Electronic Arts & Lucasfilm Games announce new Star Wars titles from Respawn EntertainmentOriginally Posted by Electronic Arts
Electronic Arts & Lucasfilm Games announce new Star Wars titles from Respawn EntertainmentOriginally Posted by Electronic Arts
Primul joc mi-a placut foarte mult, mai ales nefiind fan Star Wars (absolut deloc), asa ca astept cu interes si continuarea.
Sper doar sa fi imbunatatit aspectele nefinisate din 1 si sa introduca si elemente noi.
Preview Game Informer:
- new stances
- dual blade
- blaster, lightsaber simultaneously
- cross-guard lightsaber
- new mercenary buddy - Bode Akuna
- ascension cable for climbing and crossing distant points
- tame and ride mounts
- new gang of enemies
- new planet
Star Wars Jedi: Survivor Preview - New Details Set The Stage - Game Informer
Amanat pana in 28 Aprilie.
"bug fixes to enhance performance, stability, polish, and most importantly, the player experience"
Cred ca nu mai țin bine minte povestea, dar ce a pățit personajul? Are operație la Șold și are ceva proteza montată? Sau este opărit între picioare ? ?![]()
Cred ca compresia de YouTube nu-l face sa arate prea bine; ceva asemanator se intampla si cu Horizon: Forbidden West inainte de lansare si unii dintre noi se plangeau pe-aici despre grafica lui.
Cu animatiile e alta poveste, probabil ca folosesc ceva tehnici asemanatoare din primul joc. Dar desi nici in Fallen Order nu erau grozave, aici arata si mai ciudat.
In orice caz, nu cred ca consolele sunt de vina pentru neajunsurile astea; probabil EA nu au vrut sa investeasca prea mult timp in finisarea jocului.
Dar mai au ceva timp pana in 28 Aprilie, e posibil sa imbunatateasca unele lucruri.
Macar de ar iesii jocuri cu grafica de calibrul Horizon FW, nu stiu cine s-a plans de grafica, demo ala ce l-au aratata a fost superb si jocul a aratat super in majoritatea locurilor! Uita-te la Forspoken, jocuri ca si Ghost of Tsushimab arata pe PS4 mai bine ca si "Forgotten" Am jucat si eu 3 ocuri pe PS5, Ratchet, HFW si GOW Ragnarok, chiar si de la GOW m-am asteptat la mai mult, jucabil dar nimic foarte memorabil. Sincer imi pare rau ca mi-am luat consola, trebuia sa mai astept poate pana in 2024, mai vreau sa-m iau Callisto si Dead Space dar puteau astepta.
In ultimii ani au fost tot mai mici diferentele de la o generatie la alta. Pe PS3 puteai vedea clar diferenta intre jocurile de la inceputul generatiei versus cele de la sfarsit.
Dar pe PS4 devine un pic mai greu sa-ti dai seama. De exemplu Killzone: Shadow Fall si Infamous Second Son aratau destul de ok comparativ cu Ghost of Tsushima sau The Last of Us Part II.
Si nu cred ca e neaparat vina consolelor, pentru ca nici pe PC nu vezi evolutii imense in ultimii ani.
Pur si simplu s-a ajuns la un punct unde devine tot mai scump sa faci jocurile sa arate mult mai bine, si sa aiba destul continut ca sa dureze indeajuns de mult pentru ca toti sa fie multumiti.
Practic se aplica "the law of diminishing returns":
Mai scump? Pai nu ziceau aia cu Unreal Engine 5 ca ce usor este sa faci aia si aia, polygones, nanite, world parition.....
Worldbuilding, character creation, and Game Feature plugins are easier and less time-consuming than ever. This can mean faster development by AAA studios or more content produced by smaller teams.
Nu-si mai dau interesul ca vad astia ca poate sa vanda so sa scoata bani din orice!
Unreal Engine 5 e doar un tool, sunt multe alte costuri in game development.
Poti vedea pe YouTube o gramada de concepte facute de fani in UE5 care arata semi-profesionist dar de-acolo pana la un joc intreg e un foarte mare drum.
EDIT: sunt de-acord ca majoritatea companiilor mari sunt foarte lacome dar asta nu e ceva nou; am vrut doar sa subliniez ca si standardele au crescut foarte mult in ultimii ani si dezvoltarea jocurilor devine tot mai scumpa.
Stiu ce este un engine si nu am zis ca hop top dai cinci click-uri si faci un joc! Si pana acum era de lucru la ele dar ai zis ca devine mai greu de facut cand de fapt devine mai usor totul. Pe langa toata munca care se depune la crearea unui joc ca si art design, mocap, voice acting, level design, tra la la design, poveste si altele avem soft-uri care ajuta la crearea unui joc insa nu, facem jocuri gen Forspoken, si inaca next gen only. Jocuri neterminate, pline de bug-uri, ne da DLC-uri pe bani ca extinde universul cica, microtranzactii........adica mulg astia cat mai mult de unde se poate si pun pe piata gunoi.
Nici nu stiu de ce toti vor sa faca jocuri de 80 de ore open world si alte prostii. Au uitat ca sunt jocuri mega bune de 10-15-30 de ore! Acuma imi arunca astia gunoaie de jocuri gen Farcry 6, toata insula aia este la fel, tot felul de prostii ce nu le folosesti, resolver, supremo...... Eram satul de loading screen-urile alea cu aceleasi melodii, Trejo's Tacos and shait.
Pt ca asta cere majoritatea. Doamne ferește sa fie vreun joc de 15 ore ca imd apar haterii de serviciu cu note de 2 pe metacritic si articolele gen "x game is ONLY 15 hours". Ca si astora din "presă" le place sa pună paie pe foc. Ce mai contează ca in alea 15 ore ai de 10 ori mai multe momente cool si o poveste mult mai închegată si well acted? Nah, pt p*lime contează sa te plimbi 20 de ore dupa șobolani prin boscheți...
Bookmarks