Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

View Poll Results: Ai avut probleme cu PS5?

Voters
114. You may not vote on this poll
  • Nu, totul e ok si merge perfect ca in prima zi

    77 67.54%
  • Probleme hardware, caz de service/garantie

    14 12.28%
  • Soft-brick, caz de service/garantie

    4 3.51%
  • Probleme software, s-au rezolvat cu update/restore

    6 5.26%
  • Inca nu am probleme, insa consola e galagioasa

    17 14.91%
  • Inca nu am probleme, insa consola se supraincalzeste

    0 0%
Multiple Choice Poll.
Page 18 of 28 FirstFirst ... 8 16 17 18 19 20 ... LastLast
Results 341 to 360 of 555

Thread: Rata defectiunilor - PS5

  1. #341 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    lucicleric: garantie.
    Banuiesc ca trebuie sa duc toata consola etc....Daca e asa mai degraba ma impusc.

  2. #342 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Cel mai probabil da. Dar mai bine iei legatura cu comerciantul sau direct cu cei care se ocupa de service si te lamuresc ei.

  3. #343 SP
    Member tmihai20's Avatar
    @lucicleric: doar cu garanție oficială. Riști să pierzi garanția și să fii nevoit să cumperi un controller nou. La fel și cu oricare problemă cu consola în sine.

  4. #344 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Quote Originally Posted by tmihai20 View Post
    @lucicleric: doar cu garanție oficială. Riști să pierzi garanția și să fii nevoit să cumperi un controller nou. La fel și cu oricare problemă cu consola în sine.
    Multam....ehh atunci astept sa includa si coil-whine-ul in garantie si ma duc atunci cu toate)

  5. #345 SP
    Senior Member Mihail's Avatar
    Quote Originally Posted by lucicleric View Post
    Banuiesc ca trebuie sa duc toata consola etc....Daca e asa mai degraba ma impusc.
    Pentru stick drift, in garantie la Orange au cerut doar controllerul. Nu au avut nevoie de consola.

  6. #346 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Quote Originally Posted by Mihail View Post
    Pentru stick drift, in garantie la Orange au cerut doar controllerul. Nu au avut nevoie de consola.
    O sa vorbesc cu cei de la emag, sa vad ce rezolv.

  7. #347 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Cineva cu consola de la eMag care a avut probleme cu triggere slabite la Dualsense? S-a rezolvat in garanție? Ati trimis doar controller-ul sau tot pachetul?

  8. #348 SP
    Member smits's Avatar
    Scrie la emag pe fb, depinde de magazin, la unele trebuie trimis tot pachetul

  9. #349 SP
    Junior Member andreics96's Avatar
    Quote Originally Posted by GabiCutlac View Post
    Cineva cu consola de la eMag care a avut probleme cu triggere slabite la Dualsense? S-a rezolvat in garanție? Ati trimis doar controller-ul sau tot pachetul?
    Și dacă le trimiți mesaj, poți sa postezi și aici răspunsul, mai suntem pe aici cu ps5 cumpărat de la emag (și eu) și vrem sa știm răspunsul pentru o eventuala problema

    Trimis de pe al meu SM-A715F folosind Tapatalk

  10. #350 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Am postat intre timp pe un grup de FB si mi-au răspuns vreo 5 persoane ca au trimis doar controller-ul si poza sau mail cu seria consolei.

  11. #351 SP
    Member iionut's Avatar
    Pentru defectul cu butonul R2 slăbit, am trimis tot pachetul la Altex: consolă + gamepad + joc și mi-au spus că chipul din gamepad e defect și vor trimite tot pachetul la Sony pentru casat.

    Iar mie îmi vor da un pachet nou sau banii înapoi. Am ales un pachet nou...

  12. #352 SP
    Phi
    Member Phi's Avatar
    Alora le trebe si consola si jocul sa incerce in-game, first hand ca intr-adevar e bulit controllerul? Ce porcarie!

    Si daca intre timp vinzi jocul sau il dai la schimb sau dai cu el de pamant ca te-ai enervat, ti-a disparut garantia?

  13. #353 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai fix asta s-a zis de cand s-a lansat pachetul cu Ratchet - nu vindeti jocul!! Va fi necesar pentru garantie!!!

    Doar ca marea majoritate au ales sa ignore ce ziceam noi pe aici.

  14. #354 SP
    Phi
    Member Phi's Avatar
    Pe mine nu ma intereseaza aspectul asta cu jocul, ca am consola luata fara, dar mi se pare aberant, o conditie absolut inutila.

    Daca e la fel si pentru bundle cu 3 jocuri, sa trebuie sa predau toate in caz ca se intampla ceva cu controller-ul, mai bine ma lipsesc de playstation, sa si le pastreze, sa le manance praful pe rafturi

  15. #355 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai da, dar e perfect normal, degeaba te razvratesti tu aici. Daca iei telefon si ai in pachet casti si incarcator, daca se strica si te duci in service, cere pachet complet tocmai in ideea in care ei trebuie sa-l dea la producator, ca sa-si ia banii inapoi pe el, iar tie iti vor da unul nou, tot in pachet complet.
    La fel si aici. Daca e bundle oficial (ala care are jocul pe cutie, nu cel vandut de comercianti cu x jocuri si controller/casti), atunci da, trebuie dus la fel de complet si la garantie. E doar normalitate, bun simt, spune-i cum vrei sa-i spui.

  16. #356 SP
    Phi
    Member Phi's Avatar
    Nu ma razvratesc dar uite si tu: unii usersi spun ca emag/orange iti vor doar controller-ul, insa altii mai breji, vor tot pachetul. La unii se poate, la altii nu.

    Alta chestie: poate eu am in casa 4 controllere in total, ca jucam tot familionul Monopoly. De ce e normal sa ma tii pe tusa o saptamana, doua, trei pana deschizi tu controller-ul cu probleme si sa confirmi ca are probleme luandu-mi si consola?
    Eu aici includ atat cazul bundle, cat si cazul consola simpla (fara joc). Daca practica asta se aplica doar la bundle, hai ca poate inteleg punctul asta de vedere ca e cum zici tu ca trimit tot inapoi la producator , desi e cam exagerat sa schimbi tot pachetul cand poti inlocui doar controllerul, insa pentru ne-bundle-uri??

    Ca idee, acum multi ani cand aveam un telefon Samsung S3 Mini, mi s-a stricat ceva la el. L-am dat, la Flanco, doar pe el, fara incarcator, fara casti. Nu a comentat nimeni nimic. Si era chiar telefonul, adica ce aveam nevoie cel mai mult.

    In fine, sper sa n-avem probleme, sa ne tina cat mai mult. PS4 dinainte, varianta slim, m-a tinut 4 ani fara probleme, fara revizii, schimburi de pasta termica ori alte probleme cu controller-ul. Daca tine si 5-ul la fel, sunt multumit

  17. #357 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Eu inteleg logica sunt sunt exact de aceiasi parere. Dar asta e normalitatea. Faptul ca la noi se fac romanisme e partea a 2a.
    Tin minte ca acum multi ani am dus un Xbox One original in garantie la Altex, direct in service la Orhideea, dar uitasem cablul HDMI in TV. Si nu l-au acceptat pana nu m-am intors acasa, am luat cablul si l-am dus. Intr-adevar, nu m-a dus capu sa cumpar unu de undeva, dar tipa de acolo s-a uitat pe cutie si a vazut ce trebuia sa continua cutia.
    Si are sens - ei nu repara - ei doar trimit mai departe si pana primesc banii de la producator, ei au paguba costul unui produs.

    Unii poate risca, sau pur si simplu le repara ei acolo. Dar cel mai probabil, atat Xbox cat si Playstation nu sunt reparate, ci doar trimise mai departe.

  18. #358 SP
    Junior Member asfbobel's Avatar
    Mi se pare aberant sa imi ceara jocul.
    Nu am nici o problema dar am facut schimb Rachet and Clank pe Spiderman si m-ati facut curios ( emag)
    Le-am deschis un "ticket" si i-am intrebat. Revin cu raspunsul lor

  19. #359 SP
    Phi
    Member Phi's Avatar
    Imagineaza-ti sa iti ceara RC peste 20 de luni si tu nu mai ai jocul dupa 3 zile dupa ce ai cumparat consola

  20. #360 SP
    Member tmihai20's Avatar
    Se poate face rost de joc mai târziu la preț mic. Mie personal nu mi se pare exagerat să ceară să ai pachetul complet la garanție. Am auzit povești cum că de la garanție pachetele s-au întors incomplete (nu la PS5, dar la alte electronice - fără cabluri de un anumit fel). Dacă tot vor să fie atât de stricți, aștept același lucru și din partea lor. Ei pot să ceară să ai cel mult Ratchet and Clank, nu toate jocurile pe care le-ai cumpărat cu consola (fiind forțat să le cumperi cu consola). Nu mi se pare greșit să-ți ceară să păstrezi cutia lui originală, cum se face la TV-uri. Dacă trebuie transportat acel TV, ai nevoie de cutia lui originală. Dar e puțin aiurea să-ți ceară să ai cablul HDMI sau cablul USB (cum are PS5), mai ales dacă există șansa să le uite cumva).

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 18 of 28 FirstFirst ... 8 16 17 18 19 20 ... LastLast

Similar Threads

  1. Rata defectiunilor - PS4 By AndRewqp in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 1122 Last Post: 24-01-2018, 16:48
  2. Rata defectiunilor - Xbox One By AndRewqp in forum Microsoft Xbox One
    Replies: 140 Last Post: 31-01-2017, 19:33
  3. Rata defectiunilor - DS4 By MonkY in forum Polls
    Replies: 43 Last Post: 14-05-2016, 20:59
  4. Rata defectiunilor - Wii U By MonkY in forum Nintendo Wii U / Switch
    Replies: 6 Last Post: 05-01-2014, 22:46

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts