Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 16 of 21 FirstFirst ... 6 14 15 16 17 18 ... LastLast
Results 301 to 320 of 419

Thread: Project CARS

  1. #301 SP
    Senior Member AlanPoe's Avatar
    @ymy: adevarat, AI inteligent in jocuri de racing e rar intalnit, ma rog, un AI care sa nu te incurce. Totusi, cel mai bun AI pe care l-am intalnit vreodata intr-un joc cu masini a fost cel din NFS Shift 2: Unleashed, dezvoltat tot de Slightly Mad Studios, ma mira putin ca nu le-a iesit. Au timp sa-l mai ajusteze totusi.

  2. #302 SP
    Junior Member koro's Avatar
    Probleme mari cu controlul s-au raportat pe XBONE, pe PS4 situatia e buna.
    De fapt au anuntat ca lucreaza deja la un patch pentru asta + bug-uri.

    Eu (DS4) folosesc mode 2 impreuna cu setarile de aici si sunt foarte multumit de control:
    DualShock 4 steering settings

    Legat de AI, mie mi se pare foarte bun. Ce-i drept experienta mea e mainly din Forza 3, 4, putin 5 si foarte putin GT6.

  3. #303 SP
    ymy
    Member ymy's Avatar
    Quote Originally Posted by AlanPoe View Post
    @ymy: adevarat, AI inteligent in jocuri de racing e rar intalnit, ma rog, un AI care sa nu te incurce. Totusi, cel mai bun AI pe care l-am intalnit vreodata intr-un joc cu masini a fost cel din NFS Shift 2: Unleashed, dezvoltat tot de Slightly Mad Studios, ma mira putin ca nu le-a iesit. Au timp sa-l mai ajusteze totusi.
    Alan, nu am jucat acel NFS! De ajustat, la Project Cars, ar mai avea de ajustat destule. Eu am intrat la ei pe forumul oficial si le-am mai transmis acolo cateva sugestii. Lucruri care m-au cam nemultumit pe mine, au fost:
    - faptul ca la boxe nu mi s-a schimbat capota masinii, pierduta in urma unui acrosaj in cursa de la le Mans (asta nu este o aberatie de-a mea, ati vazut desigur cu totii ca la Le Mans se intampla acest lucru);
    - pe HUD nu apare nici o indicatie despre specificatia tipului de cauciucuri cu care este echipata masina, astfel ca se pot crea confuzii cand se schimba vremea pe parcursul unei curse;
    - alerta la nivelul critic de combustibil mi se pare ca se face riscant de tarziu, astfel ca risc sa raman in pana;
    - lumina farurilor masinilor, pe timp de noapte mi se pare insuficient de puternica, de parca ar fi blocata doar pe faza scurta.

  4. #304 SP
    Senior Member Minimize's Avatar
    Stai linistit ymy , nu m-am referit la comparatiile facute de tine.
    Am mai vazut chestia asta cu farurile la LM postata de cineva, cred ca tot de tine. Mi s-a intamplat si mie dar nu e bug, se pare ca asa au gandit-o in cursele de LM ; la un moment dat ti se spune "your front headlight is broken, we're working on a replacement. We will call you in when it's ready" , ok am intrat si eu la boxe inainte de a ma chema ei si bineinteles.. nimic. Daca vrei sa eviti chestia asta cu totul e mai bine sa iti scoti visual damage sau daca preferi cu damage atunci cu damage sa fie. Intr-o cursa de LM daca ramai fara lumina farurilor cam aia e.
    Nu stiu daca am vazut in vreun joc sa iti indice pe hud ce tipuri de pneuri folosesti, asta o poti vedea/seta inainte de cursa si cand intri la standuri , mi se pare normal. Au bagat destule date in timp real pe telemetria rotilor , probabil nu s-au gandit ca soferul nu este constient cu ce pneuri este echipata masina .

    @ Koba, nu sunt probleme cu DS4 in Project Cars , unde ai citit asta ? probabil or fi pentru cei ce s-au jucat cu setarile si le-au dat peste cap. Daca te uiti in leaderboards pe time-trials majoritatea celor din top 20 joaca pe DS4, deci nu ar trebui sa fie o problema

  5. #305 SP
    manfurismojive kobayashi's Avatar
    Pe Gaf am citit ca toate setarile de control ale masinilor din gamepad, out off the box sa zicem, atat pe Xbox cat si pe PS4 sunt stricate. Nu o zic 1-2 persoane ci sunt pagini intregi cu discutii legate de acest lucru. Ori scuzama dar un joc cu masini la care trebuie sa cauti pe net presetari de control ca sa-ti mearga cum trebuie masinile si sa reusesti sa le controlezi mie unul nu mi se pare in regula deloc. Sa vad...poate fac un test drive la un prieten sau scot astia un demo ceva si ma conving altcumva, insa pana atunci nici nu ma gandesc sa cumpar jocul

  6. #306 SP
    ymy
    Member ymy's Avatar
    Quote Originally Posted by Minimize View Post
    Stai linistit ymy , nu m-am referit la comparatiile facute de tine.
    Am mai vazut chestia asta cu farurile la LM postata de cineva, cred ca tot de tine. Mi s-a intamplat si mie dar nu e bug, se pare ca asa au gandit-o in cursele de LM ; la un moment dat ti se spune "your front headlight is broken, we're working on a replacement. We will call you in when it's ready" , ok am intrat si eu la boxe inainte de a ma chema ei si bineinteles.. nimic. Daca vrei sa eviti chestia asta cu totul e mai bine sa iti scoti visual damage sau daca preferi cu damage atunci cu damage sa fie. Intr-o cursa de LM daca ramai fara lumina farurilor cam aia e.
    Nu stiu daca am vazut in vreun joc sa iti indice pe hud ce tipuri de pneuri folosesti, asta o poti vedea/seta inainte de cursa si cand intri la standuri , mi se pare normal. Au bagat destule date in timp real pe telemetria rotilor , probabil nu s-au gandit ca soferul nu este constient cu ce pneuri este echipata masina .

    @ Koba, nu sunt probleme cu DS4 in Project Cars , unde ai citit asta ? probabil or fi pentru cei ce s-au jucat cu setarile si le-au dat peste cap. Daca te uiti in leaderboards pe time-trials majoritatea celor din top 20 joaca pe DS4, deci nu ar trebui sa fie o problema
    In GT6 apare specificatia pneurilor pe hud: RH, RS, SH, SS...etc.

    Mi-am dezactivat damageul, ca sa pot juca linistit cursa de la Le Mans. Mie mi s-a parut putin incorecta faza pe care am patit-o, pentru ca pierzand capota dar masina mergand perfect, mi s-ar fi parut normal sa o inlocuiasca la boxe, tinand cont ca am ramas cu acea ocazie si fara lumini noaptea si irosind astfel cateva ore bune de cursa. Ca si la formula 1, cand au probleme cu "nasul" masinii, la boxe il schimba cu totul si pot continua. Poate plictisesc lumea cu subiectul acesta, insa e bine de stiut, pentru ca daca se mai hotaraste cineva, ca si mine, sa joace cursa de la Le Mans, in formatul de 24 de ore reale, sa nu se trezeasca dupa cateva ore bune de joc, ca trebuie sa abandoneze dintr-un motiv destul de frustrant. Eu intentionam sa depasesc un sir de masini pe care le ajunsesem din urma in trafic, cand una dintre ele s-a hotarat si ea brusc sa depasesca si m-am trezit cu ea in fata fara sa o mai pot evita. Am percutat-o puternic din spate, moment in care capota fata a masinii mele s-a desprins si a zburat prin aer in decor. Concluzia: daca jucati 24 de ore Le Mans, pentru a evita frustrarile, dezactivati damage-ul.

  7. #307 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar
    Koba, singurele setari pe care le-am facut eu la gamepad au fost sa modific 'speed sensitivity steering' si 'steering sensitivity' ca sa fie mai pe placul meu. In rest setarile au ramas default. Jocul este foarte controlabil, te legi de niste lucruri de care nu ar trebui. Suntem foarte multi care-l jucam si care ne bucuram de el. Stiindu-te pasionat de fenomen, pierderea in momentul de fata este de partea ta.

  8. #308 SP
    manfurismojive kobayashi's Avatar
    Grey pt mine lucrul acela de care m-am legat e cel mai important la un joc cu masini, poate sa aibe cea mai tare grafica din lume sau sa ruleze la 120fps-uri si tot nu m-ar interesa sa-l joc.
    In fine nu mai vreau sa presez problema si va multumesc pt parerile voastre, ma mira totusi ca voi ziceti ca nu e nici o problema iar altii(multi altii) zic ca presetarile default sunt varza si ca tb neaparat umblat la settings-urile de controller...ma mai documentez.

  9. #309 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar
    Te astept cand ai chef la un share play sa te convingi singur.

  10. #310 SP
    Senior Member Minimize's Avatar
    Problema este ca le-a dat astora prea multe optiuni de configurare/referinta a gamepadului . Daca lasa cum era in GT5/6 toata lumea era fericita.

    & Share play sucks . Get the god damn game cand ti-e tie mai comod , numai ia-l !

  11. #311 SP
    Senior Member AndyZ's Avatar
    Problemele cu controller-ul am inteles ca sunt pe Xbox, unde s-a strecurat un bug care iti da peste cap directia masinii (bracaj invers la capat de cursa si alte nebuneli). Pe PS4 eu personal n-am intalnit asa ceva. Ca setari foloseam config 2. Intre timp am cedat tentatiei si am luat un T300RS..... Incerc sa ma acomodez cu el si sa-i fac cum trebuie calibrarile.

    Minimize, parca tu ai zis cu ceva pagini in urma ca ai tot T300RS, ai facut ceva modificari la setarile volanului in-game (meniul ala unde apar Tire Force si alte chestii specifice FFB-ului, nu setul normal care se aplica si la controller)? Any tips de calibrare?

    Pe ce grad de rotatie il tii? Pe setarile de 900 si 1080 ma lovesc de toti peretii, nu stiu in ce conditii s-ar putea folosi asa ceva..... Oscilez intre 360 si 540.

  12. #312 SP
    Senior Member Minimize's Avatar
    Citeste asta . Setarile trebuie facute pe fiecare masina in parte altfel raman cele default. Cand modifici sa o faci in "my garage" apoi dai save all , iti salveaza setarile masinii pentru toate circuitele.

    Cred ca majoritatea joaca cu el pe 900 grade , daca nu ti se pare destul de rapid lasa-l pe 540. Ideea nu este sa virezi rapid ci sa o faci suficient de mult in functie de viteza si de curba. Difera si in functie de masina , un clio are spre exemplu 900 grade rotatie in realitate, pe cand o masina de f1 are mai putin .

    Setarile din fisierul de mai sus sunt facute pentru 900 grade cel mai probabil, daca preferi 540 grade atunci iti recomand sa mai micsorezi FFB de la 100. Testeaza si tu.

  13. #313 SP
    Senior Member AndyZ's Avatar
    Pana la urma am reinstalat ultima versiune de firmware, am recentrat volanul si de acum il las pe 900 grade.

    Vad ca in pCars se modifica automat rotatia in functie de masina, la F1 de exemplu trece automat la 270 grade. Ideea e ca facusem calibrarea aiurea si d-aia nu imi vedea trecea pe cursa corecta in functie de masina folosita... Acum e OK.

    Interesant tabelul ala, o sa-mi bag nasul prin el in weekend, mai intai trebuie sa-mi fixez pedalele cum trebuie. Am o pozitie mai inedita la volan, "a la F1", si e nevoie de o vizita prin Bricostore..

  14. #314 SP
    Member roberte's Avatar
    Eu am gasit urmatoarele setari pentru FFB pe GTPLANET si sunt multumit .

    FFB -100
    Tire Force -100
    Relative Adjust Gain -1.10
    Relative Adjust Bleed -0.10
    Relative Adjust Clamp -0.95
    Scoop Knee -0.70
    Scoop Reduction - 0.15
    Restul standard .Iar pentru fiecare masina
    Attached Images Attached Images upload_2015-5-14_4-8-52.png upload_2015-5-14_4-9-13.png upload_2015-5-14_4-9-36.png

  15. #315 SP
    Junior Member cRsRO's Avatar
    La ce nivel jucați la Opponent Skill?

  16. #316 SP
    Senior Member AndyZ's Avatar
    Eu momentan il tin pe 70%, pe setarea asta ma bat pentru podium, daca nu fac greseli in timpul cursei.

  17. #317 SP
    Junior Member cRsRO's Avatar
    Salut,
    Am intalnit urmatoarea problema(zic eu), sunt la al doilea sezon in GT4 cu Ginetta GT4
    Ce mi se pare ciudat este ca masina are un comportament diferit in antrenamente si calificari si altul in cursa.In calificari pot sa franez tarziu inainte de viraj, masina se comporta excelent iar in cursa trebuie sa franez de pe la 200-150 m inainte de viraj ca asa nu derapez, fac referire la virajele foarte inchise(ac de par).
    M-am gandit ca e de la uzura pneurilor dar are acelasi comportament si dupa schimbul de roti.
    A mai sesizat cineva asta?
    Gresesc eu undeva?

  18. #318 SP
    Senior Member Minimize's Avatar
    Urmareste in telemetrie temperatura pneurilor in sesiunea de calificari apoi in cursa , asigura-te ca ai aceleasi pneuri , alege-le manual si nu lasa optiunea sa le aleaga el in functie de vreme , posibil ca vremea sa difere de la calificari pana in cursa si automat iti va schimba si tipul de pneuri.

  19. #319 SP
    Member roberte's Avatar
    Urmareste in telemetrie temperatura de la frane. daca este prea rece inchide brake duct .
    Daca este prea cald deschide .
    Iar daca nu este problema din temperatura incearca sa setezi brake bias pe doua butoane(+fata si + spate).Trebuie ajustat in functie de cum se tocesc cauciucurile si comportamentul pe franare.

  20. #320 SP
    Senior Member Minimize's Avatar
    Pai Robert , omul zice ca e aceesi masina pe acelasi traseu si aceleasi setari , brake duct nu se schimba din calificari pana in race. Si nu cred ca problema lui e de la uzura individuala a pneurilor , cel mai probabil sunt pneuri diferite in calificari si cursa sau are o setare de pit in care ii schimba cumva pneurile diferit (sau doar chiar pe o roata). Posibil sa fi bindat abs pe un buton si l-a dezactivat din greseala etc...



    Vin cu o propunere , am vazut ca mai multi dintre noi care jucam acest joc sunt activi in weekend . Ce ziceti daca ne organizam si ne intalnim online la o joaca ? Eventual putem prestabili anticipat un traseu si o clasa de masini ca sa facem o cursa mai lunga, cu intrare la boxe, schimb de pneuri nebunii etc . Asa fiecare poate face un pic de practice sa se obisnuiasca cu traseul si masina inainte; obisnuiam sa facem asa la gt5 , era super fun.

    Ce ziceti ?

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 16 of 21 FirstFirst ... 6 14 15 16 17 18 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 0 Last Post: 29-05-2015, 14:05
  2. Project Cars vs Driveclub vs The Crew By gabytro in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 9 Last Post: 30-09-2014, 12:40

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts