Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

View Poll Results: Ce lifepath ai ales?

Voters
96. You may not vote on this poll
  • Nomad

    34 35.42%
  • Streetkid

    35 36.46%
  • Corpo

    27 28.13%
Page 77 of 77 FirstFirst ... 27 67 75 76 77
Results 1,521 to 1,538 of 1538

Thread: Cyberpunk 2077

  1. #1521 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Exact, asta e tactica lor de recrutare. Te pacalesc de cateva ori sa alegi optiunile lor romantice, ca apoi sa devii unul dintre ei .
    Nu am jucat AC Odyssey, dar nu cred ca ai ajuns la optiunea aia asa intamplator, probabil ai selectat ceva inainte care te-a pus in ipostaza aia.

  2. #1522 SP
    Banned olteanug's Avatar
    Quote Originally Posted by sexbobomb91 View Post
    Exact, asta e tactica lor de recrutare. Te pacalesc de cateva ori sa alegi optiunile lor romantice, ca apoi sa devii unul dintre ei .
    Nu am jucat AC Odyssey, dar nu cred ca ai ajuns la optiunea aia asa intamplator, probabil ai selectat ceva inainte care te-a pus in ipostaza aia.
    Mă refeream la faptul că versiunea inițială a lui AC Odyssey, că dacă jucai la nivel de dificultate mai crescut, iconul de inimioară nu-ți apărea în stânga unei replici de dialog și te trezeai că Alexios imediat se pupa cu un bărbat de la o replică banală, fără să vrei sau să știi că replica aia deschidea o relație romantică. Au rezolvat într-un patch că se enervaseră toți jucătorii hetero și acum, apare la toate nivelele de dificultate aceea inimioară.



    Pe urmă, Ubisoft a venit cu DLC-ul în care jucătorii, chiar și cei gay, sunt forțați să se antreneze într-o relație romantică straight cu un personaj de sex opus cu care fac un copil. Și toți jucătorii LGBTQ s-au simțit ofensați! Chiar dacă DLC-ul a fost cel mai bun și se voia a fi o întoarcere la originile seriei.

    https://www.gaytimes.co.uk/culture/n...-relationship/



    În Cyberpunk, secvența asta enervează jucătoarele hetero și jucătorii gay, care poate nu vor să vadă femei goale.
    Pentru noi, jucătorii veterani de 20 ani, masculi și hetero, o părea ceva epic.
    Pentru jucătoare hetero și jucătorii gay e dezgustătoare, la fel cum noi am zice la fel dacă am fi în postura lui Alt și l-ai vedea pe Keanu gol în timp ce faci sex cu el.




    Și cam asta e cu băgatul LGBT sau hetero pe gât în jocurile video.
    Sincer, poate ar fi mai bine să nu fie sex deloc în jocurile video, dar în cinematografie, regizorii au libertatea de a băga scene de sex straight sau gay/lesbi de zeci de ani.
    E până la urmă o formă de artă la care spectatorul doar asistă și decide cum vrea să o interpreteze.
    Așa ar trebui să fie și în jocuri, dar de data asta, jucătorul participă activ la forma asta de artă.

    Jocurile video sunt deja a zecea artă neconsemnată după cinematografie, sculptură, pictură, muzică, poezie, arhitectură, dans, teatru și benzi desenate.

  3. #1523 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Doar ce-am terminat Phantom Liberty si pot spune linistit ca acest DLC a fost mai lung, mai complex si mai meaningful decat multe jocuri standalone terminate de mine pana acum. M-as hazarda sa spun ca in acest joc am intalnit printre cele mai bine conturate personaje create vreodata in jocurile video. Atatea finaluri (va recomand sa le incercati pe toate), cu atatea implicatii pentru fiecare, asemenea character design!

    La capitolul tehnic nu sunt multe de spus, exceleaza, Night City arata mai spectaculos si mai viu ca niciodata, iar Dogtown in sine ar fi putut face subiectul unui joc single player pe care sa se ceara 60$. Este pur si simplu o lume vie, dinamica, de care efectiv iti pasa pana la ultimul NPC!
    Fabulos, CDPR ne-au aratat nu doar ca greselile se pot repara, ci dintr-un subiect aflat in moarte clinica poate renaste un masterpiece.
    Attached Images Attached Images 4.jpg 3.jpg 2.jpg 1.jpg

  4. #1524 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Pe mine m-a surprins cat de bine gandite sunt ending-urile si cat de lungi sunt (si asta se aplica la tot jocul, nu doar la Phantom Liberty) - adica nu ai doar un cut-scene si gata, ci vine cu gameplay in plus, uneori durand chiar si o ora. Sper sa invete si altii (SE AUDE BIOWARE?) din cum sa faci niste endings satisfacatoare.

  5. #1525 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    M-a gasit nevastamea trist intr-o noapte pe la 3, eram mic asa in canapea si cu niste muci (plansesem de ma ca*asem pe mine pana sa ma vada ea ) zice 'ce-ai ma om cu paru' alb, te intristezi ca un fatalau la un joc?'.
    My friends, oamenii astia iti induc o stare emotionala dandu-ti la dispozitie doua butoane intr-un meniu!!!:


    Eu am mai spus-o, daca ar infiinta astia o universitate de gaming, jocul asta ar trebui sa fie manualul. Cel putin pe partea asta de story si character development...

  6. #1526 SP
    Banned olteanug's Avatar
    La povestea oferită, eu zic că toate finalurile sunt acceptabile, chiar și


    Pe mine m-a emoționat mai tare însă

  7. #1527 SP
    Member morphine's Avatar
    M-am reapucat de Cyberpunk. Prima oara l-am jucat pe ps4pro cand a aparut, apoi l-am pornit a 2-a oara pe ps5 dar am jucat putin si acum ca tot mi-am schimbat tv cu un oled am zis sa mai intru odata in el. Ce fain e! Am descoperit chestii noi pe care le-au bagat in ultimile patchuri, e o adevarata placere sa-l rejoc. Aud numai lucruri bune despre dlc dar deocamdata nu ma grabesc sa termin ce-am inceput. Traiesc sezantia aia ca vreau sa ma pierd in joc si nu-mi dau seama cum trec orele. Great stuff!

  8. #1528 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Foarte interesant cum pentru multi din noi abia a 3-a incercare a fost aia buna

  9. #1529 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Dupa ce am citit parerile pozitive de aici m-am hotarat sa ii dau si eu o sansa. Nu pot sa spun ca toate cuvintele de lauda nu sunt corecte, ca si eu am apreciat povestea si grafica, dar dupa 30 de ore ma simt ca si cum am citit un visual novel prezentat frumos, mai degraba decat un joc. Parca pur si simplu nu reusesc sa gasesc elementul de fun in gameplay.

    Am incercat Netrunner, care mi s-a parut foarte tematic, si tot jocul consta in clickuri intr-un meniu de quickhacks care omoara toti inamicii. Zero interactiune, strategie, depth. Am incercat un respec pe sabie dupa, si desi cu sabia macar ma intalnesc cu inamicii, toti stau ca niste statui cu pusca in mana si asteapta sa ii tai.

    Voi cu ce build ati jucat? Exista vreo varianta mai fun, mai engaging? Din pacate nici nu pot experimenta prea mult, pentru ca un designer genial s-a gandit ca ar fi o idee buna sa limiteze numarul de resetari ale punctelor la 1.

  10. #1530 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Eu am mers full melee + SMG build, mantis blades si saream ca ninjalaul peste tot, mi-am pus si sandvistan in loc de chip din-ala de quickhacking ca n-am vrut sa ma ating de asa ceva, netrunning mi se parea plictisitor, doar sa stau intr-un colt si sa-i hackez pe toti. Asa slow-down time si in alea cateva secunde cat sta timpul in loc am eviscerat toti inamicii si toate camerele, nici nu au timp sa ma detecteze

  11. #1531 SP
    Member awaytokill's Avatar
    Quote Originally Posted by Espiritus View Post
    Dupa ce am citit parerile pozitive de aici m-am hotarat sa ii dau si eu o sansa. Nu pot sa spun ca toate cuvintele de lauda nu sunt corecte, ca si eu am apreciat povestea si grafica, dar dupa 30 de ore ma simt ca si cum am citit un visual novel prezentat frumos, mai degraba decat un joc. Parca pur si simplu nu reusesc sa gasesc elementul de fun in gameplay.

    Am incercat Netrunner, care mi s-a parut foarte tematic, si tot jocul consta in clickuri intr-un meniu de quickhacks care omoara toti inamicii. Zero interactiune, strategie, depth. Am incercat un respec pe sabie dupa, si desi cu sabia macar ma intalnesc cu inamicii, toti stau ca niste statui cu pusca in mana si asteapta sa ii tai.

    Voi cu ce build ati jucat? Exista vreo varianta mai fun, mai engaging? Din pacate nici nu pot experimenta prea mult, pentru ca un designer genial s-a gandit ca ar fi o idee buna sa limiteze numarul de resetari ale punctelor la 1.
    Foloseste o salvare precedenta pentru a da respec iar. Cat despre moduri fun de joc, cum a zis si eagle-eye. Plus ca pe ce dificultate il joci? Pe cea mai grea, te omoara inamicii in 2 secunde daca nu ii omori tu. Nu stau in fata ta sa astepti sa ii tai...

  12. #1532 SP
    Senior Member Srachi's Avatar
    Acum l-am terminat si eu si ma bucur pana la urma ca l-am jucat doar acum dupa ultimul patch fiindca jocul acum este super. L-am bagat pe un PC cu o placa grafica 4080 Super, totul setat pe maxim, cu path tracing, DLSS Quality cu Ray Reconstruction si 4K , Night City arata demential cu setarile astea si pe un OLED, nu am mai vazut asa ray tracing in viata mea, pur si simplu noaptea e fantastic facut Night City, mai prinzi si cate o ploaie de nu-mi venea sa cred ce ray tracing misto si reflexii are jocul, am ramas foarte impresionat de cum arata NC!!

    Au construit universul asta si Night City intr-un mare fel, primele zile de joc tot imi sarea gandul la el si de abia asteptam sa intru iar in joc sa ma adancesc in univers, grafica superba in oras dar pe dinafara unele zone sunt parca mai slabut lucrate.
    Nu prea am stiut la ce sa ma astept legat de skill/perk tree si nu am mers pe ceva anume, bagam puncte la skill-uri de care credeam ca voi avea eu nevoie in stilul meu de joc asa ca pe inteligence/netrunner nu prea am avut mai nimic, mai multe pe body, reflexes si cool down.

    M-am bucurat de sniper Tsunami Nekomata destul de early dobandita intr-o misiune secundara, am avut si eu Sandevistan de pe la inceput in loc de cyberware-ul pt hacking as ca dadeam un Sandevistan si apoi cu Nekomata headshot, headshot bang bang sau cand eram aproape de inamici Sandevistan si shotgun si obliterated obliterated!
    Mai tot timpul am jucat cu un shotgun, un assault rifle si un sniper, uneori in loc de shotgun pt close encounters bagam si o katana iconica misto(Scalpel) pe care am dobandit-o tot destul de repede si tot intr-o misiune secundara si la care i-am tot facut upgrade pana sa dobandesc alta si mai tare, Mantis Blade-urile mi s-au parut cam slabe pe langa katana mea asa ca nu prea le-am folosit, am mers pe Projectile Arms sa le zbor frezele.

    Uneori mi s-a parut totusi ca vreau mai multa actiune precum zicea si @eagle_eye, cu toate ca nu am jucat cu sistem de operare pt netrunner ci cu sandevistanul, uneori am simtit ca confruntarile erau prea scurte, vroiam parca inamici mai multi pe zone mai mari sa am de lucru cu ei dar pe toti ii faceam bucati destul de repede, apoi aveam si misiuni lipsite de actiune si mai multe axate pe story sau cu inamici putini deci uneori am cam dus lipsa de actiune, tot intram pe harta sa mai vad daca am ceva side mision pt NCPD sa mai curat ceva si sa simt ca traiesc, loool.

    Phantom Liberty si Dogtown sunt misto si ele dar nu sunt de acord cu @Xander RO, totusi Dogtown a fost o regiune prea mica incat sa zici ca puteau face un joc single player pe care sa ceara suma intreaga. Eu am jucat misiunile Phantom Liberty chiar dupa ce mi s-au deblocat si am simtit ca le-am facut totusi prea repede in joc, adica de abia ajunsese-m la misiunea


    Povestea mi-a placut si ea, am jucat cu V personaj de sex feminin si parca altfel nici nu ar fi mers, asa mi s-a parut interactiunea dintre ea si Jhonny mai potrivita. Ending-urile nu au fost prea pe gustul meu, sincer nici nu prea imi plac in jocuri optiunea de avea ending-uri multiple, as fi preferat unul singur si scris foarte bine care sa poata face legatura intre Cybeprunk 2077 si continuarea la care am auzit ca se lucreaza deja.
    Nu ma asteptam la un ending foarte pozitiv, nu asta ma deranjat ca doar am fost si la înmormântarea la Nariko (Heavenly Sword) si a fost un sfarsit bun asa mai tragic cum am fost, as fi vrut doar un sfarsit care sa poata face legatura buna cu urmatorul joc din serie dar cu atatea outcome-uri cred ca povestea lui V si a lui Johnny a luat sfarsit si probabil urmatorul joc va fi cu un subiect total diferit si cu putine referinte la cele intamplate cu personajele din 2077, btw daca tot am adus aminte de Heavenly Sword, cred ca mi-ar place sa-l rejoc si l-as putea gusta si acum!

    Cam atata de zis, precis voi mai intra in joc si voi face ce mi-a mai ramas (nu multe) pe harta si probabil voi mai intra si dupa aia sa trag niste plimbari prin NC. chiar ii superb facut. Cine nu a jucat jocul nu trebuie sa-l rateze, de abia astept sa vad ce mai inventeaza astia prin partea a doua si cum va arata jocul!!
    Bun, cred

    P.S. @Xander RO, misto poze, am facut si eu o groaza, am fost si eu la

  13. #1533 SP
    Manager paul's Avatar
    Cyberpunk 2077: The Board Game:
    Quote Originally Posted by CD Projekt RED
    We’re excited to announce the start of the crowdfunding campaign for Cyberpunk 2077 — The Board Game, a faithful adaptation of the video game with a “what if?” twist, brought to you in partnership with Go On Board.

    ➡️ https://cp2077.ly/BoardGame ⬅️

    This story-driven tactical board game will take you on an epic adventure, straight to the major leagues! You can take on the role of V, Judy, Panam or Jackie and experience an alternative story told in 13 thrilling missions, solo or with up to 4 players. You’ll fight corpos, hack intel, control heavy machinery, explore Night City’s dark alleys and even face Adam Smasher!

    If you back the campaign today, you'll receive an exclusive First Day Gift — V with Mantis Blades! By supporting the campaign you’ll contribute to expanding the game via stretch goals. The first one is a mysterious Relic chip holding Johnny Silverhand’s engram and more awaits…

    Repede s-a finantat:
    Goal reached in 10 minutes and 4 seconds

  14. #1534 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Ce e amuzat e ca daca nu ma insel Cyberpunk 2077 e bazat pe un tabletop game foarte vechi . They went full circle.

  15. #1535 SP
    Manager paul's Avatar
    Se va lansa pe Mac:
    Quote Originally Posted by CD Projekt RED
    Cyberpunk 2077 and its spy-thriller expansion Phantom Liberty will be coming to Mac. Taking full advantage of Apple silicon and advanced technologies of Metal, the world of the dark future is available to Mac gamers for the very first time. Players can enjoy advanced features like path tracing, frame generation, and built-in Spatial Audio for even more immersive gameplay and stunning visuals.

    Available early next year on Macs with Apple silicon, the Ultimate Edition will launch on the Mac App Store, GOG.com, Steam and Epic Games Store.

    More details, including a release date for early next year, will be revealed at a later time, so make sure to stay tuned!
    Just Announced — Cyberpunk 2077: Ultimate Edition Coming to Mac! - Home of the Cyberpunk 2077 universe — games, anime & more
    Attached Images Attached Images 2f599625808918084d792f96786386e04e2da7a8_q90_1280x720.png

  16. #1536 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Cu siguranta mergea pe Mac de la primele M-uri, din moment ce merge pe Steam Deck, dar probabil au ales un moment in care sa mearga si cu RT si tot tacamul.

    Chiar sunt curios sa vad niste teste si comparatii.

  17. #1537 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Urmeaza un patch important pentru C2077, insa mici sanse pentru suport oficial PS5 Pro.

    A lot of questions about whether PS5 Pro support and NG+ are coming with Cyberpunk 2077 Patch 2.2. The answer is no. We do have some other cool stuff in the oven and we’ll talk about it tomorrow during the stream — we hope you’ll like it too! Appreciate the patience������
    Vor anunta maine pe YT si Twitch live la ora 18 a Romaniei.

    twitch.tv/cdprojektred
    youtube.com/@CyberpunkGame

    https://www.ign.com/articles/cyberpu...EBQTljeDUG_oqg

    https://x.com/CyberpunkGame/status/1...as-in-the-tank

  18. #1538 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Quote Originally Posted by Xander RO View Post
    ...tot fac switch la setarea aceea de Chromatic Aberration si ori sunt eu orb, ori este pusa degeaba acolo. Indiferent ca o tin ON/OFF, nu vad nici o diferenta desi, explica destul de clar ce face.


    Mi-am amintit de intrebarea ta si am gasit exemplul perfect. Joc acum Ratchet & Clank si schimbarea se poate vedea on-the-fly cand schimbi setarea. Aberatiile cromatice sunt create foarte bine in acest joc.

    Uita-te la oaie, vei vedea un halou violet in stanga blanii si a scaunului pe care sta. Aceeasi chestiune se aplica la dintii si lumina din a doua serie de poze. Nu este vorba numai de efectul distorsionat si de softness, ci de lungimea de unda a luminii care calatoreste printr-un mediu optic. Oricat de bine ar fi finisate obiectivele, intr-o mica masura tot apare acest efect, vizibil cel mai mult prin acele dublaje violet ale partilor contrastante. Vezi pictograma de la Pink Floyd cum lumina alba se sparrrge in ROGVAIV.

    Chiar daca experimentul a fost facut pe o oaie, efectul asta trebuie tratat serios. Putem sa avem o imersiune crescuta intr-un joc fiindca creierul nostru va observa similitudini cu cinemtografia, fara a face constient acest lucru.
    Attached Images Attached Images .jpg b.jpg 1.jpg 2.jpg blana-oii.jpg abb.jpg abc.jpg

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 77 of 77 FirstFirst ... 27 67 75 76 77

Similar Threads

  1. CD Projekt RED anunta Cyberpunk 2077 By Clopotarul in forum Console News
    Replies: 13 Last Post: 16-04-2017, 18:12
  2. Replies: 0 Last Post: 11-01-2013, 00:15

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts