dumy e plecat..desi ieri l-am vazut pe live. dar nu mi-a raspuns la msg, dunno...
8 oameni inscrisi pana acum, daca s-ar inscrie inca 8 am avea de 4 grupe. sau macar 3 grupe sa facem
![]()
Am aparut...ohh...sal la toata lumea....Da ..o sa ne mai strangem 8 . eu cu aby...mai trebui 6 ..ar fi val,ovisan, checy , seraphro ,burete,si mai este 1 dar am un 'lapsus' ,trebui sa ii anunt....
Gamertag DUMYMIX
Echipa CHELSEA
mail [email protected]
Pana acum:
1. Axeaxel ([email protected]) -- F.C. Barcelona
2. DarkMatinee ([email protected]) -- Inter Milan
3.Greyhound2k7 ([email protected]) -- Manchester United
4.Bobbic ([email protected]) -- Real Madrid
5.coeziv ([email protected]) -- Arsenal
6.blazer2k8 ([email protected]) -- A.C. Milan
7.DRAGOS10 ([email protected]) -- Fc Barcelona
8.eM1983 ([email protected]) -- Fc Barcelona
9.DUMYMIX ([email protected]) -- Chealsea
10.ABYMIX ([email protected])-- Liverpool
Se pare ca stam bine pana acum doar 3 insi din 10 au ales aceiasi echipa (proasta..)...
)
Si nu-l vad pe DjMo...ca e moartea lui FIFA 08......
Si eu ....
Gamertag : ABYMIX
Echipa : LIVERPOOL
Mail : [email protected] sau YM : abymix_2007
gametrag : purice
mail : [email protected]
echipa: chelsea
gamertag : burete
mail : [email protected]
echipa : inter milan
De ce vreti sa faceti mai liste cand e una si buna pe prima pagina pe care o updatez zilnic ?
Da ..ai dreptate ..am zis..ca uni poate nu se duc pe prima pagina sa vada...e ok daca se updateaza aia...
erau nevoie de 50 de voturi, ca sa vedem ca se poate face un campionat dar daca se strang 16 va incepe campionatul
adica inca 4 oameni
ideea ar fi sa facem 4 grupe a cate 4 echipe, si se vor califica doar primele 2 echipe din fiecare grupa![]()
Si eu sper sa inceapa saptamana asta, si cred ca are toate sansele sa inceapa. Nu uitati rezultatele vor fi inregistrate pe site-ul ce va urma sa fie deschis, si in urmatoarele campionate se va tine cont de acest campinat, iar Console Games va fi intotdeauna punctul de plecare unde vor fi postate toate evenimentele si tot ce se va intampla in campionatemultumesc pentru suport Bobby
By AlexG in forum Microsoft Xbox One
By Phander in forum Sony PlayStation 3
By selea in forum Sony PlayStation 3
By octav in forum Sony PSP, PSP Go & Vita
By AndRewqp in forum Sony PlayStation 3
Bookmarks