Nu trebuie neaparat , citeste prima intrebare :
Daca toti ar gandi asa ar fi prea frumos:
http://www.ign.com/videos/2015/01/28...tory-of-geralt
ma uitam azi la gameplay-ul asta de anul trecut, si desi jocul se anunta foarte amplu, visually compelling si probabil si cu un story interesant, nu stiu de ce (maybe it's just me), ma cam lasa rece dialogurile. nu stiu cum sa spun, nu mi se par "jucate" ci "recitate".
acum nah, nu incerc sa caut nod in papura, dar pentru mine aspectul asta a devenit foarte important in ultimul timp. cel mai probabil din cauza majoritatii jocurilor pe care le-am parcurs in ultimii doi ani.
Mi se par ok dialogurile, poate si din cauza ca nu sunt perfectionist. Per total arata cel putin multumitor. Vedem produsul finit si mai discutam si atunci.
de aratat arata, nu ma plang. deah, poate m-am obisnuit eu prost cu d'alde last of us et comp
Nu va inteleg...
Hai sa zicem ca inteleg daca spuneti ca intr-un joc de genu asta, grafica nu conteaza, dar sa spuneti ca jocul arata bine, pentru un joc "next gen", deja mi se pare o prostie. Jocu arata cel mult normal/mediocru, nu iese in evidenta cu absolut nimic dpdv grafic, in niciun caz nu se apropie de ce au aratat initial ca gameplay, de la texturi, poligoane, pana la efectele de particule si foc.
In mod clar il voi lua (poate nu day one, desi nush daca ma pot abtine sa fac asta), dar daca ma uit cu skip la filmuletu de sus, deja vad tone de lucruri ce pe mine ma deranjeaza.
Sper doar sa iasa ce tot promit, sa fie destul de complex si mare si cu cat mai putine bug-uri si mai sper ca cele 16 DLC-uri pe care le vor oferi gratuit, sa aduca si aditii povestii, nu doar obiecte sau alte chestii de genu, complet neinsemnate.
info de pe computergames.ro
" Pe forumul oficial CD Projekt RED au fost postate câteva detalii despre The Witcher 3: Wild Hunt ce va ajunge din 19 mai pe PC, PlayStation 4 și Xbox One:
Există diferite tipuri de arme adiționale care pot fi luate de pe jos, dar este nevoie de un nivel mare pentru a putea să le utilizezi.
Armele (inclusiv săbiile) se strică în timp dacă sunt folosite prea mult, ajungând să dea un damage din ce în ce mai mic. Va trebui cu regularitate să vizitezi craftsman-ul să le întrețină.
HUD-ul este foarte customizabil. Există mai multe opțiuni disponibile ce includ și scoaterea completă a minimap-ului sau alte notificări.
Toate setările grafice sunt prezente în meniul in-game.
Inamicii vor putea bloca săgețile cu scuturile.
Skill tree-ul e destul de „stufos”. Există 5 tree-uri fiecare cu câte 5 tier-uri a câte 5 skill-uri fiecare. Fiecare skill are 3 sau 4 niveluri ce pot fi deblocate.
După deblocarea unui skill acesta trebuie activat. Poți să-l activezi mutândul într-un tree separat ce conține un număr limitat de sloturi (acestea se pot multiplica odată cu progresul personajului). Skill-urile activate vor afecta stilul de luptă al lui Geralt. Activând un set de skill-uri din aceeași categorie va intensifica efectul acestora. Skill-urile for fi mai eficiente în funcție de natura inamicului. Exemplu ar fi dacă Geralt luptă cu războinici cu armuri grele poate folosi Igni pentru a le putea topi armurile.
Există 4 sloturi pentru mutageni, care, de asemenea, vor afecta abilitățile personajului.
Temporar, companionii sunt foarte utili și își modifică stilul de luptă în funcție de situație.
Jocul e destul de dificil și poți muri ușor chiar și pe cel mai mic nivel de dificultate.
Va ninge, vor exista cicluri zi/noapte, cerul se va înora în mai multe etape, vor fi furtuni, câteva tipuri de ploaie și ceață.
AI-ul inamicilor este foarte bun. Lupii și bandiții îi vor tăia lui Geralt toate căile de scăpare din luptă. Dacă le ucizi liderul se vor dezorganiza. Câte un inamic se poate pune în postura de capcană pentru a oferi membrilor săi posibilitatea de a-l încolți pe Geralt. Dacă vei pune o capcană sau semn Yrden chiar în fața inamicului, acesta va ocoli pericolul.
NPC-urile sunt foarte diverse și interiorul fiecărei încăperi este diferit, deci nu vor exista acele elemente de deja vu. "
Culmea este ca acel gameplay de mai sus nu este de pe PC, ci este randat in nVidia Grid si rulat pe nVidia Console. Pusese Monky filmuletul cu conferinta si este exact acelasi video cu acelaeasi comentarii.
---------- Post added 06-03-2015 at 01:09 ----------
De fapt se si vede la sfarsit ca scrie Grid.
---------- Post added 06-03-2015 at 01:10 ----------
Am gasit filmuletul. Este part 7: http://www.consolegames.ro/forum/f11...e/#post1226091
---------- Post added 06-03-2015 at 09:56 ----------
ce este wild hunt(background story plus W1,W2,W3)
The Witcher 3: Wild Hunt – What Is The Wild Hunt? | Vgamerz
---------- Post added 06-03-2015 at 10:08 ----------
The Witcher Character Profile: Ciri | Vgamerz
The Witcher Character Profile: Geralt of Rivia | Vgamerz
Asta e buna (brought to you by Altex, the fun company):
"Buna ziua Nemeti Hunor-Levente,
Produsul precumandat de dvs The Witcher 3: Wild Hunt - Collector's Edition PS4 a intrat in stocul nostru.
Va multumim!"
poate ai precomanda la order 1886 (12ron) si au incurcat joacele
L.E.
ah , stai , aia erau emag
Bookmarks