Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

View Poll Results: Ai avut probleme cu PS5?

Voters
114. You may not vote on this poll
  • Nu, totul e ok si merge perfect ca in prima zi

    77 67.54%
  • Probleme hardware, caz de service/garantie

    14 12.28%
  • Soft-brick, caz de service/garantie

    4 3.51%
  • Probleme software, s-au rezolvat cu update/restore

    6 5.26%
  • Inca nu am probleme, insa consola e galagioasa

    17 14.91%
  • Inca nu am probleme, insa consola se supraincalzeste

    0 0%
Multiple Choice Poll.
Page 19 of 28 FirstFirst ... 9 17 18 19 20 21 ... LastLast
Results 361 to 380 of 555

Thread: Rata defectiunilor - PS5

  1. #361 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Quote Originally Posted by GabiCutlac View Post
    Cineva cu consola de la eMag care a avut probleme cu triggere slabite la Dualsense? S-a rezolvat in garanție? Ati trimis doar controller-ul sau tot pachetul?
    UPDATE: Am trimis doar controller-ul in 25.10. Dupa aia m-au sunat sa le trimit poza cu seria consolei, desi le-am pus una printata in cutie.
    Azi, 04.11, m-au sunat sa trimit tot pachetul pt ca se va face stornare si primesc banii înapoi.

  2. #362 SP
    Member alexxx02's Avatar
    Eu nu înțeleg politica asta a lor absolut deloc. De ce nu schimba joystickul și aia a fost? Pentru ce sa primești banii înapoi dacă ai consola funcțională și tot ce s-a defectat e joystickul? Adică prețul joystickul e net inferior, schimba-l și lasă omul sa se bucure în continuare de consola

  3. #363 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Mie mi-au spus din start ca trebuie tot pachetul si am renuntat. Trista treaba cu garantia....oww well poate candva o sa schimbe politicile astea. Sau poate apare vreun service autorizat sony care sa repare controllere

  4. #364 SP
    Member alexxx02's Avatar
    Pai sincer decât sa trimit consola, as pune joystickul în cutie, mi-aș lua altul care are garanție separata și dacă doamne ferește s-ar strica și consola atunci le-aș trimite și joystickul defect și schimbați fraților tot. Eu mi-am luat un alt joystick pe care am zis ca îl voi folosi mai intens tocmai din cauza acestor politici dar din păcate rămân fără baterie și îl iau pe cel venit cu consola .
    Cred ca nici sa le reparam nu e ok, pentru ca la ce politici de garanție exista, ne reparam joystickul, se strica consola și când o trimitem în garantie sunt în stare sa anuleze garanția pe motiv ca s-a umblat la joystick, deși tu o trimiți pentru altceva

  5. #365 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Ehh mai am 1 an garantie....dupa e pa....nu ma strezez in legatura cu garantia

  6. #366 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by GabiCutlac View Post
    UPDATE: Am trimis doar controller-ul in 25.10. Dupa aia m-au sunat sa le trimit poza cu seria consolei, desi le-am pus una printata in cutie.
    Azi, 04.11, m-au sunat sa trimit tot pachetul pt ca se va face stornare si primesc banii înapoi.
    Ai grija cu asta, pentru ca daca nu au stoc, ramai fara consola.
    Mai bine le zici sa ti-l trimita inapoi si ramai cu consola si controller stricat, dar iti poti lua altul si macar ai consola.

  7. #367 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Nu e problemă, mai am un PS5 acasă, al soției. Asta e, mai luăm o pauza de la Borderlands, Warzone si altele. Banii stau ei acolo pana va fi stoc la pret normal.

    ---------- Post added 05-11-2021 at 13:19 ----------

    Quote Originally Posted by GabiCutlac View Post
    UPDATE: Am trimis doar controller-ul in 25.10. Dupa aia m-au sunat sa le trimit poza cu seria consolei, desi le-am pus una printata in cutie.
    Azi, 04.11, m-au sunat sa trimit tot pachetul pt ca se va face stornare si primesc banii înapoi.
    UPDATE 2: Primesc azi sms de la Depanero: va informam ca fisa de service este fnalizata cu statusul REPARAT. Zic hai sa sun sa vad care-i faza. Consola deja era împachetata sa vina curierul.
    -"stati sa verific, bla bla bla. Da, într-adevăr, asa este, vad aici ca pana la urma s-a putut înlocui doar controller-ul. Dumneavoastră așteptați curierul cu noul controller. Si sa nu mai trimiteți consola, anulez eu comanda pt Cargus"
    Oare ce se întâmpla daca o trimiteam?

  8. #368 SP
    Member smits's Avatar
    Daca se strica controllerul iau altul si gata.

  9. #369 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by GabiCutlac View Post
    [/COLOR]UPDATE 2: Primesc azi sms de la Depanero: va informam ca fisa de service este fnalizata cu statusul REPARAT. Zic hai sa sun sa vad care-i faza. Consola deja era împachetata sa vina curierul.
    -"stati sa verific, bla bla bla. Da, într-adevăr, asa este, vad aici ca pana la urma s-a putut înlocui doar controller-ul. Dumneavoastră așteptați curierul cu noul controller. Si sa nu mai trimiteți consola, anulez eu comanda pt Cargus"
    Oare ce se întâmpla daca o trimiteam?
    Ce ciudat. Mai bine faci sesizare la eMag, pentru ca daca trimiteai consola, cine stie cat stateai fara produs, efectiv din idiotenia unor angajati.

    Bine ca s-a rezolvat.

  10. #370 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Bine ca s-a rezolvat.
    Stai asa ca inca n-am primit alt controller. Sincer, după toată treaba asta, ma aștept sa mai dau un telefon două săptămâna viitoare.

  11. #371 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Quote Originally Posted by GabiCutlac View Post
    Nu e problemă, mai am un PS5 acasă, al soției. Asta e, mai luăm o pauza de la Borderlands, Warzone si altele. Banii stau ei acolo pana va fi stoc la pret normal.

    ---------- Post added 05-11-2021 at 13:19 ----------

    UPDATE 2: Primesc azi sms de la Depanero: va informam ca fisa de service este fnalizata cu statusul REPARAT. Zic hai sa sun sa vad care-i faza. Consola deja era împachetata sa vina curierul.
    -"stati sa verific, bla bla bla. Da, într-adevăr, asa este, vad aici ca pana la urma s-a putut înlocui doar controller-ul. Dumneavoastră așteptați curierul cu noul controller. Si sa nu mai trimiteți consola, anulez eu comanda pt Cargus"
    Oare ce se întâmpla daca o trimiteam?
    UPDATE3: Am primit azi prin curier un controller nou. Așadar s-a terminat cu bine până la urmă.
    Deci daca aveți PS5 luat de la eMag si aveți probleme cu controller-ul se poate trimite doar acesta la garanție.

  12. #372 SP
    Member Cristache07's Avatar
    Pentru cei care vor in viitor sa adauge un M. 2 SSD pt PS5 cel mai bun tutorial este acesta

    Dupa ce este instalat si pornesti consola prima informatie care apare este faptul ca ai un nou SSD si daca doresti sa-l formatezi sau sa opresti consola. La mine imi apare intodeauna sa-mi aleg userul. Mentionez ca am ultimul update instalat. In pozele de mai jos incerc sa arat cum sta capacul daca-l montez cum trebuie sau fara sa-l pun in pana. Doar prins cu surub.
    Attached Images Attached Images img_20211108_124145.jpg img_20211108_124118.jpg

  13. #373 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Quote Originally Posted by GabiCutlac View Post
    UPDATE3: Am primit azi prin curier un controller nou. Așadar s-a terminat cu bine până la urmă.
    Deci daca aveți PS5 luat de la eMag si aveți probleme cu controller-ul se poate trimite doar acesta la garanție.
    Buna asta, eu am sunat si mi-a spus tanti de acolo ca doar tot pachetul...altfel nu merge. Deci chiar nu mai stiu ce sa cred) incepe sa ma enerveze aceasta brambureala in romania legat de garantie. Poti te rog frumos sa imi dai detalii despre cum ai procedat? Ca sa nu ajung sa trimit consola si sa raman fara? Daca e, da-mi un PM te rog

  14. #374 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Unde ai sunat? La eMag sau Depanero?
    Ca asa si mie cei de la eMag mi-au spus ca trebuie tot pachetul, dar Depanero a zis ca pot trimite doar controller-ul.

  15. #375 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Deci ca sa stie toata lumea. Jegosii de la emag/depanero nu repara joystickul fara pachet. Am batut drumul degeaba ca sa imi traga teapa. Nu inteleg cum vine treaba asta. La unii le repara la altii nu...i-am zis cucoanei de acolo ca e o mizerie ce fac si ca e posibil sa raman fara consola dupa gandirea lor. Fratilor traim in Romania...fara reclamatii nu se misca absolut nimic. Nu imi ramane decat sa ma duc la primul altex sa imi iau un joystick de care nu aveam nevoie.
    Multa m**e din partea mea celor care au gandit stilul asta de garantie. Multumesc Emag

  16. #376 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Deci ca sa stie toată lumea, mie mi l-au înlocuit, l-am trimis doar pe el, si mai stiu inca vreo 3 persoane pe un grup de FB care au făcut la fel. Nu înțeleg ce s-a întâmplat la tine. Unde ai bătut drum? Aia de la eMag si mie mi-au zis sa trimit tot, dar Depanero mi-a răspuns clar, in scris, ca pot trimite doar controller-ul. Înainte sa trimit eu unu n-am vorbit face to face cu nimeni, n-am cum sa merg la showroom. Doar un mesaj cu Depanero pe FB ca sa-mi confirme ca pot trimite doar controller-ul si apoi am completat cererea de trimitere la garanție din aplicația eMAG. Am împachetat si l-am trimis. Ieri am primit altu nou. Si cum zic, la fel au procedat si altii.

  17. #377 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Eu m-am dus personal pentru ca sufar de prea mult timp liber=) cu alte cuvinte e la mica intelegere si cum iti este norocul. Nu contest ca tie nu ti l-au reparat, doar zic ca e o tombola, ca tot e la moda. Rusine emag, depanero si cine se mai ocupa de garantii. E o bataie de joc la adresa consumatorilor. Sunt curios daca stipuleaza undeva in garantie ceva legat de tot pachetul.

  18. #378 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Cu tot pachetul e si la Altex.
    Te-am întrebat de doua ori, cu cine ai vorbit? Ai vorbit direct cu Depanero?

  19. #379 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Cum adica ai batut drum pana acolo? Service la eMag se face din aplicatie/site. Ceri curier, ambalezi, trimiti, esti contactat mai departe.

    Cat de garantie, asa a fost dintotdeauna. Nu inteleg de ce v-ati trezit acum cu totii. Daca e consola singura si se strica gamepad, duci consola cu gamepad. Daca ai consola cu joc in cutie (pachetu cu ratchet), duci pachet complet.

    Asa am patit de cand cu X360 versiunea cu Banjo.

  20. #380 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Si cu depanero si cu emag...mi-au spus scurt si dur ca era un angajat nou si ca nu ma pot ajuta in niciun fel. Si da, am prea mult timp liber, de aceea am si batut drumul pana acolo, adica pana la depanero. Nu vad ce e asa uau

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 19 of 28 FirstFirst ... 9 17 18 19 20 21 ... LastLast

Similar Threads

  1. Rata defectiunilor - PS4 By AndRewqp in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 1122 Last Post: 24-01-2018, 16:48
  2. Rata defectiunilor - Xbox One By AndRewqp in forum Microsoft Xbox One
    Replies: 140 Last Post: 31-01-2017, 19:33
  3. Rata defectiunilor - DS4 By MonkY in forum Polls
    Replies: 43 Last Post: 14-05-2016, 20:59
  4. Rata defectiunilor - Wii U By MonkY in forum Nintendo Wii U / Switch
    Replies: 6 Last Post: 05-01-2014, 22:46

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts