Zi-mi o chestie pls. Am zis si mai sus. Am luat 2 arme si nu le pot folosi pentru ca "item's attribute requirements not met". Desi cand le-am luat erau mai bune decat ce aveam, dar intre timp mi-am upgradat arma initiala si este peste ciocanu asta.
Zi-mi o chestie pls. Am zis si mai sus. Am luat 2 arme si nu le pot folosi pentru ca "item's attribute requirements not met". Desi cand le-am luat erau mai bune decat ce aveam, dar intre timp mi-am upgradat arma initiala si este peste ciocanu asta.
Aici intra chestia cu upgrade-ul personajului. Unele arme si unele items se pot folosi doar daca ai un minim nivel pe un anumit atribut: strength, skill etc
When in doubt use this Bloodborne Wiki | Bloodborne Wiki
It' s really good si gasesti multe informatii care nu sunt in joc, pe care le poti uneori descoperi/testa singur, dar care nu sunt explicite ingame. Si ajuta. Mult.
Daca o sa ai nevoie de ajutor in joc sa imi spui. Acum sunt pe ds2 dar BB va ramane 'da best pentru mine
Rzvan, n-am inteles de ce te ataci, nu eram ironic deloc. Chiar pare ca Souls like games nu sunt pentru tine, citind parerile si nedumeririle tale. Despre esenta jocului n-am chef sa scriu acum un eseu, e prea cald si n-am chef.
Babele alea din temnita unde te gasesti momentan sunt cele mai bune pentru farming la nivelul tau. Un run in zona respectiva - babe + porcii din curte si cainii dau o gramada de souls. Iar dansele sunt extrem de usor de omorit deoarece au un pattern foarte simplu: sunt 2 sau 3 atacuri, cele mai periculoase fiind lovitura cu piciorul si grabul. Le poti omori ff usor chiar la soul level 1.
Bafta.
Wtf? Cum adica nu poți sa mergi la ultima lampa aprinsa? Eu parca tin minte ca din hunter's dream poti călători la toate lampile activate? Ma înșel? A trecut mult timp de cand am jucat si e posibil...
Știi ca in hunter's dream sunt mai multe toombstones de la care poți face fast travel, nu?
Fa glitch-ul cu infinite exp si nu mai ai stres.
Razvan, Bloodborne e plin de greseli elementare de design, cam singurele lucruri bune sunt combat-ul si structura nivelelor (hartilor). Orice persoana obiectiva iti va spune acelasi lucru, si eu aveam asteptari mai mari de la joc si am trait exact ce simti tu acum. Iti pot spune ca pentru mine a mers din rau in mai rau pana la final, dar combatul il face chiar si asa mai bun decat multe alte AAA.
LE: Voi detalia putin greselile despre care vorbesc.
1. Nu exista checkpoint inainte de fiecare boss. Pot numara pe degetele de la mana unui ciung persoanele care chiar se distreaza cand alearga 2 minute printre inamici, ignorandu-i, ca sa ajunga sa incerce pentru a 20-a oara un boss fight.
2. Daca mori la un boss fight, nu iti recuperezi consumabilele folosite. Pot numara pe aceleasi degete persoanele care chiar se distreaza omorand 20 de inamici de nivel 1 pentru a farma potiuni de viata inainte de un boss fight.
3. Notiunea de grind intr-un single player este discutabila, dar in mare parte nu prea bine vazuta de catre game designeri, si cu un motiv. De multe ori am fost nevoit sa farmez diverse iteme pentru chalice dungeons si m-a plictisit teribil. Exp nu am farmat, ca aveam level 500 oricum. *trollface*
3'. Sistemul de exp nu isi are locul intr-un astfel de joc. Tot ce face e sa creasca artificial durata acestuia, niste upgrade-uri constante dupa bossi erau suficiente, si personajul ar trebui sa poata oricand alterna eficient intre diverse tipuri de arme si magii.
3''. Din moment ce sistemul de exp poate face jocul mai usor pentru cei care stau 10 ore sa faca grind, rezultatul final nu este altul decat un easy mode fortat. Multe jocuri au auzit de selectia explicita a dificultatii de cativa ani, si daca alegi easy din meniu nu stai 10 ore. E decizia mea cum vreau sa ma joc, nu vad de ce sa nu mi-o pot impune inca de la inceput.
4. Daca tot e musai sa farmam, ca asa se distraza japonezii workaholici, observam imediat ca nu exista optiunea de a reseta rapid inamicii intr-un nivel. Dupa ce omori ce aveai de omorat, trebuie sa te intorci la lampa, sa mergi in dream (avem un loading screen infernal aici), si dupa sa te teleportezi inapoi (cu alt loading screen). Wtf?
5. Putinele NPC-uri nu iti dau directii clare de deplasare. Pot spune ca iubesc jocurile fara GPS, si chiar imi pare rau ca nu apar mai multe, dar orientarea in Bloodborne e pur si simplu prost realizata. Imi vine in minte Gothic 2, vechi de 15 ani, in care dialogurile erau destul de clare incat sa poti ajunge in toate locatiile importante fara sa te pierzi prea mult pe drumuri.
6. Nu iti poti reseta build-ul personajului oricand, asta in conditia in care jocul nu face o treaba exemplara prezentandu-ti legatura dintre ce fiecare abilitate si modul in care aceasta iti va influenta stilul de joc.
???. Ce naiba este Insight si de unde stie un player care nu sta sa caute ghiduri pe net cum influenteaza asta jocul?
etc.
LE2: Cred ca mai bine ii faceam un review.![]()
Mie bune mi s-au parut si povestea (chiar asa descoperita pe bucati), designul bossilor si al unor inamici, muzica, atmosfera overall.
De acord, atmosfera e fantastica. Povestea in schimb pentru mine a fost inexistenta, jur ca nu am dat skip la niciun dialog si la final nu am ramas cu absolut nimic.
Razvane, dupa ce te mai obisnuiesti cat de cat cu farming-ul te astept in Septembrie la Destiny![]()
Da man, jocul iti ofera si posibilitatea asta. Which is cool, I guess. Poate subiectul in sine nu te interesa f mult. Dar pe mine story-ul complex bazat pe lovecraft m-a impresionat
---------- Post added 04-08-2017 at 18:17 ----------
PS: dialogurile si cutscene-urile reprezinta o mica portiune a story-ului. Descrierile item-urilor si ale obiectelor din joc completeaza si pe alocuri chiar construiesc povestea.
Asta e caracteristic pentru jocurile Souls.
---------- Post added 04-08-2017 at 19:10 ----------
PPS: insight-ul e destul de usor de inteles daca stii limba engleza. Simbolul ptr insight este un ochi, prima data cand vezi un boss sau ajungi in anumite zone ascunse primesti insight. Folosind consumabile madman's knowledge primesti insight. In descrierea stat-ului scrie: "The Insight stat represents the depth of inhuman knowledge. Needed to ring special bell, but induces frenzy".
Cand esti in cathedral ward nu cred ca e jucator care incercand sa ia un item ascuns dupa niste morminte si care sa nu fi fost surprins de ceva care l-a ridicat in aer si aproape l-a omorat.
La un anumit nr de insight poti vedea ce era acel ceva.
Toate asta spun destul de clar ca insight inseamna (ca si traducerea libera din eng) cunoastere si/sau intelegere.
Apii la ce foloseste? Obtinand Beckoning Bell si citind descrierea:
"Great old bell discovered in the underground labyrinth.
Its ring resonates across worlds, and the first hunter used it as a special signal to call hunters from other worlds to cross the gap and cooperate.
A human must use Insight to ring this uncanny bell, but the benefits of cross-world cooperation are many."
E clar ca ajuta la co op. Asta se poate deduce imediat cand incerci sa folosesti sau chiar folosesti obiectul. Daca vine un hunter fie el om sau npc sw consuma insight. Daca nu ai insight nu poti suna. Etc.
---------- Post added 04-08-2017 at 20:39 ----------
Legat de "probleme":
1. Nu e o greseala, jocul asta nu e god of war.
2. Idem. Jocurile souls se vor a fi jocuri unde moartea caracterului sa te loveasca cat mai tare astfel incat sa ai motivatie pentru a deveni mai bun, pentru a nu muri din nou.
3. E decizia ta cum vrei sa joci dar nu orice joc din orice categorie trebuie sa iti ofere tie aceleasi optiuni. That is not the point. Inca de la primul joc Souls scopul nu a fost sa multumeasca marea masa de gameri. Si in mare parte conceptul s-a pastrat.
4. Aici 100% de acord. Ds2 si 3 au optiunea asta si e curios ca au exclus-o din BB. Totusi poti folosi Bold hunter's mark pentru asta si e chiar o cale mai rapida pentru ca nu mai e nevoie sa faci backtrack la lampa. Itemul asta e f ieftin de cumparat de la messengers si eu am farmat cu el cu mare succes si destul de mare viteza.
5. Nici nu e nevoie. Majoritatea npc-urilor nu sunt puse acolo pe post de gps.
6. Aici iar ai dreptate cu privire la respec. Asta ar fi fost un nice to have, care iar este si in ds2 si in 3. Pe de alta parte in BB nu e mare nevoie pentru ca spre deosebire de DS e mai putin reliant pe clase de jucatori.
Pana la urma care-i faza cu lampile alea ? Inteleg ca unele sunt doar simple checkpoints si ca nu te poti "teleporta" inapoi la ele, dar daca reusesti sa ajungi inapoi la un checkpoint, cand mori de ce nu te da iar de acolo si trebuie sa faci iar backtracking pana unde ai nevoie ? Sau cum se poate activa iar acel checkpoint ?
Caz concret. Sunt in hemwick charnel lane din padure si am ajuns la vrajitoarea aia, care e boss-ul din hangar (sau ce e ala) si initial aveam multe blood echoes pe care nu am vrut sa le pierd, asa ca am folosit un Hunter's Mask pentru a ajunge unde trebuia si sa le folosesc, sperand ca dupa aia sa ma dea de la ultimul checkpoint, dar acest lucru nu s-a intamplat. Ok, din catedrala o iau iar la fuga, pe scurtatura, sa ajung in padure si la checkpoint-ul respectiv, dupa aia am fugit iar la vrajitoare care m-a omorat si acum ma da iar din catedrala...
Ce nu fac ok ?
ce nu faci ok este sa te astepti de la bloodborne sa fie ca toate celelalte jocuri... cu radar si minimap si sageata pe unde sa mergi si fast travel.
ai ajuns in hunters dream, ai cheltuit ecourile si te duci la lampa cea mai apropiata de boss, de acolo o iei la fuga spre boss si daca il bati vei avea lampa la boss "in curte".![]()
Nu ma astept la asta. Si nici nu am lampa la boss "in curte" ca am facut deja de 4 ori drumu asta si nu am gasit alta. E aia fix la intrare, inainte de vrajitoarele alea dubioase, pe care nu o mai pot activa a doua oara si cand mor, ma da inapoi la catedrala, langa baba aia care sta pe jos.
LE: nevermind, am gasit pe reddit - trebuia sa merg la al doilea toombstone din Hunter's Dream.
LE2: nu inteleg care-i logica cand te apuca babele alea de cap. Ok, sfaturile voastre sunt sa apas ca disperatu L2+R2, mai apas si pe cerc si nimic. Orice fac, ele iau acelasi numar de damage. Si daca apas pe alea si daca nu apas, imi iau cam 75% din viata. Chiar nu exista altceva de apasat/facut, ca sa scapi din chestia aia ? Nu e ca si cum o poti evita, ca de cand incep sa traga cu alea albe de te prind/leaga, sansele sa nu te prinda deloc de cap sunt fff mici, spre 0.
sfatul nostru e sa eviti acel boss move, cum poti evita orice alt atac. inca nu esti pus la punct cu dodge and roll, chestie pe care trebuie sa o stapenesti cand joci souls games, asta daca nu stai kiddie mode si dai cu magie de la distanta...
Poti sa eviti mișcările cu ușurință, trebuie doar sa fi atent si când vezi ca incearca sa dea grab te feresti si dai punish
Am trecut si de alea pana la urma. Imi place ca in mare parte, jocul este challenging si chiar este greu sa-l lasi din mana.
Dar in unele momente, am impresia ca jocul este facut de retardati. Adica doar faptul ca nu poti pune pauza intr-un joc single player, mi se pare o dobitocenie enorma. Si cred ca cel putin 30% din morti, au fost din cauza animatiilor (faptul ca a dat cu o data mai mult decat trebuia, sau ca nu a iesit din animatia pentru lovit ca sa inceapa animatia de roll/strafe) sau pur si simplu pentru ca eram in combat langa o prapastie si pentru ca m-a impins ala putin sau un strafe a fost cu 1mm mai lung, am murit.
Oricum, este un joc foarte bun si chiar daca nu-l inteleg ca voi (adica pentru mine poveste nu exista pana in punctul asta) si nici nu ma extra documentez despre asta (prefer ca detaliile povestii/personajelor sau chiar un tutorial mai complex, sa-mi fie aratate in joc si sa nu fie nevoie sa citesc 10h pe diverse site-uri), dar tot il apreciez si-l savurez cu mare placere. Sper sa ma tina placerea pana-l termin![]()
Dacă citeai mai sus eu ti-am zis ca sunt mai multe tombstones în Hunter's Dream de la care faci fast travel...
Presupun ca este MP DOAR daca alegi sa joci online, la inceput. Eu aleg mereu offline pentru ca asta doresc. Asa ca nu este un motiv plauzibil.
Jocul e construit sa fie jucat online si multe mecanici din joc graviteaza in jurul acestui concept. Daca alegi sa fii offline, nu poti fi invadat de playeri dar poti fi invadat de NPC.
Oricum, jocurile souls trebuiesc privite ca atare, nu comparate cu alte jocuri hack'n'slash unde pui pauza sa sufli in ceai. Practic, incepand de la Demon Souls, jocurile astea au definit un nou gen de joc, de aici si termenul de "souls like".
Deci faptul ca nu poti pune pauza e definitoriu pentru jocurile de genul asta.
Bookmarks