-15.jpg skull-bones-16.jpg skull-bones-17.jpg skull-bones-18.jpg skull-bones-19.jpg skull-bones-20.jpg

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Skull and Bones By OEE in forum Console Club
    Replies: 86 Last Post: 26-03-2024, 19:12
  2. Replies: 0 Last Post: 12-06-2017, 23:49
  3. Replies: 0 Last Post: 12-06-2017, 23:49
  4. Replies: 0 Last Post: 12-06-2017, 23:48

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts