Am fost la lansare la Emag astazi.
m-am si jucat putin.
total dezamagit. buguri peste buguri
daca reprezentantul lor oficial iti recoamda ca in 2014 sa te deconectezi de la internet sa-ti mearga jocul mai bine....
Yesterday, Patch 2 was released for both PC and PS4. We are targeting to have this patch available to Xbox One players by Monday.
Patch 2 for Xbox One will include all of the fixes from the PS4 version of the patch as well as a fix for a specific Xbox One issue. These improvements will reduce the occurrences of the following bugs:
Arno falling through the ground.
Game crashing when joining a co-op session.
Arno getting caught inside of hay carts.
Occasional long delay seen reaching the main menu screen at game start. (Xbox One Only)
The development team is doing everything possible to release this update ASAP, and we’re already well into work on Patch 3. Over the next few days we’ll be telling you more about what the team has planned for Patch 3 and beyond.
As always, please leave us a comment below or join the discussion in the forums.
-The Live Updates Team
Un articol foarte bun:
Congratulations Ubisoft, You're The New EA - Forbes
Serios acum, prieteni....nu mi se pare corect. Joc de câteva ore, cevau făcut ăștia aici e munca. Serioasă. Poate nu le-a ieșit din prima, poate se putea mai bine, dar cand vor corecta bugurile va fi un joc genial.
Nu neaga nimeni asta, eu imi doresc din tot sufletul sa il repare, si o sa-l cumpar cu mare placere daca se va intampla asta.
DAR, pana atunci, nu au nicio scuza pentru felul in care l-au scos pe piata; nici ei, nici Dice cu Battlefield 4, nici cu Driveclub, nici cu Halo MCC, nimeni. A devenit o moda sa oferi un joc neterminat, si nu e bine.
A reusit cineva sa-si sincronizeze jocurile AC pe ACinitiates? Eu nu reusesc nicicum. Sunt la level 1 XP la ei, deci nu pot sa deschid nici un cufar galben din joc, pentru ca aproape toate sunt de la level 2 in sus.![]()
Am jucat si eu in weekend cateva secvente si nu inteleg plangerile celor de pe internet.
Toti lauda Black Flag, dar jocul ala a avut o poveste plictisitoare, majoritatea misiunilor principale au fost tail-quests care te scoteau din joc daca nu faceai ce a vrut mission designer-ul sa faci, side-content-ul a fost repetitiv, etc.
Unity corecteaza majoritatea problemelor pe care le-a avut seria asta de la 2: asasinii aditionali din brotherhood, hookblade, tower defense, curtezanele, parkour-ul ultra automatizat din 3 si 4, combat-ul simplist, storyline-ul din prezent, etc.
Combat-ul e mai incet dar mai realist si nu intotdeauna o optiune valida. Stealth-ul functioneaza de data asta, poti sa te ascunzi dupa obstacole, inamicii nu se mai suie dupa player pe toate acoperisurile (facand abilitatea asta unica a asasinilor inutila in alte jocuri), customizarea e peste tot ce a fost pana acum, iar side content-ul e cel mai ok de pana acum pe next gen (spre deosebire de Second Son sau Shadow of Mordor).
Ca performante (PS4 - copie fizica) am avut parte de micro stuttering in Notre Dame dar e de inteles avand in vedere cate calculeaza jocul (vitralii, arhitectura, transparenta, oamenii de afara). Jocul ruleaza constant chit sa sunt la sol sau pe cladiri, iar un pic de pop-in intr-un joc cu asa multi NPC era inevitabil, asa ca nu ma deranjeaza.
E fara indoiala cel mai ambitios AC de la 2 si merita apreciat pentru schimbarile pe care le aduce seriei. Vedeam pe alte forumuri cum multi ziceau ca e "unplayable", dar oamenii de genul mi se pare ultimii hateri, atata timp cat l-am jucat si e mai mult decat playable. E chiar fun, arata f.bine grafic si gameplay-ul a ajuns in sfarsit la acelasi nivel cu prezentarea jocului. Daca pe multi ii deranjeaza ca jocul in loc de 30 fps are 25, pe mine ma deranjeaza cand vreau sa abordez un asasinat cum vreau eu dar jocul ma limiteaza pe calea pe care o vrea el, total impotriva conceptului open-world.
Fiecare iteratie AC a adus imbunatatiri formulei de baza, dar nici unul nu a reimprospatat gameplay-ul asa de bine ca Unity, iar pentru asta mi se pare cel mai bun AC, pe departe.
Esti un asasin inzestrat cu puteri supranaturale care e capabil sa detecteze oamenii pe care trebuie sa-i trimita pe lumea cealalta si nu esti in stare sa dovedesti in lupta directa 1v1 un soldat comun de la revolutia franceza? Nu stiu ce intelegi tu dpdv al combatului realist, dar realist este stilul samurai am scos sabia si am si taiat dintr-o singura miscare. Ca prerogative ale unui asasin tu trebuie sa faci fata in orice situatie, esti un fel de ,,batman" nu luptator de duminica...dupa ce am vazut Unreal Engine 4 ruland pe o tableta de la apple stau si ma gandesc ca Notre Dameul virtual e doar sloppy game developing ce iti coboara framerateul, da, stai linistit l-am jucat de imi dau cu parerea si, nu, nu e de inteles ce a facut Ubisoft aici pentru ca asa cum am mai spus e mai multa populatie in Parisul revolutionar al lui Ubisoft decat era pe vremea aia acolo.
si unde ai vazut tu ca nu poate face fata 1 vs 1? supranatural?
realist mi se pare ca ti-o iei super usor cand sunt 3-4... si nu e "ca in filme" sa astepte sa vina sa lupte cate unu pe rand.
Vorbeste pt tine boys. Daca tu nu faci fata asta nu inseamna ca restul il joaca la fel de prost ca tine.
Mai sunt hateri care afirma ca Arno sare unde vrea el dar am vazut pe youtube cum joaca oamenii care afirma asta. Eu nu am avut probleme de genul asta. Mai bine ramai la apple ca argumentele tale sunt sloppy. Cand o sa realizezi tu jumate din munca aluia care a facut notre dame, atunci sa comentezi.
Cand dai banii pe un produs ai dreptul să critici, indiferent de cat se complicata e profesia ta în comparație..
Jumate din munca exprimat în ce, cantitate, calitate? Vad ca te tot legi de ce munca fenomenala fac băieții aia, de parca ei construiesc navete spatiale și noi restul lustruim pantofi for a living.
Nu pot scapa de senzatia ca Arno asta face mai mult ce vrea el decat ce vreau eu sa faca, in acest joc. Cand eu vreau ca el sa se catere sau sa sara, el nu vrea. Cand vreau sa intre pe o fereastra, el fie sare deasupra ei, fie lateral. Cand vreau sa arunce o smoke bomb, el se gandeste o secunda, dupa care arunca doua simultan. Nu o data am murit pentru ca nu a executat instant comanda pe care i-am dat-o din controler. De asemenea, intr-o alta faza apasam ca nebunul pe L2 sa intre in stealth, insa el statea cu incapatanare in picioare pana a fost reperat si abia pe urma a intrat in stealth.
Chestiile astea devin frustrante si enervante la un moment dat, mai ales cand esti in mijlocul actiunii si rateazi misiunea datorita lor.![]()
Sa vezi ce amuzant e la misiunile prin interioarele clădirilor, mai ales în timpul combat-ului, cand mai mult te lupți cu camera și cu controlul greoi decât cu inamicii.
In asemenea situatii, mai ales cand erau multi inamici care atacau simultan, incercam sa-l fac sa evadeze sarind pe fereastra sau se strecoare pe usa, dar crezi ca Arno era de acord cu mine? Nici vorba. In cele mai multe cazuri nu nimerea nici fereastra nici usa ci exact in adversari.![]()
Bookmarks