Pai e wow pentru ca incerci sa fentezi sistemul. Pe scurt, facem "romanismele" de care ne plangem cand vedem la altii si cand spunem ca vrem o tara ca afara.
Nu, totul e ok si merge perfect ca in prima zi
Probleme hardware, caz de service/garantie
Soft-brick, caz de service/garantie
Probleme software, s-au rezolvat cu update/restore
Inca nu am probleme, insa consola e galagioasa
Inca nu am probleme, insa consola se supraincalzeste
Pai e wow pentru ca incerci sa fentezi sistemul. Pe scurt, facem "romanismele" de care ne plangem cand vedem la altii si cand spunem ca vrem o tara ca afara.
Fratilor am avut produse in garantie: telefoane, masini de spalat, aragaze...si le-am dus in garantie si nimeni nu mi-a spus vreodata: nu te bagam in seama ca nu e complet pachetul. E counterproductive. Chiar aseara vorbeam cu cineva care a lucrat la emag si a zis sa ma duc linistit ca se rezolva. Suspectez ca e asa de strict din cauza lipsei de console
---------- Post added 09-11-2021 at 10:40 ----------
Cred ca nu intelegi: am sunat si mi s-a spus clar ca se poate fara. Apoi cand au fost pusi in fata faptului implinit, au zis ca nu. Care e romanismul ?Care sistem? Ca vreau sa ma duc sa il duc eu personal?
Da, ai dreptate. Vad ca scrie la termeni si conditii ca poti duce si personal produsul in service depanero.
Cred ca e mai simplu sa ceri sa vina curieru ca sa ridice produsul. Tu-i poti da doar controller-ul, nu toata consola iar in service te vor contacta pentru nelamuriri si le spui ca doar controller-ul este defect si consola merge bine.
La eMag facebook lucreaza doar incompetenti. Nu rezolvi nimic, niciodata, cu ei acolo. Doar nu stiu, nu pot, astea sunt conditiile, alte informatii nu va putem da.
Cat de "tot pachetul", s-a mai discutat si s-a dat inclusiv textul de la Altex. Vezi si tu daca e corecta informatia.
Le-am scris celor de la depanero..cu emag-ul m-am lamurit. O sa sun si pe la alte service-uri autorizate sony sa vad ei ce imi zic
---------- Post added 09-11-2021 at 11:10 ----------
Sunat la sony center baneasa...tipii de acolo au spus canu este nevoie de tot pachetul. Au vorbit cu cineva care se ocupa de service. Au zis sa mai incerc inca o data la depanero. Pot sa mai zic ceva?![]()
Pai Sony center baneasa e alta entitate. Nu inteleg de ce ai suna la ei. Sunt niste parteneri Sony in Romania.
Nu stiu...suna si la Altex, vezi ce zic si ei...
Dar ce s-a tot discutat ramane valabil - trebuie pachet complet cand il duci la garantie, ca sa se verifice seria de pe consola si controller, iar daca nu corespunde - Pa.
Faptul ca unii oameni sunt dispusi sa treaca peste lucru asta si cer poza cu seria de pe consola, e partea a doua.
Mai multi va chinuiti sa fentati sistemul decat sa faceti ce trebuie.
Nu înțeleg de ce vorbești la plural. Eu nu m-am chinuit sa fentez nimic. Asa mi-au zis Depanero din prima, ca pot trimite doar controller-ul. Am făcut ce au zis ei.
Daca ma puneau sa trimit tot pachetul imi cumpăram singur un controller nou.
Vorbesc la plural pentru ca e o discutie tipica pe forum de cand cu pachetul Ratchet si majoritatea oamenilor incearca sa fenteze ceva destul de clar - pachetul complet trebuie dus la garantie in caz de un defect, pentru a fi verificat si inlocuit, daca se ajunge acolo.
Inteleg ca e frustrant sa se strice controller-ul si sa duci consola cu totul si clar cel mai usor este sa cumperi alt controller identic (ca si culoare) si in caz de ceva, il trimiti pe ala la garantie in cateva luni (daca vrei sa fentezi sistemu) - sau acceptam faptul ca aceste controllere sunt consumabile si sunt facute in asa fel incat sa se strice foarte repede si mergem mai departe, facand o cutie cu controllere defecte.
Cat de ce ti-a spus unu sau altu prin service sau CS - hai sa nu ne mai bazam atat de mult pe oamenii aia care sunt in majoritatea timpului niste incompetenti sau pur si simplu satui pana peste cap de diversele situatii cu toate produsele posibile, de la ceasuri la frigidere.
Sincer ma gandesc daca sa cumpar un controller nou identic ca si culoare si sa il trimit in cateva luni la garantie cum spune razvan mai sus sau sa iau alta culoare si sa astept intr-o zi, un service care il poata repara pe bani
Înțeleg,e aiurea să trimiți tot pachetul pentru un controller defect,dar nu înțeleg de ce lumea evită să facă asta și caută alte compromisuri
Trimis de pe al meu SM-A528B folosind Tapatalk
SSD-ul a sosit. L-am montat si functioneaza fara probleme. Nioh complete edition ce are 49GB copiat in sub 2 minute. O sa folosesc mai mult m. 2 decat memoria interna dat fiind ca aceea nu se poare schimba (cam asta a fost motivul principal al upgrade-ului). Inca un lucru fain este ca ai direct 1Tb si nu 960gb sau ceva de genu ( cum este la hdd-uri)
^asta era pe data de 21 octombrie.
Pe data de 22 octombrie am sunat la ei ca sa vad daca pot primi consola inapoi pentru salvarile local. M-au resunat tot in aceasi zi cei de la service si raspunsul a fost nu.
Pe data de 27 octombrie am sunat din nou pentru ca sa vad unde e consola noua ...
Pe data de 29 octombrie m-au sunat ca sa imi zica de consola ca se face inlocuirea cu o consola resigilata, am fost de acord.
Pe data de 5 nov am sunat din nou sa vad ce fac cu resigilata aia, mi-au zis ca au dat cererea mea mai departe...Moment in care am intrat pe eMag si mi-am comandata consola cu cele 3 jocuri
Acum, astept sa vad cat le ia celor de la Altex pentru inlocuirea produsului. Cel mai probabil ii voi suna vineri din nou si le voi cere banii![]()
Nu cred ca poti cere banii asa de capul tau. Vezi in regulament, ce si cum poti face.
Dar back-up la salvari cu siguranta trebuia sa faci inainte.
Sa verificati mufa HDMI cand va ajunge PS5.
Un prieten si-a cumparat de la Altex PS5 si totul a fost ok cateva luni, il folosea pe un FHD fara alte chestiuni extra pe partea de video.
Il luase in aprilie iar pana in septembrie nu l-a miscat deloc. In septembrie am facut la mine acasa o seara de gaming, a venit cu PS5-ul si nu mai afisa deloc imaginea. Cand ne-am uitat la mufa HDMI, arata groaznic. El este o persoana foarte grijulie cu aparaturile, consola nu a miscat-o deloc si nu a umblat la mufa HDMI cateva luni.
Probabil a venit din fabrica cu ea deja slabita si ciobita iar cu prima ocazie cand a scos mufa HDMI s-a intamplat ruptura.
Consola a dat-o inapoi la MG, a primit banii iar la scurt timp si-a luat alta.
Oau, super nasol. Poate că mufa de la cablul HDMI n-a fost introdusă cum trebuie sau cineva a tras de cablu în timp ce era în consolă. E urâtă problema și parcă nu are cum să apară de la sine. Mufa HDMI din consolă e ruptă, așa pare.
Am mai vazut poze pe internet, cu console venite direct cu mufa sparta, deci probabil o fi fost ceva linie de productie cu probleme. Nu cred ca ai cum sa spargi tu metalu ala de la mufa, daca misti de cablu.
Nu a fost fortata.
Din momentul in care consola i-a fost livrata, el doar a montat-o si a conectat-o la TV. A functionat.
In septembrie am fost eu la el sa luam consola iar de fata cu mine a scos cablul HDMI. L-a scos perfect normal, fara sa forteze si fara sa flexeze. Acasa la mine nu a mai functionat deloc. Amandoi am avut console de mici si am avut foarte mare grija de ele. Cel mai probabil, consola lui venise deja cu partea centrala de la HDMI fisurata.
Bookmarks