Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

View Poll Results: Ai avut probleme cu PS5?

Voters
114. You may not vote on this poll
  • Nu, totul e ok si merge perfect ca in prima zi

    77 67.54%
  • Probleme hardware, caz de service/garantie

    14 12.28%
  • Soft-brick, caz de service/garantie

    4 3.51%
  • Probleme software, s-au rezolvat cu update/restore

    6 5.26%
  • Inca nu am probleme, insa consola e galagioasa

    17 14.91%
  • Inca nu am probleme, insa consola se supraincalzeste

    0 0%
Multiple Choice Poll.
Page 12 of 28 FirstFirst ... 2 10 11 12 13 14 22 ... LastLast
Results 221 to 240 of 555

Thread: Rata defectiunilor - PS5

  1. #221 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai nu e chiar asa. Tu cand mergi la garantie, controller-ul fiind parte din pachetul consolei, teoretic trebuie sa duci totu la garantie (consola, controller, joc - daca a fost bundle, cabluri, samd) si ei decid ce fac - repara/inlocuiesc controller-ul, schimba consola, dau negatie pe tot pachetul pentru ca nu vor sa-si bata capul, samd.

  2. #222 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Din ce stiu eu ce spui tu se potriveste doar daca vrei sa ti-l inlocuiasca/ sa-ti dea banii inapoi. Nu poti spune ca nu imi repari un telefon doar pentru ca nu mai am incarcatorul original. Exact acelasi lucru este si aici.

  3. #223 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai e decizia lor daca il inlocuiesc sau nu. Dar tu trebuie sa mergi cu continutul pachetului.
    Ca trec cu vederea daca nu mai ai cablu HDMI sau USB, e o alegere, dar esti obligat sa mergi cu toate.

    Posibil sa ma insel, poti intreba si in alte parti, dar eu asa stiu. Poate ne poate ajuta userul @ATX-MG.

  4. #224 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    De exemplu, daca ai cumparat o consola + joc si ai probleme cu controller-ul, trebuie sa aduci in garantie inclusiv consola si jocul, fiindca tu ai facut achizitia pachetului intreg. De asemenea, in cazul Sony se verifica o serie de serial number-uri.

  5. #225 SP
    Member Antiohh's Avatar
    @ATX-MG . Pai si in cazul in care, de exemplu, achizitionez un telefon ce are casti incluse in pachet, iar eu le stric (le pun la masina de spalat), eu pierd garantia la telefon?

  6. #226 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

    Rata defectiunilor - PS5

    Tu tot dai exemplu cu telefonul si castile intr-o discutie despre console, in special PS5.

    La consola este asa cum s-a zis mai sus. Asta fiind cerinta de la Sony probabil. That simple.

    La alte produse se discuta individual.

  7. #227 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Cerința Sony e o prostie. Daca mie imi roade cainele jocul si il arunc (n-am caine, da am vazut la altii) sau il pierd, am pierdut si garanția? Noroc ca n-am luat bundle, ca sigur nu păstram jocul.

  8. #228 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Tu tot dai exemplu cu telefonul si castile intr-o discutie despre console, in special PS5.

    La consola este asa cum s-a zis mai sus. Asta fiind cerinta de la Sony probabil. That simple.

    La alte produse se discuta individual.
    Eu sunt curios ce lege reglementeaza situatia la consola si care reglementeaza situatia cu telefonul. Sunt exact acelasi lucru. Vorbim despre ceva numit garantie comerciala, nu are Sony nicio treaba cu ea. Poate in relatia cu Altex are, dar eu, ca si client, nu cumpar de la Sony, cumpar de la Altex, asa ca nu ma intereseaza politica Sony.

    Eu am vorbit azi cu un avocat (prieten) si a spus ca nu cunoaste niciun text de lege pe care sa se bazeze treaba asta. Nu zice nici ca nu, ca nu se ocupa cu procese din astea, dar i se pare si lui foarte ciudat.

    Deci, pe ce baza legala se bazeaza afirmatia asta? Un text legal pe undeva?

  9. #229 SP
    Senior Member dronology's Avatar
    Vedeți și voi ce scrie în garanția produsului. Poate puteți să postați un scan aici.

  10. #230 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nu inteleg cu cine va certati aici.
    Eu am zis o informatie pe care o stiam, ca sa ajut. La fel si userul ATX/MG.

    Nu sunt eu acolo in spate care trag de sfori sa va anuleze garantia daca nu aveti pachetul complet.

  11. #231 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Eu nu ma cert cu nimeni zic doar ca mi se pare absurd si nu exista niciun motiv sa fie asa (din dovezile pe care le am in momentul de fata). Garantia comerciala este pentru a proteja consumatorul. Nici nu ma intereseaza ce scrie pe garantia de la Sony, atata timp cat stiu ce conditii sunt impuse comerciantilor in romania ca sa isi poata comercializa produsele. Ca aici nu vorbim despre ,,vicii mici,, interpretabile si trebuie sa ne uitam la politica lor.

    Eu obisnuiesc sa tin pana si toate ambalajele de la electronice, dar nu concep sa fiu pus intr-o situatie de genul si sa nu beneficiez de garantie. Plus ca nu exista niciun motiv (din ce pot decela eu, in afara de a fenta obligatiile de comerciant) sa nu poata fi cel putin reparata o consola fara controller si invers.

    Tot ce imi doresc e un text legal

  12. #232 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Am elucidat misterul. Cu plăcere.
    Attached Images Attached Images screenshot_2021-06-22-20-58-00-491_com.facebook.orca-2.jpg

  13. #233 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nu te astepta ca cei de acolo sa stie cu ce se mananca un PS5
    Dar sper sa fie asa cum zic ei si sa nu fie nevoie de joc pentru garantie, cel putin la ei.

    Discutia acum pornise de la un controller defect care ar trebui dus cu sau fara consola, in garantie.

  14. #234 SP
    Member Drag05azs's Avatar
    La Altex am intrebat daca e nevoie sa opresc jocul pt garantie. Mi s-a spus ca in caz de negatie la service , pt primirea banutilor trebuie sa ai toate accesoriile , inclusiv jocul /jocurile din pachet. In caz ca produsul intra in reparatie , nu e nevoie de joc.

    Sent from my CPH1951 using Tapatalk

  15. #235 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Din cate stiu eu, consolele nu se repara. Ce faci in cazul asta?

  16. #236 SP
    Member clax_117's Avatar
    Acum 2 ani eu am avut niste discutii deloc amicale cu emag si depanero care imi refuzau la garantie un xbox s pe motiv ca nu mai detineam cartonasul cu jocul din bundle. Dupa lungi discutii, amenintari cu OPC si dovada ca am jocul digital pe contul personal am reusit sa rezolv si mi s-a stornat suma de achizitie. In concluzie, in cazul emag, eu nu v-as recomanda sa trimiteti consola la garantie fara joc.
    Scuzati daca am fost offtopic, dar m-am gandit ca poate ajuta si experienta mea cu emag.

  17. #237 SP
    Member Drag05azs's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Din cate stiu eu, consolele nu se repara. Ce faci in cazul asta?
    Daca ai tot bundle-ul nu-i problema . Daca nu il ai complet , e ca si cum nu ai garantie , clar se vor folosi de asta. Apropo , la Ps4 nu s-a pus problema de accesorii/jocuri la negatie(nu era vb de Altex/Emag)

    Sent from my CPH1951 using Tapatalk

  18. #238 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Exact…

    Imi aduc aminte ca am patit la fel cu un X360 la emag. Pe vremea aia aveau service la crangasi, langa showroom.
    Mi-a dat RROD dupa 1 an si 10-11 luni si l-am dus la ei si mi-au zis clar ca nu accepta fara pachet complet (pe vremea aia trebuia si cutia).

    Aveam un bundle luat cu bajo kazooie, joc care nu m-a interesat absolut deloc dar am avut noroc ca i-l dadusem unui prieten si l-am putut lua inapoi fara probleme.

    Asa ca m-am intors la service cu consola si in 2 zile mi-au zis sa merg la showroom ca sa-mi dea banii inapoi (intrucat bundle-u ala nu se mai fabrica) si am luat un X360 simplu + 1 HDD de 20Gb si au mai ramas bani, pretul consolei scazand destul de mult intre timp.

  19. #239 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Nu e treaba ta daca nu se repara. Nu iti inlocuieste tot pachetul, iti inlocuieste doar componenta stricata, asa e normal. Daca nu pot sa o faca, nu e problema ta sa se descurce. Nu vinde produse atunci daca nu le poti repara. Eu nu cer produs nou, eu cer un prordus reparat. Nu poti sa mi-l dai reparat? accept ca si varianta de compromis unul nou/un produs similar.

    Tot vad chestia asta cu ,,cu ce se mananca consola,,. Consola nu are statut privilegiat in legislatie... Deci chiar nu e treaba consumatorului cum face magazinul sa iti dea un produs in conformitate cu ceea ce ai cumparat

    Faptul ca el zice ,,nu se accepta,, nu inseamna ca in instanta/cu plangere la ANPC nu se rezolva problema

  20. #240 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

    Rata defectiunilor - PS5

    Pai nu e chiar asa. Ei spun clar, chiar daca te incapatanezi tu.
    Nu se repara - se da negatie si se face stornare/se inlocuieste. Pentru asta ai nevoie de pachet complet (desi eu stiu ca nu se accepta in service daca nu e pachet complet).

    Si atunci ce faci? Ce vrei sa faca ei? Sa desfaca un alt produs ca sa-ti dea tie doar gamepad sau doar consola sau doar un cablu?
    Nu se face asa ceva. Cel putin nu la noi.

    Un prieten din spania care a patit acelasi lucru la gamepad ca si colegul de la care a pornit discutia, a dus doar gamepad in service, s-a manifestat defectul si a primit un gamepad nou.

    Nu stiu cum e normal.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 12 of 28 FirstFirst ... 2 10 11 12 13 14 22 ... LastLast

Similar Threads

  1. Rata defectiunilor - PS4 By AndRewqp in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 1122 Last Post: 24-01-2018, 16:48
  2. Rata defectiunilor - Xbox One By AndRewqp in forum Microsoft Xbox One
    Replies: 140 Last Post: 31-01-2017, 19:33
  3. Rata defectiunilor - DS4 By MonkY in forum Polls
    Replies: 43 Last Post: 14-05-2016, 20:59
  4. Rata defectiunilor - Wii U By MonkY in forum Nintendo Wii U / Switch
    Replies: 6 Last Post: 05-01-2014, 22:46

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts