Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 9 of 58 FirstFirst ... 7 8 9 10 11 19 ... LastLast
Results 161 to 180 of 1149

Thread: Clubul Apple Mac & macOS

  1. #161 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Am fost astazi la Apple Store in Paris ca sa cumpar un Air de 13, cu i5 si 8GB RAM. Nu s-a putut. Cu o saptamana inainte am sunat la ei si i-am intrebat urmatoarele:
    1. Se poate sa beneficiez de reducere de student chiar daca nu sunt student in Franta? Daaaaaaaa, biensur monsieur.
    2. Pot configura orice model de Air direct in magazin? Oui, oui!!!
    3. Exista si Mac-uri cu tastatura QWERTY si nu AZERTY ( asa au francezii) la voi in magazin? Desigur.

    Bun zic, ma duc si il iau naibii. Nimic din ce mi s-a spus la telefon nu mi s-a confirmat. Am plecat cu mainile in buzunar. Mi se pare aiurea, pentru ca in Amsterdam aveau orice pe stoc, dar am zis ca iau din Paris pentru ca era o diferenta de vreo 100 de euro.

    Acum am facut comanda pe amazon uk, pentru ca acolo au tastatura QWERTY, insa nu stiu daca o sa imi ajunga la timp pana ma intorc eu in Amsterdam. Alta problema este ca de pe amazon nu poti configura nimic, adica am mers pe modelul standard cu 4GB si nu cu 8GB cum mi-am dorit. Din partea mea Apple Support primeste nota 2 si e corigent pe toamna.

  2. #162 SP
    Member Mythul's Avatar
    Quote Originally Posted by tudyniuz View Post

    Acum am facut comanda pe amazon uk.
    Welcome to the club !

  3. #163 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Varianta mai buna decat amazon uk nu am gasit. Chiar mi-ar fi placut sa il pot configura cum vreau eu, vroiam cei 8GB RAM. Dar n-a fost sa fie. La urmatorul...

  4. #164 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Eu in locul tau mai asteptam 2 saptamani... sa iau varianta cu 2560 x 1600 (sau cat Dzeu vor fi cele care se presupune ca vor primi refresh).