Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 12 of 12

Thread: Ubisoft dezvolta jocuri pentru PS4 si Xbox 720

  1. #1 SP
    Senior Member AndRewqp's Avatar

    Ubisoft dezvolta jocuri pentru PS4 si Xbox 720

    De un an de zile umbla pe internet tot feluri de zvonuri cu privire la consolele next-gen, cele care vor trebui sa inlocuiasca PS3, Xbox 360 si Wii. Au aparut tot feluri de imagini cu noua consola de la Microsoft si zvonuri cu datele tehnice ale noii console de la Sony, insa toate s-au dovedit a fi false. Unii oameni banuiesc ca schimbul de generatii de console va avea loc in 2011-2012, inital parea foarte repede, avand in vedere ca Sony se laudau ca PS3 va avea un lifetime foarte mare.

    Ubisoft a lansat ieri raportul financiar, toate bune, insa fondatorul companiei, Yves Guillemot, a declarat ca 10 % din angajatii de la Ubisoft lucreaza la producerea unor jocuri noi pe consolele viitoare care vor inlocui sistemele actuale, Wii, Xbox360, PS3.
    What has helped us is we always take the new technologies right at the beginning of their availability, and we go after them faster than everyone else,� he continued. The company was one of the first to make titles exclusively for the Wii, and appear to wish to continue this with launch titles for the PS4 and whatever the next Xbox will be called.
    Attached Images Attached Images nextgen.jpg

  2. #2 SP
    Senior Member siNcE's Avatar
    Mda.. oricum e cu dus in intors aceasta stire. Ma bucur sa aud ca e posibil sa apara asa repede console de next generation, dar simt ca nu ma voi satura asa rpd de ps3, xbox360 si wii pana in 2011-2012 Oricum parerea mea este ca mari magnati in domeniu o incerca la nivel virtual.. pana in 2020 preconizez ca o sa fie mai la toata lumea in casa (cum e acum un ps sau un xbox). Desi recunosc ca ma inspaimanta acest gand o parte din mine este foarte curioasa de aceasta idee.

    True MonkY.

  3. #3 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Hmm... sunt curios cum lucreaza ei la jocuri noi pentru consolele viitoare, cand nu exista nici dev-kituri si nici specificatii pentru ele. Eu cred ca e "marketing". Pe sistemul "In jocul asta avem prea multe poligoane. Il pastram pentru PS4"

  4. #4 SP
    Member playgame's Avatar
    Majoritatea sunt stiri inventate probabil de diferite surse, nu de sony sau microsoft. Nici n-am apucat sa ne bucuram de consolele actuale. Sa mai astepte cele de generatia viitoare.

  5. #5 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Trebuie sa recunoastem totusi... Xbox a trait cam 5 ani (2001 - 2006), Xbox 360 are deja 4 ani... si probleme mari cu spatiul de stocare (mai mult decat are cu partea legata de putere grafica sau de procesare) - nu o spun eu, vedeti cum se plang diversi developeri, sau cum suntem "amenintati" cu DLC-uri de language and stuff. La Sony pe de alta parte... e o alta poveste. Pe langa BluRay pe PS3... printr-o minune continua sa produca si sa vanda console PS2. E un lifetime de 9 ani totusi. Dar daca ne uitam la puterea de procesare, deja avem telefoane mai puternice decat PS2-ul. E un ciclu inevitabil totusi. Sooner or later, next-gen bate la usa

  6. #6 SP
    esbhrwvnjfkajhd SeikQ's Avatar
    Kojima va anunta anul acesta la E3, Metal Gear Solid 5 pt. PS4. In acelasi timp, a fost dezvaluit si noul suport optic, violet-ray cu o capacitate maxima de 1TB pt. varianta DL. Ia sa vedem, pana unde ajunge stirea mea
    Lasand ironia de-o parte, e cam devreme pt. astfel de anunturi. Ciclul de viata al unei console nu cred ca a ajuns nici macar la jumatate. Si Sony si MS inca au pierderi majore, mai ales cu prezenta criza mondiala. Construierea lui Cell a durat aprox. 4 ani si a costat aprox. 400 milioane de dolari. Chiar credeti ca Sony, IBM si Toshiba mai sunt in stare sa investeasca cat de curand intr-o noua putere de calcul? Alt motiv pt care nu cred ca o sa vedem cat de curand noua generatie, este desigur technologia entertainment actuala. Desigur, si mie mi-ar placea sa vad noua generatie de console, dar sa nu uitam ca trebuie sa aduca noi concepte, nu doar o putere de calcul mai puternica. La aparitia Xbox 360, existau deja Tv-uri HD cu diagonala cat jumatate din peretele living-room-ului (chiar daca surse HD nu prea aveai de unde), standardul pt. viitorul suport optic era deja finalizat, HDD-uri spatioase, conexiuni de internet capabile sa faca fata noilor cerinte, noi standarde audio, senzori de miscare si tot felul de alte "maruntisuri" deja existente (sau macar finalizate) care impreuna contribuie la experienta actuala "next-gen".

  7. #7 SP
    Member reltih_floda's Avatar
    AndRewqp-urate mai sunt consolele din poza pe care ai atasat-o.
    Eu zic ca cel mai bine ar investi intr-o tehnologie care sa te introduca (virtual) direct in joc.Ceva gen Johnny Quest ,daca mai tineti minte.
    In plus,eu am renuntat la pc in favoarea consolelor ,din acest motiv,ca nu trebuiesc upgradate asa des.Pt PC,daca vrei sa tii pasul cu jocurile,trebuie sa-i faci upgrade cel putin odata pe an (cel putin).

  8. #8 SP
    Senior Member AndRewqp's Avatar

  9. #9 SP
    Senior Member erik95's Avatar
    Nu cred ca lucreaza deja la jocuri pentru consolele next-gen. Probabil ca vom vedea prima consola next-gen in 2013-2014.

  10. #10 SP
    Banned underwaterquake's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Hmm... sunt curios cum lucreaza ei la jocuri noi pentru consolele viitoare, cand nu exista nici dev-kituri si nici specificatii pentru ele. Eu cred ca e "marketing". Pe sistemul "In jocul asta avem prea multe poligoane. Il pastram pentru PS4"

    Man, stii foarte bine ca o parte din motoarele grafice se dezvolta pe PC ca apoi sa fie optimizate ptr xbox 360 / ps3. Apoi xbox 360 [si probabil urmatorul] foloseste DirectX, care e o tehnologie ce se programeaza pe PC iar PS3 foloseste o biblioteca derivata din OpenGL.

    Ei pot linistiti sa inceapa de pe acum sa lucreze la motoarele grafice pentru ca un motor grafic al unui joc ptr PC si ptr Xbox 360 de exemplu are comun cam 90% din elemente, diferenta o face optimizarea ptr consola target. Modul de programare al procesorului grafica din xbox 360 este aproape identic cu modul de programare a oricari placi grafice ATI, modul de programare al RSX este aproape identic cu modul de programare a oricarei placu gracuce nVdia iar modul de programare al unui PowerPC [CPU-ul din xbox 360] e foarte apropiat cu modul de programare al unui Intel / AMD din ziua de azi.

    Cand vor iesi consolele viitoare, ei vor avea deja un fundament, o baza, niste concepte. Va urma apoi optimizarea si integrarea pe o anumita platforma [next gen XBOX / PS3]. Asta va da posibilitatea producatorilor sa lanseze un joc odata cu lansarea oficiala a consolei.

    PS3 si Xbox 360 au avut niste jocuri la lansare... dezvoltarea lor a durat cel putin 2-3 ani... cand a inceput dezvoltarea lor nu exista fizic consola... la fel se intampla si in cazul asta. Este foarte normal si posibil ca un developer sa inceapa sa scrie acum un motor de joc pentru next gen console, pentru ca are la dispozitie pe PC-ul pe care programeaza o arhitectura foarte asemenatoare cu arhitectura hardware a unei console, la fel cum poate incepe sa scrie un motor grafic pentru urmatoarea generatie de placi grafice GT400 de la nvidia care azi nu exista. Cand va iesi consola / placa grafica respectiva, nu au nevoie decat de o perioada relativ scurta pentru a optimiza pentru particularitatile GPU-ului din consola / placa grafica respectiva.

    La PS3 problema a fost cu CELL-ul, pentru ca primele jocuri care au iesit odata cu consola au fost incepute cand nu exista CELL asa ca a fost folosita arhitectura X86 - de aici legenda ca pe PS3 CELL-ul nu e folosit nici la jumate, pentru ca nu era.

    Deci se poate sa incepi programarea unui joc pentru o generatie de console pentru care nu exista acum nici devkit nici specificatii hardware, din simplu motiv ca mare parte din tehicile de programare / modul de lucru cu GPU-ul si chiar SDK-urile pentru partea grafica au multe lucruri in comun cu programarea unui motor grafic ptr PC. De asta dureaza si foarte putin asa zisa portare de pe o platforma pe alta [in regula de pe consola pe PC]. De multe ori portarea "intarziata" e marketing. De multe ori sunt gata in acelasi timp aproximativ ambele variante dar sunt lansate initial ptr consola pentru vanzari / bani. Si pentru ca pe console se fac banii cei mai multi, se asteapta saturarea clientilor pe piata asta inainte sa lanseze pe platforma concurenta - PC-ul.

    Exemplu Street Fighter IV. Am putea sustine ca a fost lansat prima data pe console si ulterior, uite cat se asteapta pentru a se termina si varianta pentru PC. Nimic mai fals. Prima data a fost terminata varianta de PC, pentru ca jocul a fost lansat prima data pe masini arcade carora CAPCOM le-a facut publice si specificatiile si nu erau decat simple PC-uri cu procesor dual core mainstream si 7900GS. Jocul in varianta de PC intarzie sa apara atata timp cat inca exista dorinta de cumparare pe platorma care vinde cel mai bine, nu pe motiv ca nu e gata.

    Sigur, sunt alte categorii de jocuri in care se lucreaza de echipe separate in acelasi timp, si ptr versiunea de PC si pentru cea de consola si sunt lansate in acelasi timp. Si sigur, mai exista categoria care face de rusine PC-ul, acea a jocurilor portata dupa ce a fost terminata dezvoltarea versiunii de consola, care sunt adaptari in graba ale motorului grafic ptr particularitatile placilor grafice ATI/nVidia. Desi eu sunt convins ca puterea unui GTX 285 nu este exploatata nici 70%.

    Are si MonkY dreptate in ce zice el la faza cu poligoanele mai multe, e un trick de care se folosesc f multi programatori si care "tine": strict din punct de vedere vizual, luati un titlu de succes gen KillZone 2, modificati-l intern sa randeze nativ in 1080p, refaceti texturile din low res in high res, aplicatii o serie de filtre de paralax mapping & stuff, aplicatii un 4xAA si un 16xAF, lucrati putin la partea de sunet / retea, modificati putin structura nivelelor, dublati-le numarul si denumit-l KillZone 3. Asta fara sa va atingeti efectiv de motorul grafic. Si rulati-l pe PS4... ce ziceti... asi vrea sa vad pe ala care nu o sa zica WOW cand o sa il vada

  11. #11 SP
    Admin MonkY's Avatar
    tphase: cum ramane cu Regulamentul CG legat de clone si chiar si cu rugamintea ta ?
    Quote Originally Posted by underwaterquake
    tphase sunt. am luat ban permanent, am rugamintea sa ma lasati cu contul asta sa accesez site-ul, puteti sa taiati dreptul de a posta dar asi mai vrea din cand in cand sa accesez site-ul. imi place sa citesc stirile de aici referitor la jocuri si am rugamintea sa ma lasati cu contul acesta sa accesez site-ul pentru vizitarea link-urilor fara dreptul de a posta. multumesc.
    Se pare ca nu ai tu treaba nici cu regulamentul, nici cu injuriile aduse... Hell yeah, tu nu ai treaba nici cu propriile tale promisiuni. Ma uit la posturile tale si toate sunt fix ca cele care te-au facut sa iei ban. Nu rezisti tentatiei de a balacari totul ca pe celalalt forum. Sorry, bye !

  12. #12 SP
    Junior Member console's Avatar
    tphase asta e cel mai mare gunoi de pe forumul celalalt si de pe forumul asta.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Replies: 6 Last Post: 18-05-2015, 00:09
  2. Replies: 51 Last Post: 03-09-2014, 14:47
  3. Detalii despre noul Xbox 720 By MonkY in forum Hot Story
    Replies: 43 Last Post: 13-11-2012, 18:41

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts