Leaked Trailer. Enjoy.
Nu cred că mai rezist mult in stilul ăsta. Salut Mo, Grey, Adrian :-)
Sent from my GT-I9001
Probabil facut de un fan ceva, T10 ar fi anuntat cu mai mult de 6 luni inainte lansarea unui joc. Pe forumurilor zbarnie comunitatea ca ar fi un free arcade open-world racer gen test drive), la E3 va fi anuntat ceva sigur
Microsoft France Confirms Forza Horizon, Another Big Announcement Is Coming
http://www.analoghype.com/video-game...ent-is-coming/
Sent from my GT-I9001
Forza Motorsport 5 Coming 2013; Horizon and Motorsport Are "2 Different Games" | N4G
Forza Motorsport 5 Coming 2013; Horizon and Motorsport Are "2 Different Games"Microsoft has confirmed that Forza 5 will be released next year and shall remain a two-year franchise, with Horizon filling the gaps between the main series games. (Forza Horizon, Forza Motorsport 5, Microsoft, Turn 10 Studios, Xbox 360)
In stilul asta o sa avem Forza Motorsport anual, cu mici imbunatatiri/actualizari de masini. Rusinica Micro$$$oft si Turn 10.
SimBin ce faceti nene ca avem nevoie de un simulator adevarat, v-ati lasat pagubasi?
se ocupa stuiourile din franta si din ce scrie in articolul ala echipa e foramta in majoritate din ex-codemasters, probabil va fi ceva in genul shift/grid cu diferite tipuri de curse.
GDC deja a inceput mi se pare, teoretic de azi M$ are voie sa publice noutati conform la 'nu stiu ce' embargou
Yep. NFS Test Drive Colorado Takedown Dirt. Gymkhana era luat deja.
Inteleg ca vor o feliuta din nisa arcade racing, era evident de la aditiile FM 3 si 4. Sunt stupefiat de alegere. Colorado. Ambient variat? Nooooo, noi nu umblam cu prostii. Colorado tati. Sute si sute de mile de praf, dealuri, sisturi cristaline si Grand Canyon. Pai ce, Motorstorm putea in 2007 si noi nu putem in 2012?! A, vis-a-vis de vastitatea hartii: designerul spune clar "am dezvoltat o noua tehnologie care ne permite pana la 20 mile ce pot fi parcurse intr-o sesiune". Wow, 20 mile? Incredibil...
L.E.: Sunt totusi curios care sunt acele 65 de tipuri de suprafete diferite. Tarmac, asfalt, nisip, pietris, argila, pamant, iarba, flori, apa...?
L.L.E.: (Yes I'm hatin'): minutul 16:50: uiiiiiii, vireaza un autocar care ajunge sa ocupe un sfert din ecran caruia ii apar de niciunde oglinzi retrovizoare. Mai bine colaborau cu id Software (RAGE), le aratau ce inseamna reinterpretarea unui Colorado cu vehicule. Poate-i convingeau sa puna si niste mitraliere pe masini while they're at it.
....faza cu mitralierele puse pe masini de catre id Software. That made my day.
Eu sunt uimit sa vad ca Turn 10 au decis sa faca un Forza care sa nu semene mai deloc cu predecesorii sai (inafara ca are masini si alea alea). Nu stiu cat de cautate sunt astfel de jocuri, pentru ca simulatoarele propriu zise au vanzari mult mai mari decat arcade-urile (fie ele open world sau nu). Vad ca aproape toate jocurile o iau pe urma asta...ramane de vazut ce o sa pateasca Gran Turismo. Dar avand in vedere ca nu stim nimic de GT6, nu m-ar mira sa aflam intr-un an ca va fi un open world experience in cine stie ce alt stat din America..
Mie unu imi place ideea, imi plac mai mult open world-urile decat cele pe traseu. "Prefer" sa merg ca nebunul prin orase-autostrazi decat sa fac 10 ture pe Suzuka. Nu am zis de Forza 4 ca e prost, imi place la nebunie doar ca sunt plictist de facut ture pe traseu.
Sper doar sa nu fie un control ca in TDU 2, dar tot o sa il cumpar.![]()
aparent controlul va fi undeva intre sim si arcade, din assisturi se stableste spre ce extrema se va duc. engineu grafic si fizica sunt luate din forza 4, va fi acelasi livery editor si photo mode (nu se stie daca la fel de complex).
prespun ca jocul va fi ceva in genul la Juiced 2, ala era cu masini, muzica si 'teenagers'
in demo de la GS de aseara am vazut pe cirucit si un ferrari mai vechi, nu imi vaduc aminte numele dar era ala care are un cerc alb pe capota, probabil va fi o diversitate destul de mare intre masini
Pai in primul rand nu sunt Turn 10. Ei au strans o echipa cu experienta in alte tipuri de racing si ofera know-how-ul impreuna cu licentele aferente.
Cat despre faptul ca simulatoarele sunt mai cautate, nu stiu ce sa spun. Conform VGChartz Forza 4 a vandut 2,21 milioane de unitati in vreme ce NFS Hot Pursuit a vandut 2,19 milioane doar pe PS3, 1,87 milioane pe Xbox and so on. Nu stiu daca e corecta o comparatie intre un multi platform si o exclusivitate insa cred ca, in general, un joc mai accesibil este mai apetisant pentru o plaja mai larga de public.
Personal, n-am nimic impotriva unui arcade bun, ba chiar il prefer considerand ca am din ce in ce mai putin timp de joaca iar un simulator cere mai mult timp dedicat si o perioada mai lunga de acomodare. Doar ca se tot impacheteaza tot felul de nazdravanii in tot felul de ambalaje lucioase in ultimul timp si m-am cam saturat (Dirt Showdown, Ridge Racer Unbounded - doamne ce teapa colosala am luat cu asta, inca nu mi-am revenit...)
eu cred ca au fost vanzari mai slabe la FM 4 pentru ca a fost lansat la un an si ceva dupa FM 3 (sa ma corecteze careva daca gresesc). Daca era un interval mai mare intre ele atunci se vndeau mai bine (FM2 = 4 mil, FM3= 5 mil). Ca sa nu mai spun ca daca e un joc la care astepti ani de zile, atunci sigur o sa se vanda beton: ma refer la GT 5, cel mai bine vandut PS3 exclusive (7,6 mil de exemplare). Dar totusi poate au simtit developerii nevoia de a face o schimbare (nu stiu cat de inovativ ar putea fi un simulator fata de celalalt...dar daca schimba genul...asta e alta mancare de peste).
p.s. nu mi se pare corect sa compari un exclusive cu un titlu multiplaformdaca e pana acolo, atunci un exclusive rar se vinde mai bine decat un multiplatform game (si la urma urmei profitul nu e la fel de mare pentru ca in realitate au lucrat doua sau trei echipe pentru doua sau trei console. you know?)
Bookmarks