Nu are nicio treaba cu Division cu alt setting. Pe principiu asta e si un fel de GTA.
Este foarte orientat pe stealth si in mod clar, este o continuare directa pentru Wildlands.
Nu are nicio treaba cu Division cu alt setting. Pe principiu asta e si un fel de GTA.
Este foarte orientat pe stealth si in mod clar, este o continuare directa pentru Wildlands.
Am jucat cateva ore weekendul asta, in Beta, atat SP cat si co-op.
Au fost mult mai putine misiuni - de fapt, parca doar una - dar zona mai mare de explorat pe harta.
Dpdv grafic, nu inteleg ce s-a intamplat. Ori se vedea mai bine tesselation-u pe noroi cand era totul low res, ori a scazut in calitate, pentru ca nu mai este la fel de placut vizual, iar in multe zone parca nici nu mai este la fel de "adanc" efectul.
Zapada arata bine, dar parca in RDR2 arata mai bine
Am dat peste o tona de bug-uri si glitch-uri, dar le-am pus pe seama stadiului actual de dezvoltare.
Un lucru care mi-a displacut total, a fost controlul motocicletelor. Nu cred ca am jucat ceva mai rau sau egal cu ce am jucat aici. Daca asta ramane forma finala, feriti-va de ele cat puteti. Este absolut execrabil pe drum asfaltat, pe drum de noroi, prin padure sau zapada. Nu poti sa ocolesti nimic, te izbesti de absolut tot si te blochezi in geometrie.
In schimb, masinile au primit un upgrade fata de Alpha dar si fata de Wildlands. Au alta greutate si sunt mai ok de condus pe orice teren.
Elicopterele au ramas in forma finala din Wildlands, cand au "simplificat" schema de control fata de lansare, probabil pentru ca nu erau capabili toti puradeii sa le controleze si s-au plans pe forumuri. Nu e de rau, dar e mult prea simplu/usor.
Cand mergi cu personajul are o inertie dubioasa, cumva prea automata, iar dupa ce dai drumul stick-ului, tot mai face cativa pasi in directia respectiva, fie ca alergi, mergi normal sau pe vine (ceva gen cum e Mario in Oddyssey).
Vad ca sistemul de loot este identic cu Division si nu tin minte sa fi avut asa ceva in Wildlands. Vom avea iar culori pentru loot si o tona de chestii de colectat (nu este un lucru negativ. In Division 2, si dupa 100h de joc tot ma opream sa deschid fiecare ghiozdan) dar pe langa asta, am vazut ca poti cumpara absolut orice cu bani in game (sau poate era doar pentru Beta, urmand sa blocheze anumite lucruri estetice pentru bani reali).
Mi-a placut mai mult sa merg pe jos incontinuu, in orice directie am vazut cu ochii si sa explorez totul, la pas, desi sistemul de cover inca nu este in forma finala (cred) asa ca am avut niste situatii dubioase rau de tot.
Dar mi-a placut foarte mult si sistemul de combat. Armele au o oarecare "greutate" si se simt foarte bine, astfel incat este o adevarata placere sa te bagi in combat, mai ales dupa ce verifici zona si te sincronizezi bine cu cine joci.
Overall, un joc bun si abea astept sa pun mana pe el. Cred ca voi face precomanda![]()
Tom Clancy’s Ghost Recon® Breakpoint – Year 1 Intel and Purchasable ContentOriginally Posted by Ubisoft
Nu se intampla sa spun de multe ori ca un joc are o grafica super, dar asta are niste locatii de ma dat pe spate !aproape ca in 3D Mark-uri ! wow !
Buna lista, cu de toate
https://www.xboxachievements.com/gam.../achievements/
Reddit - Ghost Recon Breakpoint First Look : Monetisation
Aruncati un ochi aici inainte sa il cumparati ca sa stiti in ce va bagati.
Nu inteleg cu ce deranjeaza lucrurile astea. Cel putin pe mine ma lasa rece, cat timp e vorba doar de cosmetice.
Din ce vad, toate alea sunt skin-uri sau chestii asemanatoare.
La vehicule nu sunt prea sigur, dar presupun ca si acolo e vorba tot de skin-uri.
Nu vreti sa intelegeti ca studiourile de gaming NU POT supravietui fara microtranzactii, sau daca o pot face o vor face pentru o perioada limitata de timp dupa care, datorita lipsei de fonduri, vor da afara oameni (unii foarte buni) si vor scadea in calitate foarte mult.
Care e problema daca un joc are microtranzactii cosmetice? Te obliga cineva sa ai arma roz?
Si eu condam strategia 'pay to win', dar nu mai bagati in aceeasi oala toate studiourile pentru ca alearga dupa o sursa suplimentara de venit.
Nu se poate altfel, pe urma va plangeti ca fac jocuri proaste cu story de 5 ore si pline de buguri.
Le fac asa din doua motive, lipsa fortei competente de munca si deadline-uri draconice impuse de sus.
Pentru a scoate un joc de calitate este nevoie de surse suplimentare de venit, microtranzactii, DLC-uri, etc.
Nu toata lumea este Kojima.
Esti total pe langa, dar m-am obisnuit cu asta. Cat timp alte studiouri fac bani fara MTS si alte mizerii ar putea face si restul dar asa cum faci rost de toti banii din lume?
Oricum e treaba voastra voi pierdeti timpul si banii pe *****urile astea, numai sa nu plangeti la urma, desii nu prea cred ca o sa faceti asta pentru ca sunteti naivi si orbi, mai ales unele balene.
Bookmarks