Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 40 of 62 FirstFirst ... 30 38 39 40 41 42 50 ... LastLast
Results 781 to 800 of 1239

Thread: Clubul Wii U

  1. #781 SP
    Member anduthebest's Avatar
    Sanatosi sa fim da. Stiu ca era la modul general. Oricum cu tine pot fi de acord partial, dar cu tipul din articol nu. Nici u nu cred ca esti de acord, doar ai aratat o opinie...

  2. #782 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    anduthebest, tu ii desconsideri pe Nintendo pentru ca in ultimii 2-3 ani n-au avut succes asa mult deoarece nu reusesc sa se puna in rand cu Sony si Microsoft dar eu ii apreciez mai mult deoarece ei sunt singurii care n-au incercat sa restrictioneze jocurile second-hand. Uite ce a spus Iwata:

    The best possible countermeasure against people buying used product is making the kind of product that people never want to sell.
    Poate acesta este unul dintre motivele pentru care EA nu mai vor sa lucreze cu ei, deoarece se stie ca EA au fost printre primii care au cerut asa ceva. Microsoft au aratat cat de mult le pasa de consumatori pentru ca au fost gata sa-i tradeze cu prima ocazie si chiar daca Sony s-a opus pana la urma, asta a fost doar o miscare de marketing si reactie la ce a facut competitorul sau.

    Si cand vine vorba de micro-tranzactii nici sa nu vorbim. Cred ca ai observat cum tot mai multe jocuri de pe Playstation si Xbox sunt infectate de virusul asta si asta este iarasi o consecinta a timpurilor in care traim. Prefer ca Nintendo sa faca jocuri ca acum 10 ani, decat sa cumpar monede in Mario cu bani reali.

  3. #783 SP
    Member anduthebest's Avatar
    De acord, stiam de viziunea asta a lui Iwata. EA, nu mai vorbim, this piece of s**t company de la care apreciez doar 2 francize. Jocurile lor sunt foarte bune (ale nintendo) , dar nu acopera toate genurile. In situatia in care ei nu pot face asta, they better be backed up by 3rd parties. And for that to happen, trebuie sa le dea ce vor, adica hardware echivalent sony/ms. And no gimmicks. Now , that's a direct hit against sony/ms. De ce sa le fie frica sa concureze direct cu ei, cand au toate avantajele din lume?

    ---------- Post added 25-01-2014 at 17:13 ----------

    Iwata isn't Nintendo's problem. It's Miyamoto • Editorials • Wii U • Eurogamer.net

  4. #784 SP
    Junior Member codra's Avatar
    E adevarat ca wii u are vanzari mult sub asteptari, insa asta n-o face automat o consola proasta. Din punct de vedere hardware, wii u in raport cu ps4 si xbox one sta mai bine decat sta wii in raport cu ps3 si xbox 360. E adevarat ca ps4 si xbox one sunt mult mai performante, insa acum toate ruleaza jocuri in 1080p si nu cred ca e foarte greu sa adaptezi engine-ul jocului pentru wii u. De exemplu developer-ii project cars au declarat ca nu au avut probleme in a face sa ruleze engine-ul jocului pe wii u, insa au decis ca jocul va rula in 720p si va avea o grafica foarte buna.
    Nu cred ca situatia ar fi mult diferita daca wii u ar fi avut un hardware mai apropiat din punct de vedere al performantei de ps4 si xbox one. EA a decis sa nu mai dezvolte pentru wii u, cel putin momentan, dupa ce mass efect 3 a avut vanzari foarte slabe pe wii u. Insa nu s-au plans de hardware-ul wii u, ca din cauza lui nu au putut dezvolta jocul asa cum si-au dorit, din contra jocul chiar a fost unul reusit, insa nu s-a vandut. Piata e de asa natura ca wii u install base e mic, e primul joc din seria mass effect pe wii, fiind relativ necunoscut, iar cei care il stiu poate deja l-au jucat pe ps3 sau xbox 360. Poate EA a avut asteptari prea mari de la acest joc, insa nu poti spune dupa ce un joc s-a vandut sub asteptari ca utilizatorii wii u nu cumpara jocuri mature, pana la urma nu era un joc tocmai nou sau un joc dezvoltat special pentru wii u. In cazul fifa 2013 la ce se asteptau, eu am jucat demo-ul, e fifa 2012 cu meniu de 2013. Nfs most wanted pe de alta parte chiar e un joc reusit, am jocul si pot spune ca este peste versiunea ps3 si xbox 360 ( o sa se spuna ca il compar cu generatia trecuta de console insa sa nu uitam ca wii u e la inceput de drum inca), poate ca e si vorba de criterion care n-o prea da in bara.Au mai fost stiri din nu stiu ce surse ca un developer s-a plans de partea hardware wii u, insa au fost si pareri pozitive. Studioul shin'en multimedia a spus ca wii u are capabilitati hardware foarte bune. E un developer care face jocuri numai pe platformele nintendo, cine a jucat jocurile lor prin intermediul wiiware si eshop stie despre ce e vorba, ce grafica au jocurile lor care pe wiiware se incadreaza in limta maxima de aproximativ 40 mb, poate si pentru ca dezvolta numai pentru nintendo si folosesc capabilitatile hardware mult mai bine.
    Legat tot de EA, nu e vorba de capabilitatile hardware ale wii u, e vorba de vanzari. Pe vremea wii-ului au avut o perioada cand au vandut foarte bine pe aceasta platforma, au avut multe jocuri cu tema sportiva, s-au folosit bine de motion controller, avand incasari pe wii aproape egale cu xbox 360 si ps3. Erau entuziasmati de wii si trambitau ca au peste 20 de jocuri in dezvoltare pentru wii. Ulterior a venit o perioada mai proasta din punct de vedere al vanzarilor si lucrurule s-au schimbat.
    Cred ca vanzarile proaste ale wii u se datoreaza si perceptiei pe care publicul o are despre aceasta consola. Se stie deja depre confuziile iscate in legatura cu consola, mai ales in randul gamerilor mai putin avizati, despre cum se credea ca acel tablet controller e un add-on pentru wii, pana si numele. Nintendo a incercat in cazul wii u cam aceeasi reteta ca in cazul wii-ului, insa de data aceasta din punct de vedere al vanzarilor nu le-a iesit. Au venit cu un element de noutate, in cazul wii-ului cu wii motion controller, iar in cazul wii u cu acel tablet controller cum a mai fost el numit. Numai ca tablet controller-ul nu a mai creat acea valva, acel entuziasm pe care l-a creat wii remote-ul. A fost privit cu scepticism si cu retinere inca de la inceput, nu a avut acel element de noutate ca motion controller-ul, era vazut ca un 3ds mai mare, nu este la fel de usor de utilizat ca wii remote-ul. Imi amintesc si acum conferinta nintendo de la E3 2006, pe miyamoto cu controler-ul in mana, cat de aplaudata a fost conferinta si cat de apreciata a fost de siturile de specialitate, au iesit mai bine decat sony a carei conferinta a fost criticata, ca si-au prezentat muschii hardware-ului si ca nu prea au venit cu inovatii. Ulterior s-a dovedit ca nu totul e roz in cazul wii remote-ului, ca desi wii sports a fost un tech demo foarte bun si anticipa jocuri foarte bune pe wii, acestea s-au cam lasat asteptate, ca in cazul red steel care a fost in centrul atentiei la conferinta controlul e departe de a fi unul la unul si nici grafica nu era senzationala, de abia in cazul red steel 2 s-au apropiat de acest deziderat. Si sa nu uitam pretul mai mic fata de wii u, care nu avea cum sa aiba un pret de lansare ca wii-ul avand in vedere game pad-ul.
    Nintendo e o companie mai conservatoare de fel, insa au incercat sa se adapteze pietei pe parcurs. Sa nu uitam cat au tinut de cartridge ca mediu de stocare al jocurilor. In era nintendo 64 din punct de vedere hardware nintendo era peste playstation, placa video dezvoltata de silicon graphics era foarte performanta la acea vreme, insa ps a vandut mult mai mult. La fel, in cazul gamecube, acesta a fost mai performant decat ps2, a venit la fel cu o placa grafica foarte performanta dezvoltata de Art X, care era o companie formata din fosti angajati silicon graphics, care dupa ce a obtinut contractul cu nintendo au si fost cumparati de ati. Se stia ca ps2 avea o arhitectura complicata si era greu de programat pentru el. Planul pentru gamecube a fost sa faca o consola mai performanta si mai usor de programat pentru ea, ceea ce s-a si intamplat. Chiar oficialii nintendo au trambitat cat de performant e gamecub-ul, spunand cu mandrie specificatiile acestuia (spre deosebire de wii unde nu au aparut specificatiile oficiale, nici macar n-au vorbit de partea hardware, dandu-si seama ca gamer-ii nu prea sunt interesati de acest lucru si oricum nu i-a ajutat in trecut si de data aceasta nu prea aveau cu ce sa se mandreasca). Cu toate acestea ps2 s-a vandut mult mai bine. Avantajul ca s-a lansat inainte si diversitatea jocurilor l-au ajutat. Si gamecube-ul s-a vandut foarte bine la lansare dupa care a urmat o perioada de stagnare. Nu a avut diversitatea jocurilor ps2 dar a avut jocuri exclusive foarte bune, cum e seria resident evil, mai ales resident evil 4 care e unul dintre jocurile cele mai bune din toate timpurile care a aparut ulterior si pe ps2, insa din punct de vedere grafic a fost net inferior variantei gamecube, seria metroid, seria the legend of zelda, beyond good and evil, toate jocurile cu mario etc. . Plus controller-ul mi s-a parut cel mai bun din acea generatie, foarte ergonomic. O lovitura pentru nintendo a fost faptul ca a pierdut rare care dezvoltase goldeneye 007, perfect dark, donkey kong 64, banjo-kazooie, unele dintre cele mai populare jocuri pentru nintendo 64 si care pregatea jocuri pentru gamecube care au fost insa anulate. Nintendo detinea 50% din rare, insa microsoft a facut o achizitie cu cantec, nu se stie exact ce s-a intamplat insa se pare ca a oferit mai multi bani decat nintendo. In cazul gamecube a fost o problema de perceptie a consolei de catre public in general in sensul ca era vazut ca o jucarie sau ca o consola care se adreseaza copiilor desi nu era deloc asa. Chiar s-a dezbatut in cadrul companiei aceasta problema, cauzele care au dus la aceasta perceptie si ce masuri pot fi luate. Toata lumea stie design-ul consolei in forma de cub, nintendo a considerat ca utilizatorii doresc o consola compacta si forma de cub accentueaza acest lucru, i-au adaugat celebrul maner considerand ca gamer-ii se deplaseaza cu consola la prieteni si acel maner va facilita acest lucru. Insa manerul nu a fost foarte apreciat si forma de cub a facut ca gamecub-ul sa fie perceput ca o jucarie. Nintendo america chiar a organizat un tur al tarii in care sa promoveze consola si sa schimbe aceasta perceptie.
    Jocurile cu mario se adreseaza si copiilor insa nu neaparat acestora. De altfel super mario 64 este un joc complex si nu este chiar usor. Super mario sunshine de pe gamecube a urmat aceeasi politica, fiind considerat un joc dificil care se adreseaza impatimitilor. De altfel jocul nu a avut vanzari stralucite, principala cauza fiind considerata dificultatea sporita a jocului, indepartand jucatorii care nu au mai jucat mario pana atunci. Miyamoto a recunoscut si el acest lucru si ca urmare super mario galaxy a fost mai accesibil, vanzandu-se si foarte bine. Insasi ideea cu sferele a venit din dorinta de a-l face mai accesibil, acestea oferind o orientare mai usoara intr-un spatiu 3d. Deci si in cazul jocurilor cu mario putem vorbi de jocuri mai hardcore sau mai casual.
    Consider ca game pad-ul nu este un gimmick, nintendo land care este mai mult un tech demo ca wii sports arata cateva intrebuintari interesante. Problema este insa cum vor folosi developer-ii acest gamepad.
    Se anunta cateva jocuri bune pe wii u despre care s-a vorbit pe forum. Sunt curios ce vor mai scoate retro acum ca au terminat cu donkey kong tropical freeze in afara de metroid. Urmaresc de asemenea monolith soft.
    Oricum, nintendo este o companie mai puternica decat s-ar crede la prima vedere, in 1999 au refuzat oferta de cumparare venita din partea microsoft inainte sa lanseze xbox care au oferit 25 de miliarde de dolari, dorind ca nintendo sa renunte la gamecube si sa treaca in spatele xbox-ului. Are in prezent unele pierderi insa are castiguri foarte mari din trecut. Este o companie solvabila, are active (assets) de peste 5 miliarde de dolari, deci daca ar avea probleme ar putea dispune de un cash de 5 miliarde de dolari. Plus ca are o istorie in spate, de altfel prima mea consola exceptand clonele este un nintendo 64 in 1997. Apropo de istorie:

    NES Nintendo World Championship Cart RARE Torn Label 100 Authentic Adult Owned | eBay

  5. #785 SP
    Mad Collector rodarkone's Avatar
    Mare atentie - Wii U este intr'adevar un flop (sau daca nu este inca se indreapta cu pasi repezi catre asa ceva) insa Nintendo nu este compania care orbiteaza in jurul lui Wii U (desi recunosc ca Wii U facea parte din planurile lor glorioase).

    Nintendo - inca produce console portabile (inca neegalate de nimic si care se vand ca si painea calda)
    Nintendo - vine dupa un mare success cu Wii ul - cea mai bine vanduta consola a generatiei precedente

    Faptul ca Wii U nu este comparabil cu Wii este un pas inapoi, insa in trecut Nintendo a avut de asemeni esecuri cu Virtual Boy, N64 si Gamecube - toate aceste console au fost "prost" primite de public si nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor, insa care mereu au dat dovada de inovatie (precum toate produsele nintendo).

    Eu spun ca Nintendo face exact ceea ce stie sa faca mai bine si anume JOCURI - faptul ca are in momentul de fata un "potential" esec cu Wii U este irelevant (avand in vedere faptul ca Wii U nu este nici pe departe o minune tehnologica care sa fi necesitat zeci de ani de dezvoltare).

    Nintendo va supravietui (datorita consolelor portabile si probabil datorita viitoarei console home - care va fi ca de obicei, o consola invechita si super-ieftina) insa care va avea zeci de acesorii extrem de scumpe. Si Nintendo - va face in continuare ce trebuie "milking" the franchize.

    Eu chiar ma bucur de unicitatea consolelor Nintendo, generatia trecuta pe consola Wii au aparut cateva SUTE de exclusivitati - care nu si-au gasit locul pe consolele Sony si Microsoft.

    Cat despre jocurile Nintendo, francize precum:

    - Mario
    - Zelda
    - Metroid
    - Fire emblem
    - Donkey Kong
    - Kirby
    - Pokemon

    si altele - vor distruge orice competitie, a se vedea topurile gamerankings si metacritics - unde jocurile Nintendo DOMINA fara drept de apel concurenta.

    Mi-am adus aminte - nu toti de pe planeta asta suntem disperati dupa grafica (mai exact rezolutie si numar poligoane) si sute de featuare-uri (player video, etc), pentru unii conteaza si simplitatea lucrului bine facut. Spun asta pentru ca DS-ul a fost comparat cu PSP-ul ca fiind o jucarie pentru "orbi" si la sfarsitul zilei a distrus visurile SONY prin market share, la fel s-a intamplat cu 3ds-ul care initial a fost super blamat si acum conduce decisiv ca marketshare si per ansamblu este mai slaba decat PS Vita, insa are un lucru "special" - JOCURILE, care din pacate Vite-i ii lipsesc aproape cu desavarsire, sub 80 jocuri in aproape 2 ani de la aparitie - spre deosebit de 3ds care avea 200 titluri disponibile (pe cartrige in USA, probabil ca in JAP cifra se dubleaza) in 2013 la 2 ani de la aparitie, acum probabil ca sunt si mai multe.

  6. #786 SP
    Member dtancu's Avatar
    @codra: vezi ca povestea cu Rare a fost cam altfel. Nintendo detinea o parte din Rare si a vândut, spunând ca studioul stagnează si nu mai e capabil de inovația din perioada N64. Rare se chinuia sa scoată Conker de ceva ani in perioada respectiva, fără prea mult succes.
    Ulterior, după de Nintendo a vândut, a intervenit MS si a cumpărat Rare. Care de atunci, între noi fie vorba, nu a scos nimic remarcabil in afara de Kameo și Viva Piñata.

  7. #787 SP
    Member anduthebest's Avatar
    Ce parere aveti , vom avea nintendo direct next week? Ultimul a fost in jur de 10 decembrie anul trecut, eu zic ca it's time.

  8. #788 SP
    Member Schatten's Avatar
    Astept ND-ul, dar nu la fel de mult ca pana acum. Ce ar putea sa arate lumii ca sa vanda mai bine Wii U? Daca aveau un as in maneca il aratau inainte de sarbatori.

  9. #789 SP
    Member anduthebest's Avatar
    Vor arata footage donkey kong tropical freeze pentru ca se lanseaza in februarie, 90% sanse sa vedem new footage din mk8, poate first time footage din yarn yoshi, poate release dates pentru jocurile anuntate anterior si/sau new game reveal.

  10. #790 SP
    Member Schatten's Avatar
    Intre timp la Nintendo se fac modificari serioase...DK:TF a renuntat la suportul ecranului de pe GamePad. Practiic pe Gamepad nu va fi afisat nimic daca nu joci off-tv. Cred ca se pune la cale un WiiU fara GamePad obligatoriu, poate doar ca accesoriu optional pentru off-tv si browsing/others. Probabil odata cu noul WiiU, pretul va scadea considerabil.

  11. #791 SP
    Member anduthebest's Avatar
    Mda, asta dovedeste ca e useless gimmick ceea ce oricum stiam (eu, cel putin ). Ca 1st party title era musai sa folosesti gamepadul la ceva mai mult decat a dubla tv displayul, iar ei au renuntat de tot...wii u fara gamepad it's a bad ideea, e noul wi mini, probabil spre end of life ar fi normal sa vedem unul. Este nevoie de software update, pentru ca unele functii wii-u se fac exclusiv cu gamepadul (settings, e-shop etc.).

  12. #792 SP
    Member Bodolay Botond's Avatar
    Să facă oare o mișcare á la 2DS? Au scos din el 3D-ul după care oricum nu se aruncau oamenii de pe acoperiș și l-au făcut mai accesibil ca preț.
    Să fie oare o mișcare similară și în cazul WiiU?
    Nu am WiiU, e drept, dar din câte am observat și am urmărit consola de-alungul timpului, gamepad - ul nu a revoluționat jucatul prea mult sau poate chiar deloc.
    În acest sens nu m-ar mira să scoată o versiune fără gamepad.
    Oricum, pentru cine vrea să joace jocuri gen Donkey Kong, care se pot oricum juca cu orice altceva (Wiimote, nunchunk, WiiU Pro Controller), probabil lipsa controllerului-tabletă nu e o mare pierdere.
    Să vedem...

  13. #793 SP
    Member anduthebest's Avatar
    Eu unul m-as simti tradat sa faca asta si as avea nevoie de o compensatie...Daca taie gamepadul, pretul va scadea la 150 de eruo. Ar fi bine ca si in cazul 3dslui sa ofere un fel de ambasador program. E tentanta rau la pretul asta si multi o vor cumpara numai penru un joc sau doar din pura curiozitate.

  14. #794 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Au facut acelasi lucru cand 3DS-ul o ducea rau si au fost mai motivati sa repare situatia, probabil chiar datorita acestui lucru:

    Nintendo President Satoru Iwata To Take 50% Pay Cut - Siliconera

    Si un articol interesant:

    Nintendo: A Good Problem To Have | Pietriots

    I have a Wii U and 3DS and I don’t give a **** who doesn’t. It’s not my problem. Pikmin 3 is outstanding and possibly my favourite Nintendo game ever. A Link Between Worlds is a phenomenal new approach to Zelda games and plays like buttered tits. Pokemon, Animal Crossing, Mario all received excellent new games last year; the franchises are at their very peak. Luigi’s Mansion 2 was a huge effort by Next Level Games and towers over the first game. Super Luigi U has some of the best level design in 2D platforming history. Fire Emblem is the strongest it’s ever been, it’s finally successful outside Japan and has a bright future. Nintendo funded and helped develop their first open-world game in Lego City Undercover and it’s amazing. We got Super Metroid for 30 cents. We got the brand new ridiculous IP everyone asked for in The Wonderful 101. EarthBound has finally been re-released, and officially released in PAL countries with thousands of people (including myself) playing it for the first time. If you talked about 2013 a decade ago people would be frothing at the mouth. It’s ****ing real and you need to wake up, stop whining and enjoy NINTENDO games for what they are. Just games. Not marketing plans, not business decisions, not threats to your identity. JUST games. That’s all they are. That’s all Nintendo will ever be, a videogame company. Absolute pure, unfiltered joy. Year after year after year. Games. Games. Games. And you know what? That’s enough.

  15. #795 SP
    Member Bodolay Botond's Avatar
    Este absolut corect ce scrie tipul acolo. Perfect deacord.

    ---------- Post added 30-01-2014 at 12:11 ----------

    Iwata-san anunță azi chestii interesante. Va fi live doar în Japonia, dar site-urile de specialitate ne vor ține la curent.
    http://www.nintendonews.com/2014/01/...t-at-8-pm-est/

  16. #796 SP
    Member anduthebest's Avatar
    Aici aveti transcriptul 2014�N1��30���i�؁j �o�c���j������/��3�l�������Z������ �@�C�V��������� �В� ��c��. Pe scurt impresiile mele:
    -Game on the gamepad without having to turn on the console ( functia va fi disponibila printr-un update din vara, o idee foarte buna):

    -In incercarea de gasi noi solutii, Iwata propune this:
    Iwata Announces Nintendo’s New Business Plan Focusing On “Quality Of Life” | My Nintendo News
    Astept sa vad ce vor anuta, deci a subliniat ca entertainementul ramane core business si ca noua directie e secundara.
    Nintendo DS Virtual Console Coming To Wii U | My Nintendo News
    -Vor aduce DS games pe virtual console (bad ideea dupa mine, mai bine n64 games , iar gamecube games par un vis la momentul actual) . Cel mai subexploatat feature e VC, ar putea face o gramada de bani cu ea, in schimb se limiteaza la cate un release saptamanal (din moment ce pe wii VC sunt o gramada de titluri retro, de ce nu le-ar lansa pe toate odata pe wii u si preferea sa scoata cate unul saptamanal nu inteleg).
    Nintendo DS Virtual Console Coming To Wii U | My Nintendo News
    -Mario Kart 8 lansare in mai. Jesus, de ce nu martie sau hai aprilie? Cu dktf lansat luna viitoare, asta inseamna doar 2 major titles lansate in prima parte a anului ( iara stam fara jocuri, desi in prezent gasesc destul fun in anumite jocuri indie ), sper ca din august si pana in decembrie sa scoata lunar cate un major title cum au facut in 2013. Mai e o luna importanta cu watch dogs release, paote ca se gandesc sa il lanseze cat mai aroape de e3 pentru atrage atentie asupra lor ( asta daca vor participa la prezentarile obisnuite e3, nu cum au facut anul trecut prezentare cu usile inchise ca sa reduca din costuri, yeah right )
    http://mynintendonews.com/2014/01/30...unches-in-may/
    -In final iwata vrea pe viitor sa merge-uiasa consolele cu handheld-urile, un fel de ios ecosystem . Bad ideea, asta insemnand din nou o consola mai slabuta pt ca handheldul sa fie suficient de puternic sa ofere aceeasi experienta. Este ca si cazul smash bros 3ds/wii u, nintendo reailzand ca nici acest joc nu va impulsiona puternic vanzarile si au decis in schimb sa il scoata si pe platforma cea mai populara a momentului. Orice consola trebuie sa ofere experiente unice, nu la comun ( vedeti cazul ps vita, sony a spus ca e un ps3 portabil, apoi un ps4 portabil, ce gluma buna, fiind o platforma moarta , buna doar de game streaming si nici acela perfect - e cu cateva sute de milisecunde in urma).

    ---------- Post added 30-01-2014 at 16:54 ----------

    Recomand:
    “Super Indie Connection Sale” Launches Today in the Nintendo eShop on Wii U | Nintendo Everything
    Bit Trip Runner si Giana Sisters sunt foarte bune.

  17. #797 SP
    Member Bodolay Botond's Avatar
    A înnebunit lumea cu idioțenia aia de Flappy Bird pe mobil. Pasărea aia pixelată care trece printre niște tuburi verzi a la Super Mario.
    ”Hai că e mișto!”, îmi zice un amic pe Google Plus, după ce îl iau la 11 metri
    Dar dacă le zici de Nintendo...încep lamentările, ironiile: e pentru copii, nu e HD, nu e 4K, 3DS-ul are ”decât” 400x240 rezoluție, jocuri pentru copii de grădiniță; se invocă maturitatea individului, bărbăția, nevoia de jocuri supra-realiste, Ultra-HD...și cam orice, numai să îngroape Nintendo.

    Vedeți? Ăsta e omul. El, ”maturul”, gamerul, nu cumpără Nintendo că e sub nivelul lui, dar rămâne fascinat și captiv într-un joc sub-mediocru; uită și să înghită și îi curge saliva pe la colțul gurii de la o pasăre făcută din pixeli. Gamerii care se bat în piept că ei joacă numai titluri serioase se pierd în CityVille pe Facebook și în acest Flappy Bird.
    La ăștia să fi aplecat Nintendo urechea? Să se fi lăsat condus de astfel de clienți?
    Ăsta e viitorul strălucit al industriei? Ăsta e orizontul acela strălucit al jucatului pe mobil pe care toți pseudo specialiștii ni-l arată când blamează Nintendo? La asta ar trebui să se alinieze Satoru Iwata?

    Nu, merci.
    Bine zicea cineva: oamenii aleg jocurile de pe mobile nu pentru hardware, ci pentru că sunt gratuite (jocurile). Sunt ușor de obținut, crează o temporară dependență, satisfac nevoia de moment al individului de a juca ceva, de a-și omorî timpul pe moment, dar el nerămânând cu absolut nimic de pe urma jocului: niciun level memorabil, niciun dungeon notoriu (ca Water Temple din Zelda: OoT), niciun joc pentru care să fie dispus să plătească și peste 25 de ani.
    Gamingul mobil va ucide jucatul, mă tem.
    Ăștia care azi cer Nintendo să facă jocuri pe mobil, mâine îi vor cere să facă jocuri după mofturile lor ad-hoc. Și asta e faliment curat.

    Nu fac atac la nimeni, toată lumea e liberă să joace ce dorește nu vreau să fac troll, să agit spiritele.
    Mi-am spus doar o părere despre cum văd eu toată această tărășenie despre Nintendo și Pachter și toți marii specialiști.

  18. #798 SP
    Member anduthebest's Avatar
    Corect. Nintendo a pierdut casual gamerul, odata cu aceste deviceuri. Asta e si problema wii u. Inceput ca development tot pentru casual gamer, apoi pe parcurs au tipat tare ca atrag core gamerul si au esuat lamentabil, o gramada de titluri 3rd party anulate din cauza vanzarilor proaste si a lipsei de comunicatie din partea nintendo cu studiourile respective. Bieninteles ca este vina Nintendo, ca daca livra in launch period super mario 3d world, zelda windwaker hd si hai sa zicem un dktf altele erau vanzarile si increderea 3rd partyurilor nu era de tot stirbita.

    Acum apopro this mobile bull****. Nintendo ar trebui sa se uite cum sa exploateze acest public nou. Acesti jucatori pe mobile (o buna parte din ei) nu au experimentat console gaming sau pc gaming, pentru ei e fascinant ca e free si se pot juca. Daca vor sa se orienteze catre acest public ar trebuie sa dezvolte un hardware ieftin (maxim 250 usd) si redus in anul urmator la 200 usd sau adaugat un joc ca bundle, iar acest hardware sa fie gaming only (without gimmicks). La 200 de dolari il poti convinge pe posesorul unui smartphone de 400 de dolari sa investeasca in tine. Interesant e ca vor sa profite de acest public prin lansarea unor aplicatii pe smartphone care sa foloseasca personajele lor celebre si sa-l faca pe gamer sa isi doreasca hardwareul nintendo ( good ideea) . DECI, exista target asta e esential, depinde daca vor sa abordeze acest target ( cu wii u nu e cazul, e missplaced concept pentru situatie de mai sus) sau sa creeze o consola pentru core-gameri mai scumputa, dar care sa poate oferi aceeasi experienta ca sony/ms fara a sacrifica detaliul grafic.

    Jocurile pe mobile au succes pentru ca mobilele au o rata de penetrate foarte mare si au imbratisat modelele cheap price(paymium) si freemium (poti oferi asa ceva deoarce publicul tinta e foarte numeros). Console gaming e mai de nisa, nu toti isi permit sau vor sa investeasca in aparatura dedicata. Si exista cazul unor jocuri , care chiar daca erau freemium, fara a investi bani in joc se terminau in 10 ani (este cazul jocului My little ponny de la ****LOFT, care daca nu cumparai un pack de 40 usd stateai 10 ani sa joci la el, ulterior au redus packul la 9 usd, great deal ). Cum ai spus si u, din urma lor nu ramai cu nimic, decat cu pierdutul a 10-15 minute in care oricum nu faceai altceva. It's just bussiness. U have found your fool, now take advantage of him.

    Nu cred ca mobile gamingul va ucide gamingul serios ( asta daca doar si gamerii adevarati o sa renunte la ceva dedicat astfel incat sa nu mai existe cerere). Dar, intodeauna in orice domeniu, exista public care sa isi doreasca dedicated device.

  19. #799 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Nintendo nu ar avea oricum succes pe mobile... cel putin nu cu agresivitatea de preturi pe care o afiseaza in ultima vreme. Eu unul nu vad pe nimeni (sau aproape nimeni) care sa plateasca 20-40 lire pe un joc de mobil doar pt. ca e "Made by Nintendo". Si ca sa vedeti ca nu am ceva cu Nintendo, acelasi lucru e valabil si la Sony. De Microsoft nu mai zic... ei sunt aproape inexistenti pe mobile.

    Now, back to Wii U (on-topic): am inteles ca third party developers sunt cam ignorati de Nintendo si developmentul e extrem de anevoios pe Wii U. Insa chiar si Nintendo sa aiba asemenea probleme cu propriile studio-uri, e de-a dreptul culmea. Dovada sta Smash Bros Wii U care din cauza problemelor probabil pana in 2015 nu o sa apara pe piata. In ritmul asta, desi eu unul de-abia mi-am luat un Wii U... eu le-as recomanda sa regandeasca de la zero consola si sa scoata alta mai puternica si mai usor de dezvoltat pe ea... Dar ma tem ca orgoliul e atat de mare incat nu vor face absolut nimic in privinta asta.

  20. #800 SP
    Member dani20's Avatar
    Chestia asta care se tot spune cu dezvoltatul greu pentru Nintendo îmi aduce aminte de programatorii ăia care știu să facă "Hello World!" doar pe Microsoft Visual C++, că dacă le-ai pus în față un compilator și un editor de texte în linia de comandă i-ai terminat; e greu să folosești compilatorul, trebuie chiar să scrii o comandă în terminal ca să se compileze; o sarcină aproape imposibilă Din păcate cam ăștia sunt programatorii în ziua de azi... ca și ăia care se plâng că e greu să programezi pentru Wii U, că e greu să optimizezi un program; mai bine să ai la dispoziție resurse hardware nelimitate decât să-ți bați capul puțin. Au și ei cumva puțină dreptate în sensul că "time is money" - să optimizezi un progam pentru resurse ceva mai slabe sau să exploatezi la maximum platforme hardware diferite e o acțiune care consumă mai mult timp decât să faci ceva care să meargă pe orice arhitectură Intel și să mănânce resurse la greu.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 40 of 62 FirstFirst ... 30 38 39 40 41 42 50 ... LastLast

Similar Threads

  1. Clubul Wii By muggs in forum Nintendo Wii
    Replies: 562 Last Post: 30-08-2020, 11:10
  2. Vand cateva jocuri pt Nintendo Gamecube, Wii, Wii U si 3DS By snk2 in forum Bazar Nintendo: Jocuri Console
    Replies: 1 Last Post: 29-11-2018, 12:04
  3. Replies: 26 Last Post: 12-02-2014, 17:15
  4. Replies: 6 Last Post: 26-11-2012, 19:05
  5. Replies: 0 Last Post: 25-06-2011, 16:43

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts