Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

View Poll Results: Ai avut probleme cu PS5?

Voters
114. You may not vote on this poll
  • Nu, totul e ok si merge perfect ca in prima zi

    77 67.54%
  • Probleme hardware, caz de service/garantie

    14 12.28%
  • Soft-brick, caz de service/garantie

    4 3.51%
  • Probleme software, s-au rezolvat cu update/restore

    6 5.26%
  • Inca nu am probleme, insa consola e galagioasa

    17 14.91%
  • Inca nu am probleme, insa consola se supraincalzeste

    0 0%
Multiple Choice Poll.
Page 20 of 28 FirstFirst ... 10 18 19 20 21 22 ... LastLast
Results 381 to 400 of 555

Thread: Rata defectiunilor - PS5

  1. #381 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai e wow pentru ca incerci sa fentezi sistemul. Pe scurt, facem "romanismele" de care ne plangem cand vedem la altii si cand spunem ca vrem o tara ca afara.

  2. #382 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Fratilor am avut produse in garantie: telefoane, masini de spalat, aragaze...si le-am dus in garantie si nimeni nu mi-a spus vreodata: nu te bagam in seama ca nu e complet pachetul. E counterproductive. Chiar aseara vorbeam cu cineva care a lucrat la emag si a zis sa ma duc linistit ca se rezolva. Suspectez ca e asa de strict din cauza lipsei de console

    ---------- Post added 09-11-2021 at 10:40 ----------

    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Pai e wow pentru ca incepi sa fentezi sistemul. Pe scurt, facem "romanismele" de care ne plangem cand vedem la altii si cand spunem ca vrem o tara ca afara.
    Cred ca nu intelegi: am sunat si mi s-a spus clar ca se poate fara. Apoi cand au fost pusi in fata faptului implinit, au zis ca nu. Care e romanismul ? Care sistem? Ca vreau sa ma duc sa il duc eu personal?

  3. #383 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Da, ai dreptate. Vad ca scrie la termeni si conditii ca poti duce si personal produsul in service depanero.

    Cred ca e mai simplu sa ceri sa vina curieru ca sa ridice produsul. Tu-i poti da doar controller-ul, nu toata consola iar in service te vor contacta pentru nelamuriri si le spui ca doar controller-ul este defect si consola merge bine.

  4. #384 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Da, ai dreptate. Vad ca scrie la termeni si conditii ca poti duce si personal produsul in service depanero.

    Cred ca e mai simplu sa ceri sa vina curieru ca sa ridice produsul. Tu-i poti da doar controller-ul, nu toata consola iar in service te vor contacta pentru nelamuriri si le spui ca doar controller-ul este defect si consola merge bine.
    Le-am scris pe facebook nu mai raspunde nimeni...e de vis ce sa zic. O sa incerc si varianta curier, oricum daca este cineva de ajuns de dragut sa ne arate tuturor ceva stipulat in certificat de garantie ca trebuie tot pachetul, ar fi de mare ajutor

  5. #385 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    La eMag facebook lucreaza doar incompetenti. Nu rezolvi nimic, niciodata, cu ei acolo. Doar nu stiu, nu pot, astea sunt conditiile, alte informatii nu va putem da.

    Cat de "tot pachetul", s-a mai discutat si s-a dat inclusiv textul de la Altex. Vezi si tu daca e corecta informatia.

  6. #386 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    La eMag facebook lucreaza doar incompetenti. Nu rezolvi nimic, niciodata, cu ei acolo. Doar nu stiu, nu pot, astea sunt conditiile, alte informatii nu va putem da.

    Cat de "tot pachetul", s-a mai discutat si s-a dat inclusiv textul de la Altex. Vezi si tu daca e corecta informatia.
    Le-am scris celor de la depanero..cu emag-ul m-am lamurit. O sa sun si pe la alte service-uri autorizate sony sa vad ei ce imi zic

    ---------- Post added 09-11-2021 at 11:10 ----------

    Sunat la sony center baneasa...tipii de acolo au spus canu este nevoie de tot pachetul. Au vorbit cu cineva care se ocupa de service. Au zis sa mai incerc inca o data la depanero. Pot sa mai zic ceva?

  7. #387 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai Sony center baneasa e alta entitate. Nu inteleg de ce ai suna la ei. Sunt niste parteneri Sony in Romania.
    Nu stiu...suna si la Altex, vezi ce zic si ei...

    Dar ce s-a tot discutat ramane valabil - trebuie pachet complet cand il duci la garantie, ca sa se verifice seria de pe consola si controller, iar daca nu corespunde - Pa.

    Faptul ca unii oameni sunt dispusi sa treaca peste lucru asta si cer poza cu seria de pe consola, e partea a doua.

    Mai multi va chinuiti sa fentati sistemul decat sa faceti ce trebuie.

  8. #388 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Nu înțeleg de ce vorbești la plural. Eu nu m-am chinuit sa fentez nimic. Asa mi-au zis Depanero din prima, ca pot trimite doar controller-ul. Am făcut ce au zis ei.
    Daca ma puneau sa trimit tot pachetul imi cumpăram singur un controller nou.

  9. #389 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Vorbesc la plural pentru ca e o discutie tipica pe forum de cand cu pachetul Ratchet si majoritatea oamenilor incearca sa fenteze ceva destul de clar - pachetul complet trebuie dus la garantie in caz de un defect, pentru a fi verificat si inlocuit, daca se ajunge acolo.

    Inteleg ca e frustrant sa se strice controller-ul si sa duci consola cu totul si clar cel mai usor este sa cumperi alt controller identic (ca si culoare) si in caz de ceva, il trimiti pe ala la garantie in cateva luni (daca vrei sa fentezi sistemu) - sau acceptam faptul ca aceste controllere sunt consumabile si sunt facute in asa fel incat sa se strice foarte repede si mergem mai departe, facand o cutie cu controllere defecte.

    Cat de ce ti-a spus unu sau altu prin service sau CS - hai sa nu ne mai bazam atat de mult pe oamenii aia care sunt in majoritatea timpului niste incompetenti sau pur si simplu satui pana peste cap de diversele situatii cu toate produsele posibile, de la ceasuri la frigidere.

  10. #390 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Sincer ma gandesc daca sa cumpar un controller nou identic ca si culoare si sa il trimit in cateva luni la garantie cum spune razvan mai sus sau sa iau alta culoare si sa astept intr-o zi, un service care il poata repara pe bani

  11. #391 SP
    Prophet of the Void IlieRazvan's Avatar
    Înțeleg,e aiurea să trimiți tot pachetul pentru un controller defect,dar nu înțeleg de ce lumea evită să facă asta și caută alte compromisuri

    Trimis de pe al meu SM-A528B folosind Tapatalk

  12. #392 SP
    Member Cristache07's Avatar
    SSD-ul a sosit. L-am montat si functioneaza fara probleme. Nioh complete edition ce are 49GB copiat in sub 2 minute. O sa folosesc mai mult m. 2 decat memoria interna dat fiind ca aceea nu se poare schimba (cam asta a fost motivul principal al upgrade-ului). Inca un lucru fain este ca ai direct 1Tb si nu 960gb sau ceva de genu ( cum este la hdd-uri)
    Attached Images Attached Images img_20211109_144702.jpg img_20211109_144606.jpg

  13. #393 SP
    Member iionut's Avatar
    Quote Originally Posted by iionut View Post
    Pentru defectul cu butonul R2 slăbit, am trimis tot pachetul la Altex: consolă + gamepad + joc și mi-au spus că chipul din gamepad e defect și vor trimite tot pachetul la Sony pentru casat.

    Iar mie îmi vor da un pachet nou sau banii înapoi. Am ales un pachet nou...
    ^asta era pe data de 21 octombrie.

    Pe data de 22 octombrie am sunat la ei ca sa vad daca pot primi consola inapoi pentru salvarile local. M-au resunat tot in aceasi zi cei de la service si raspunsul a fost nu.
    Pe data de 27 octombrie am sunat din nou pentru ca sa vad unde e consola noua ...
    Pe data de 29 octombrie m-au sunat ca sa imi zica de consola ca se face inlocuirea cu o consola resigilata, am fost de acord.
    Pe data de 5 nov am sunat din nou sa vad ce fac cu resigilata aia, mi-au zis ca au dat cererea mea mai departe... Moment in care am intrat pe eMag si mi-am comandata consola cu cele 3 jocuri

    Acum, astept sa vad cat le ia celor de la Altex pentru inlocuirea produsului. Cel mai probabil ii voi suna vineri din nou si le voi cere banii

  14. #394 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nu cred ca poti cere banii asa de capul tau. Vezi in regulament, ce si cum poti face.

    Dar back-up la salvari cu siguranta trebuia sa faci inainte.

  15. #395 SP
    Member tmihai20's Avatar
    Quote Originally Posted by Cristache07 View Post
    SSD-ul a sosit. L-am montat si functioneaza fara probleme. Nioh complete edition ce are 49GB copiat in sub 2 minute. O sa folosesc mai mult m. 2 decat memoria interna dat fiind ca aceea nu se poare schimba (cam asta a fost motivul principal al upgrade-ului). Inca un lucru fain este ca ai direct 1Tb si nu 960gb sau ceva de genu ( cum este la hdd-uri)

    Cât a costat și de unde l-ai cumpărat?

  16. #396 SP
    FIFA Fan gvingi76's Avatar

  17. #397 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Sa verificati mufa HDMI cand va ajunge PS5.

    Un prieten si-a cumparat de la Altex PS5 si totul a fost ok cateva luni, il folosea pe un FHD fara alte chestiuni extra pe partea de video.

    Il luase in aprilie iar pana in septembrie nu l-a miscat deloc. In septembrie am facut la mine acasa o seara de gaming, a venit cu PS5-ul si nu mai afisa deloc imaginea. Cand ne-am uitat la mufa HDMI, arata groaznic. El este o persoana foarte grijulie cu aparaturile, consola nu a miscat-o deloc si nu a umblat la mufa HDMI cateva luni.

    Probabil a venit din fabrica cu ea deja slabita si ciobita iar cu prima ocazie cand a scos mufa HDMI s-a intamplat ruptura.

    Consola a dat-o inapoi la MG, a primit banii iar la scurt timp si-a luat alta.
    Attached Images Attached Images received_1743201849222658.jpeg

  18. #398 SP
    Member tmihai20's Avatar
    Oau, super nasol. Poate că mufa de la cablul HDMI n-a fost introdusă cum trebuie sau cineva a tras de cablu în timp ce era în consolă. E urâtă problema și parcă nu are cum să apară de la sine. Mufa HDMI din consolă e ruptă, așa pare.

  19. #399 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Am mai vazut poze pe internet, cu console venite direct cu mufa sparta, deci probabil o fi fost ceva linie de productie cu probleme. Nu cred ca ai cum sa spargi tu metalu ala de la mufa, daca misti de cablu.

  20. #400 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Nu a fost fortata.

    Din momentul in care consola i-a fost livrata, el doar a montat-o si a conectat-o la TV. A functionat.

    In septembrie am fost eu la el sa luam consola iar de fata cu mine a scos cablul HDMI. L-a scos perfect normal, fara sa forteze si fara sa flexeze. Acasa la mine nu a mai functionat deloc. Amandoi am avut console de mici si am avut foarte mare grija de ele. Cel mai probabil, consola lui venise deja cu partea centrala de la HDMI fisurata.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 20 of 28 FirstFirst ... 10 18 19 20 21 22 ... LastLast

Similar Threads

  1. Rata defectiunilor - PS4 By AndRewqp in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 1122 Last Post: 24-01-2018, 16:48
  2. Rata defectiunilor - Xbox One By AndRewqp in forum Microsoft Xbox One
    Replies: 140 Last Post: 31-01-2017, 19:33
  3. Rata defectiunilor - DS4 By MonkY in forum Polls
    Replies: 43 Last Post: 14-05-2016, 20:59
  4. Rata defectiunilor - Wii U By MonkY in forum Nintendo Wii U / Switch
    Replies: 6 Last Post: 05-01-2014, 22:46

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts