Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 407 of 452 FirstFirst ... 307 357 397 405 406 407 408 409 417 ... LastLast
Results 8,121 to 8,140 of 9023

Thread: GameShop.ro - informatii, noutati, sugestii

  1. #8121 SP
    Junior Member d3vildan's Avatar
    Prietene din nou iti spun . Aici nu se face tiganeala. Nu imi dai tu consola ta de acspasa sau smecherii de genul. Nu asta inseamna garantie.

  2. #8122 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Analizand experienta mea cu Gameshop din ultimele luni, si citind mult pe acest thread in ultima vreme, am remarcat unele lucruri:

    Majoritatea jocurilor, Gameshop nu le va aduce. Sau, in cel mai bun caz nu exista informatii despre respectivele titluri. Magazinul pe care il aveati la Unirii s-a inchis, incurcati pachete (mie mi-ati incurcat 2 pacete in 2 luni). Nu s-au putut face comenzi vreo doua saptamani, de multe ori cand am sunat la numarul afisat pe site nu a raspuns nimeni. Numai experiente negative am avut. Acum e si problema asta cu garantia lui d3vildan, unde treaba este foarte suspecta si Gameshop mai primeste o lovitura de imagine.

    Spun asta fara rautate Razvan, nu stiu ce probleme sunt la firma, daca va cumpara cineva, nu mai aveti personal, sau mai stiu eu ce, dar ceva s-a intamplat cu voi in ultima vreme. Eu mi-am pierdut increderea in Gameshop in ultima perioada si nu cred ca sunt singurul. Sper sa va reveniti. Bafta!

  3. #8123 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Am discutat astazi la birou cu d3vildan. Am inteles problemele sesizate si am contactat partenerii pentru a le oferi mai multe informatii si astept raspunsul lor, sper sa vina in cat mai scurt timp si urmeaza ca d3vildan sa primeasca informatiile necesare.

    ---------- Post added 21-02-2012 at 09:47 AM ----------

    Quote Originally Posted by tudyniuz
    2 pacete in 2 luni !
    Imi poti da detalii pe PM ca sa vad despre ce este vorba?

  4. #8124 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    S-au rezolvat pana la urma, insa inainte totul decurgea perfect, asta incercam eu sa spun.

  5. #8125 SP
    Junior Member Amur's Avatar
    Am cumparat si eu 3 console xbox 360 de la gameshop, doua elite-uri si un slim de 250. Primele doua au fost ok insa a treia a venit cu o sursa al carei senzor de temperatura (cred eu) era defect si asta facea ca ventilatorul din interiorul ei, al sursei nu consolei, sa porneasca din start cu o turatie enorma incat carcasa sursei scotea un sunet acut pe care il puteai auzi si din celalalt capat al apartamentului. Era foarte foarte deranjant, trebuia sa dai sonorul foarte tare la tv sau sistem ca sa nu-l mai auzi, asa ca am bagat-o intr-o cutie cu aerisiri iar cutia sub biblioteca si chiar si asa inca se mai aude un pic. Am dat pe ea 1439 mult mai mult decat la emag sau in alte parti unde se vindeau cu 1150 - 1200ron dar am preferat sa o cumpar de la Gameshop pentru ca imi inspira incredere maxima vzv de garanyia consolelor. Cum cert pachetul prezinta un defect, pentru ca e un defect iar atunci cand dai 14 milioane pe ceva vrei ca acel ceva sa fie perfect functional, iar defectul a fost semnalat in primele 48 de ore ma asteptam sa-mi fie schimbat pe loc, dar nici vorba de asa ceva. Am mers prin magazinele din oras unde erau expuse slim-uri si am putut remarca, cu ciuda, faptul ca toate aveau sursele tacute, silentioase. L-am contactat pe Razvan si i-am explicat problema iar el mi-a raspuns ulterior ca a discutat cu Microsoft iar acestia nu considera un defect cazul meu. Nu era de mirare intrucat si eu le trimisesem acestora un email cu problema mea iar ei mi-au raspuns urmatoarele:

    Hi, i just bought a 250gb xbox 360 S and from the second i turned on the console i noticed that the fan of the power brick is always running at very high speed and it's very very loud. In fact is by far more loud that the console itself. Every time i turn on the system the power brick fan start at very high speed. It is normally? Many xbox 360 s owners admit their power bricks are silent. Should i go back to the store and ask them to replace it for me? Thank you.


    Hello Bogdan,

    Thank you for contacting Microsoft online support for XBOX. I am April and I will be helping you today.

    We received your email concerning about your console that creating a very loud noise.

    The sound that is coming out of your console is normal. This is completely expected, and nothing to be concerned about. The sound of the fan and the disc spinning in the drive creates a "whirring" sound when a disc is inserted into the disc drive.

    If you find you play some games very frequently, you can also elect to copy the game to the hard disk drive if you have one. After doing this, the game will not access the optical disc drive during normal gameplay.

    To deliver high definition gaming experiences, the Xbox 360 packs state-of-the-art processing power into a small package. To create an optimal operating environment for hardware with that kind of power, special considerations were taken to control the temperature of the console by optimizing the speed of the cooling fan. Additionally, the fans may continue to run for a time after you have shut down your console, to help in cooling.

    Finally, the Xbox 360 features a high-end disc drive that spins at a very fast rate. These factors combine to enable faster response times and high fidelity, high definition games with more characters and
    richer worlds than ever before. We're confident that as soon as gamers see the spectacular Xbox 360 graphics and hear the amazing surround sound in the games, they'll understand why we've packed so much power into the system.

    Hopefully this gives you a peace of mind.

    If you need to reply to this e-mail, please reply 'with history' (include any previous e-mail) or reference to Service Request Number 1149155346 so we can expedite our service to you.

    Deci ce i-am intrebat eu si ce mi-au raspuns ei, si cred ca am fost destul de concis. Asa ca am terminat-o cu Microsoft si cu cumparatul de console de la Gameshop. Daca in timp mi se va strica acea sursa cumva sau consola insasi si nu mi se va rezolva prin garantie o arunc la gunoi si imi iau PS3.

  6. #8126 SP
    Senior Member kragod's Avatar
    Ia-de de acum, sa fii sigur. ..
    Si la mine cand dau drumula xbox de la o vreme incoace Sursa face galagie, dar dupa vreo 2 minute revine la sunetul normal....Initial am crezut ca e pe duca, dar asa face de vreo 3 luni, si nu am probleme deocamdata. :

  7. #8127 SP
    Member Caponescu's Avatar
    @Amur nu te intereseaza pe tine de Microsoft, tu ai cumparat consola de la Gameshop nu de la Microsoft. Garantia este semnata de Gameshop. Nu ma intereseaza pe mine ca si cumparator de la ce furnizor aduce respectiva societate produsul, poate veni si din Congo, contractul de vanzare cumparare/factura este emisa intre tine (cumparator) si firma de unde cumperi (vanzatorul final). Nu este stipulat in lege schimbarea produsului sau returnarea sumei achitate, in cazul constatarii in termen de 48/24h a unei lipse de conformitate (defect), de obicei firmele care isi respecta clientii fac asta, dar la noi mai greu.

    Art. 9. din Legea 449/2003 actualizata - "V�nzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul c�nd au fost livrate produsele." In cazul de fata cine este vanzatorul? Microsoft?

    Art. 15. din Legea 449/2003 actualizata - Dacă v�nzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru lipsa de conformitate rezultată dintr-o acţiune sau dintr-o omisiune a producătorului ori a unui operator economic din acelaşi lanţ contractual, v�nzătorul are dreptul de a se �ndrepta �mpotriva celui responsabil de lipsa de conformitate, �n condiţiile legii. - Trebuia inlocuit produsul iar apoi Gameshop sa rezolve mai departe problemele cu Microsoft amiabil sau pe alte cai de natura legala.

    In cazul in care ai cumparat produsul de pe siteul gameshop.ro citeste Art. 7. alin.1) din O.G. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor."

    Nu mai acceptati fratilor toate mizeriile ce va sunt indesate pe gat, asta este principalul motiv pt. care se intampla astfel de cazuri, toata lumea tace si accepta orice.

  8. #8128 SP
    Junior Member ShadE's Avatar
    Dacă suni la ANPC �ți vor spune că �n 48 de ore se returnează banii clientului dacă acesta demonstrează un defect al produsului.
    Deasemenea n-am verificat acum dacă există o lege �n acest sens �nsă majoritatea magazinelor, pt. atragerea clienților, au ales să adopte această politică (returnarea banilor pt. produsele semnalate ca fiind defecte, �ntr-un interval de 24/48h).

  9. #8129 SP
    Member kukenstein's Avatar
    Cum poate demonstra el ca zgomotul nu e unul normal? Doar prin comparatie cu alte console? Eu cred ca cei de la Microsoft considera ca atat timp cat consola functioneaza perfect nu au de ce sa intervina in garantie. Cel mai plauzibil ar fi sa faca o proba cu o alta consola la cei de la gameshop.

  10. #8130 SP
    Junior Member ShadE's Avatar
    Ce �ntrebare e asta ? Nu este necesară o demonstrație prin comparație (deși e evident că asta e soluția de 2 secunde). Clientul a precizat �turatie enorma incat carcasa sursei scotea un sunet acut pe care il puteai auzi si din celalalt capat al apartamentului�. Conform simțului realității și a declarației de conformitate acesta nu este un comportament normal al dispozitivului.

  11. #8131 SP
    Junior Member d3vildan's Avatar
    revenind la problema mea, nimic nu s-a rezolvat. mi s-a oferit o solutie ne mai auzita pana acuma. am ramas cu gura cascata. pana se repara consola mea sa primesc acel falcon vechi de 500 de ani, si cand e gata imi dau consola inapoi.Am refuzat din start. mereu cand aduc in discutie termneul de 15 zile sau chestii minore precum niste articole de lege se schimba subiectul. acum am fost iar pus in asteptare si e ultima oara. sunt prea indulgent. trebuia sa ma duc la ANPC de la prima abatere. astept raspunsul lui razvan. Consola noua, cum scrie in lege dealtfel( Slim sau Jasper ) sau banii inapoi, altfel nici nu discutam. m-am saturat deja sunt 30 de zile de cand ma chinui cu chestia asta si imi consuma prea multi nervi si mult prea mult timp.

  12. #8132 SP
    Senior Member LucKos's Avatar
    RvsS, estimezi ca vor fi intarzieri in ce priveste Mass Effect 3 N7 Collectors Edition?
    Merci,
    L.

  13. #8133 SP
    Senior Member darkpaul13's Avatar
    Quote Originally Posted by d3vildan View Post
    revenind la problema mea, nimic nu s-a rezolvat. mi s-a oferit o solutie ne mai auzita pana acuma. am ramas cu gura cascata. pana se repara consola mea sa primesc acel falcon vechi de 500 de ani, si cand e gata imi dau consola inapoi.Am refuzat din start. mereu cand aduc in discutie termneul de 15 zile sau chestii minore precum niste articole de lege se schimba subiectul. acum am fost iar pus in asteptare si e ultima oara. sunt prea indulgent. trebuia sa ma duc la ANPC de la prima abatere. astept raspunsul lui razvan. Consola noua, cum scrie in lege dealtfel( Slim sau Jasper ) sau banii inapoi, altfel nici nu discutam. m-am saturat deja sunt 30 de zile de cand ma chinui cu chestia asta si imi consuma prea multi nervi si mult prea mult timp.
    eu am duceam din start la ANPC daca primeam orice altceva in afara de o consola noua sau consola reparata(desi daca intr-adevar e vorba de RROD stiu ca singura solutie la care recurge Microsoft este inlocuirea)..e bataie de joc sa primesti o consola "functionala",alta decat una noua si pe deasupra si fara o noua garantie..pacat ptr Gameshop..

  14. #8134 SP
    Junior Member ShadE's Avatar
    Ca să nu existe confuzii, �n caz că nu se poate repara produsul adus se �nlocuiește cu unul identic iar dacă acest lucru nu este posibil se oferă banii (contravaloarea �nscrisă pe factură).
    Deasemenea se poate oferi ca alternativă, pe perioada celor 15 zile, un obiect similar pt. a-ți continua ”munca”. Asta �nsă nu este o obligație a magazinului ci o soluție aleasă de comun acord la depunerea produsului.
    Nu există să se depășească cele 15 zile calendaristice sau să se �nlocuiască cu altceva asemănător.

    d3vildan ai fost tu fraier pt. că trebuia să aștepți cuminte cele 15 zile iar după să te duci frumos cu tot pachetul și să ceri banii. Dacă făceau figuri plecai liniștit iar �n 24 de ore (media �n care se mișcă inspectorii) te �ntorceai cu reprezentații ANPC și-ți recuperai banii iar magazinul mai primea și-o amendă �n valoare de vreo c�teva mii de lei.

  15. #8135 SP
    Junior Member d3vildan's Avatar
    asa se intampla cand vrei sa le dai oamenilor o sansa..cand nu vrei sa faci un rau. te mananca de viu..

  16. #8136 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Am discutat telefonic cu d3vildan, asteptam un raspuns de la furnizor si sper ca problema sa fie rezolvata in cel mai scurt timp. Vom reveni telefonic la d3vildan cat mai curand posibil. Multumesc.

    ---------- Post added 24-02-2012 at 06:39 PM ----------

    Quote Originally Posted by LucKos View Post
    RvsS, estimezi ca vor fi intarzieri in ce priveste Mass Effect 3 N7 Collectors Edition?
    Merci,
    L.
    Nu am informatii in acest sens acum, sper sa nu fie nicio problema.

  17. #8137 SP
    Member s0whaT's Avatar
    Veti avea Medal of Honor: Warfighter la precomanda ?

  18. #8138 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Probabil ca da.

  19. #8139 SP
    Junior Member d3vildan's Avatar
    RvsS ce se mai aude de xboxu meu ?

  20. #8140 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Ai PM. Multumesc.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 407 of 452 FirstFirst ... 307 357 397 405 406 407 408 409 417 ... LastLast

Similar Threads

  1. Gamers.ro - informatii, noutati, sugestii By GamersRO in forum Console Club
    Replies: 142 Last Post: 06-01-2023, 10:50
  2. LED TV - sugestii, informatii By erik95 in forum HiFi
    Replies: 11 Last Post: 02-01-2011, 23:51
  3. Sugestii? By reven in forum Sony PSP, PSP Go & Vita
    Replies: 5 Last Post: 28-09-2009, 22:41
  4. Parteneriat ConsoleGames.ro & GameShop.ro By MonkY in forum Hot Story
    Replies: 34 Last Post: 01-05-2009, 00:46

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts