Ambele jocuri de care vorbesti MRC au legatura cu seria Dark Souls prin faptul ca sunt multe elemente copiate inclusiv gameplay-ul. Prin urmare daca nu esti amator Dark Souls, poti da skip cu succes la Mortal Shell. Mie mi-a placut.
Ambele jocuri de care vorbesti MRC au legatura cu seria Dark Souls prin faptul ca sunt multe elemente copiate inclusiv gameplay-ul. Prin urmare daca nu esti amator Dark Souls, poti da skip cu succes la Mortal Shell. Mie mi-a placut.
Jesus christ dar asta e mai greu decat bloodborne? Imi place atmosfera dar cred ca s slab la genul asta de jocuri. Desi am omorat vreo juma de bossi din bloodborne ..
Mie mi s-a părut mult mai ușor decat orice joc de la From Software. In special datorita "harden". Daca gestionezi bine abilitatea asta e destul de ușor.
Incep sa-l invat doar ca n-am inteles o chestie. Daca te scoate din shell si nu te intorci la timp in el, mori? Intrasem intr o pestera si era un fel de miniboss si m-a scos din corp si am fugit. Pana la ajung in baza sa-mi cumpar viata, am murit.
Am inteles. M-a omorat o broasca atunci. Incepe sa devina mai accesibil pe masura ce inveti mecanica.
M-am jucat vreo jumatate de ora si nu m-a prins deloc jocul. Nu stiu exact sa definesc ce anume face ca jocurile de la Form Software sa fie atat de atractive (pt mine cel putin). Bloodborbe cand l-am inceput nu am rezistat mai mult de juma de ora si ziceam ca nu o sa il mai reiau niciodata. Mi se parut mult prea greu fiind primul joc de genul jucat. Apoi ma lua din nou dorinta sa il joc. Si tot asa, putin cate putin progres pana l-am platinat. Dark souls 3 terminat si ala de doua ori. Jocul asta pur si simplu nu ma face curios sa il reiau. Habar nu am care e secretul celor de la Form dar stiu cum sa ii motiveze pe fanii genului sa nu abandoneze un joc.
Pey poate pentru simplul fapt ca nu are un lore bine stabilit, bosii sunt mai mult sau mai putin banali( in afara de ultimul boss care are ceva mecanici greute). Se simte ca e alta echipa la lucru....si la darksouls 2 de ex simti ca altcineva a lucrat la el. Nu a fost un joc prost, doar foarte lung si anevoios pe ici pe colo.
Revenind la mortal shell, e un joc dragut , dar doar de umplutura si uneori challenging
Me gusta!
E mai slow paced si nu la fel de responsive precum jocurile FromSoft dar imi place atmosfera si directia artistica.
Si imi place si abilitatea Harden (that's what she said). Poti face chestii faine in combat.
Am dat comanda de versiunea de PS5 pt loading mai rapid si FPS.
Din cate vad te pune sa cumperi varianta de PS5 Enhanced Edition in continuare chiar daca ai varianta de PS4.
Nu e free daca il iei prin PS Plus. Mortal Shell: Enhanced Edition e free doar pe Game Pass...
... Varianta de PS4 nu ruleaza in 60 FPS pe PS5? Eu in 30 fps nu mai joc absolut nimic asa ca mi l-au dat efectiv degeaba daca e asa.
Nu, asa fac ei la jocurile date la PS+, blocheaza complet posibilitatea de upgrade.
Am inteles. Inca o luna in care nu folosesc nimic din serviciul lor. Chiar o sa reconsider daca mai reinnoiesc abonamentul.
Exact ce zice Razvan.
Oricum, dupa ce il termin il pun pe OLX si cred ca il dau repede. Cheltuiala minima.
L-am terminat si eu, versiunea enhanced de PS5. Nu pot spune ca merita neaparat upgrade - ul de PS5. Mi se pare ca se incarca la fel de repede iar de miscat se misca la fel. Probabil si versiunea de PS4 are 60fps (eu chiar nu am facut nici o diferenta).
Jocul e bunicel, l-am jucat cu placere. Ca si combat se aseamana f mult cu Lords of the Fallen: miscare, fluiditate, greutatea armelor, complexitate (sau lipsa ei) in privinta atacurilor si al armelor.
Plusuri:
- atmosfera si sunet: dark, apasator, mi-a adus aminte de bloodborne. Good times! O singura chestie enervanta e acel sunet de la orice loading, pana te obisnuiesti cu el e posibil sa-ti rupa capul daca ai sunetul mai tare in casti.
- environment: asta intra si la plus si la minus. Partile bune sunt variatiile dungeon-urile ca si estetica si un design destul de ok
- currencies diferite pentru upgradeuri si cumparat chestii: asta mi se par fain, ceva ce lipseste de la multe jocuri From
Minusuri:
- optiuni reduse de arme (doar 4) si optiuni reduse de build-uri (iarasi 4). Desi pe carcasa jocului se lauda cu "deep upgrade paths" de fapt sunt doar cateva optiuni
- environment: zona de hub e execrabila. Toate seamana intre ele, pana te prinzi ce sa faci sj unde pierzi mult prea mult timp.
- faptul ca nu poti schimba armele la liber. Ai doar anumite locuri unde poti schimba arma lucru care impiedica f mult experimentarea cu diferite arme pe diferiti inamici. Poate in urmatorul joc schimba asta
Overall, m-am simtit bine jucandu-l. As mai incerca si altceva de la studioul asta.
Ca si dificultate e sub jocurile From. Am murit o singura data la ultimul boss pana sa ma prind de o chestie, in rest am mers fluierand.
Ii dau un 7/10
Aici nu tre sa spamezi dodge neapărat. Tre sa înveți sa folosești harden si e mult mai ușor decât orice joc From Software. Cu arma hammer and chisel + shell-ul Tiel e chiar foarte rapid, chiar OP.
Bookmarks