Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 35 of 60 FirstFirst ... 25 33 34 35 36 37 45 ... LastLast
Results 681 to 700 of 1182

Thread: Forza Motorsport 3

1. #681 SP
    Senior Member DevilBringer's Avatar
    cum e posibil sa faci asemenea designmi se pare imposibil de facut oricat de multe layer-uri ai folosi

2. #682 SP
    Junior Member kas_mania's Avatar

salut

salut
    Am un arcade falcon modat 1.6 ,fara hdd.am inceput sa joc forza motorsport 3 in split screen si la un moment dat soseaua a inceput sa dispara apoi ramasese numai masina. dupa faza asta am jucat assasins creed 2 inca 2 ore dar nu mi-a mai facut nici o problema.consola nu parea sa fie supraincalzita.de la ce poate fi?DVD?sau un viitor RROD..am gasit o faza asemanatoare pe youtube

.Sper ca am postat unde trebuie.ps:sunt incepator.Ma poate ajuta cineva cu raspunsul?MS

3. #683 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar
    Joci de pe Verbatim ?

4. #684 SP
    Member ciypriyan's Avatar
    mai mult ca sigur odata ce are consola modata

5. #685 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by GreyhounD View Post
    Joci de pe Verbatim ?
    nu are nici importanta faptul ca joaca sau nu de pe Verbatim. In caz ca nu stiati, pe Verbatim sunt scrie jocurile in original. Eroarea aia poate aparea de la faptul ca nu este instalat pe hdd si nu a avut timp sa incarce texturile. mi s-a intamplat si mie, si eu am jocul original. recunosc, nu a durat atat de mult, mai ales sa fie asa si la reluare, dar au trecut 3-4 secunde in care nu aveam textura pt strada.

6. #686 SP
    multumesc pt raspunsul promt.M-am linistit.Consola am cumparat-o SH si cineva mi-a spus ca poate fi de la GPU.

7. #687 SP
    Member nuyokamata's Avatar
    Quote Originally Posted by kas_mania View Post