Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 13 of 25 FirstFirst ... 3 11 12 13 14 15 23 ... LastLast
Results 241 to 260 of 484

Thread: VR, AR, MR, XR - Realitate Virtuala, Augmentata, Mixta

  1. #241 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Mie mi se pare enorm, avand in vedere faptul ca nu vine cu PS Camera si PS Move. Macar la ceilalti, odata dati banii, il folosesti cu ce ai acolo.
    Plus castile alea care vin in pachet, par la fel de mizere ca si casca din pachetul PS4 (pe care o dispretuiesc sincer. e singurul motiv pentru care nu ma joc online pe PS4).

    Sony's PlayStation VR costs $399 and is coming in October | The Verge

    Iar din ce zice tipu asta aici, nici plasticul nu e de super calitate si nici felul in care-ti sta pe nas/obraji.

  2. #242 SP
    Senior Member AndRewqp's Avatar
    Dap asa este razvan nu are camera si nici move. Dar daca erau in pachet deja prețul ar fi fost 500 de dolari si ce faci cu cei care au deja move si camera? Și nu este obligatoriu sa ai move doar camera, poti folosi controllerul liniștit.

    Fie ca ne place sau nu este solutia VR cea mai ieftina de pe piata, daca te gândești ca ai nevoie de un pc de cel putin 1000 de dolari pentru oculus sau htc, iar un ps4 este mai ieftin de 400 de dolari, într-adevar nu este varful tehnologiei dar are niste specificatii decente.

    Imho pentru a avea succes un astfel de device ai nevoie de accesibiliate, psvr ofera asta. O experienta decenta, ofera si asta din cate am vazut in previewuri si cel mai important sa ai ce sa fsci cu el, sa te joci si din cate vad se pare ca ofera si asta. Peste 50 de jocuri doar la lansare plus theatre mode unde poti sa te joci orice joc sau sa vezi filme pe Netflix.

    Sent from my D6503 using Tapatalk

  3. #243 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Mie nu mi se pare scump, chit ca nu vine cu Move sau PS Eye. Conteaza content-ul. Daca exista destul content si e calitativ, o sa aibe succes. Iar sansele sa aibe mai mult succes decat Oculus sau altele sunt foarte mari. Bine, zic ca nu e scump, dar mai mult ca sigur nu voi cumpara. In primul rand nu am vazut inca content care sa ma faca sa vreau sa cumpar, iar apoi mai e si un device de prima generatie care va avea niste quirks si limitari care vor disparea doar cu viitoarele generatii. Poate daca vor aduce cine stie ce nebunie de experienta dintr-un FPS horror sau chiar un Uncharted 1st person voi fi mai tentat, altfel nu cred ca voi fi convins de mini demo-urile aratate de ei pana acum.

  4. #244 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai da, dar daca e sa comparam cu altii, la ce ofera in acel pret, aici pana si ecranele sunt de rezolutie foarte mica. Nu stiu, eu n-as da banii astia pe asa ceva. Poate sa prind vreo promotie la Altex sau pe undeva, sa-l iau la 10-12 mil si sa aibe un line-up potent.

  5. #245 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    AMD-Powered "Spatially Aware" VR/AR Headset Revealed - GameSpot


    Revenind la PSVR, cel mai probabil o să cumpăr, după un an, să văd și eu ce jocuri vin, după ce îl testez un pic. Văd ca în octombrie nu se lansează oficial în România

  6. #246 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Pana la urma la ce rezolutie va fi? Nu de alta, dar daca ramane la 1080p, VR-ul va fi super crappy... mie mi se pare sucky VR-ul pana si in 1440p. Desigur, vorbesc la ce folosesc eu pe smartphone-uri si nu o solutie VR "dedicata", insa ma gandesc ca in final vorbim de acelasi ecran si de rezolutie, nu de puterea din spate.

    ---------- Post added 16-03-2016 at 10:14 ----------

    Wow... interesanta solutia AMD. Dar ma indoiesc de performante, odata ce nu are nevoie de PC... va fi probabil la nivelul unui smartphone.

  7. #247 SP
    Junior Member 2039's Avatar
    PSVR is a RGB display, so it means 3 sub-pixel per resolution pixel
    Rift/Vive is a PenTile display, so they got only 2 sub-pixel per pixel
    So, let's count subpixels!
    Rift/Vive: 2160x1200x2 = 5,184,000
    PSVR: 1920x1080x3 = 6,220,800 (actually 20% higher!)
    + sa nu uitam ca PSVR "forteaza" absolut tote jocurile sa ruleze la 120fps in comparatie cu vive/oculus care au maxim 90fps deci ps4 are 30fps in +
    avand in vedere cele de mai sus, cu sau fara camera/move controllers, pretul de $400 e foarte bun

    cand sony au spus ca PSVR nu e asa high end ca oculus/vive, ei s-au referit la partea de ps4 vs pc, nu psvr vs oculus/vive, psvr>oculus/vive, nu ai cum sa compari un proiect de kickstarter cu un hardware facut de Sony


  8. #248 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Si tu crezi ca este un lucru bun sa-ti "forteze"/creasca artificial de la 30/60 fps la 120 ?

  9. #249 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Ai nevoie oricum de fps mare pentru VR. Eu de exemplu am folosit multe camera foto cu viewfindere digitale, iar diferenta intre cele cu 60Hz vs cele cu 120Hz este absolut enorma. Iar in VR este in mare masura acelasi lucru, 60fps nu este destul. Fa si tu testul asta daca ai posibilitatea, intr-un Altex sau ceva poate au camere de test, sau la f64. Ia un mirrorless mai ieftin si uita-te prin viewfinder, apoi ia un A7RII sau ceva de genul, si vezi diferenta.

    Si nu cred ca "forteaza" e cuvantul potrivit, imaginea e transformata iar headsetul are teoretic propriul hardware care va rula in concordanta cu PS4. Va fi un fel de extra horsepower. Eu asta am inteles dintr-o stire citita pe Polygon parca acum cateva zile. Acest VR nu e doar un headset ci chiar are componente puternice inauntru care sporesc performantele consolei oferind acei 120fps sau cat va fi

  10. #250 SP
    Junior Member 2039's Avatar
    in primul rand, nu exista 30fps in VR, jocurile de PSVR au optiunea de a rula la 60/90/120 nativ, daca ruleaza la 60 se face reprojectie la 120, daca ruleaza la 90 ramane 90, din cei care au incercat PSVR nu am auzit sa se planga nimeni de reprojectie, doar laude am auzit, sony au oferit toate detaliile necesare in multiple interviuri scrise/video, daca vreti sa stiti cat de quality e PSVR aveti informatii pe net sa va ajunga ore intregi

    Dev: PSVR Will Ship Millions; No Frames Out of Sync Unlike PC VR, No Jittering At All

    PS VR; Console Effectively 60% More Powerful Than Equally Specced PC



    cutia externa care vine cu PSVR nu are nici-un horsepower pentru fps, acea cutie are doar doua roluri, 3D audio si social screen

  11. #251 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Explica-mi plz ce inseamna retroproiectia aia, ca nu inteleg.

  12. #252 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Quote Originally Posted by 2039 View Post
    cutia externa care vine cu PSVR nu are nici-un horsepower pentru fps, acea cutie are doar doua roluri, 3D audio si social screen
    De unde stii? Ai o sursa sau ceva? Eu altceva am citit.

  13. #253 SP
    Junior Member 2039's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Explica-mi plz ce inseamna retroproiectia aia, ca nu inteleg.
    explicatie completa in vidul de mai jos la minutul 9:49


    explicatia scurta: reprojection=helps hide render latency by using latest head rotation data

  14. #254 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by 2039 View Post
    So, let's count subpixels!
    Rift/Vive: 2160x1200x2 = 5,184,000
    PSVR: 1920x1080x3 = 6,220,800 (actually 20% higher!)[/IMG]
    My friend, tu cand vezi o imagine, nu nu vezi subpixeli (decat daca esti Superman), ci pixelii. Asta cu Triluminos e un truc marca Sony cand n-au mai avut ce inventa (si care este egal cu zero in toate testele, desi mai toti fanii spun ca "se vede mai bine"). Subpixelii formeaza culoarea, nu maresc rezolutia (asa cum calculezi tu acolo). Trust me, in 1080p in VR o sa ti se para echivalentul unui joc in 800x600 pe un monitor de 30". Depinde acum si cum vor regla FOV-ul cei de la Sony, si ce lentile vor folosi - e posibil sa le iasa trucul... nu zic nu pana nu testez. Dar sa fim seriosi, sa nu ne apucam sa numaram subpixelii...
    Quote Originally Posted by 2039 View Post
    + sa nu uitam ca PSVR "forteaza" absolut tote jocurile sa ruleze la 120fps in comparatie cu vive/oculus care au maxim 90fps deci ps4 are 30fps in +
    As vrea eu sa vad cum forteaza PSVR-ul sa ruleze in 120fps un joc AAA fara extra "horsepower"... ma refer la titluri gen MGS V, Bloodborne, The Witcher 3, and so on. Poate daca le taie in 4 rezolutia (si-asa mica)...
    Quote Originally Posted by 2039 View Post
    cand sony au spus ca PSVR nu e asa high end ca oculus/vive, ei s-au referit la partea de ps4 vs pc, nu psvr vs oculus/vive, psvr>oculus/vive, nu ai cum sa compari un proiect de kickstarter cu un hardware facut de Sony
    Ti-as putea da cateva exemple pornite de pe kickstarter care au rupt gura targului... dar vad ca esti prea ahtiat dupa Sony ca sa mai incerc.

  15. #255 SP
    Junior Member 2039's Avatar
    Quote Originally Posted by tudyniuz View Post
    De unde stii? Ai o sursa sau ceva? Eu altceva am citit.
    explicatie la minutul 12:05 in videoul de mai jos


  16. #256 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Atunci sa-i vad eu cum scot ei 120fps dintr-un joc AAA. Ei abia se chinuie cu 30fps si acum ne mint pe noi ca vor scoate 120fps din PS4. Meh, nu mai cred nimic.

  17. #257 SP
    Junior Member 2039's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    My friend, tu cand vezi o imagine, nu nu vezi subpixeli (decat daca esti Superman), ci pixelii. Asta cu Triluminos e un truc marca Sony cand n-au mai avut ce inventa (si care este egal cu zero in toate testele, desi mai toti fanii spun ca "se vede mai bine"). Subpixelii formeaza culoarea, nu maresc rezolutia (asa cum calculezi tu acolo). Trust me, in 1080p in VR o sa ti se para echivalentul unui joc in 800x600 pe un monitor de 30". Depinde acum si cum vor regla FOV-ul cei de la Sony, si ce lentile vor folosi - e posibil sa le iasa trucul... nu zic nu pana nu testez. Dar sa fim seriosi, sa nu ne apucam sa numaram subpixelii...

    As vrea eu sa vad cum forteaza PSVR-ul sa ruleze in 120fps un joc AAA... gen MGS V, Bloodborne, The Witcher 3, and so on. Poate daca le taie in 4 rezolutia (si-asa mica)...

    Ti-as putea da cateva exemple pornite de pe kickstarter care au rupt gura targului... dar vad ca esti prea ahtiat dupa Sony ca sa mai incerc.
    frumoase conspiratiile Sony, iar daca te-ai fi uitat la prezentarea PSVR de ieri seara stiai ca PSVR nu joaca Bloodborne/MGSV/The Witcher 3 in VR ci intr-un cinematic mode ca Oculus pe xbox one

    dar nu iti face griji, jocuri AAA sunt destule deja pe PSVR, GT Sport, GT7, Ace Combat, FFXIV, DRIVECLUB, Star Wars Battlefront etc.

  18. #258 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Jeez... my friend. Tu incurci Hz cu FPS. Rau de tot! 120Hz (asa cum spune in video), nu are nici cea mai mica legatura cu 120fps. E ca la TV-uri... se dubleaza unele frame-uri, se adauga frame-uri negre, si tot asa. Astea sunt niste trucuri care in jocuri de obicei le dai DISABLE, pentru ca devin obositoare, apar artefacte, and so on. Cu alte cuvinte, ce spune acolo ca e te vei juca in 30FPS, iar Sony vine si dubleaza frame-urile, le intercaleaza, si uite ca ies 120... dar care numai 120FPS nu sunt.

    Vive si Oculus nu fac astfel de trucuri. Ai 30 FPS pe PC/smartphone? Atatea ai si pe VR. Ai 120 (pe PC potent)? Atatea ai si pe VR. Tot ce fac ei e sa reduca latenta... nu sa introduca extra frame-uri (care btw, cresc latenta - vezi miile de teste facute pe LED-uri, unde activarea oricarei functii de genul asta iti introduce extra latenta - in unele cazuri de la 15ms la peste 75ms).

    P.S. Anyway, sa nu creada cineva ca am ceva cu PSVR... O sa-l cumpar cu siguranta. Doar ca imi place sa fiu realist

  19. #259 SP
    Junior Member 2039's Avatar
    Quote Originally Posted by tudyniuz View Post
    Atunci sa-i vad eu cum scot ei 120fps dintr-un joc AAA. Ei abia se chinuie cu 30fps si acum ne mint pe noi ca vor scoate 120fps din PS4. Meh, nu mai cred nimic.
    nu o sa aiba 120 fps in jocuri AAA deja aparute, dar o sa poti juca acele jocuri intr-un cinematic mode ca Oculus Rift pe Xbox One


    dar sa nu crezi ca PSVR nu va avea jocuri AAA, deja sunt confirmate GT Sport, GT7, Ace Combat, FFXIV, DRIVECLUB, Star Wars Battlefront etc. este alegerea developerilor daca vor sa faca suport pentru PSVR in jocurile lor AAA

    ---------- Post added 16-03-2016 at 11:08 ----------

    Hz este limita de FPS pe secunda, TVurile dubleaza fps daca lasi tu optiunea ON, PSVR are 120Hz adica limita de FPS de 120, toate jocurile PSVR vor rula la 120 fata de vive/oculus la 90, PSVR e mai bun, asta e, nu castiga pc-ul mereu

    Dev: PSVR Will Ship Millions; No Frames Out of Sync Unlike PC VR, No Jittering At All



    ---------- Post added 16-03-2016 at 11:22 ----------

    have fun with Oculus on PC in AAA games boys



    spoiler: baiatul aproape lesina in video din cauza la oculus dati pe la minutul 4:40

  20. #260 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Eu tot nu inteleg prostia asta cu "e mai bun" pentru ca face el 120 fps. Tot ce inseamna asta e ca asta e viteza cu care ajusteaza el miscarile de la cap. Putea foarte bine sa fie 1000 fps, pentru ca e complet irelevant in termeni de "fps".

    Eu chiar asta inteleg si anume faptul ca este vorba doar de viteza de citire a senzorilor, head rotation tracking.

    Astept mai multe detalii, poate la E3, ca momentan e foarte incert totul.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 13 of 25 FirstFirst ... 3 11 12 13 14 15 23 ... LastLast

Similar Threads

  1. Realitate virtuala pe PlayStation By maimutzica in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 0 Last Post: 13-06-2018, 14:02
  2. Teapa sau realitate ? By DeeJay-RainY in forum Offtopic
    Replies: 17 Last Post: 31-08-2014, 03:11
  3. Cortana a devenit asistenta virtuala By tudyniuz in forum Tech News
    Replies: 8 Last Post: 05-05-2014, 17:18
  4. Replies: 25 Last Post: 27-03-2014, 23:49
  5. Replies: 4 Last Post: 06-09-2013, 15:09

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts