Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 11 of 452 FirstFirst ... 9 10 11 12 13 21 61 111 ... LastLast
Results 201 to 220 of 9023

Thread: GameShop.ro - informatii, noutati, sugestii

  1. #201 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    Taw, nu iau apararea GS, dar avind in vedere ca X360 nu se vinde oficial in RO (vezi pozitia MS), GS face ce poate ca sa promoveze vinzarea de console (vezi scaderea recenta a pretului). acum, daca asta e procedura lor pentru returnare, eu zic ca e mai bine asa, decit deloc. imi aduc aminte de primul an de X360 cind in RO nu se gaseau deloc (in magazine) si se aduceau din Franta si Germania. pe vremea aia daca pica, ramaneai cu ea. eu zic ca este totusi o imbunatatire fata de vremurile alea. da, nu e idealul, insa nu te obliga nimeni sa cumperi de la GS daca nu vrei. exista MG, Altex, emag si altii. cum zice si Bobby, atit timp cit stii ca ti se va schimba consola, nu vad care e problema cu procedura de returnare prin curierat. sa stii ca si in UK tot asa e, cu singura diferenta ca suni la MS care iti ia adresa si iti trimite o cutie in care sa pui consola si sa o trimiti.

    nops66, mergind pe logica ta nici MG sau Altex nu ar trebui sa ofere garantie pentru consolele pe care le ofera si cu toate astea si la ei ti se schimba pe loc. asta se intimpla pentru ca garantia este data de ei, nu de producator. acuma, ce fac ei cu consolele busite, nu stiu si nu ma intereseaza, dar daca ei au decis sa acord 3 ani garantie, bravo lor.

    btw, si versiunile noi (Arcade si cea cu 60GB) au tot 3 ani?

  2. #202 SP
    Senior Member Spike's Avatar
    Cum adica sa trimit consola la reparat prin curier, fara sa mi se dea o chitanta ca a fost trimisa in service? Asta vezi numai pe okazii unde se trateaza la mica intelegere. Pai Gameshop nu e o firma reala, acreditata sa iti ofere factura si bon fiscal in cazul cumpararii unei console? Plus ca in acest fel eu pot ramane fara ea si cateva saptamani bune, cand in legislatie scrie clar ca in termen de X zile vanzatorul dc nu reuseste sa iti repare consola la un sevice autorizat, trebuie sa iti returneze banii sau sa iti dea o consola noua (in cazul nostru). Dc imi va da xbox-ul ROD in mod clar nu il voi trimite sau lasa unui reprezentant Gameshop fara o chitanta a preluarii sale si nici nu voi plati curierul. Dc cei de la Gameshop vor avea o pb cu asta vor trebui sa discute cu OPC-ul.

  3. #203 SP
    Sunt Eco Dj Mo's Avatar
    Quote Originally Posted by h0stile View Post
    btw, si versiunile noi (Arcade si cea cu 60GB) au tot 3 ani?
    da.. am luat eu 60GB de la ei si am primit 3 ani garantie

  4. #204 SP
    Senior Member Khan's Avatar
    Una doua la OPC... oameni buni chiar nu intelegeti ca e o practica moderna si "europeana" daca tot ati urlat sus si tare pentru preturi "europene". Banii pe curier oricum iti vor fi returnati atunci cand ti se intoarce si consola si crede-ma ca la RRoD nu prea au ce constatare sa faca in service sa dureze X zile cum stipuleaza contractul.
    Ti se da chitanta ca ai trimis consola prin curier la gameshop. Daca gameshop nu a primit consola inseamna ca e curierul de vina.. e treaba lor sa se certe cu curierul sa-si recupereze banii de la curier ca sa ti-i dea tie.
    Nu vad de unde pana cand iesi atat de mult pagubit.

    Singurul dezavantaj e ca nu iti da consola noua pe loc, de fata cu clientul, dar cum a zis si h0stile mai sus, nici Microsoft nu face asa ceva deci de ce ar trebui sa se preteze serviciile din Romania la asemenea rang?

  5. #205 SP
    Senior Member Bobby's Avatar
    Va treziti toti acum nemultumiti. Ce imi place. Cand va vedeti cu consola arsa nu veti mai sta la taclale. Ce bine ca o am de la Media Galaxy.

    V-ati gandit ca poate cand o trimiteti cu curieru vi se va trimite poate o hartie ceva? Se face asta, RvsS?

  6. #206 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar
    Normal ca nu imi convine sa trimit consola prin curier, atata timp cat la momentul cumpararii mi se spune clar ca am o adresa unde exista un service. Din pricina acestui service vine si nemultumirea mea, adica am pe actele cumpararii o adresa, la care ma duc si ma trimite la alta, unde de fapt nu ar trebui sa am acces. Adica stau si fac drumuri prin tot Bucurestiul ca de fapt tot eu sunt de vina ca nu dau un telefon la Gameshop sa-i mai intreb de sanatate si de organizare. Pai daca tot s-a schimbat adresa unde se efectueaza service-ul, de ce nu se anunta si clientul, un simplu e-mail era de ajuns nu zic sa se dea telefon, Doamne fereste. Nu ma luati pe mine cu prostii ca nu se vinde oficial, nu e problema clientului. Am platit un ban pentru un produs, care beneficiaza de un termen de garantie oferit de catre vanzator. Acest termen este onorat in anumite conditii, conditii care nu se respecta sau nu se comunica (vezi existentaa service-ului). Asta ma deranjeaza pe mine, howgh.

  7. #207 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    aici GreyhounD are dreptate. procedura returnarii cu toate detaliile ei ar trebui mentionata pe site-ul Gameshop in cadrul unei sectiuni de suport. de ex, ce se intimpla cu un joc original luat de la Gameshop si zgiriat de consola. isi asuma ei responsabilitatea? am vreo sansa sa obtin unul bun la schimb intr-un termen de X zile/luni? ce se intimpla cu o consola care nu mai functioneaza? trebuie returnata? unde? in ce conditii? exista vreo sansa sa fie reparata consola contra cost daca a iesit deja din garantie? sunt citeva intrebari la care un posibil client s-ar putea gindi, iar faptul ca ar vedea acele informatii pe site i-ar spori increderea in Gameshop si poate ar inclina sa ia de aici, nu din alta parte. ar trebui luate la puricat toate situatiile in care se poate trezi un client GS si intocmita o sectiune de suport cu solutii pentru problemele cele mai frecvente si/sau o metoda de contact a unei persoane din cadrul firmei CAPABILA sa ofere acest suport. stiu, e greu. eu lucrez in customer support de 12 ani, iar comunicarea cu clientii este una din marile probleme pe care le au firmele din RO, insa pe de alta parte au si norocul ca lumea aici nu este la fel de educata ca afara si cumva scapa mai usor, insa asta nu va tine mult.

  8. #208 SP
    Senior Member Spike's Avatar
    Doamne nu imi vine sa cred!!! Dp problemele pe care le-am avut cu curierul, azi imi vine consola in sfarsit si stupoare!!! Pretul nu era de 900 de lei ci de 1150 de lei. Si i-am intrebat de 2x dc au modificat pretul si ei DAAAA. Am respins consola si am vb cu ei la telefon sa-mi trimita alta la pretul corect. Numai ghinioane am!!!

  9. #209 SP
    Taw
    Senior Member Taw's Avatar
    Quote Originally Posted by Spike View Post
    Doamne nu imi vine sa cred!!! Dp problemele pe care le-am avut cu curierul, azi imi vine consola in sfarsit si stupoare!!! Pretul nu era de 900 de lei ci de 1150 de lei. Si i-am intrebat de 2x dc au modificat pretul si ei DAAAA. Am respins consola si am vb cu ei la telefon sa-mi trimita alta la pretul corect. Numai ghinioane am!!!
    WTF?
    Probabil e vreo neintelegere, ai sunat la gameshop imediat?

  10. #210 SP
    Senior Member Spike's Avatar
    Dap au zis ca trimit astazi consola din nou la pretul corect si ca o voi avea maine sau luni cel tarziu. Nu ma grabesc prea tare pt ca oricum primesc joace de Xbox 360 de abia pe 10 de la Robert Dinu, dar m-au cam ofticat incurcaturile astea.

  11. #211 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Spike - rezolvam, cineva a luam pretul vechi in considerare din pacate. Multumesc pentru intelegere.

    La trimiterea prin curier se obtine de la ei numar de tracking. Trimiterea este asigurata pe o anumita suma. Cand ajunge la noi se face receptia primirii acestui pachet. In acest moment pot trimite catre voi prin email sau curier fisa de intrare in service, o verificam in termenul legal si dupa in functie de rezolvare trimitem o alta consola sau banii.
    SAU
    cand ajunge la noi va trimitem alta consola daca e in stoc sau banii daca nu e in stoc.

    Pana acum am folosit varianta 2, daca doriti facem conform variantei 1.

    Scopul nostru este sa fiti multumiti si sa va jucati cat mai mult pe consola pe care ati platit-o. De aceea am ales varianta cea mai convenabila, in limita posiblitatilor. Daca puteam sa vin personal sa va inlocuiesc consola acasa o faceam, dar nu se poate. Ar trebui sa adaugam o suma la vanzarea fiecarei console ca sa acoperim aceste costuri, nu mi se pare o idee buna.

    Aceasta varianta este buna si pentru restul tarii, imaginati-va ca insistam sa va prezentati personal cu ea si sunteti din Oradea. Tot curierul era solutia.

    Despre plata curierului la dus - e normal, peste tot se intampla asa. Exista posibilitatea de a face ridicarea coletului de la voi, se numeste pick up and return (http://h20219.www2.hp.com/services/c...0-225-121.html) dar acest serviciu costa foarte mult si ar trebui inclus in pretul initial de vanzare. Preferam sa nu incarcam preturile cu acest serviciu la cumparare.

    h0stile - ai dreptate, o astfel de sectiune trebuie infiintata, o adaugam pe site-ul nou.
    GreyhounD - la fel ca si la h0stile - trebuie facuta o informare pe site sau un newsletter. Acest lucru se va realiza.

    Am inteles ca o parte dintre voi ar dori sa predea personal consola daca sunt probleme cu ea, voi discuta posibilitatea aceasta cu administratia firmei si va comunic.

  12. #212 SP
    Taw
    Senior Member Taw's Avatar
    Dap, multumim. Eu as dori sa o predau personal daca se intampla ceva cu ea de exemplu.
    Am prea multe experiente neplacute cu curierii, astept o zi sa vina sa ridice coletul, apoi dupa 2 zile ajunge la voi (daca au masini destule, bineinteles), deja 3 zile.Eu o pot aduce in aceeasi zi in care se strica.

  13. #213 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar
    Pana la urma s-au limpezit apele. Macar stim ca avem posibilitatea sa predam personal consola si sa nu ne complicam cu curieri. Oricum, e bine ca avem cu cine discuta din partea Gameshop, mai aprins, mai lejer, asa se lamuresc multe. Mai sunt multe de lucrat, dar lucrurile se indreapta in directia corecta, apreciez eu

  14. #214 SP
    Senior Member Spike's Avatar
    10X RvsS de lamuriri si astept consola de la voi.

  15. #215 SP
    Senior Member Mika's Avatar
    felicitari pt. pretul la collector's edition de la call of duty 5 (225 RON) cand in America (!) e 80$ (208 RON).

  16. #216 SP
    Senior Member Khan's Avatar
    eu am vazut ca e 250. Anway... nicaieri pe net nu vad ce contine acest Collector's de CoD5. Poate ne ajuta RvsS

  17. #217 SP
    Manager paul's Avatar
    Te ajut eu
    Call of Duty: World at War Collector's Edition detailed - Big Download Blog
    http://ve3d.ign.com/articles/news/41...ectors-Edition
    http://www.xbox360fanboy.com/2008/09...ors-treatment/
    • Day 1 Edge: Dominate your rivals online and rank up faster with your instantly available FG 42 Machine Gun. The FG 42 is a high-level (45+) machine gun which you can have from day-one. Saw through your opponents from 50 yards with this fast firing machine gun.
    • Double Experience: Take advantage of a week of double experience in multiplayer to accelerate your advancement. (Limited time offer. Exact date for week of double experience will be announced on CallOfDuty.com, register online to receive confirmation of date and time and other key information.)
    • Colored Clan Tag: Identify your VIP-status in multiplayer with a uniquely colored clan tag.
    • Stainless Steel Canteen: Authentic 8-ounce brushed stainless steel Call of Duty branded canteen.
    • Metal Storage Tin: Featuring Call of Duty inspired artwork, this collectable metal storage tin provides enough space to store multiple games and their cases.

  18. #218 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    Khan, pretul e de 225RON pentru membri insa nu cred ca nu ai mai cumparat pina acum de la GS. intr-adevar, pretul este excelent INSA va rog sa nu faceti confuzia intre collectors edition de US si cel de EU. uneori continutul este diferit. anyway, cautati si voi pe siteuri de UK si vedeti daca gasiti CoD5 CE ca eu nu am gasit si poate asa vedem si continutul exact pentru EU (sau poate stie RvsS ceva, insa eu nu am nici un comunicat de presa cu anuntul versiunii CE pe EU).

  19. #219 SP
    Admin MonkY's Avatar
    RvsS: chiar nu se poate face nimic pentru aria de pe site de oferte speciale ? De ceva vreme, singura oferta speciala pt. console este un Bioshock la 269 RON (care nici nu este pe stoc, si al carui colectors edition se gaseste la 190 RON prin mai toate mall-urile).
    Sincer, va pierdeti multi clienti ca mine care nu au timp... si mai arunca in fiecare zi cate un ochi peste ofertele speciale, super oferte, etc... Cred ca nu ar strica sa aveti si genul "cumpara 2 jocuri si primesti unul gratis", sau "5 la pret de 4" and so on.

  20. #220 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Monky - ba da, am verificat ce produse ar fi bune pentru oferte speciale si sapt. viitoare ma ocup de asta.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 11 of 452 FirstFirst ... 9 10 11 12 13 21 61 111 ... LastLast

Similar Threads

  1. Gamers.ro - informatii, noutati, sugestii By GamersRO in forum Console Club
    Replies: 142 Last Post: 06-01-2023, 10:50
  2. LED TV - sugestii, informatii By erik95 in forum HiFi
    Replies: 11 Last Post: 02-01-2011, 23:51
  3. Sugestii? By reven in forum Sony PSP, PSP Go & Vita
    Replies: 5 Last Post: 28-09-2009, 22:41
  4. Parteneriat ConsoleGames.ro & GameShop.ro By MonkY in forum Hot Story
    Replies: 34 Last Post: 01-05-2009, 00:46

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts