sper,doar,sa nu fie prea repetitive aceste coliziuni sau accidentarile(autoaccidentarea mi se pare caraghioasa) ... sau prea multe in timpul meciului,ca numai fotbal nu se mai poate numi atunci ...
sper,doar,sa nu fie prea repetitive aceste coliziuni sau accidentarile(autoaccidentarea mi se pare caraghioasa) ... sau prea multe in timpul meciului,ca numai fotbal nu se mai poate numi atunci ...
Poze Noi (In-Game)
Gameplay Producer Interview
Tinand cont ca in ultimele versiuni jocul lor a avut intotdeauna o problema de genul (la 10 cu portarii usor de lobat, iesiti din poarta + ping-pong passing, la WC 10 iar ppp, la 11 pasa lobata care a devenit "si" mai imbatabila plus ca nu exista un contor de scheme, astfel incat poti face aceeasi schema de n ori intr-un meci, faptul ca AI-ul practic joaca in locul tau pe "Assisted", sistemul tampit de tackling prin care tot ce trebuie sa faci e sa tii de buton si ai rezolvat problema, norocul ca anul asta au remediat problema s.a.m.d.) mi-e foarte greu sa cred ca "EA will get it right" anul asta. Macar se pare ca versiunea de PC va fi egala cu cea de consola, deci o sa coste mai putin cu vreo 50 lei daca CG o sa faca rost de licente pentru Shop ca anul trecut, si are si texturi hi-res cu posibilitate de "modare".
Sa vedem ce iese, suna promitator pana acum, insa, de fiecare data jocul a fost sub nivelul vorbelor.
cred ca voi fi de acord cu tine pana la alte vorbe care sa ne fure banii din buzunar ... din ce am observat,marea noutate"impact engine"nu mi se pare chiar noutate ... cred ca se intampla destul de des in fifa 11,la coliziuni ma refer,mai ales cand reduci din assisted ... joc,in mare parte,pe semiassisted+manual&am parte de multe buseli intre jucatori ... probabil vor fi mai diverse ...
daca varianta PC va fi apropiata de cea de pe console(nu cred ca va fi identica),dar nu fifa10 console&se va putea moda ... am nostalgia patch'urilor cu campionatul din liga I ...![]()
Daca ne luam dupa ultimele imagini "in-game" eu cred ca marea noutate este talpa personalizata de la adidasii jucatorilor...
Fratilor este un joc...daca nu va place,mergeti si jucati fotbal pe sintetic sau unde vreti sa vedeti acolo pase, coliziuni si altele.Nu credeti ca cereti prea mult de la un joc?...Vreti grafica, gameplay, AI care sa gandeasca cum vreti voi, sincer asa de multe nu cred ca pot sa faca astia de la EA.Haideti sa mai asteptam sa vedem niste in-game videos sau un demo si dupa aceea sa ne dam cu parerea.
Nu are cum sa nu fie identic atat timp cat citesti asta.
Si da, deja FIFA 11 PC se poate moda destul de bine, suficient de bine incat sa creezi asa ceva.
Cat despre joc, mai intai sa jucam si noi un Demo ceva, e greu sa sesizezi micile/marile schimbari intr-un leak video de genul, plus ca desi jocul arata inca cartoonish lightning-ul este si mai bun.
@merdiso ... aflasem despre CRLP dar numai am pe ce sa'l joc ... oricum,bafta cu modarea pe mai departe ...
@zeroskillnoob ... man,ne dam cu parerea in sens constructiv,sper(chiar daca nu ne citesc cei de la EA) ... din punctul meu de vedere nu am critici lipsite de sens sau cu un negativism total ... nici nu'i apar pe cei de la EA,nici nu sunt anti-EA,chiar daca sunt un fan FIFA(nu fan-boy,insa!) ... altfel,jucam doar PES ... am zis mereu:sa ne bucuram de ambele jocuri de fotbal,cu bunele sau relele fiecaruia ...
in interviul celui ce se ocupa de gameplay,zice ca au rescris intregul scenariu al coliziunilor ... apoi,chestia cu pressingul care nu se va mai face din X,ci din stick ... ca ne va lua timp sa ne adaptam la schimbarile propuse pentru fifa 12 ...![]()
Sper doar sa nu devina un joc care nu se va decide doar de cine foloseste mai bine noul sistem de tackling sau ce o fi, sau sa vedem faulturi date din 5 in 5 secunde.
Problema e ca AI-ul are din nou sansa sa triseze la greu cu Impact Engine-ul asta, pentru ca EA poate implementa foarte usor un config prin care jucatorii lor sa primeasca un boost de forta cand vine vorba de coliziuni, sa nu se accidenteze atat de des precum oamenii tai s.a.m.d.
la chestia cu tackling'ul,care va depinde de un anume timing,ma gandeam ... suna interesant dar ... yo,chiar in fifa 11,incerc sa ma duc din stick catre adversar,nu doar din X sau cerc ... va fi un avantaj,probabil,pentru cei cu skill remarcabil chestia cu tackling ... ai ratat tackling'ul,s'a dus ala mai departe ... ca ziceai de accidentari,sa vedem self injuries ... alea vor fi funny,cred ca ... alergi cu mingea la picior&dintr'odata,stop runinng ca'l apuca durerea de stomac(ca in video de l'ai pus) ...![]()
Mie mi se pare o chestie foarte tare. M-am super saturat de aceleasi animatii idioate la faulturi, cand oamenii treceau unii prin altii si prin minge. Aduce o foarte mare doza de realism.
E un plus foarte mare,unii o să zică că e, o prostie dar chiar nu e,mă bucur că EA vor să introducă mai multe animaţii şi realism �n joc. Să sperăm că fifa 12 va fi bun.
Toata lumea are dreptul la o opinie. Parerea mea este ca acest lucru e una din cele mai tari chestii care o puteau face intr-un fifa. Inca nu pot sa cred ca nici dupa atatia ani, pana la Fifa 11 ei nu au reusit sa scoata fazele gen trecut cu mana printr-un adversar sau trecut cu piciorul prin piciorul celuilalt, dar arbitru a dat fault. Trebe sa existe aceste coliziuni, sa-l faca mai real si sa te convinga si pe tine ca faultul ala e dat pe drept. Sper sa introduca acelasi lucru, corect, si la minge, poarta, steguletul de la coltul terenului, arbitrii si tot ce se mai poate.
O schimbare bine venita, cu toate ca sistemul de coliziune nu face decat aproximativ 20% din tot unitarul "Gameplay".
De ar reusi sa rezolve problemele fundamentale din ultimii ani ar fi perfect:
* Assisted -> tu iei deciziile, AI-ul joaca pentru tine practic. Problema e ca toti joaca pe Assisted online, daca, cauti Semi sau Manual d-abea gasesti 2-3 cu care sa-ti disputi meciurile. Ar trebui sa scoata de tot Assisted din joc si sa redenumeasca setarile Semi "Assisted". Raman la parerea ca Semi este suficient de asistat, mai mult de atat inseamna ca, castiga ala care exploateaza mai mult greselile jocului, nu care este mai bun.
* AI-ul triseaza din greu meci de meci, degeaba spun ei ca nu au facut arbitrajul tendentios prin configuri, se vede din minut in minut cum te fura pe fata
* In fiecare an au "comis-o" si n-au reparat respectiva eroare printr-un patch: in FIFA 09 jucatori precum Ferdinand puteau face rulete, nu exista Practice Mode desi era in versiunea PS2 de 4 ani, in FIFA 10, repet iar, portarii erau crima cu iesirile din poarta (si culmea, le era greu sa repare o mica eroare care totusi strica atatea meciuri, a trebuit sa asteptam World Cup 10), pasele erau foarte usor de executat, la fel intamplandu-se si in WC, tot la FIFA 10 nu aveai INCA abilitatea de a salva replay-urile pe HDD, desi si acest feature exista in varianta PS2 de ani buni. Culmea, se mai si laudau cu el de parca ar fi fost mare inovatie inventata de ei, la FIFA 11 pasa lobata este extrem de asistata si imba, daca ajunge mingea prin acest procedeu la Drogba spre exemplu nu ai aproape nicio sansa sa-i iei mingea de la balon, mai ales daca nu dai de un noob si mai pot continua cu muuuulte alte greseli de genul, si ma refer aici si la Manager Mode-ul din FIFA 10.
Pentru mine rezolvarea tuturor acestor probleme fundamentale, atat mentionate mai sus cat si multe altele pe care nu le-am mai scris, inseamna mult mai mult decat "Impact Engine". Daca ei nu elimina lucrurile astea in cel mai scurt timp, faptul ca inoveaza si mai mult jocul in toate aspectele nu inseamna ca FIFA 12 a insemnat o mare (r)evolutie.
Eu unul consider ca nu este nevoie de nicio revolutie. Trebuie facute mici tweak-uri, care in final vor aduce produsul ce va iesi pe piata, intr-o forma "jucabila". Este bine venit acest impact engine, mai ales ca adauga putina sare si piper jocului in sine.
in proportie destul de mare am cam aceeasi opinie cu a lui merdiso(sper ca nu'mi ceri drepturi de autor!) ...an de an se preocupa de un aspect al jocului dar,tot an de an,elimina lucrurile bune din anteriorul fifa fara a elimina,insa,lucrurile proaste(in fifa 11,lobarea cu L1) ... un minus destul de mare(pe alocuri,insa,cu cateva plusuri la 11)ramane career mode ... acolo,trebuie lucrat din plin!sa faca serverele mai stabile&sa faca ceva cu cei care dau disconected ,altfel online este destul de fain ...
oricum,cred ca va fi inca un pas inainte prin aceste coliziuni(desi,repet,le intalnesti inclusiv in fifa 11 cand joci semiassisted cu manual combinate ... cu glitchuri,adevarat) ...
Cateva cuvinte noi despre Impact Engine
No, uite cum s-a dus visul meu de a juca Liga 1 in cel mai bun joc de fotbal la ora actuala.
Se pare ca trebuie sa iau versiunea PS3 si anul asta. Sper doar sa nu vad aceleasi minusuri pe care le-am scris ceva mai sus ca il vand iar dupa doua saptamani. Defapt, mai intai o sa astept sa vad ce se mai scrie pe forumuri si apoi ma decid.
Normal ca intalnesti la fifa 11 impacturi, dar anu asta vor sa le faca mai reale,si de aceea au bagat noul engine si animatii noi.Sa speram ca mai aduc unele imbunatatiri.Mi-ar parea rau sa scoata tackling-ul din X si sa bage pe analog...
so,Impact Engine doar pe PS3&Xbox ... mda ...... daca ar continua Creation Centre ca in 11 dar cu posibilitatea de a creea o singura liga ce sa poata fi introdusa in Career Mode,ar fi brilliant ... deh,dorul de liga I in varianta PC din trecut ...
![]()
Bookmarks