Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 25 FirstFirst 1 2 3 4 12 ... LastLast

Thread: Mass Effect: Andromeda

1. #21 SP
    Leo, mai ai o infracțiune la activ, tot legat de spoilere. Încearcă să te abții, strici experiența altora care poate din anumite motive nu au apucat să joace titlul X sau Y.

2. #22 SP
    Am retinut, dar ma gandeam ca macat de ME3 a auzit orice muritor... Si in plus s-ar crede ca daca postezi pe threadul de MAss Effect 4 stii cum s- terminat trilogia....nu? Sau ma insel eu? Nu de alta dar Mass Effect 3 s-a lansat in 2012, acum suntem in 2014, la anul cu noroc se lanseaza Mass Effect 4 si mai sunt oameni care nu stiu cum se termina Mass Effectul?

3. #23 SP
    djleo666: trebuie sa intelegi ca sunt oameni care in ziua de azi, in 2014, inca mai joaca titluri din 1990... or even older. Care ar mai fi farmecul sa joace asa ceva daca ar sti cum se termina? Yup, i hate spoilers too (fracking GoT ones, specially)

4. #24 SP
    OEE
    Aici nu sunt de acord, suntem pe thread de ME4, nu 3. Si chiar daca era pe 3, nu cred ca e pt cineva un spoiler asta.

5. #25 SP
    Eu mi-am luat la RDR big time, nu la mass effect. Vad ca nu se mentionează nimic de spoilerul ala.

6. #26 SP
    OEE
    Aici ai dreptate 100%. Referinta aia nu avea ce cauta aici.

7. #27 SP
    Asa e, suntem pe thread-ul ME 4 si cel putin teoretic, daca intri aici, ar trebui sa stii ce s-a intamplat in ME3. Doar ca, a fost si un spoiler major din Red Dead Redemption.

later edit: am uitat sa dau reload inainte sa scriu .

8. #28 SP
    OEE
    Quote Originally Posted by GreyhounD View Post
    Seriously, acum o sa ajungem sa punem spoilere la Mario ca printesa e in alt castel?
    Stf, eu nu am terminat 1-1!

9. #29 SP
    Despre Mass Effect 4 mai discutam si noi? Sau trecem la capitolul printese, western-uri and co?

Mass Effect 4: everything we know so far • Eurogamer.net

10. #30 SP
    MonkY eu am lasat-o moarta ca sa nu incit mai tare spiritele, am facut o gafa...gata, nu trebuie sa continuam pe tema asta...

On-topic de cate ori ma uit la video-urile astea imi curg balele pe tastatura...Sper ca ME4 sa fie o realizare de exceptie si as vrea sa fie inceputul unei noi trilogii, de ce nu, e loc de inca o trilogie Mass Effect, voi nu credeti?

11. #31 SP
    Sa fiu sincer, sper ca ME4 sa nu fie in development decat pentru "next-gen". Mi s-a acrit de exemple de titluri care sunt varza pentru ca "trebuie sa mearga si pe Wii / PS3 / Whatever".

Cat despre "trilogii", mie unul mi s-a parut intotdeauna aiurea sa opresti un lucru bun doar pentru ca e "in 3 acte". Sa fim seriosi... ar trebui sa se opreasca Apple dupa al treilea model de telefon, sau BMW dupa a treia serie, doar pentru ca au considerat ca "3 is enough"?

Da, probabil in cazul unor titluri, ajungi sa te plictisesti... insa aici avem la dispozitie un Univers... se poate merge pe un alt erou, alt story... alte timpuri, alte planete. Eu chiar m-as gandi la un Mass Effect episodic (ceva in genul Telltale cu The Walking Dead si The Wolf Among Us)...

12. #32 SP
    OEE
    Total de acord, nu il vreau pt generatia trecuta.

De asemenea, sper sa nu fie un prequel si sa continue povestea in universuk ME cu alte personaje.

13. #33 SP

14. #34 SP
    OEE
    Thx, am participat si eu.

15. #35 SP
    Si eu, sper ca la Gamescon sa mai ridice voalul un pic si sa mai scape cateva imagini+info despre ME4

16. #36 SP
    Pe 26 iulie o sa avem ceva detalii
    http://www.gamespot.com/articles/bio.../1100-6421111/

17. #37 SP
    Quote Originally Posted by Dant3 View Post
    Pt. cei care nu au inteles care e treaba cu acel "survey"
    uploadfromtaptalk1405406912951.jpg

18. #38 SP

19. #39 SP

20. #40 SP
    ce bine suna
    • Timeline/Setting:
      Mass Effect 4, where in the timeline is it? “It’s not called Mass Effect 4, damn it! What I will say is that (long sigh) you’re NOT playing as Shepard and Shepard is not a central part of the story, so you can assume whatever you need to assume from that. We want to give players new places to explore [and] uncharted areas that haven’t been explored before.” – Mike Gamble
    • Main Character:
      Is the protagonist strictly human, or can we play as a Turian? “So that is a big one, we haven’t locked down the specifics of that one yet. For sure your main character will be human but in terms of other playable races… we can’t talk about that at this point.” -Mike Gamble
    • PvP
      Is there any plan to add player vs. player multiplayer? - “At this point there are no plans, but things could change. Competition is always critical, but at the same time cooperation is bigger for us.” – Mike Gamble
    • Mako
      So, the Mako is back [note: crowd goes crazy], but this isn’t the Mako that you remember, this is a DIFFERENT Mako. The point here is that it is a really agile Mako, it’s different than the one you’ve seen before. There is no cannon on it. Maybe it can hover, maybe it can jump, I don’t know. We’ve [had] a lot of help designing it, it’s gone through a lot of iteration.” – Mike Gamble

“The Mako is meant to be a fast response, point to point vehicle at this point. It’s something you can tear around planets in really quickly and get to where you need to go without a whole lot of fuss. We’re kind of working on the tweaks and the physics, the important part is that the Mako is going to be fundamental to the game. We’re building a game that’s about exploring places, and obviously [if you're] exploring places [you're going to need] a really handy vehicle.” – Mike Gamble
    • Returning Characters:
      Will we be seeing characters like Aria T’Lok again? “We haven’t decided… well, we’ve decided (but aren’t telling yet). The theme is [that] we want to create new experiences for the player, but we still want to bring in elements of what you know and love about the previous trilogy that might include certain characters and it might not. So guaranteed, either way that we end up going you’re going to see a certain amount of the old with the new.” -Mike Gamble

Other Notes:
    • Unlike with Unreal Engine 3, they no longer set animation limits for themselves.
    • The armor is built in layers and your casual outfit can actually be your main armor with plating removed. It's also built to be something that Could actually exist. The female armor will also be notably more appropriate.
    • They want to add vehicle customization.
    • There will be new and returning alien races.
    • They want to notably increase the variety of creatures in the galaxy, and add a lot more that are not 4-6 foot tall humanoids.
    • There's more at the link. Comic-Con 2014: Charting a Course – Mass Effect Panel Coverage

Courtesy neogaf

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 25 FirstFirst 1 2 3 4 12 ... LastLast