Banuiesc ca discutati despre deja celebrul Trial of Archimedes. As dori sa te contrazic afirmand cu tarie ca acel gauntlet de inamici din God of War 3 in Labyrinth este incomensurabil mai greu decat aceste 3 wave-uri schioape de inamici.
Am facut trial-ul din prima incercare pe hard, terminam cu full life dar in partea a 2-a m-au surprins flacarile care ies din pereti.
Ma pregatisem psihic deja, vinul pe masa, tigarile langa, ma gandeam ca va urma o noapte lunga la cate valva s-a facut in jurul acestei parti din joc. Care a fost numarul maxim de inamici cu care trebuie sa luptam deodata aici? CINCI? Fata de vreo 30 in GOW 3? In fine, ce doresc sa subliniez este penibilitatea fara margini a celor care cer patch pentru aceasta parte a jocului. Mai ales ca personajul este overpowered as phock aici, nimeni neavand nici un motiv plauzibil sa nu aibe upgradat TOT la maxim. Am terminat campania cu aproximativ 20k orbs cu care nu mai aveam ce face.
Desi am realizat platina, pentru mine diCstractia abia acum incepe si ma mananca deja dejtele sa incep campania pe titan mode.
Nu pot sa afirm nici pe departe ca sunt expert la acest joc, de exemplu mai am fooooarte mult de lucru la sistemul de parry, cu care inca nu m-am obisnuit. Pe asta ma voi concentra in titan walkthrough.
In alta ordine de idei, vad tot felul de comparatii inutile cu precedentele jocuri din serie, pentru mine e ca si cum as alege intre propriii copii, atat de mult sunt atasat de aceasta serie, astfel ca nu voi afirma ca WOW OMFG GOW 2 RULZ si asta e rahat. Nu. Ar trebui sa fiu deranjat la stomacel sa spun asa ceva. Totodata ii inteleg pe cei care compara deoarece mai mult ca sigur nu au aceleasi sentimente precum umilul subsemnat.
Cu asta inchei: ba voi ati vazut cum arata jocu maaaaaaaa???????
Pentru strategii Trial of Archimedes, please call the folowing no: KRATOS OWNZ THE MIDNIGHT AIR!!
De-acord acum ca e mai usor, tocmai dupa postul asta am rescris altul spunand ca: "acum mi se pare mult prea usor chiar si pe Hard, fata de prima data" (fara sa par ipocrit ca vezi-Doamne oi fi eu cel mai jupan gamer din seria asta). In primul Run eram atat de "drogat" datorita noului GoW, incat uitasem de amulete, de Rage Mode, luand-o la bot de vreo 5 ori, luptand fascinat doar cu Blades of Chaos, nestiind ce se poate bara si ce nu, invatand din mers tactica. Comparatia am facut-o intr-un mod "lovely", ca si FAN-atic al seriei, nu in sensul rau, ca as fi mega dezamagit acum ca e mai usor ca GoW 2. Pt mine toate sunt speciale, fiindca povestea e aparte si isi are rolul in fiecare parte a seriei si nu poti reprosa nici un aspect din joc, doar ca sincer, ma asteptam sa fie putintel mai hard Ascension, gandindu-ma ca acum Kratos nu mai e atat de powerfull ca-n precedentele. Probabil mi s-a impregnat asta in creier, citind si vazand atatea articole despre joc, inaintea lansarii, incat eram pregatit pt "ce-i mai rau".![]()
Ieri am jucat cateva meciuri cu Vagabone si vad ca deja de astazi multi dintre voi ati terminat campania + platinum asa ca imi permit sa va deranjez si sa vad intreb daca nu intrati mai multi in seara asta ( 21:00/22:00 ) sa facem cateva meciuri de Team Favor of the Gods/ Capture the Flag si ce mai doriti voi.
Ca sa nu invadam threadul asta cu mesaje mini-spam de genul "eu o sa intru bla bla" propun sa imi oferiti mie cat mai multe multumiri.
Gata, ne-au asuprit cu patch-ul.
---------- Post added 23-03-2013 at 05:45 PM ----------
Cica la pisetelu' de Greg Miller (IGN) i-a luat 6 ore pe Normal sa treaca de Trial of Archimedes... si a facut tam-tam pe seama asta. Incredibil! Din cauza rahatului aluia cu ochi si gura, Todd Popy & Co., a trebuit sa intervina intr-un joc finalizat absolut superb, cap-coada. L-as lega de-un copac pe martalogul ala de falcos, pe o caldura torida de Sahara si as arunca furnici pe el, inainte sa ma usurez nitel pe el.
---------- Post added 23-03-2013 at 05:51 PM ----------
God of War: Ascension
Am incercat si eu din nou Trialul sa vad ce modificari a adus patchul. L-am terminat din prima incercare pe Hard. L-au transformat intr-o gluma proasta. Dupa fiecare wave de inamici primesti cam o treime din bara de viata. Dupa parerea mea, patchul asta ar fi trebuit sa modifice doar dificultatiile Normal si Easy, cele superioare sa ramana neschimbate.
Momentan sunt pe primul play pe hard in chapter 21 si jocul e intr-un mare fel. Challenging with a learning curve. Sper sa reusesc sa termin totul dintr-un singur play.
Singurul rahat care ma seaca sunt bug-urile de camera, absolut envervante, imi venea sa rup blu-ray-ul de cateva ori. Din fericire se repara cu quit-> chapter select, din pacate a trebuit sa o fac de 3 ori pana acum... Cu timpul, mai mult ca sigur o sa scoata patch pentru bug-urile astea, dar momentan sunt super frustrante. Trebuie sa refaci un chapter intreg doar pt ca s-a ***** camera.
Daca tartacuta ta este incapabila sa inteleaga ca sistemul de valori la care ne raportam este profund interpretabil, nu inseamna ca nota acordata gradului de dificultate este gresita. Ar putea sa fie, daca oximoronic ti-ar placea parfumul de pene arse si daca ne-am afla in doua lumi paralele, intr-una din ele curgand sange cald pe camp la abator. Din pacate pentru mine nu e cazul, astfel ca voita ironie lalaie nu mi se poate aplica.
Danke.
Bookmarks