+ Reply to Thread
Page 16 of 17 FirstFirst ... 6 14 15 16 17 LastLast
Results 301 to 320 of 336

Thread: Assassin's Creed: Origins

  1. #301 SP
    Junior Member Lotta's Avatar
    Am inteles ca in ianuarie, urmatorul in martie.

  2. #302 SP
    495
    patrunouacinci 495's Avatar
    Assassin's Creed Origins - new content detailed and dated! - UbiBlog UK - Ubisoft®

    DLC 1 – THE HIDDEN ONES
    Releasing January 23rd 2018 (for Season Pass owners)

    DISCOVERY TOUR BY ASSASSIN’S CREED: ANCIENT EGYPT
    Releasing February 20th 2018 (as a free update for all players)

    DLC 2 – THE CURSE OF THE PHARAOHS
    Releasing March 6th 2018 (for Season Pass owners)

  3. #303 SP
    Member iGot Game's Avatar
    kinda offtopic

    Salutari,
    Am cumparat recent editia Dawn of the Creed ps4 de la ubishop.com, insa eu am contul PSN Z1 (America) iar jocul este Z2.
    Ce pot face astfel incat sa folosesc season pass-ul primit?

  4. #304 SP
    Member AngelOfPain's Avatar
    Iti faci un cont pe eu, recomandat ro sau uk, il activezi ca primary pe consola ta si bagi acolo codul de season pass .

  5. #305 SP
    Senior Member keanustar's Avatar
    Exact. Vei putea beneficia apoi de DLC-urile din season pass pe contul de US. Singura chestie de care nu vei beneficia, vor fi cele 3 extra ability points. Mie decat astea nu mi-au aparut pe contul de US, restul da.

  6. #306 SP
    495
    patrunouacinci 495's Avatar
    am dat gata si primul dlc aseara in vreo 5 ore. inca o ora sa scap de toate "???".

    mi-a placut, inchegat, la obiect.

    am ajuns la 143 questuri facute, sa fi ratat ceva in main game? ca dupa platina nu am mai intrat, pana aseara.

    69h.

  7. #307 SP
    Junior Member mamurom's Avatar
    salutare . Am ajuns sa-l bat Sekhmet. Il bat de 2 zile aproape in continuu. De 10 ori il bat la rand de 10 ori imi reapare sa refac misiunea. Este vreo smecherie ?
    Am level 40, imi lipsesc 2 trofee - cel cu arena si cel cu descoperire toata harta - cred ca odata terminat cum Sekhmet il iau si pe acesta.
    Inebunesc ca nu stiu ce si cum.

  8. #308 SP
    Prophet of the Void IlieRazvan's Avatar
    Misiunea cu Sekhmet este un event. Unul dintr-o serie de 3 ce ii include pe Anubis si Sobek. Primesti de la fiecare o arma si dupa ce ii bati pe toti 3 un outfit. Nu mai stiu sigur daca trebuie sa faci cele 3 eventuri si sa mai repeti inca unul ca sa iti dea outfitu.

    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

  9. #309 SP
    Senior Member keanustar's Avatar
    Si mai primesti un item, daca adunat toti cei care fac eventul il omoara de nush cate sute de mii de ori. Din acest motiv te lasa sa faci misiunea de mai multe ori. Daca l-ai batit o data, e considerata ca facuta.

  10. #310 SP
    Senior Member bicky1310's Avatar
    Nu contează pentru nici un trofeu dacă faci sau nu misiunile Trial of the Gods.

  11. #311 SP
    Junior Member Lotta's Avatar
    Intru in joc cand si cand. Pana acum, nu am fost pe faza decat la Sobek si Sekhmet. La primul am primit o arma, la ultimul nu. In schimb la Sekhmet a aparut anuntul cu eventul.
    Am observat ca nu are importanta de cate ori faci quest-ul in perioada valabila. Nu iti da decat o singura data item-ul.

  12. #312 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

  13. #313 SP
    Senior Member Danny's Avatar

  14. #314 SP
    Member Encman's Avatar
    Cand am vazut "this month in AC Origins", zic na, ca deja am intrat in paine. Si anume "Live Services" si nu "Games". Mai nou acesta este/va fi planul de business Ubi$oft.

    https://www.resetera.com/threads/ubi...ervices.22789/

    Ne asteapta vremuri interesante.

    LE: o alta nascocire prin care ti se vinde doar "jocul de baza" ca apoi sa ti se ceara bani constant pe tot felul de lucruri (aici nu critic in mod special AC Originis, unul dintre cele mai bune AC) ci catre ce se indreapta industria. Ciuntim din ce in ce mai mult, fragmentam experienta din ce in ce mai mult, folosim modele free-to-play, nu conteaza cel care joaca sau cumpara, important este (aparent) doar cat profit se scoate, cat de mult, cat de repede si recurent.
    Nu mai este de-ajuns sa te chinui sa scoti un produs bun sau inovativ, care sa convinga lumea de calitatea lui. Mai bine lungesti ciorba sau o reincalzesti.
    Nu suntem naivi, sunt companii grele ce nu se ocupa cu acte de caritate, dar este trist ce se intampla.
    Dar asa este cand aruncam cu bani in ei pe microtranzactii.. na, ce sa faca, sa ii refuze? Se gasesc tot felul de metode de..colectare Sau pur si simplu gandesc totul in asa fel incat ori sa profite de pe urma unui tip de comportament ori sa-l incurajeze.

  15. #315 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Game as a service exista de multa vreme deja. Diablo III e GAS, Division e GAS, Siege e GAS, Destiny e GAS. Costurile de productie costa atat de mult acum incat e imposibil sa scoti profit ca lumea doar din vanzari, asa ca se mai tot adauga content free/platit. Durata unui joc devine 2-3-4 ani, in loc de 1 singur an. S-a dovedit ca e foarte profitabil, si e bine si pentru playeri atat timp cat e facut cu bun simt, practic iti ofera posibilitatea de a juca acelasi joc o perioada foarte lunga de timp.

  16. #316 SP
    Member Encman's Avatar
    Este vorba despre shift-ul pe care (aparent) se marseaza. Nu mai este vorba despre o mana de jocuri/MMO. Ce spun domnii acolo este schimbarea unei paradigme.

    Jocurile nu ar fi atat de scumpe daca 50% sau chiar 75% din costul total nu ar fi marketing. Nu a cerut nimeni sa faca jocuri "asa scumpe" la fel cum nu a cerut nimeni ca de exemplu Ubi$oft (putea sa fie oricare alt publisher "AAA" aici) sa se ocupe in general de jocuri pana la urma.
    Daca nu esti in stare, e prea greu, prea scump, lasa pe altul. Sa nu-i chinuim prea mult zic. Dar realitatea si profiturile ne (cam) arata in schimb altceva.

    Revenind la titlurile de mai sus, sper sa nu ma insel, dar niciuna dintre aceste francize nu a fost asa de la inceput. Am ajuns aici, acum.
    Si ca tot am atins putin subiectul, bani s-au facut indiferent de modelul de business folosit.
    S-a plecat de la a vinde "doar" jocul > Expansion Pack > DLC > Season Pass > Season Pass anual? > loot boxes > DLC recurent? > 15 EUR un cal > 10 EUR un save slot.. am derapat putin. La fel cum va derapa si bunul lor simt.
    Bun simt ce cu siguranta nu-i va face nici sa renunte la preturi de 60-100 EUR, pentru un "joc de baza", pentru ca au venit recurent.
    Votat cu portofelul, asta e singura solutie. Dar uitandu-ma la cifrele publicate pe MT/digital, bat litere degeaba.

  17. #317 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    GAS este in planuri pentru unele companii de 5-6 ani de zile, stai linistit, nu e ceva nou, doar ca abia acum a ajuns la urechile jucatorilor. Decat sa scoti sequel-uri anual care aduc cu ele fatigue-ul aferent (vezi seria AC) si sa cheltui de fiecare data bani multi pe marketing si produs nou, e mult mai convenabil sa mergi pe GAS. Uita-te la FIFA, de cate ori nu am auzit "da' ce scot mereu acelasi joc doar ca sa schimbe niste chestii minore, nu mai bine scot unul singur pe care-l updateaza constant?". Pai fix asta se intampla acum. Si e si mai incurajator pentru playeri, pentru ca daca stiu ca atunci cand cumpar un joc o sa pot sa ma bucur de el o perioada foarte mare de timp, sunt mai motivat sa-l cumpar. E treaba mea daca aleg sa mai bag bani sau nu in el pe parcurs, atat timp cat sistemul e facut ok si nu te blocheaza in spatele unui paywall (asa cum a facut D1 unde iti restrictiona accesul la content deja cumparat imediat cum aparea expansion nou).

    Cel mai bun echilibru il pastreaza urmatoarea reteta: joc cu sistem GAS pe minim 2-3 ani, update-urile care influenteaza gameplay-ul le faci free, iar singurele chestii pe bani sunt ori customizare (aka microtranzactions si loot boxes), ori DLC-uri care prelungesc campania/story-ul unui joc ce contine componenta asta. Pentru ca, cel putin in ceea ce priveste companii foarte mari, lucreaza minim 2 studio-uri in acelasi timp la a mentine un joc in viata, adica sute de angajati care terbuie platiti, iar in acelasi timp iti trebuie buget pentru posibile sequel-uri (care apar dupa acei x ani din sfera unui GAS).

  18. #318 SP
    Member Encman's Avatar
    De acord, dar doar pana la un anumit punct. Este aplicabil sau mai degraba, potrivit (din punctul meu de vedere) doar jocurilor de tip MMO/multiplayer.

    Problema de fond, transformarea din "Games" in "Live Services", vizeaza si poate afecta jocurile de tip single player (AC fiind unul din ele).
    Exista posibilitatea (chiar si probabilitatea, avand in vedere destule exemple negative) ca a lor calitate sa aiba de suferit. Continut gandit din start fragmentat si intins pe o perioada "de monetizare" vizand un profit recurent. Nu stiu cat de mult focus va fi pe livrarea unei experiente single player complete.

    O "campanie" reusita, o poveste buna, intr-un joc, este ok sa se si termine La fel ca un film bun. Sau o piesa buna, etc.
    Si ca tot am dat exemple, cu toate problemele seriei AC dar si cu jocuri extraordinare, nu i-a pus nimeni sa scoata un joc in fiecare an. La fel cum nu-i pune nimeni sa investeasca sute de milioane de euro pe tot felul de campanii de marketing excesive, ca apoi sa se vaite ca este prea scump.

    Si reiterez, nu este ok sa dai 60-100 EUR pentru un joc, ce este gandit din start pentru MT, aplicand modele free-to-play. In plus, sa stii ca nu o sa-i opreasca nimic, ca la un moment dat, sa introduca si acel paywall. Vom fi fost deja "programati" astfel incat sa consideram ca este normal.

    PS: fotbalul in sine urmeaza un ciclu de "game as a service", mi se pare firesc ca si FIFA sa fie la fel Ironic, sau nu.

  19. #319 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Asta cu continut gandit din start ca fragmentat, e de multe ori un mit. Iti zic din ce am vazut in spatele cortinei, n-am vazut/auzit niciodata sa se abtina niste devi intentionat din a lansa niste feature-uri care sunt gata doar ca sa le poata lansa mai tarziu si sa-ti dea cu "portia". Daca un feature sau niste content e terminat, testat si polishat, 100% va fi lansat cu cel mai apropiat val. Si da, de multe ori se lucreaza in paralel atat la launch content cat si la DLC-uri/expansion-uri. Planul e facut cu multe luni inainte cu multa meticulozitate, "pe x lansam asta, pe y asta, pe z asta", asta ca totul sa fie gata la timp si sa nu existe delay-uri.

    O miscare oarecum proasta e ca se marketeaza DLC-uri in preajma lansarii si lasa impresia ca "uite-i ba si pe nemancatii astia, nici nu au lansat bine jocul ca deja ne arata DLC-urile", ca si cum ele ar fi gata dar nu au intrat in master candidate intentionat. Dar ele nu-s nici pe departe gata, iar singurul motiv pentru care sunt expuse e ca sa le zica jucatorilor "ba, fiti pe pace, mai urmeaza content, uitati dovada". Care practic a si dus la sistemul GAS. Si n-o sa vezi GAS in jocuri care sunt exclusiv offline singleplayer. Nici AC nu prea e GAS in toata puterea cuvantului, dar are niste componente similare tocmai pentru ca contine niste "piese" online, gen event-urile.

    Wildlands spre exemplu e pe jumatate GAS si el, campania e "standard" (cu micile exceptii de genul Predator event), pe cand PvP-ul e in mod constant updatat, lunar, cu content nou, balancing si multe alte schimbari, toate gratis.

    Si intr-adevar, sunt multe lucruri bazate pe microtranzactii care se introduc, chiar daca lasa un gust amar. Dar singurul motiv pentru care se introduc e ca... vand INCREDIBIL de mult si bine. Si atat timp cat toate sunt cosmetice si nu afecteaza in niciun fel gameplay-ul si balancing-ul intr-un joc multiplayer, se doarme bine la noapte. Altfel patesti ce a patit EA cu BFII si crede-ma, toata industria a vazut ce se poate intampla daca mergi prea departe asa ca se merge pe varfuri la orice tine de random loot boxes.

  20. #320 SP
    Senior Member keanustar's Avatar
    Ca sa fie mai clar pentru toata lumea. GaaS este atunci cand scot un joc si platest mai multi ani subscriptie pentru el sau scot gen Season Pass Year 1, Year 2, Year 3 etc. AC momentan nu este asta. Un exemplu bun ar fi Rainbow Six Siege, WoW.

+ Reply to Thread
Page 16 of 17 FirstFirst ... 6 14 15 16 17 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 0 Last Post: 12-06-2017, 23:37
  2. Replies: 0 Last Post: 12-06-2017, 01:45
  3. Replies: 0 Last Post: 12-06-2017, 01:44

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts