Nu, totul e ok si merge perfect ca in prima zi
Probleme hardware, caz de service/garantie
Soft-brick, caz de service/garantie
Probleme software, s-au rezolvat cu update/restore
Inca nu am probleme, insa consola e galagioasa
Inca nu am probleme, insa consola se supraincalzeste
Cel mai probabil da. Dar mai bine iei legatura cu comerciantul sau direct cu cei care se ocupa de service si te lamuresc ei.
@lucicleric: doar cu garanție oficială. Riști să pierzi garanția și să fii nevoit să cumperi un controller nou. La fel și cu oricare problemă cu consola în sine.
Cineva cu consola de la eMag care a avut probleme cu triggere slabite la Dualsense? S-a rezolvat in garanție? Ati trimis doar controller-ul sau tot pachetul?
Am postat intre timp pe un grup de FB si mi-au răspuns vreo 5 persoane ca au trimis doar controller-ul si poza sau mail cu seria consolei.
Pentru defectul cu butonul R2 slăbit, am trimis tot pachetul la Altex: consolă + gamepad + joc și mi-au spus că chipul din gamepad e defect și vor trimite tot pachetul la Sony pentru casat.
Iar mie îmi vor da un pachet nou sau banii înapoi. Am ales un pachet nou...
Alora le trebe si consola si jocul sa incerce in-game, first hand ca intr-adevar e bulit controllerul? Ce porcarie!
Si daca intre timp vinzi jocul sau il dai la schimb sau dai cu el de pamant ca te-ai enervat, ti-a disparut garantia?
Pai fix asta s-a zis de cand s-a lansat pachetul cu Ratchet - nu vindeti jocul!! Va fi necesar pentru garantie!!!
Doar ca marea majoritate au ales sa ignore ce ziceam noi pe aici.
Pe mine nu ma intereseaza aspectul asta cu jocul, ca am consola luata fara, dar mi se pare aberant, o conditie absolut inutila.
Daca e la fel si pentru bundle cu 3 jocuri, sa trebuie sa predau toate in caz ca se intampla ceva cu controller-ul, mai bine ma lipsesc de playstation, sa si le pastreze, sa le manance praful pe rafturi
Pai da, dar e perfect normal, degeaba te razvratesti tu aici. Daca iei telefon si ai in pachet casti si incarcator, daca se strica si te duci in service, cere pachet complet tocmai in ideea in care ei trebuie sa-l dea la producator, ca sa-si ia banii inapoi pe el, iar tie iti vor da unul nou, tot in pachet complet.
La fel si aici. Daca e bundle oficial (ala care are jocul pe cutie, nu cel vandut de comercianti cu x jocuri si controller/casti), atunci da, trebuie dus la fel de complet si la garantie. E doar normalitate, bun simt, spune-i cum vrei sa-i spui.
Nu ma razvratescdar uite si tu: unii usersi spun ca emag/orange iti vor doar controller-ul, insa altii mai breji, vor tot pachetul. La unii se poate, la altii nu.
Alta chestie: poate eu am in casa 4 controllere in total, ca jucam tot familionul Monopoly. De ce e normal sa ma tii pe tusa o saptamana, doua, trei pana deschizi tu controller-ul cu probleme si sa confirmi ca are probleme luandu-mi si consola?
Eu aici includ atat cazul bundle, cat si cazul consola simpla (fara joc). Daca practica asta se aplica doar la bundle, hai ca poate inteleg punctul asta de vedere ca e cum zici tu ca trimit tot inapoi la producator , desi e cam exagerat sa schimbi tot pachetul cand poti inlocui doar controllerul, insa pentru ne-bundle-uri??
Ca idee, acum multi ani cand aveam un telefon Samsung S3 Mini, mi s-a stricat ceva la el. L-am dat, la Flanco, doar pe el, fara incarcator, fara casti. Nu a comentat nimeni nimic. Si era chiar telefonul, adica ce aveam nevoie cel mai mult.
In fine, sper sa n-avem probleme, sa ne tina cat mai mult. PS4 dinainte, varianta slim, m-a tinut 4 ani fara probleme, fara revizii, schimburi de pasta termica ori alte probleme cu controller-ul. Daca tine si 5-ul la fel, sunt multumit![]()
Eu inteleg logica sunt sunt exact de aceiasi parere. Dar asta e normalitatea. Faptul ca la noi se fac romanisme e partea a 2a.
Tin minte ca acum multi ani am dus un Xbox One original in garantie la Altex, direct in service la Orhideea, dar uitasem cablul HDMI in TV. Si nu l-au acceptat pana nu m-am intors acasa, am luat cablul si l-am dus. Intr-adevar, nu m-a dus capu sa cumpar unu de undeva, dar tipa de acolo s-a uitat pe cutie si a vazut ce trebuia sa continua cutia.
Si are sens - ei nu repara - ei doar trimit mai departe si pana primesc banii de la producator, ei au paguba costul unui produs.
Unii poate risca, sau pur si simplu le repara ei acolo. Dar cel mai probabil, atat Xbox cat si Playstation nu sunt reparate, ci doar trimise mai departe.
Mi se pare aberant sa imi ceara jocul.
Nu am nici o problema dar am facut schimb Rachet and Clank pe Spiderman si m-ati facut curios ( emag)
Le-am deschis un "ticket" si i-am intrebat. Revin cu raspunsul lor
Imagineaza-ti sa iti ceara RC peste 20 de luni si tu nu mai ai jocul dupa 3 zile dupa ce ai cumparat consola![]()
Se poate face rost de joc mai târziu la preț mic. Mie personal nu mi se pare exagerat să ceară să ai pachetul complet la garanție. Am auzit povești cum că de la garanție pachetele s-au întors incomplete (nu la PS5, dar la alte electronice - fără cabluri de un anumit fel). Dacă tot vor să fie atât de stricți, aștept același lucru și din partea lor. Ei pot să ceară să ai cel mult Ratchet and Clank, nu toate jocurile pe care le-ai cumpărat cu consola (fiind forțat să le cumperi cu consola). Nu mi se pare greșit să-ți ceară să păstrezi cutia lui originală, cum se face la TV-uri. Dacă trebuie transportat acel TV, ai nevoie de cutia lui originală. Dar e puțin aiurea să-ți ceară să ai cablul HDMI sau cablul USB (cum are PS5), mai ales dacă există șansa să le uite cumva).
Bookmarks