Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 9 of 14 FirstFirst ... 7 8 9 10 11 ... LastLast
Results 161 to 180 of 270

Thread: PlayStation VR2

  1. #161 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Woo, primit mesaj de la Cargus ������ .
    A apărut pe store demo pentru Star Wars: Tales from the Galaxy's Edge.

    ---------- Post added 22-02-2023 at 09:33 ----------

    Change These PSVR2 Settings BEFORE Playing!


    Nu m-am gandit pana acum, dar in cinematic mode la PS VR2 se poate folosi optiunea de 40 FPS din jocuri care suporta chestia asta.
    Eu nu am TV care suporta 120hz deci asta ar fi o buna alternativa.

  2. #162 SP
    Junior Member Smarty's Avatar
    Ieri s-a actualizat comanda de la emag cu data de livrare 1 martie.
    Eram pregatit sa anulez si sa comand de la altex, dar azi s-a actualizat din nou, livrare maine. O zi intarziere nu e asa mare problema.

  3. #163 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Maine la ora 23:00 (ora locala) vor dezvalui inca 5 jocuri de VR de la parteneri:

  4. #164 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by sexbobomb91 View Post
    Azi la ora 23:00 (ora locala) ...
    Maine, 23 Februarie

  5. #165 SP
    Junior Member extaz93's Avatar
    Ar fi ceva sa arate hl:alyx dar sincer cred că îl lasă pentru un event mai grandios.
    Este stock la Flanco pt cine e interesat.mi-au confirmat comanda,sper să ajungă Maine sau cel târziu vineri,să nu mă prindă weekendul fara vr

  6. #166 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Dați și voi un semn aici dacă găsiți ceva gameplay "Through the lenses" (adică filmare la ce vezi prin lentile, pentru că înregistrările HDMI "cu gameplay" sunt useless, tu de fapt nu vezi așa ceva în VR).
    Se poate face asa ceva? Nu are ceva senzori ca sa nu mearga daca nu ai casca pe cap?
    Ma gandesc ca daca totul depinde de fovieted rendering, nu prea ai cum sa vezi ceva, pentru ca nu poate randa acolo unde te uiti, daca nu...te uiti...

  7. #167 SP
    Junior Member Rasher's Avatar
    Am primit VR-ul de la Altex, abia astept sa ajung acasa si sa incerc Horizon, Gran Turismo si ceva demouri

  8. #168 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Se poate face asa ceva? Nu are ceva senzori ca sa nu mearga daca nu ai casca pe cap?
    Ma gandesc ca daca totul depinde de fovieted rendering, nu prea ai cum sa vezi ceva, pentru ca nu poate randa acolo unde te uiti, daca nu...te uiti...
    Se face asa ceva de ani buni... link-ul pe care l-am dat e doar un canal dintre cele care prezinta comparatii "Throught the lenses", adica exact ce vezi si tu. Cat despre senzorul acela, well, e un simplu senzor de proximitate. Pui degetul pe el (sau banda adeziva) si gata, el crede ca ai casca pe cap. Nu stiu cum e la cele cu eye tracking, dar banuiesc ca daca nu iti detecteaza ochii, randeaza default, adica centrul mai OK si marginile mai prost.

    Acum, sa lamurim si asta cu "foveated rendering"... Din punctul meu de vedere, mizeria asta nu ar trebui sa existe. Dar din pacate, randarea se face pe hardware slab (cum e si PS5-ul), si ar fi IMPOSIBIL sa faca fata la 120Hz, 2 x 2000 x 2040 pixels (sa nu mai vorbim de unele casti care au deja 8K). Pe PC poti deja de ani buni sa dezactivezi de tot acel foveated rendering (daca te tine hardware-ul, desigur), sau poti sa customizezi cat de mult sa afecteze din imagine (are mai multe stagii). La fel cum poti schimba rezolutia de randare (nativa a lentilelor). Banuiesc ca pe PS5 totul se va face dupa cum vrea Sony (sau developerul).

    Ce voiam eu sa zic este ca trucul acesta cu foveated rendering e al naibii de vizibil (la mai tot ce am testat, nu stiu cum e la PSVR2). Ce spun ei ca vezi Doamne se randeaza in rezolutie mai mica doar in zonele pe care nu le vezi si practic nu pierzi nimic, e o vrajeala. Nu e ca si cand ai avea un FOV de 140° (cum e pe Pimax Crystal parca) sau mai mare si n-ai putea "cuprinde" cu vederea tot. Ai un amarat de 110° pe care il cam vezi in totalitate, indiferent unde indrepti ochii. Chiar daca te uiti intr-un "colt" al imaginii, tot distingi ce se intampla in celalalt colt. O data pentru ca e destul de mic FOV-ul, si in al doilea rand pentru ca nah, ce sa facem... noi oamenii mai avem o chestie de-i spune "vedere periferica". Daca nu ma insel, avem un camp vizual normal de aproximativ 170 de grade in jur, iar din acele 170 grade, aproximativ 100 grade sunt acoperite fix de vederea periferica. So yeah, eu daca imi pun un film in VR sau vreau ceva care sa arate decent, dezactivez acel foveated rendering, altfel e horror.

  9. #169 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Se face asa ceva de ani buni... link-ul pe care l-am dat e doar un canal dintre cele care prezinta comparatii "Throught the lenses", adica exact ce vezi si tu. Cat despre senzorul acela, well, e un simplu senzor de proximitate. Pui degetul pe el (sau banda adeziva) si gata, el crede ca ai casca pe cap. Nu stiu cum e la cele cu eye tracking, dar banuiesc ca daca nu iti detecteaza ochii, randeaza default, adica centrul mai OK si marginile mai prost.

    Acum, sa lamurim si asta cu "foveated rendering"... Din punctul meu de vedere, mizeria asta nu ar trebui sa existe. Dar din pacate, randarea se face pe hardware slab (cum e si PS5-ul), si ar fi IMPOSIBIL sa faca fata la 120Hz, 2 x 2000 x 2040 pixels (sa nu mai vorbim de unele casti care au deja 8K). Pe PC poti deja de ani buni sa dezactivezi de tot acel foveated rendering (daca te tine hardware-ul, desigur), sau poti sa customizezi cat de mult sa afecteze din imagine (are mai multe stagii). La fel cum poti schimba rezolutia de randare (nativa a lentilelor). Banuiesc ca pe PS5 totul se va face dupa cum vrea Sony (sau developerul).

    Ce voiam eu sa zic este ca trucul acesta cu foveated rendering e al naibii de vizibil (la mai tot ce am testat, nu stiu cum e la PSVR2). Ce spun ei ca vezi Doamne se randeaza in rezolutie mai mica doar in zonele pe care nu le vezi si practic nu pierzi nimic, e o vrajeala. Nu e ca si cand ai avea un FOV de 140° (cum e pe Pimax Crystal parca) sau mai mare si n-ai putea "cuprinde" cu vederea tot. Ai un amarat de 110° pe care il cam vezi in totalitate, indiferent unde indrepti ochii. Chiar daca te uiti intr-un "colt" al imaginii, tot distingi ce se intampla in celalalt colt. O data pentru ca e destul de mic FOV-ul, si in al doilea rand pentru ca nah, ce sa facem... noi oamenii mai avem o chestie de-i spune "vedere periferica". Daca nu ma insel, avem un camp vizual normal de aproximativ 170 de grade in jur, iar din acele 170 grade, aproximativ 100 grade sunt acoperite fix de vederea periferica. So yeah, eu daca imi pun un film in VR sau vreau ceva care sa arate decent, dezactivez acel foveated rendering, altfel e horror.

    Pana nu are suport PC, clar nu va fi niciodata folosita la capacitate maxima, exceptand jocurile indie basic.
    Dar totusi:
    Pe la minutul 15:20 arata foveated rendering in actiune, doar ca la PSVR2 e freaking awesome, fiind bazat pe pozitia pupilelor, ai impresia ca focusezi cu ochii tai, ca in realitate.
    E o adevarata inginerie prin care se stoarce performanta din PS5, pentru VR (foveated rendering, FSR, VRS, motion/frame interpolation, optimizari de engine etc.)

    Mi se pare genial ca tehnologia asta de eye tracking care exista de mult timp in carlinga/casca avioanelor de vanatoare, e acum si in casele noastre. Un joc cu dogfightere facut bine ar fi mindblowing.

  10. #170 SP
    495
    Member 495's Avatar
    Daca e sa ma iau dupa revieweri, inseamna ca primul vr de la sony sucked!!!

    Adica da, asta nou e fain dar nu e cum zic ei. Am incercat gt7, kayak, horizon cotm si moss book1&2. Foarte faine dar tot sunt hibe. Fiind primul vr ma asteptam la flawless experience, mai ales dupa ce digital foundry guy a facut filmulete.

    Highlights pana acum doar din gt7. A trebuit sa fac pauza ca ametisem de la horizon dar abia astept sa intru iar!

  11. #171 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    Eu sunt curios daca ajuta cu ceva ventilatorul din el.
    Se aburesc lentilele repede, se incalzeste casca sau e ok din privinta asta?

  12. #172 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    A trebuit sa fac pauza ca ametisem de la horizon dar abia astept sa intru iar!
    La fel si pe mine.
    M-a cam batut Horizon si o bere inainte nu cred ca a ajutat ; dar voi relua maine si de-abia astept sa incerc GT7 .

    ---------- Post added 22-02-2023 at 21:38 ----------

    EDIT: Aveti ceva sugestii pentru curatarea lentilelor?

  13. #173 SP
    Junior Member xtcplus's Avatar
    pe mine m-a baut la resident evil vr demo. i'm a grown man, but dude..... trebuie pauza si apoi de facut altceva


    GT7 e genial, sa incercati si showroom vr stai ca prostul de uiti la masina and that's ok.

  14. #174 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Pentru cei cu probleme de amețeală este o soluție puțin mai neortodoă. Stați mereu in picioare și luați o pastilă de Emetostop cu 30min înainte sau fumați un cui. Pățeam la fel când jucam re7 pe PSVR1 însă după puteam face și sesiuni de 3-4 ore.

  15. #175 SP
    495
    Member 495's Avatar
    Doamne cum e gran turismo! Am deja volan si scaun in cos, trebuie doar aprobare… ������*♂️

    Am setat mai bine headsetul si parca e altceva acum. Moss e absolut fantastic! Am jucat eu putin dar prietena nu se mai satura!

  16. #176 SP
    Junior Member extaz93's Avatar
    Mai e cineva incantat de Tetris effect in afara de mine ? Din păcate cei ce Il ai de la PS Plus,nu vor putea face upgrade-ul la PS5 cu 10$...versiunea ps5 costa 40usd...

  17. #177 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by cosmin1088 View Post
    Pe la minutul 15:20 arata foveated rendering in actiune, doar ca la PSVR2 e freaking awesome, fiind bazat pe pozitia pupilelor, ai impresia ca focusezi cu ochii tai, ca in realitate.
    E o adevarata inginerie prin care se stoarce performanta din PS5, pentru VR (foveated rendering, FSR, VRS, motion/frame interpolation, optimizari de engine etc.)

    Mi se pare genial ca tehnologia asta de eye tracking care exista de mult timp in carlinga/casca avioanelor de vanatoare, e acum si in casele noastre. Un joc cu dogfightere facut bine ar fi mindblowing.
    Exista eye tracking pe VR de ceva timp. HTC Vive Pro avea prin 2019, cand am testat. Nu mi s-a parut nimic spectaculos, dar, important e ca iti place.
    Quote Originally Posted by 495 View Post
    Daca e sa ma iau dupa revieweri, inseamna ca primul vr de la sony sucked!!!
    It really did. Bigtime! Cred ca daca acum dupa ce ti-ai luat PSVR2, incerci primul, o sa ti se para S.F.
    Quote Originally Posted by cosmin1088 View Post
    Eu sunt curios daca ajuta cu ceva ventilatorul din el.
    Se aburesc lentilele repede, se incalzeste casca sau e ok din privinta asta?
    Da, ventilatorul acela face minuni. Nu stiu cum e la PSVR2, dar la toate celelalte, inclusiv cele care nu aveau by default asa ceva, am pus ventilator (la unele ajuta inclusiv unul extern). Nu doar ca raceste componentele, dar fara el ar fi un spatiu atat de inchis si de cald, incat ti s-ar aburi lentilele instant. Nu mai vorbim ca devine obositor pentru ochi sa stai ore in sir in acelasi spatiu inchis. Asa, ajuta miscarea aerului...

  18. #178 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Confirm si eu ca ajuta mult ventilatorul.
    Fruntea imi era un pic transpirata dar lentilele nu erau aburite deloc.
    Inca nu am testat Resident Evil Village dar arata destul de bine comparativ cu varianta normala de PS5:

    Eu zic ca ajuta destul de mult foveated rendering-ul asta .

  19. #179 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Exista eye tracking pe VR de ceva timp. HTC Vive Pro avea prin 2019, cand am testat. Nu mi s-a parut nimic spectaculos, dar, important e ca iti place.
    I know, I know, dar felul in care il foloseste Sony, il face unic so far.
    Luat ca un intreg, PSVR2 ofera un ecosistem perfect pentru VR Gaming, parerea mea. Nu iti bati capul cu setari la fiecare joc, trackingul e impecabil, controllerele par f bune, it just works.
    E usor sa comparam cu PC-ul, dar eu nu vad ce PC de 3000 lei cu un Quest 2 ar oferi o experienta care sa se apropie cat de cat de PS5+PSVR2.

  20. #180 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Am testat si eu GT7 si Resident Evil: Village.
    Oricare dintre ele ar putea fi un demo mai bun pentru VR decat Horizon: Call of of the Mountain .
    Resident Evil exceleaza la grafica si atmosfera - OLED-ul simuleaza perfect intunericul si umbrele.
    Iar GT 7 exceleaza la simularea senzatiilor - cand am coborat o colina la viteza mare chiar am avut senzatie de gol in stomac.
    Luatul curbelor e foarte intuitiv si usor de facut cand poti sa-ti misti liber capul in masina, asa cum ai face intr-o masina reala.

    Surpriza cea mai mare a fost cand am rugat-o pe sotie sa incerce si ea. La inceput nu a vrut, crezand ca e o prostie.
    Dar i-a luat 30 de secunde sa se acomodeze cu controller-ele si casca in Puzzling Places.
    Si cand a trecut la Star Wars, era deja hooked.
    Ne mai jucam uneori jocuri co-op impreuna dar niciodata nu am vazut-o sa se distreze asa de mult cu un joc ca si cu asta.

    ---------- Post added 23-02-2023 at 22:23 ----------

    Pavlov VR iarasi arata ca un must-buy:

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 9 of 14 FirstFirst ... 7 8 9 10 11 ... LastLast

Similar Threads

  1. Vand PlayStation Network Card Romania si PlayStation Plus By Dant3 in forum Bazar Sony: Jocuri Console
    Replies: 6 Last Post: 25-04-2020, 17:20
  2. PlayStation 3 By LeGaL in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 1 Last Post: 22-11-2014, 01:51
  3. Acesta sa fie noul Playstation Move pentru Playstation 4 ? By andreiaka in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 0 Last Post: 14-12-2013, 19:26
  4. Replies: 0 Last Post: 21-02-2013, 09:03
  5. Replies: 0 Last Post: 14-04-2009, 09:29

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts