Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 23 of 283 FirstFirst ... 13 21 22 23 24 25 33 73 123 ... LastLast
Results 441 to 460 of 5659

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #441 SP
    Senior Member raducucosmin's Avatar
    Quote Originally Posted by tezuka_2014 View Post
    Legislatia se gaseste foarte usor pe Google.
    Merci de informatie, parca ai fi Altex.


    In fine articolul 18 spune urmatoarele:


    ARTICOLUL 18Livrare
    (1) Cu excepţia cazului în care părţile au convenit altfel cu privire la momentul livrării, profesionistul livrează produsele transferând posesia fizică sau controlul asupra produselor către consumator, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului.
    (2) În cazul în care profesionistul nu şi-a îndeplinit obligaţia de a livra produsele în momentul convenit cu consumatorul sau în termenul stabilit la alin. (1), consumatorul îi solicită să efectueze livrarea într-un termen suplimentar, corespunzător circumstanţelor. În cazul în care profesionistul nu livrează produsele în termenul suplimentar respectiv, consumatorul are dreptul, după caz, la rezoluţiunea sau rezilierea contractului.
    (3) Alineatul (2) nu se aplică contractelor de vânzare în cazul în care profesionistul a refuzat să livreze produsele sau în cazul în care livrarea în termenul convenit este esenţială având în vedere toate circumstanţele existente la încheierea contractului sau în cazul în care consumatorul informează profesionistul, înainte de încheierea contractului, că livrarea înainte de sau la o dată precizată este esenţială. În aceste cazuri, dacă profesionistul nu livrează produsele în momentul convenit cu consumatorul sau în termenul stabilit la alin. (1), consumatorul are dreptul, după caz, la rezoluţiunea sau rezilierea contractului.
    (4)6 Prin excepţie de la prevederile art. 1549-1554 din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare, la rezoluţiunea sau, după caz, la rezilierea contractului, profesionistul rambursează fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului de către consumator şi în decurs de cel mult 7 zile de la data la care consumatorul a comunicat profesionistului decizia sa de terminare a contractului.
    (5) În plus faţă de rezoluţiunea sau rezilierea contractului în conformitate cu alin. (2), consumatorul poate recurge la alte căi de atac prevăzute de legislaţia în vigoare.
    In ordonanta se tot face referire la "contractul" dintre vanzator si cumparator. Acesta e definit astfel:

    5. contract de vânzare - orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât şi servicii;

    6. contract de prestări de servicii - orice contract, altul decât un contract de vânzare, în temeiul căruia profesionistul prestează sau se angajează să presteze un serviciu consumatorului, iar acesta plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestuia;

    7. contract la distanţă - orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

    8. contract în afara spaţiilor comerciale - orice contract dintre un profesionist şi un consumator, într-una din următoarele situaţii:

    a) încheiat în prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, într-un loc care nu este spaţiul comercial al profesionistului;

    b) încheiat ca urmare a unei oferte din partea consumatorului în aceleaşi circumstanţe ca cele menţionate la lit. a);

    c) încheiat în spaţiile comerciale ale profesionistului sau prin orice mijloace de comunicare la distanţă, imediat după ce consumatorul a fost abordat în mod personal şi individual, într-un loc care nu este spaţiul comercial al profesionistului, în prezenţa fizică simultană a acestuia şi a consumatorului;

    d) încheiat în cursul unei deplasări organizate de profesionist cu scopul sau efectul de a promova şi a vinde consumatorului produse sau servicii;
    CONCLUZIA: aici ar intra si comanda plasata pe un website, daca aceasta se considera a fi contract intre doua parti. Lucru de care nu-s sigur. Mi se pare cam vaga legea in raport cu o comanda inregistrata dar NU CONFIRMATA.

    Tot legat de toata discutia asta Altex mentioneaza pe situl lor urmatoarele:

    4.1. Raspunderea pentru continutul SITE-ului. ALTEX nu este si nu poate fi facut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor publicate sau mentinute pe SITE, care nu se datoreaza culpei sale. UTILIZATORII pot gasi informatii detaliate in reteaua magazinelor ALTEX.

    4.2. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse/promotii au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul telefonic/e-mail in cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta, daca produsul nu s-a livrat inca.

    4.3. Caracteristicile produselor prezentate pe SITE sunt preluate / puse la dispozitie de producatori si/ furnizori si ALTEX nu isi asuma raspunderea pentru corectitudinea acestor informatii.
    Deci, se pot depune plangeri la ANPC, iar in ultima instanta chiar daca acestea sunt considerate intemeiate, in cel mai bun caz Altex ia amenda.

    In orice caz, eu nu am primit niciun mail de anulare a comezilor plasate. Am sunat si am dat peste un baiat care a fost amabil. Mi-a zis ca stocurile sunt dinamice, iar situl nu se updateaza in timp real.


    Pana la urma pentru mine bottom line este: nu am patit niciodata asa ceva cu Amazon, Zavvi, 365Games, Bookdepository... nici macar pe Ebay. Ori in Romania se intampla asta des. Mai ales cu Altex. Dupa toate experientele negative cu Black Fridays, pre-orders, nopti ale devoratorilor etc etc, astia nu se sinchisesc sa aduca un upgrade serios sistemului de comanda si actualizare stocuri. Macar pentru imaginea si profesionalismul lor (sic).

  2. #442 SP
    Member seven1994's Avatar
    Sa dau si euun feedback negativ echipei altex.Lucrez cu ei de cand am cumparat ps4.Inainte lucram cu emag,am prins si greseala de preturi si au onorat comenzile.Acum,am primit mail de la Altex ca nu imi pot livra doua comenzi(Dragon age si Alien isolation ambele pt xbox 360) pe motiv ca nu il mai au in stoc.De parca este problema mea ca ei au vandut peste ce aveau.

  3. #443 SP
    Banned tezuka_2014's Avatar
    Quote Originally Posted by flamer View Post
    Aveti cumva idee ce inseamna asta: "Nemo Express - AWB xxxxxxxxxx - Manifestat. Nepreluat"? Apare in statusul comenzii de pe Altex.


    La fel apare si la mine. Cred ca se asteapta curierul sa-l ridice de la Altex.

    ---------- Post added 18-03-2015 at 20:14 ----------

    Quote Originally Posted by GODZYLLA View Post
    Dai click in dreapta pe Printeaza factura sau vezi in lista la care produs apare Livrat:1, pentru restul nu iti mai face sperante.


    Eu am 3 produse comandate, dintre care unul la livrat, dar am 2 facturi emise, una pt. un produs (livrat) si una pt. 2 produse (nu-mi apar ca livrate). Deci le primesc pe toate 3?

    ---------- Post added 18-03-2015 at 20:20 ----------

    Quote Originally Posted by Aliosa View Post
    LE: Atunci se explica. S-au facut f multe comenzi si au decis sa le onoreze pe cele achitate, iar restul D-zeu cu mila.

    Nu este adevarat ce spui. Eu am cu plata ramburs si am emise facturi pentru toate produsele. O factura cu data de ieri, uau, si una cu data de azi.

  4. #444 SP
    Member valentin2007's Avatar
    Mda, am și eu 3 facturi pentru 3 din 4 jocuri comandate. Cel care Nu apare pe factura este și cel care ma interesa în mod special, adică watch dogs dedsec...

  5. #445 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Well, deci e clar. Au procedat cu preluarea comenzilor in cel mai haotic mod posibil. Eu care am facut comanda la jocul X la ora 20:05 am primit un frumos email de comanda anulata, iar un amic care a comandat acelasi joc X la 2-3 ore dupa, a primit factura si jocul e pe drum. Sa fie sanatosi!

  6. #446 SP
    Member GODZYLLA's Avatar
    Si eu tot "printre primii" am facut comanda, gen pe la 20:10. Si exact asta ma deranjeaza cel mai mult, modul de onorare al comenzilor, nu neaparat faptul ca eu nu am luat si altul a luat.

  7. #447 SP
    Member Aliosa's Avatar
    Quote Originally Posted by tezuka_2014 View Post
    Nu este adevarat ce spui. Eu am cu plata ramburs si am emise facturi pentru toate produsele. O factura cu data de ieri, uau, si una cu data de azi.
    Aici depinde si despre ce jocuri este vorba. Unele au avut cautare mai mare (in special reducerile pt PS4 si XboxOne) si implicit comenzi mai multe.
    Una este sa comanzi Resi 6 de Xbox 360 la 25 de lei, iar alta este The Evil Within de Xbox One la 50 de lei.
    Si

  8. #448 SP
    iry
    Senior Member iry's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Well, deci e clar. Au procedat cu preluarea comenzilor in cel mai haotic mod posibil. Eu care am facut comanda la jocul X la ora 20:05 am primit un frumos email de comanda anulata, iar un amic care a comandat acelasi joc X la 2-3 ore dupa, a primit factura si jocul e pe drum. Sa fie sanatosi!
    Eu am avut ambele comenzi date pana in ora 20:00. Am primit mail pentru ambele produse cu comanda anulata.
    Niste ciumpalaci. Cum zicea cineva mai sus, astia merita tratati cu curul sau mai rau: comandam dracu' cateva collectors (din alea de 400 ron in sus), si apoi refuzam.
    Daca ne-am aduna cativa sa facem asta, poate baga cineva de acolo de seama ca ceva nu este in regula.
    VAI MAMA LOR.

  9. #449 SP
    Member eastbason's Avatar
    Am avut comanda totala de aproape 450 lei...si tot nu a contat! Nu pot sa imi explic cum au reusit sa sorteze comenzile...

  10. #450 SP
    iry
    Senior Member iry's Avatar
    ^ Simplu: la nimereala, ca asa se face treaba la noi. Ce pica la mana.

  11. #451 SP
    Banned tezuka_2014's Avatar
    @Aliosa: Am comandat si eu un joc de PS4 la 40 si ceva de lei redus de la aproape 200 lei.

    Pai e clar, de ce nu ai zis de la inceput? Promotia a inceput oficial dupa ora 20. Daca ai facut comanda inainte nu te-ai incadrat in termenii promotiei.

  12. #452 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Comandati si televizoare, masini de spalat. Acolo e durerea mai mare ca e mai scump transportul. Iar cand te suna ca de ce nu ai ridicat comanda le citesti textul ala cu scuzele si frumusetea vietii.

  13. #453 SP
    iry
    Senior Member iry's Avatar
    Quote Originally Posted by tezuka_2014 View Post
    @Aliosa: Am comandat si eu un joc de PS4 la 40 si ceva de lei redus de la aproape 200 lei.

    Pai e clar, de ce nu ai zis de la inceput? Promotia a inceput official dupa ora 20. Daca ai facut command inainte nu te-ai incadrat in termenii promotiei.
    Citesti ce scriu? Cum dracu sa inceapa la ora 20:00 daca au dat drumul la site cu promo la 19:50. Cum sa nu ma incadrez in termenii vietii, cand eu am comandat produse pe stoc, disponibile pe site la promotie? lol...
    le: ba da stiu .

  14. #454 SP
    Banned tezuka_2014's Avatar
    Am glumit si eu, nu stii de gluma?

  15. #455 SP
    Member andreiaka's Avatar
    A început la 20 , intru liniștit la 23 comand relaxat , pac ! Comanda e pe drum !!

  16. #456 SP
    naz
    Senior Member naz's Avatar
    Si cu ocazia asta ti-ai umplut si frigiderul... super deal

  17. #457 SP
    Senior Member raducucosmin's Avatar
    Corect. Cat spirit de comunitate.

    Pe de alta parte ar fi dragut sa vedem niste screenshoturi ale acestor comenzi de la ora 23 onorate inaintea unora plasate mai devreme si sa le folosim pentru plangerile la ANPC.

    PS: imi place ideea cu plasarea de comenzi false.

  18. #458 SP
    Junior Member catalin0009's Avatar
    si eu am platit aseara, dar la comanda inca scrie de procesat iar pe factura lipsesc multe....
    ultima oara am asteptat 3 luni sa-mi inapoieze banii...

  19. #459 SP
    Senior Member solecon's Avatar
    Quote Originally Posted by catalin0009 View Post
    ultima oara am asteptat 3 luni sa-mi inapoieze banii...
    E bine ca ai invatat ceva din experienta aceea.

  20. #460 SP
    Junior Member catalin0009's Avatar
    Quote Originally Posted by solecon View Post
    E bine ca ai invatat ceva din experienta aceea.
    corect....

    ---------- Post added 18-03-2015 at 23:22 ----------

    deasemeni am o camanda confirmata integral, procesata integral, dar pe factura lipseste un produs....

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 23 of 283 FirstFirst ... 13 21 22 23 24 25 33 73 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts