din poze nu pare un joc pt generatia urmatoare de console![]()
Doamne deci mi-e o teama ca o sa-l f*ta de nu va mai zic. Dintre toate jocurile, de astea mi-e cel mai mult frica pt ca n-am mai asteptat un joc asa mult de la Witcher 2 incoace. Deja au spus ca scot 90% din elementele "magice" (zombie, paianjeni, statui miscatoare, sobolani uriasi, etc) ceea ce PUTE! :-s :-s
Pai nu vreau sa fiu Gica Contra, dar jocurile Thief au fost laudate si din cauza ca se foloseau in intregime de 1st Person Camera, ori la vremea aia nu mai exista un joc Stealth facut astfel. Ca stealth-uri mai existau (Metal Gear si altele).
Iti impartasesc teama. Desi nu m-ar deranja ca din lista de inamici sa dispara acei mini dinozauri. Burrick erau denumiti. Daca ar scoate toti inamicii iesiti din comun am ramane doar cu Pazinici Beti... Si nu stiu daca ati observat dar mereu in jocurile stealth exista inamici retardati care ori sunt beti crita, ori dorm, ori dorm ca sunt beti crita, ori se duc sa urineze ca sunt beti crita.
Din ce am observat in jocurile pur stealth cat si in cele care ofera stealthul ca o parte a game play-ului, developarii in momentele in care tu trebuie sa treci din A in B, iti pun in cale inamici care au scris in fisa postului: STAI SI VEGHEAZA! Ori problema e ca majoritatea developarilor in loc sa faca rute ocolitoare sau ceva inventiv, ei il fac pe respectivul sa se conforme ca si cum n-ar fi paznic. Dar este adevarat ca exista si tehnica prin care poti sa-i distragi atentia vigilentului inamic prin a arunca diverse obiecte. In Hitman: Blood Money, aruncai o moneda, un lucru marunt si parea ca si rezolvata problema. Dar in Thief aveai mai mereu gardieni beti si culmea aruncai cu cranii, maturi(s.a.m.d) iar gardienii se duceau verificau si reveneau la post. Ori sper ca AI-ul betiv si aruncarea unor obiecte ce ar starni panica generala sa dispara. Doar daca bei absint ti se pare normal ca un craniu sa sara de pe raft de nebun
Random Encounter - Thief: The Dark Project
Scuze de off, am văzut ca ai scris o recenzie pt gamespot, poate publici recenzii si pe forum, mai ales ca te pricepi destul de bine, poate traduci recenzia de la tomb raider si o pui si aici.
On eu cred ca o sa fie un joc bun, au de unde sa se inspire pt unele chestii
Thief is an upcoming video game developed by Eidos Montreal and published by Square Enix. It is a reboot of the Thief series of stealth games,[1][2] of which it is the fourth game.
Thief on PS4 will look 'almost identical' to PC version - Thief for PS4 News
The PS4 version of Thief will look "really, really close" to the PC version, the game's producer Stephane Roy has claimed, before hinting at a "special feature" that may only be found in the PC version.
"For Thief, everything started on PC," Roy explained in an interview with VideoGamer.com. "So for example, all the interface, the menu and stuff like that, we want to adapt it [for next-gen consoles].
"But for a visual aspect - especially for a game like Thief - it's not a question of pushing more polygons, [or] now I can have 200 enemies at the same time and not just 100 enemies. So on our side, it's more a question of gameplay, the movement, stuff like that. I think with the next-gen, yeah visually speaking, with the high-end PC and next-gen it's going to be really, really close, honestly."
Despite the similarities between the console and PC versions, however, Eidos Montreal may look to take advantage of high-spec PC graphics cards, Roy teases.
"Maybe we are going to push a special feature with the PC because of working with the video card and stuff like that," he continued, "but it's not like 10 years ago where the difference was huge."
A Square Enix representative added that the team already has a build of the game running on PS4 that looks "almost identical" to the PC version.
Roy also confirmed that Thief is being developed using a modified version of Unreal Engine 3, not Epic's next-gen engine Unreal Engine 4.
Sincer ma doare-n cot de asta....atata timp cat stau la 2m de tv pot sa fie si texturi super ultra mega high ca tot ca niste texturi normale se vor vedea..de multe ori am spus asta...diferentele intre console si pc chiar si pe actuala generatie sunt extrem de mici(exceptand draw distance sau fov) avand in vedere de distanta de la care te joci...la pc de la juma de metru iar pe console de la 2m
Nu stiu de ce faceti bonere unii dintre voi cand auziti asa ceva![]()
Bookmarks