Ai-ul intalnit pe drum poate fi provocat la cursa?
E pur si simplu superb demo-ul. Grafica superba, control perfect. Sunt foarte impresionat de ce am jucat![]()
@radufirstro: nu, cel putin nu in demo.
Intr-adevar, grafica superba. Insa nu este confirmat daca vor fi replay-uri (sunt cel putin doua racing games open-world care au, TDU 2 spre exemplu, Driver SF), ar fi senzational daca as putea observa peosajele si masinile competitorilor din alte unghiuri. De asemenea, mi-ar placea sa vad si conditii meteo dinamice, sa vad si un pic de praf pe masini.
Iar controlul e bun, insa nu exista nici un fel de feedback la trecerea de la un tip de suprafata la alta, macar un pic de vibratii, acolo, ceva. Iar diferenta de control de la o masina la alta este mult prea subtila, inteleg ca este arcade dar... inca incerc sa-mi dau seama de ce l-as lua pe asta cand am Hot Pursuit (fara sa ma gandesc la NFS Most Wanted care-i dupa colt).
Cum sa nu-ti dai seama de "diferenta de control de la o masina la alta este mult prea subtila" ? Este o diferenta enorma. Nu stiu cu ce masini ai jucat tu, dar la mine, intre Dodge Viper, care cand accelerezi ii fuge spatele, ca in Forza si GT, Mitsubishi Lancer care este mult mai stabila dar nu asa rapida si Fort Mustang (mai vechi, nu am retinut anul) dar care este musclecar ce se controleaza mai greu si fuge spatele in curbe - este o diferenta enorma.
De acord, dincolo de faptul ca Lancer-ul are tractiune integrala si se simte asta, tu chiar ai simitit o diferenta remarcabila intre Mustang si Viper? Si care ar fi ea, afara de faptul ca Mustangului ii fuge mai tare spatele la demaraj decat lui Viper? Eu am spus ca diferenta intre modelele de control este mult prea subtila pentru un joc Forza, fie el si arcade, nu ca este inexistenta, fara diferente la tipul de tractiune ar fi fost un joc cu barci.
Dupa cum ziceam, Mustangului ii fuge spatele in curbe dar am reusit sa fac niste drifturi mult mai controlate. Cu Viper-ul, daca accelerezi prea brusc, iti fuge fundul la pornirea de pe loc, iar in curbe, daca tii acceleratia "la podea" iti fuge instant. La fel, am simtit fff mare diferenta cu Viper-ul in drifturi. Mi se par mult mai greu de facut.
Dar nu inteleg o chestie. De ce au ei obsesia de a pune volan pe dreapta la masinile japoneze ? as prefera sa-mi ofere optiunea in meniu, sau ceva de genu. Imi place sa joc doar cu camera in car si este putin deranjant, dar nu mult prea greu![]()
The Viper is wild.
Am un feel tare ciudat de TDU cand joc demo.Mi-a placut mult cursa contra avionului.Daca nu dezvolta si mai mult experienta si nu te fac sa vrei sa explorezi toata harta,cu siguranta va fi un fail.
Cand am avut prima cursa cu Lancer-ul la linia de start am avut feel-ul ca joc Dirt 3 LOL.Masinile in cursa arata cam jalnic pentru "standardul" lor.Parca is matuite.
Cam fura curent astia de la Turn 10.
Oricum limitat acest demo,ramane de vazut cat de mare e harta si ce ofera.
In videourile puse mai sus arata cat de mare e harta. Pentru explorarea hartii exista 'barn finds' si redurceri la imubnatatiri cel putin din cate s'a zis, iar in privinta graficii ... e de la soare, esti obisnuit cu HDRIu de la fm4 si d'aia
Un fel, dar nu e. In Horizon daca scapi masina de sub control o poti pune pe drum. In TDU 2 joci pinbal daca virezi mai brusc. Controlul e ok, mult mai bun decat in TDU 2. Despre harta nu stiu ce sa zic, daca e cat Ibiza din TDU 2 e perfect.
Am jucat demo-ul o singura data, sunt si minusuri si plusuri. Sper doar ca nu toate masinile RWD au controlul la fel, sau cand intru cu un Lambo pe un drum unde nu e asfalt sa mearga la fel.
@Danny: cand mergi cu evo se vad diferentele dintre asflat si pamant.
Se observa diferenta dintre 4WD la Evo si RWD de la Viper si Mustang, controlu difera chiar si intre Viper si Mustang datorita puterii.
Din cate am vazut, au luat engine-urile (fizic, grafic) de la forza si le'au modificat pt un open-world mai arcade
Unde gasesc demo-ul, ca pe market nu apare. Am dat search in bing imi apare acolo demo, dar nu am buton de download pe el.
Una accelereza mai tare decat cealalta, in curbe la fel fuge spatele.... Eu ziceam "sper" sa nu fie la fel la toate masinile RWD. Viper si Mustang-ul sunt americane, de la una japoneza sau europeana am mai multe pretenti.
Am vazut ca sistemul de "tuning" e la fel ca si in Forza, abia astept sa imi pun pe EVO slick-uri si sa o iau off-road.![]()
Cat despre grafica, imi da un sentiment de primul DiRT....
Mustangul e mai usor de controlat datorita puterii mici fata de viper, exista diferente intre cele 2 (depinde de asistentele pe care le ai)
Cum s'a mai zis, nu o sa existe 'Advanced Tuning' doar cel 'banal', iar grafica are un feeling mai mult de Dirt 2/Grid dat unor elemente estetice
In sfarsit cineva care vorbeste despre Horizon si arata faptul ca exista replay, 233441 review-uri pe internet toate vorbind despre "how amazing that game is" dar fara sa spuna ce face si ce nu. Nu ca functia de replay ar fi hotaratoare, insa e o aditie binevenita, te poti bucura de detalii si peisaje fara sa fii atent la cursa.
Da, tipu acopera cam tot despre joc in video care le are. Arata sistemu de upgrade la masini in video asta, in altu arata editoru de vopsit masinile, showroomu'ul de unde cumperi masini, photo mode ...
---------- Post added 19-10-2012 at 05:44 PM ----------
Bookmarks