Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 17 of 25 FirstFirst ... 7 15 16 17 18 19 ... LastLast
Results 321 to 340 of 491

Thread: Horizon Forbidden West

  1. #321 SP
    Member Cristache07's Avatar
    Eu nu inteleg ce-i cu atata hate pe jocul asta. De fapt e simplu - e invidie .... Nu e ca la showcase, e buguit, bla,bla,bla. Fac si eu cate un video cu un titlu "catchy" poate pica vizualizari si ma plateste YT.
    Primele minute din joc mie imi da urmatoarea impresie:
    - Horizon Forbidden West e un sequel facut "ca la carte" si un joc memorabil
    - il butonez in performance mode si gameplay-ul si grafica sunt super, mai ales daca ai un PS5 si un TV OLED ( pentru cea mai buna calitate)
    Nu m-a platit nimeni sa zic numa' bune de Horizon insa ard e nerabdare sa-mi spuna cineva pe cand un asemenea joc pe PC( aici degeaba ai calitate daca iti vinzi un rinichi pentru o placa video de top si oricum peste 5 ani e un rebut) sau XBOX (ca altceva in afara de HALO, Gears si Forza nu au.. noroc cu gamepass-ul ala ). De Switch nici nu vorbesc... Intre timp Sony are cateva exclusive geniale. Eu zic ca cel mai bine este o critica constructiva si sa venim cu comparatii.
    Oricine e critic, insa sa se apuce sa faca un asemenea proiect si pe urma mai vorbim. Pana la urma la capitolul vanzari - cifrele vorbesc, ce e bun se vinde si devine mainstream.

    Este de apreciat faptul ca este disponibil si pe PS4, consola veche de aproape 10 ani ( normal developerii vor bani, dar cine nu vrea? Si daca se poate, de ce nu?). Sunt multi inca care o au doar pe asta inca....

  2. #322 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    La ce hate te referi? Ca eu nu am vazut reviews sau comparatii video negative pe nicaieri. Totul este pozitiv, totul este numai lapte si miere si jocul este cel putin excelent.

    In schimb, jocul sufera grav la foarte multe capitole si este departe de notele alea de 10+.

    Eu mai sunt curios de o chestie si nu inteleg de ce nu am vazut nimic despre asta pana acum, inafara de ceva discutii pe reddit.

    Cum e posibil sa arate atat de nasol un joc care teoretic ruleaza in 1800p? Iar daca e checkerbord, de ce nu a zis nimeni pe nicaieri lucru asta?
    Peste tot zice rezolutia exacta, nu zice up to sau checkerboard sau upscalling sau orice alt termen.

    Teoretic, asta ar fi singura explicatie - checkerbord-ul - care inseamna efectiv dublarea rezolutiei, iar in cazul asta ar insemna ca jocul este randat in 900p, iar un x2 prin checkerboard ar fi exact acel 1800p.
    Si da, dupa cum arata, pare exact ceva randat in 1080p sau sub.

    Eu sunt curios daca ati vazut vreun review care sa specifice lucru asta, pt ca-mi este greu sa cred ca toata lumea il joaca in 30fps.

    Also, Cristi, nu inteleg ce treaba are Sony si exclusivitatea cu calitatea unui joc. Aici nu discutam despre consola ci despre jocul propriu-zis - cel putin in cazul meu. Putea sa ruleze si pe Switch si nu ma interesa, era jucat si criticat sau laudat la fel.

  3. #323 SP
    Member Cristache07's Avatar
    Eu consider ca are treaba, daca era Switch sau XBOX era laudat pana in cer si numai erau atatea discutii. Era acceptat unanim.
    Referitor la detaliile tehnice sincer pe mine si nu cred ca sunt singurul - nu ma intereseaza. Sunt bucuros ca am parte de o asemenea calitate pe PS5, sigur se poate mai bine dar la un alt pret.

  4. #324 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Pe OLED-ul meu de 65" nu am observat diferenta imensa intre cele 2 moduri, e clar ca Performance ajunge la 1800p cu checkerboard (asa cum confirma si Digital Foundry aici: https://www.eurogamer.net/articles/d...ry-tech-review ) dar in miscare arata foarte bine. Nici nu am observat probleme de shimmering, poate pentru ca am oprit de tot sharpness-ul din setarile TV-ului.

  5. #325 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Hmmm, nu vazusem articolul lor, iar in video review nu zic nimic de checkerbord.

    Atunci e clar - checkerbord = 2x resolution, deci acel 1800p cu 60fps de pe PS5 = 900p cu 60fps
    Well...this is bad, dar macar asa se explica...iar daca mai avem si DRS, desi nu zice in ce mod, daca in 4K sau 1800p, atunci e clar si de ce in unele momente arata mai rau.

    Oricum, trecand peste grafica, pentru ca nu este un joc urat - de fapt, este exact asa cum este expresia - arata foarte bine...pentru un joc open world, jocul are multe alte bube care rup imersiunea.

    Dar ca sa nu fie totul negativ in postarile mele, azi mi-am petrecut vreo 3h doar explorand si vanand masinarii mari, pe unele fara sa am armele care pt care aveau ei slabiciuni si tot am reusit sa le dobor.
    La asta da, exceleaza jocul si as juca doar asa ceva daca as putea, fara poveste sau alte chestii inutile.

    Ah si inca un minus, pt ca mi-am adus aminte - animatia aia de 3s la fiecare cules de buruiana de orice fel - efectiv ma dispera. E ceva ce faci de sute sau mii de ori si sigur puteau elimina animatia, dar au ales sa...nu

    Also, is it just me, sau parul ei nu e deloc rosu, asa cum zic toti, ci mai mult saten?

  6. #326 SP
    Member IsNotMe's Avatar
    In modul performance pe un 65” …se pierd prea multe detalii incat nu merita compromisul . Res mode here + Dynamic Tone mapping , fara sharpness sau Super Res din TV , cu putin tunning la settarile de HDR , arata si se misca superb . Jocul a urcat direct in top 3-ul meu personal . Daca am ajuns intr-un joc ,sa ma catar pe stanci (sau alte locatii) ,special pt a face poze sau sa fac scufundari printre ruine fara motiv ,just for fun … i love it !

  7. #327 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Am gresit mai sus, 50% din 1800p nu este 900p.

    Pentru ca sunt nebun, m-am apucat sa fac calcul si cum nu se calculeaza in standardele de ecrane ci in megapixeli, avem asa:

    3200x1800 = 5.76 MP - deci 2.88 MP se randeaza ca si half resolution of that.

    Iar de aici ajungem la o rezolutie de 2268x1276, ca sa fie si half, dar si 16:9.

    Deci nu este nici 900p si nici "doar" full HD la 1080p ci putin mai mult. Dar ei randeaza la 1800p, dar o line da si una nu si asa castiga 50% din pixeli.

  8. #328 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    Banuiesc ca ai dat si de thread-ul asta de pe neogaf:
    https://www.neogaf.com/threads/quest...arding.1346047

    Eu cred ca GG lucreaza la un patch care sa amelioreze problemele din Performance mode, asa cum au si zis intr-un tweet.
    Totusi, pare ca problema nu e doar din cauza checkerboard-ului, ci pentru ca e posibil sa fi folosit aceeasi tehnica pe foliage, ca in varianta de PS4, VRS shading: https://youtu.be/qVdxbaS1BiY?t=183
    AMD FSR poate ar fi fost mai bun decat checkerboard dar nu stim daca Decima suporta asta sau e la fel de eficient.

    GG putea bine mersi sa ofere pe PS5 un mod PS4 PRO in 60fps si scapa usor. Eu apreciez faptul ca au pastrat nivelul grafic cu costul rezolutiei.
    Si sa nu uitam ca jocul ruleaza si inca arata superb si pe un hardware vechi de aproape 10 ani!
    Also, cat costa acum un PC care sa ruleze HFW la setari identice cu PS5 in Resolution mode? Eu zic ca pentru o consola cu procesare grafica similara unui RTX 2070, face o treaba foarte buna, si la un pret imbatabil (si s-a gasit la pretul real de o gramada de ori pentru cine si-a dorit-o).

  9. #329 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nu, nu vazusem thread-u ala

    Eu nu cred ca este si VRS aici pentru ca deja are 2 tehnici de reconstructie si checkerboarding-ul nu suporta.

    Noi stim ca suporta decima o tehnica de upscalling, dar Sony nu cred ca va renunta vreodata la checkerbord si este ok pentru ca checkerboardingu e super clever trick - problema lui e ca nu mai poti face si dynamic resolution in acelasi timp.
    AMD FSR era vorba sa fie implementat pe Xbox, dar ramane sa vedem.

    Din pacate si din fericire, inca nu avem jocuri AAA care sa mearga in 4K nativ, chiar si 30fps si nici nu cred ca vom avea nici macar pe PS5 Pro.
    Dar cat timp tehnica de upscalling, cu sau fara DRS, este facuta bine, nu ar trebui sa fie vizibila si nici deranjanta.
    Iar asta inseamna ca ei vor reusi sa faca jocurile mai bune/mai frumoase, care sa ruleze pe hardware mai slab.

    De RT in 4K si 60fps nu mai zic iar implementarea GI din RT ar salva poate sute sau mii de ore de munca, pentru ca ei ca sa pacaleasca ochiul ca arata bine, trebuie sa faca manual toate acele baked lightning si shadows, ca sa dea impresia de AO.

    Anywho, sa ne intoarcem la rablele noastre - cum zicea Francois Rabelais

    Am mai incercat aseara sa joc in 30fps si la explorare sa zicem ca ma pot obisnui, dar am intrat in ceva arena cu vreo 4-5 lighioane d-alea si au spalat cu mine pe jos, pentru ca nu merge ok sa misc rapid camera si nici sa tintesc cu usurinta, asa ca am trecut la 60fps.

    Iar mai apoi, pentru ca ma simteam curajos, m-am luat la tranta cu un T-Rex si cred ca m-a omorat de vreo 20 de ori in 30fps, uneori din 2 lovituri - efectiv simteam ca nu sare cand ii dadeam eu.

    In schimb, pentru ca putem schimba on the go intre ele, am facut cateva teste, atat in soare, cat si pe zapada, noaptea si in furtuna de nisip si...lipsesc multe detalii in modul de 60fps
    Dar nah...asta avem, cu asta ne jucam.

    LE: am dat motion blur pe Low si a devenit mult mai fluida miscarea camerei (cam ciudat, pentru ca ar fi trebuit sa fie exact invers), iar asa este mult mai jucabil. M-am bagat si in ceva combat si nu am avut nicio problema, deci asa voi ramane

  10. #330 SP
    Member Bogdan47xD's Avatar

  11. #331 SP
    Prophet of the Void IlieRazvan's Avatar
    Quote Originally Posted by Bogdan47xD View Post
    Credeam că au rezolvat și treaba cu shimmeringu/purici (unde eu cred că sunt chior și nu observ) dar toate acele fix-uri sunt binevenite

    Trimis de pe al meu SM-A528B folosind Tapatalk

  12. #332 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    Nu le-au rezolvat inca dar macar e clar ca sunt aware de ele.
    Mie asta mi-a atras atentia :
    NPCs that seemed to suffer from insomnia and would gather in large groups at night in settlements should act more naturally now.
    @razvanrazy, checkerboard + VRS functioneaza in acelasi timp in HFW, pentru ca asta se intampla pe PS4 PRO chiar acum.
    Checkerboarding-ul a fost super bun in era PS4PRO (doar ca nu putea fi implementat in orice engine). RDNA2 stie VRS/dynamic resolution si FSR nativ, care nu are cum sa fie mai slab decat checkerboard. Sper doar sa inceapa sa-l implementeze mai repede.


    Am mai gasit un articol despre foliage rendering in HFW. Eu cred ca asta e pb cu shimmering-ul de acum.
    https://schedule.gdconf.com/session/...en-west/882796

    To accelerate its foliage and alpha tested geometry Horizon Forbidden West implements a novel loosely tiled deferred texturing system. A visibility buffer is drawn as a pre-pass followed by analysis and shading steps which run entirely in compute shaders. The use of compute shaders also provides extra flexibility that allows for the implementation of a software variable rate shading solution. Due to being able to run on the compute pipes on PS4 and PS5 it is able to overlap both the G-Buffer rendering and the rendering of cascaded shadow maps meaning that analysis and shading typically have very little overhead. This presentation will describe details of the system, and the optimizations and design choices made to integrate it into the Decima engine.

  13. #333 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Nu mai pot cu jocul ăsta. Arată jenant. Si nu ma refer la efecte, texturi, umbre si alte detalii. Ma refer la culori. Totul e spalacit, fara pic de contrast, culori șterse, nimic nu iese in evidență. Parca e un fel de ceață peste tot, nu știu cum sa descriu. M-am jucat cu setarile din joc pana m-a luat durerea de cap. Am jucat pana dupa am ieșit din Daunt. In viata mea n-am văzut joc sa arate asa rau dpdv al culorilor. Si nu e de la TV-ul meu, orice altceva arată ok pe el (LG B7). Cu faza cu noise/shimmering m-am obișnuit, dar peste asta nu pot sa trec. Si ma tem ca nici n-o sa-i facă nimic, n-am văzut pe nicăieri sa se plângă cineva de culori. Initial am crezut ca-s eu nebun, dar si soția se joacă si i se pare la fel. Am încercat si pe alt TV, same ****.

  14. #334 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    poti sa pui o poza sa vedem exact la ce te referi?

  15. #335 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Am pus si poze. Intre timp am găsit câțiva oameni si pe reddit care se plâng de asta. Nu multi ce-i drept, dar m-am mai liniștit, macar nu sunt eu singuru nebun.

  16. #336 SP
    Junior Member Ferynho10's Avatar
    Pai e normal sa se vada asa in zona aia, jocul are diferite biosfere, dute mai spre nord si e zapada peste tot si ninge, spre sud e desertul, in west e oceanside, si intre mai gasesti jungle, zona padurita e plin, doar acolo unde ai pus tu poze se vede asa ca asa e facut sa fie, acolo e plin de blight si de masinile alea vechi, joaca mai departe ca o sa iti explive de ce e asa...

  17. #337 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Lasa-le naibii de biosfere. Nu mi se pare normal sa vină cu coloristica asta de rahat. Daca asa a vrut artistu sa facă jocul, fără supărare, da artistu e un idiot. Joc de ore bune in speranța că se va schimba ceva. Nu-i normal ca un sfert de joc sa arate așa. Am găsit si zonă cu pădure, tot nu mi se pare ca e ok.

  18. #338 SP
    Junior Member Ferynho10's Avatar
    Nush mie nu mi se pare diferit de HZD deloc cand vine vb de culori, mai ales in zone cu iarba si padure cum era la inceput de joc se vede superb tot, doar aici am observat dupa ce faci misiunea cu Embassy dar si acolo se vede exact cum arata si cand ma uit la videouri de pe youtube, am invercat si pe TV si pe monitor pe care am jucat si HZD si pe care joc si HFW si nu vad nimic diferit. Doar aia cu shimmering pe performance mode am observat in rest nimic. Ai cumva HDR pornit ca ala daca nu e setat bine mai scade din culori.

  19. #339 SP
    Member codpin's Avatar
    Eu chiar ieri m-am oprit din jucat si ma uitam ca prostul in 360 si ma minunam de cat de bine arata jocul. Vezi sa nu fie ceva de la tine, fiind atat de putine cazuri (cum ai zis si tu) cred e ceva izolat.

    La mine e totul vibrant, culori vii, arata f misto tot. Intr-adevar in zonele de desert nu prea ai ce sa arati, dar si acolo mai sunt cactusii aia care ofera contrast si tot se vad misto.

  20. #340 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Quote Originally Posted by codpin View Post
    Vezi sa nu fie ceva de la tine, fiind atat de putine cazuri (cum ai zis si tu) cred e ceva izolat.

    La mine e totul vibrant, culori vii, arata f misto tot. Intr-adevar in zonele de desert nu prea ai ce sa arati, dar si acolo mai sunt cactusii aia care ofera contrast si tot se vad misto.
    Cum ziceam, orice alt joc se vede ok, atat pe Xbox cat si pe PS5, indiferent ca joc cu sau fără HDR. Ba chiar cu HDR toate (cele care au HDR) sunt mult mai ok decat fără. Refuz sa cred ca e de la mine.
    O să mă mai forțez sa joc, poate trec de mizeria asta de zonă si e mai ok.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 17 of 25 FirstFirst ... 7 15 16 17 18 19 ... LastLast

Similar Threads

  1. Weird West By paul in forum Console Club
    Replies: 6 Last Post: 22-12-2021, 19:42
  2. Enslaved: Odyssey to the West By ReNeGaDe124 in forum Console Club
    Replies: 138 Last Post: 25-05-2020, 21:48
  3. Dead Rising 2: Case West Videos By RonanN1 in forum Videos
    Replies: 5 Last Post: 08-01-2011, 09:55
  4. Dead Rising 2: Case West By RonanN1 in forum Microsoft Xbox 360
    Replies: 17 Last Post: 01-01-2011, 00:02
  5. Data de lansare pentru Dead Rising 2: Case West By erik95 in forum Console News
    Replies: 3 Last Post: 14-12-2010, 21:27

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts