Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 37 of 158 FirstFirst ... 27 35 36 37 38 39 47 87 137 ... LastLast
Results 721 to 740 of 3157

Thread: Ce fel de tara este Romania?

  1. #721 SP
    Senior Member Alexandru's Avatar
    Attached Images Attached Images romaniais-481x301.png

  2. #722 SP
    VIP Member Donely's Avatar
    Unde este FLOTA Romaniei – LISTA navelor
    Lista cu o parte dintre navele noastre rebotezate : Unde este FLOTA Romaniei - LISTA navelor

    Dosarul FLOTA – Remember

    130 de oameni cercetati, 80 de acuzati, niciun prejudiciu rezultat in urma vanzarii pe nimic a 16 nave. Dosarul „Flota” intra in galeria marilor fraude economice ale sfarsitului de secol XX. Era perioada in care Romania a iesit din „epoca de aur” si a intrat in „epoca tepelor”. „Financiarul” va propune in fiecare saptamana
    cate un dosar celebru, cu „autor necunoscut”. Astazi, despre cum au disparut „fara urma” 286 de nave.

    Odata, demult, Romania „inventa” exploatarea la scara indus- triala a petrolului, nascocea primul avion cu reactie sau era intre primele trei tari care utilizau laserul in industrie. Ei bine, am fost mai mult decat atat, vorba poetului in viata – am avut si a noua flota maritima (comerciala) a lumii. O tempora, o mores…
    La ora actuala, din toata flota romaneasca nu mai exista decat un munte de dosare penale care pluteste prin tribunalele patriei.


    Prea multe nave

    Revolutia din decembrie 1989, sau cum vreti sa-i spuneti, ne-a prins cu 286 de nave in stare de functionare, toate aflate in dotarea flotei maritime comerciale. Ele se aflau in administrarea fostei intreprinderi de stat Navrom Constanta. Asa cum am mai spus, dar ar fi bine s-o repetam de mai multe ori pe parcursul acestui material, in topul mondial al flotelor comerciale Romania ocupa atunci locul 9.
    Insa o minte luminata s-a gandit ca o asemenea armada era de neconceput si greu de condus, asa ca, la data de 15 mai 1990, intreprinderea de stat a fost sparta in trei companii: Navrom, Romline si Petromin. Dintre acestea, Petromin a primit 89 de nave de cel mai mare tonaj, devenind segmentul strategic al flotei comerciale. Director general al companiei a fost numit Calin Marinescu, zis „Sogunul”. Trebuie spus ca, din cele 286 de nave, cel putin 90 se aflau in diferite stadii de degradare, scoaterea lor din uz fiind mai mult decat recomandata. Raman, totusi, mai mult de 190 de nave maritime bune si foarte bune care au disparut fara urma.


    Fructul pasiunii

    Pentru ca avea vapoare mai multe si mai bune, Petromin a starnit, la vremea ei, dorintele multor afaceristi, din tara si din strainatate. Si, asa cum se intampla cu orice lucru de care trage toata lumea, din compania in cauza s-a ales praful, in doar opt ani. Rand pe rand au disparut toate navele – unele vandute pe un dolar, altele sechestrate prin porturile lumii in contul unor datorii neachitate. Sigur, va tot intrebati de ani buni, ca si in alte cazuri, cine sunt vinovatii.
    A existat si o ancheta penala, menita a face lumina in toata afacerea. S-a finalizat cu un dosar, celebru, „Flota” pe numele lui. Personajul principal era Traian Basescu, in calitatea sa de ministru al transporturilor in momentul in care navele au inceput sa intre in… „Triunghiul Bermudelor”. Nu era singurul suspect, ci a facut „echipa” cu alti 80 de acuzati.


    Acuzat de propria putere

    „Financiarul” va prezinta dosarul „Flota” asa cum a iesit el pentru prima oara din „malaxorul” anchetatorilor. Veti vedea ca multe dintre deciziile luate de oficiali guvernamentali fata de navele romanesti au fost pur si simplu stupide, asta ca sa ne exprimam gingas. Altele pot fi catalogate drept rau intentionate. Ramane ca dumneavoastra sa judecati, pentru ca instanta a decis ca nu exista niciun prejudiciu in toata afacerea.
    Retine atentia faptul ca dosarul ce il incrimineaza pe Traian Basescu de „scufundarea” flotei romanesti – cazul Petromin – nu a fost deschis de adversarii politici din PSD, ci de colegi din Partidul Democrat, chiar pe vremea cand Traian Basescu se afla la putere. Instrumentat pentru prima oara in 1999 (procuror general era chiar Mircea Criste, un fost membru PD), dosarul il acuza pe Traian Basescu de faptul ca, in 1991, in calitate de ministru al transporturilor, a semnat celebrul contract de asociere cu firma norvegiana „Klaveness” careia, practic, i-au fost vandute 16 nave maritime cu un dolar bucata. In urma acestui contract, partea romana s-a ales fara nave, dar si cu datorii de aproximativ 20 de milioane de dolari la o banca din Oslo.


    Capetele de acuzare

    Acuzatiile au fost constituite pe baza verificarilor facute de Directia Generala a Controlului Financiar de Stat la Compania de Navigatie Maritima Petromin SA Constanta. In dosar sunt consemnate urmatoarele ilegalitati: „In toate cazurile, infiintarea companiilor din strainatate (ale Petromin – n.r.) nu au avut aprobarea Guvernului Romaniei asa cum prevad dispozitiile Decretului-lege nr. 104 din 30 martie 1990.
    Documentele de infiintare si functionare a acestor companii au fost aprobate de Basescu Traian – ministrul transporturilor. Navele apartinand Petromin SA Constanta au arborat pavilion liberian tot prin ordin al ministrului transporturilor, incalcandu-se astfel dispozitiile Decretului nr. 443/1972, ramas in vigoare pana la aparitia Ordonantei Guvernului Romaniei nr. 42 din 29 august 1997, cand a fost abrogat in mod expres de guvernarea CDR. Prejudiciul produs Petromin SA Constanta prin managementul necorespunzator in perioada 1991-1999 este estimat la peste 150 de milioane de dolari”.


    Falimentul profitabil. Pentru cine?


    Petromin a disparut in urma unor decizii menite a o face profitabila. Cel putin asa au sustinut cei implicati in afacere, in frunte cu Traian Basescu. Potrivit documentelor de la Parchet, in baza unei note a Ministerului Transporturilor (fara numar si data), pe 31 martie 1991 s-a stabilit necesitatea obtinerii unui credit de 45 de milioane de dolari pentru retehnologizarea a 15 nave apartinand Petromin. Peste nici doua saptamani, pe 11 aprilie, Traian Basescu, in calitate de ministru al transporturilor, semna la Oslo, impreuna cu reprezentantii Petromin si ai firmei norvegiene Klaveness, o scrisoare de intentie prin care se convenea infiintarea unei companii mixte romano-norvegiene, cu sediul in Liberia, pentru exploatarea a 16 nave romanesti. Conditia era ca partea norvegiana sa asigure obtinerea acelui credit de 45 de milioane de dolari necesar retehnologizarii navelor.


    Ministru si director

    Zis si facut. La data de 14 mai 1991 s-a hotarat infiintarea companiei mixte Petroklav, cu sediul in Liberia. Ulterior, s-a renuntat la aceasta locatie, societatea fiind „mutata” in Bahamas, la data de 26 iulie 1991. Toate aceste demersuri au fost aprobate de ministrul Traian Basescu, fara ca acesta, sustine Parchetul, sa obtina si aprobarea Guvernului Romaniei, asa cum prevedea legislatia. De asemenea, navele din respectivele companii, care apartineau Petromin, au arborat pavilion liberian tot prin ordin al ministrului Basescu, desi dispozitiile in vigoare la acea vreme interziceau acest lucru. Managementul era incredintat prin contract firmei Klavenes”. In schimb, norvegienii s-au tinut de cuvant, au obtinut de la Christiania Bank din Oslo doua credite in valoare de 45 si, respectiv, 64 de milioane de dolari, imprumuturi garantate cu navele romanesti. Si pentru ca activitatea era asa de profitabila, pana in 1999, pentru a plati ratele creditului total de 109 milioane de dolari, au fost vandute zece din cele 16 nave cu care Petromin s-a asociat cu partenerul norvegian. Insa ghinion, mai ramasesera de platit 20 de milioane de dolari. Asa ca si celelalte sase nave s-au aflat in situatia de a fi arestate si vandute pentru ipoteca facuta de Christiania Bank. Potrivit datelor din dosarul „Flota”, compania Petromin nu a incasat niciun dolar din milioanele realizate de firma mixta romano-norvegiana in toata perioada 1991-1999. Iar ca tot circul sa fie complet, s-a descoperit ca in firma mixta constituita cu norvegienii, Traian Basescu a figurat ca director cand era si ministru al transporturilor.


    „Din shipping nu se castiga. Se pierde”

    Traian Basescu a sustinut intotdeauna ca navele implicate in contractul cu firma Klaveness au fost vandute formal cu un dolar catre o firma straina la care asociat unic era Petromin, pentru ca era obligatoriu acest lucru, deoarece o parte din nave reprezentau garantii suplimentare la creditul de 49 de milioane de dolari (desi in dosar figureaza un credit de 45 de mil. de dolari – n.r.). Niciodata nu a avut intentia de a instraina navele, iar dovada cea mai buna era, in viziunea actualului presedinte, faptul ca ele au ramas in inventarul Petromin, cu cheltuieli de amortisment. Vizavi de faptul ca s-a incredintat managementul unei alte firme nu pare a fi nicio problema pentru anchetatori atat timp cat firma romaneasca avea 50% din actiuni. Ramane insa o intrebare, daca era asa de bun contractul incheiat cu Klaveness, de ce Romania si-a pierdut navele si a ramas si cu datorii externe foarte mari? In urma cu aproape cinci ani (mai 2003), Traian Basescu declara presei ca „din shipping nu se castiga. Se pierde. Asta am aflat-o in 1995 de la norvegieni, cand am castigat o bursa si m-am specializat acolo. Eram si parlamentar, dar mergeam si la scoala. Ca sa faci bani cu nave trebuie sa stii cand sa le cumperi si cand sa le vinzi. Noi n-am avut asa o flota puternica si buna, cum se sustine. Era uzata sau prost facuta, pentru ca Ceausescu, in ultimii zece ani, a tinut mortis sa faca toate piesele in Romania. Nu au fost scoase la vanzare de frica, sa nu se aleaga cu dosar penal. Eu, ca ministru, nu puteam sa ma ocup de asa ceva. De astfel de lucruri trebuiau sa se ocupe Consiliul Imputernicitilor Statului si, din 1992, FPS-ul. Nu am fost directorul firmei mixte cu norvegienii, am fost presedintele onorific al consiliului de administratie. Pentru o astfel de functie onorifica nu esti platit. Eu n-am fost platit de norvegieni. Am auzit ca mi-au cautat si conturi in strainatate. N-au gasit, ca n-au ce sa gaseasca. Totul este politic. Au incercat si in 1993, a incercat si Emil Constantinescu sa ma infunde. Acum se incearca din nou. Am mai auzit ca au pus un expert – Nicu Oprea – sa faca asta, pentru ca el avea un dosar penal. Acum, acest Oprea nu mai este in tara. A facut expertiza si a fost lasat sa plece. Asa am auzit. Nu sunt vinovat si nici nu ma intimideaza cu dosarul lor”.


    Si totusi, unde sunt vapoarele?


    Traian Basescu a fost sau nu vinovat, asta nu o vom afla niciodata. La un moment dat insa, a scapat o pista foarte interesanta catre anchetatori. El a declarat ca navele cele mai bune din contractul cu Klaveness au ajuns la un membru PSD si la un taranist. „S-au batut pentru ele. Ei le-au cumparat”, declara Traian Basescu.
    Niciuna dintre institutiile statului nu a mers pe aceasta idee, a gasirii „corpului delict”. Surse politice ne-au confirmat insa partial declaratiile din urma cu cinci ani, facute de actualul presedinte. Cel putin 25 dintre navele Petromin apartin unor armatori romani, acum importanti oameni de afaceri in judetul Constanta.
    Concluzia este una trista pentru noi, hilara pentru cineva „din afara”. Aproape 300 de nave au disparut, dar nimeni nu este vinovat. Nu exista prejudiciu, nu exista fapta penala. Pentru amuzamentul dumneavoastra sa va pomenim despre cazul unui sef de serviciu la Navrom, acuzat de abuz in serviciu, fals intelectual si uz de fals. In timp ce era cercetat penal a reusit performanta sa devina… director economic la Penitenciarul Poarta Alba, cu gradul de maior. Justitia romana poate fi mandra ca, asemenea savantilor care au cutreierat Triunghiul Bermudelor, a emis doar teorii judiciare. Lipseste doar ipoteza extraterestrilor si a portii catre o alta lume…


    Romline si Navrom, giranti pentru SRL-uri

    Companiile nationale maritime Romline si Navrom au fost mult timp si principalii datornici aflati pe lista Agentiei pentru Valorificarea Activelor Bancare (AVAB) care preluase problemele Bancorex. Astfel s-a ajuns si la declansarea falimentului celor doua companii pentru a se putea recupera sume cat mai mari prin arestarea si executarea navelor care umblau hai-hui pe oceanele lumii. Romline si Navrom au avut calitatea de codebitor pentru un mare numar dintre creditele luate de diverse firme de la Bancorex. De exemplu, Navrom a garantat cu nave proprii creditele obtinute de 27 de societati private, iar pentru 11 companii private a preluat integral datoriile rezultate din creditele luate de la Bancorex.
    Si Romline a garantat cu navele proprii creditele obtinute de sase companii private de shipping, pentru trei dintre acestea preluand integral datoriile rezultate din conventii de credit incheiate cu Bancorex. De altfel, multe credite au fost luate de la Bancorex de niste SRL-uri ce aveau denumirea „shipping” in coada, dar care
    nu aveau flota proprie, ci foloseau nave inchiriate.


    Dosarul „Flota” – pe scurt

    * Dosarul „Flota” a fost instrumentat, pentru prima oara, in 1999

    * Paguba produsa statului romana fost estimata de anchetatori la peste 11.000 de miliarde de lei

    * Initial au fost cercetate 136 de persoane (80 puse sub acuzare)ca ar fi inceput si derulat fraudulos asocierea Petromin SA Constanta cu grupul de firme private Torvald Klaveness Oslo

    * In august 2004, pentru 51 dintre acuzati procurorii au separat faptele

    * Printre cei trimisi in judecata pentru comiterea unor fapte penale „in legatura directa cu modul defectuos in care si-au exercitat,cu stiinta, atributiile de serviciu” sunt fostii ministri ai transporturilor, Paul Teodoru si Aurel Novac, fostul presedinte al Fondului Proprietatii de Stat, Radu Ovidiu Sarbu, fostii secretari de stat Calin Dragomir Marinescu, Gheorghe Adrian Marinescu si Viorel Oancea

    * In 2005, procurorii DNA au separat faptele lui Traian Basescu de cele ale restului inculpatilor, motivandu-se ca seful statului beneficiaza de imunitate

    * In septembrie 2007 a fost finalizata o expertiza care a costat 140.000 de lei, prin care s-a tras concluzia ca nu a existat prejudiciu in dosarul „Flota”

    * In urma ultimei expertize realizate in februarie 2008, toti cei pusi sub acuzare au fost scosi de sub urmarire penala. Cu exceptia lui Traian Basescu. Este insa greu de crezut ca dupa ce nu va mai fi presedintele Romaniei va mai fi acuzat de ceva intrucat nu exista… prejudiciu


    Ghid pentru „pescuit” o… flota de pescuit

    Este evident ca aceeasi soarta au avut-o si alte nave din flota romaneasca. De exemplu, un alt dosar care a starnit reactii in lant a fost cel al privatizarii Companiei Romane de Pescuit Oceanic (CRPO). In urma unei anchete a fost descoperita o intreaga contrabanda cu nave aflate in patrimoniul companiei. Ca si in cazul Petromin, dosarul CRPO ascunde, dincolo de evidentele abateri de la lege comise de managerul societatii si de cumparatorii „strategici”, acte de coruptie necercetate pana la capat. Concluziile anchetei conduc catre varfurile FPS si chiar mai departe.

    Compania a fost vanduta de FPS, care detinea 51% din actiuni, catre grecii Ioannis Dimakos si Theodoros Lades contra sumei de un milion de dolari catre sfarsitul anului 1997. Cu toate acestea, grecii au avut puterea sa valorifice patrimoniul CRPO, in urma unui acord semnat de acestia cu conducerea FPS, inca de la jumatatea anului 1997. La acea data, fusese demarata procedura de declarare a falimentului societatii pentru ca nu putea onora o datorie de opt milioane de dolari catre o banca austriaca. Cercetarile politiei au scos la iveala un lung sir de falsuri in acte si vanzarea pe nimic a flotei romanesti de pescuit oceanic.

    Rechizitoriul intocmit in 1998, prin care erau acuzati Ion Crisan, fost manager al CRPO, incepand cu 12 aprilie 1996 si pana la sfarsitul anului 1997, Theodoros Lades si Ioannis Dimakos, cumparatorii companiei, aduce in atentie responsabilitatea si „contributia” sefului de atunci al FPS, Sorin Dimitriu. Logic, nu a fost incriminata nicio fapta a acestuia. Singura piesa „cazuta” a fost un simplu expert FPS. De asemenea, din ecuatie face parte Ministerul Industriei, care a emis avize pentru scoaterea din tara a doua nave sub pretextul unor necesare reparatii care ar fi trebuit facute intr-un port din Grecia. Potrivit acelorasi cercetari, Tribunalul Tulcea l-a numit administrator al CRPO pe Ioannis Dimakos in decembrie 1997, fara a verifica daca acesta a achitat pretul actiunilor cumparate de la FPS (termenul-limita era 12 ianuarie 1998). Totodata, Tribunalul Tulcea a inclus pe lista creditorilor CRPO firma Harmony Shiping International SRL din Constanta, ai carei patroni erau Dimakos si Lades, fara sa existe documente care sa ateste aceasta calitate.


  3. #723 SP
    Senior Member Strike105X's Avatar
    Cat de idiot trebuie sa fii sa vinzi flota...

  4. #724 SP
    VIP Member Donely's Avatar
    Noua bancnota care va intra in circulatie, odata cu mult anuntata iesire a Romaniei din recesiune a lui Boc !!!
    Attached Images Attached Images 84ab8b33_0010025795733_00_600.jpg

  5. #725 SP
    VIP Member Donely's Avatar
    Cum au fost, azi, SCOŞI DIN SPITAL pacienţii Spitalului Caritas. De luni, spitalul devine cămin de bătr�ni.

    Astăzi ultimii 60 de bolnavi din Spitalul Caritas au fost mutaţi �n alte unităţi sanitare ale municipalităţii. "De două zile mutăm bolnavii �n spitalele municipalităţii. Astăzi mai avem cam 60 de bolnavi, dintr-un total de 220, c�t am avut la �nceputul săptăm�nii. Este vorba despre 35 de pacienţi netransportabili din secţia Medicală, cinci din Chirurgie şi cam 20 de copii", a declarat pentru Mediafax dr. Marius Savu, directorul general al Administraţiei Spitalelor şi Serviciilor Medicale Bucureşti(ASSMB). Potrivit acestuia, bolnavii de la secţia Medicală vor fi transferaţi la spitalele "Colentina", "Sf�nta Maria" şi "Colţea", iar nou-născuţii la spitalele "Cantacuzino", "Panait S�rbu" şi "Filantropia".

    Guvernul a sistat finanţarea pentru 60 de spitale

    Guvernul va sista �ncep�nd de vineri finanţarea centrală pentru 60 de spitale, iar alte 7 unităţi spitaliceşti vor fi transformate �n cămine de bătr�ni, cu fonduri guvernamentale prin Ministerul Muncii, potrivit unor hotăr�ri adoptate ieri de Executiv, a anunţat Attila Cseke, ministrul Sănătăţii.

    Din cele 67 de spitale care nu vor mai primi finanţare specifică de la Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS), 41 au o singură linie de gardă, 15 nu au linie de gardă şi doar o singură unitate are două linii de gardă - spitalul Comăneşti, se arată �ntr-un comunicat al Ministerului Sănătăţii (MS).

    "�n urma analizelor şi a metodologiei propuse, au fost selectate pentru reprofilare 67 unităţi cu care, �ncep�nd din 1 aprilie 2011, casele de asigurări de sănătate nu vor mai �ncheia contracte", a declarat Cseke Attila.

    Conform analizei Comisiei MS, din cele 67 de unităţi sanitare, un număr de 41 au o singură linie de gardă, 15 unităţi nu au linie de gardă şi doar o singură unitate are 2 linii de gardă (Comăneşti), nerespect�ndu-se astfel criteriul de asigurare a continuităţii asistenţei medicale permanente pentru bolnavi şi cel de clasificare a spitalelor. Alte 10 spitale asigură asistenţă medicală pentru bolnavii cronici, acestea nu necesită linie de gardă.

    O parte din personalul sanitar va fi preluată �n cadrul căminelor pentru v�rstnici

    Există unităţi care funcţionează cu personal medical insuficient, precum Spitalul de Boli Cronice de la Mozăceni, Preventoriul TBC Gorneşti, Preventoriul TBC de la Poiana Ţapului, unde există un singur medic angajat, şi Spitalul de Boli Cronice de la Rucăr, unde există doar doi medici.

    Toate unităţile sanitare au locaţia la mai puţin de 45-50 km de unităţi sanitare clinice din reşedinţe de judeţ, ca urmare nici criteriul de distanţă nu este respectat, se arată �n comunicatul instituţiei.
    Personalul sanitar din cele 67 unităţi sanitare, �nsemn�nd 670,5 de medici şi 2.043,5 de asistenţi medicali, va fi preluat �n cadrul căminelor pentru v�rstnici sau pe posturile vacante din sistemul sanitar, pe aceeaşi specialitate.

    �n localităţile Ocna Mureş (AB), S�ntana (AR), Mozăceni (AG), Truşeşti (BT), Mociu (CJ), Solca (SV) vor fi redistribuite pentru cel puţin 3 luni de zile, 24 de ore din 24, 6 echipaje de urgenţă pentru a asigura intervenţiile de urgenţă. �n aceste zone nu există staţii de de ambulanţă sau staţii SMURD pentru a asigura asistenţă medicală de urgenţă.

    De asemenea, sunt 6 centre de primiri urgenţe �n spitalele din localităţile Tg. Frumos (IS), S�ntana (AR), Titu (DB), Sărmaşu (MS), Bicaz (NT), Buziaş (TM) unde Ministerul Sănătăţii analizează posibilitatea preluării finanţării, astfel �nc�t să fie continuată activitatea medicală �n aceste centre.

    Guvernul Rom�niei a aprobat ieri şi Hotăr�rea de Guvern de desfiinţare a unităţilor sanitare pentru care autorităţile locale au optat pentru accesarea programului Dezvoltarea reţelei de cămine pentru persoane v�rstnice.

    Este vorba despre Spitalul Comunal Vintilă Vodă ( Buzău), Spitalul de Boli Cronice Bocşa (Caraş Severin), Spitalul Orăşenesc Roznov( Neamţ), Spitalul de Boli Cronice Cehu Silvaniei ( Sălaj), Centrul de Sănătate Cervenia ( Teleorman), Centrul de Sănătate Furculeşti (Teleorman), Spitalul de Cronici Dr. I.T. Nicolescu Tutova ( Vaslui).

    PS. Toti cei din guvern care au luat masurile astea criminale, ar trebuie judecati pentru genocid si inalta tradare de tara si neam si executati ca pe niste criminali ordinari.
    Cat dracu trebuie sa mai ii suportam pe nemernicii astia de la guvernare in frunte cu mafiotul suprem ??? Chiar nu ne trezim ?
    Attached Images Attached Images deschidere-evacuare-og.jpg

  6. #726 SP
    Junior Member Codreanu's Avatar
    Sunt total de acord cu tine in ce priveste acuzatia de genocid.

    Capitolul I - INFRACTIUNI DE GENOCID SI CONTRA UMANITATII
    Art. 438 Genocidul
    (1) Savarsirea, in scopul de a distruge, in intregime sau in parte, un grup national, etnic, rasial sau religios, a uneia dintre urmatoarele fapte:
    a)uciderea de membri ai grupului;
    b)vatamarea integritatii fizice sau mintale a unor membri ai grupului;
    c)supunerea grupului la conditii de existenta de natura sa duca la distrugerea fizica, totala sau partiala, a acestuia;
    d)impunerea de masuri vizand impiedicarea nasterilor in cadrul grupului;

    Art. 439 Infractiuni contra umanitatii

    b)supunerea unei populatii sau parti a acesteia, in scopul de a o distruge in tot sau in parte, la conditii de viata menite sa determine distrugerea fizica, totala sau partiala, a acesteia;

    Art. 445 Sanctionarea tentativei


    Tentativa infractiunilor prevazute �n prezentul titlu se pedepseste.

    consider intrunite conditiile pt ca astia sa infunde puscaria

  7. #727 SP
    Senior Member Strike105X's Avatar
    Avem un ungur ticalos nepasator in fruntea ministerului sanatatii nu este de mirare, mai tin minte cand ia fost aratata situatia ingrozitoare de la un spital de catre niste jurnalisti si cand l-au rugat sa faca ceva in legatura cu mizeria aceea, a Raspuns: "Eu ? nu am ce face" si asta zambind...

  8. #728 SP
    Senior Member Madk91's Avatar
    Traim intr-o tara condusa de propria indiferenta.
    Tot noi ne plangem...si tot noi stam cu mainile in san si ne dam coate unii altora. Ca de facut ceva , nu face nimeni nimic.

    O tara in care oamenii sunt superficiali si se vand pe nimicuri. Respectul nu se cumpara , se castiga.

    *Sunt curios cata lume sorteaza gunoiul. Sau mai bine zis , cata lume arunca mizeria in cosuri de gunoi?

  9. #729 SP
    VIP Member Donely's Avatar
    Hrăniţi de localnici. Cum au supravieţuit 12 bolnavi, ABANDONAŢI �NTR-UN SPITAL DESFIINŢAT DE GUVERNUL BOC !!!

    Lăsaţi fără apă, m�ncare, căldură şi chiar fără cearşafurile de sub ei, bolnavii au fost ajutaţi de localnici şi de "personalul" voluntar format dintr-o asistentă medicală şi o asistentă socială
    12 bolnavi �n stadiu terminal au supravieţuit timp de cinci zile din mila locuitorilor din P�rscov-Buzău, după ce spitalul din localitate a fost desfiinţat pe 1 aprilie. Localnicilor li s-au adăugat o asistentă şi o asistentă socială care nu i-au putut abandona pe suferinzi şi i-au �ngrijit zi de zi, fără să fie plătite.
    Bolnavii rămăseseră p�nă şi fără cearşafuri sub ei, pentru că trebuia predat inventarul.
    �n momentul �nchiderii, �n spital se aflau 30 de bolnavi cu afecţiuni incurabile. Ultimii 12 dintre ei au fost transferaţi abia �n cursul zilei de ieri - unii ajung�nd �n centre pentru bătr�ni, iar alţii la Săpoca.

    "Am �ncercat să mai avem grijă de ei pentru că sunt ai nimănui"

    Majoritatea pacienţilor abandonaţi �n spital sunt bătr�ni, care nu au o familie şi pentru care nu fuseseră găsite �ncă locuri �n alte spitale. Ei au fost hrăniţi zi de zi de localnicii cărora li s-a făcut milă de ei, ştiind că nu au unde să fie trimişi, deocamdată.

    "Astăzi am m�ncat nişte sarmale pe care ni le-au adus oamenii de aici din sat, sunt oameni cu suflet mare", mărturisea luni unul dintre pacienţii rămaşi �n spital. "Ieri a venit preotul şi c�ţiva localnici care le-au adus c�te ceva de m�ncare. Nu puteam să-i lăsăm �n stradă. Am venit aici �n fiecare zi şi am �ncercat să mai avem grijă de ei pentru că sunt ai nimănui. �n ultimele zile, nu am mai avut lenjerie pentru paturi, au dormit pe vinilul saltelei, pentru că saltelele au fost predate de cei care le aveau �n gestiune. La spălătorie nu mai lucrează nimeni şi de aceea sunt at�t de murdare rufele pacienţilor.

    Căldura s-a oprit �n momentul �n care celelalte clădiri din curtea spitalului au fost sigilate pentru că personalul a plecat la redistribuire", a declarat Mia Şerban, o asistentă de la spitalul din P�rscov. La r�ndul său, asistentul social care a lucrat �n fostul spital de la P�rscov a declarat marţi că, �n ultimele zile, condiţiile din fostul spital au fost greu de suportat pentru pacienţi. Sursa citată susţine că spitalul nu a mai fost �ncălzit �n ultimele zile şi nici apă nu a mai fost la robinete.

    "N-am familie, ei erau familia mea"

    Ultimii pacienţi de la P�rscov au fost transferaţi marţi cu ambulanţele, �n urma demersurilor repetate pe care le-a făcut personalul care a mai rămas �n secţie de a convinge alte centre din judeţ să-i accepte pe bolnavii nimănui.

    "Personal, am vorbit cu băiatul unei paciente din Braşov şi mi-a spus să o ducem oriunde, la un centru, la Urgenţe, numai să nu o lăsăm �n stradă. Nu au fost interesaţi să-i ducă �ntr-un azil de bătr�ni pentru că taxa �ntr-un astfel de loc este de minimum 15 milioane de lei vechi, iar mulţi dintre ei beneficiază doar de un ajutor social", a declarat marţi asistentul social care a lucrat la P�rscov.

    Ultimul pacient rămas �n spitalul din P�rscov a fost transferat şi el la căminul de bătr�ni din Aldeni-C�mpeni. Ion Cojocau are 54 de ani, iar �n urmă cu c�ţiva ani a suferit un accident rutier �n urma căruia a rămas epileptic. De trei ani, el este clientul fidel al spitalului de la P�rscov, acolo unde a fost internat �n mod repetat numai pentru a nu fi trimis pe drumuri. Marţi, despărţirea de cei care l-au �ngrijit at�ta vreme a fost extrem de grea: "Ei au fost familia mea, plecarea mea e mai ceva ca moartea. N-am familie, ei erau familia mea, �mi va fi greu fără ei".

    "Nu ne g�ndeam că un spital făcut �n 2007 se va desfiinţa at�t de repede"
    Zilele următoare, toate bunurile din saloanele spitalului de la P�rscov vor fi inventariate iar porţile centrului medical din P�rscov vor fi �nchise pentru totdeauna.

    "Am făcut trei memorii că nu suntem de acord cu cămin de bătr�ni, că n-avem susţinere financiară de nicăieri. N-am primit răspuns dec�t de la Ministerul Muncii, că trebuie să luăm măsuri să �nfiinţăm cămin de bătr�ni cu care Consiliul Local nu a fost de acord. M�ine mergem la spital şi preluăm toată gestiunea, o predăm la primărie. Urmează să luăm aparatura, preluăm, conservăm p�nă c�nd găsim pe cineva să-l preia să-l transforme �n spital. Ne-am g�ndit să facem un anunţ, poate se oferă vreun investitor să preia, să nu lăsăm clădirile ale nimănui. Dacă le lăsăm, se strică tot. Nu ne g�ndeam că un spital făcut �n 2007 se va desfiinţa at�t de repede", a declarat marţi primarul comunei P�rscov, Gheorghe Sturzu.

    PS. O tara dementa cu niste conducatori dementi !!!

    SURSA: http://m.gandul.info/reportaj/report...iintat-8132993
    Attached Images Attached Images parscov-3-mediafax-foto-ciprian-sterian-resize.jpg parscov-1-mediafax-foto-ciprian-sterian-resize.jpg parscov-4-mediafax-foto-ciprian-sterian-resize.jpg

  10. #730 SP
    VIP Member Donely's Avatar
    MEDICINA �N ROM�NIA Doctorii au confundat un copil cu o tumoră şi au vrut să opereze o femeie �nsărcinată

    Ceea ce medicilor din V�lcea li s-a părut o tumoră, �n abdomenul unei paciente, s-a dovedit a fi un baieţel de 5 kilograme, care s-a născut la scurt timp după ce specialiştii o anunţaseră pe mamă că trebuie să se pregătească de operaţie, informează stirileprotv.ro.
    Pacienta c�ntăreşte 110 kilograme, aşa că nimeni nu şi-ar fi putut da seama, la o simplă privire, că este gravidă. Femeia nu a acuzat niciun simpton.
    Medicii au cerut părerea unui internist, iar acesta i-a făcut un examen ecograf. După ce a studiat �n amănunt filmul, i-a spus pacientei că are o tumoră şi că trebuie internată pentru operaţie.
    �ntre timp, femeia a cerut să meargă la toaletă. Acolo, �n doar c�teva minute, a dat naştere unui baieţel de 5 kilograme şi jumătate.

    Conducerea SJ V�lcea spune că face anchete

    Conducerea Spitalului Judeţean de Urgenţă din R�mnicu V�lcea spune că a declanşat o anchetă internă şi că a sesizat Parchetul şi Poliţia �n cazul femeii care a fost diagnosticată greşit.

    �ntr-un comunicat de presă transmis marţi, conducerea Spitalului Judeţean din R�mnicu V�lcea precizează că pacienta a ajuns la Unitatea de Primiri Urgenţe (UPU) a spitalului luni, �n jurul orei 8.30, acuz�nd dureri lombare şi fiind consultată de medicul specialist de urgenţă.

    Potrivit sursei citate, femeia, care are obezitate de gradul al treilea, le-a spus medicilor că a avut ultima menstruaţie la sf�rşitul lunii martie.

    Conducerea spitalului susţine că pacientei i-au fost făcute "analizele uzuale", iar rezultatul acestora a confirmat suspiciunea de "afecţiune reno-urinară" şi s-a silicitat examinarea la Secţia de Boli Interne, unde femeii i-a fost făcută o ecografie abdomninală, care a relevat "modificări ale rinichiului st�ng", precum şi o "prezenţa unei alte formaţiuni", pentru care s-a solicitat examen chirurgical.

    Reprezentanţii unităţii medicale mai spun că femeii i s-a administrat tratament antispastic perfuzabil, care i-a ameliorat simptomele.

    "La orele 12.00, după perfuzie, pacienta solicită să meargă la toaletă, fiind �nsoţită de infirmieră. �n scurt timp, se constată că pacienta a născut spontan un făt viu cu semne de suferinţă fetală şi s-a intervenit de urgenţă, �ncep�ndu-se resuscitarea din partea a două echipe ale UPU, at�t pentru mamă, c�t şi pentru făt", mai spun reprezentanţii Spitalului Judeţean de Urgenţă din R�mnicu V�lcea.

    Conform acestora, după stabilizare mama şi bebeluşul au fost transportaţi cu o ambulanţă, cu medic, la "Spitalul de Obstetrică-Ginecologie şi Neonatologie", pe durata transportului copilul av�nd "suport ventilator" şi fiind dus �ntr-un incubator.

    Conducerea SJU V�lcea adaugă că �n prezent starea mamei şi copilului este "�n parametri normali".

    Conducerea Spitalului Judeţean de Urgenţă din R�mnicu V�lcea mai spune că a declanşat o anchetă internă �n acest caz şi că a sesizat Poliţia şi Parchetul.

    Femeia, Mihaela Pal, �n v�rstă de 41 de ani, care c�ntăreşte 110 kilograme, mai are trei copii şi spune că nu şi-a dat seama că este �nsărcinată, mai ales că atunci c�nd a avut greţuri a mers la medicul de familie, care a diagnosticat-o cu o afecţiune a ficatului şi i-a prescris suplimente alimentare.

    Ea spune că a mers la Camera de Gardă a Spitalului Judeţean din R�mnicu V�lcea �ntruc�t avea dureri de spate, �nsă medicii nu şi-au dat seama că este �nsărcinată şi că era �n travaliu, chiar dacă au consultat-o şi i-au făcut şi o ecografie.

    "Nu şi-au dat seama că de fapt eu eram �n travaliu. La Medicină Internă mi-au făcut ecografie şi au zis că am o tumoare abdominală, iar cei de la Camera de Gardă au crezut că am pietre la rinichi pentru că aveam dureri �n zona rinichilor. Am stat trei-patru ore la Camera de Gardă şi �n cele din urmă m-au trimis la toaletă să elimin pietrele. M-am aşezat pe toaletă ca să elimin pietrele la rinichi, �mi era rău şi acolo am născut. Am avut un şoc c�nd am văzut copilul şi am leşinat, dar m-a găsit o bătr�nă care intrase la toaletă, �ntr-o baltă de s�nge, deoarece cordonul ombilical s a rupt singur", declara femeia, care a precizat că bebeluşul are cinci kilograme şi jumătate.

    SURSA + VIDEO :http://m.gandul.info/news/medicina-i...valcea-8132153

  11. #731 SP
    Member miami's Avatar
    Asta se intampla cand doctorii tineri pleaca in strainatate si raman cei vechi si cu "mana lunga" si care habar n-au sa foloseasca un ecograf.Oricum la Valcea e crima curata in legatura cu spitalele.Am patit-o si eu cu nebunii aia cand era nevasta-mea gravida...nu stiu ce chist vazuse mioapa aia de doctora la ecograf, si ne recomanda avort, ca domne poate apar complicatii . Mi-am facut urgent programare la o clinica particulara din Sibiu unde mi s-a spus ca nu este absolut nicio problema,era doar un punct negru care apare la majoritatea cazurilor.
    Deci....numai si numai nebuni in spitalele din Valcea...saraca femeie, bine ca a nascut si nu au apucat retarzii sa o opereze .

  12. #732 SP
    Senior Member Madk91's Avatar
    In Valcea , in loc sa construiasca un spital calumea. ei fac mall-uri si biserici...trist.

  13. #733 SP
    Senior Member Strike105X's Avatar
    Mall-ul nu tine de stat... dar in schimb biserica...

  14. #734 SP
    VIP Member Donely's Avatar
    "Hingherii" de maşini schimbă tarifele. C�t TE VA COSTA RECUPERAREA UNEI MAŞINI RIDICATE

    Recuperarea maşinilor ridicate de "hingheri" s-a ieftinit cu 60 la sută �n sectorul 1 al Capitalei. Şi primăriile sectoarelor 4 şi 6 susţin că vor cere firmelor de ridicat maşini să-şi reducă tarifele. La sectorul 2 administraţia susţine că practică cele mai mici tarife şi nu are de unde să le mai scadă. Consilierii municipali pregătesc o hotăr�re prin care vor să interzică ridicarea maşinilor parcate neregulamentar �n toată Capitala.

    350 de lei plus TVA ca să-ţi recuperezi maşina din sectorul 1

    De marţi, firma CFR Transauto SA, cea care ridică maşinile pe raza sectorului1 din Capitală a redus tarifele cu 60 la sută. Bucureştenii ale căror maşini parcate neregulamentar au fost ridicate de pe raza teritorială a sectorului1 vor plăti 350 de lei plus TVA pentru recuperarea autoturismului. Tariful este valabil doar 24 de ore, timp �n care depozitarea este gratuită. După expirarea celor 24 de ore, proprietarii care nu şi-au ridicat maşinile vor plăti c�te 50 de lei pentru fiecare zi �n care maşina a stă depozitată.

    "Sancţionăm abuzurile, at�t ale firmei, c�t şi ale celor care parchează neregulamentar. Reducerea taxei de recuperare a vehiculului parcat neregulamentar era necesară, ţin�nd cont de realităţile economice actuale, de puterea de cumpărare a populaţiei. Mai mult, au fost luate măsuri şi �mpotriva firmei, �n urma reclamaţiilor venite din partea populaţiei. Măsura de ridicare a maşinilor trebuie să fie un serviciu comunitar, pentru populaţie şi nu �mpotriva acesteia, iar abuzurile comise de firmă vor fi sancţionate cu rezilierea contractului", a declarat primarul sectorului 1, Andrei Chiliman. Primarul susţine că activitatea de ridicat maşini va fi mult mai strict reglementată, străzile de pe care se vor ridica maşinile urm�nd să fie semnalizate prin montarea unor indicatoare. P�nă marţi, taxa de recuperare a unei maşini era de 833 de lei.

    Primăria sectorului 2 spune că are cele mai mici tarife

    �n sectorul 2 al Capitalei, firma care se ocupă cu ridicatul maşinilor parcate neregulamentar este Supercom. aceiaşi care asigură şi salubritatea. Pentru recuperarea unei maşini săltate de hingherii de maşini se plăteşte 500 de lei. Reprezentanţii Primăriei sectorului 2 susţin că tarifele nu pot fi reduse acestea fiind cele mai mici din Bucureşti. "Sumele percepute de SC Supercom SA, firma care se ocupă şi cu ridicare, transportul şi depozitarea maşinilor parcate illegal s-a stabilit strict �n funcţie de costurile legate de exploatarea autovehiculelor de ridicat, a combustibililor, salariilor şi asigurarea pazei. Firma practică cele mai scăzute tarife de pe piaţă iar reducerea lor ar �nsemna pierderi" ne-a precizat biroul de presă al Primăriei sectorului 2.

    Piedone:"primele 24 de ore vor fi gratuite"

    Primarul sectorului 4, Cristian Popescu Piedone a declarat pentru G�ndul, că �n luna aprilie consilierii locali vor decide cu c�t şi de c�nd vor scădea tarifele pentru ridicarea maşinilor. "Voi propune proiectul unei hotăr�ri prin care tarifele să scadă. Nu ştiu cu c�t şi asta din cauză că cei care vor hotăr� sunt consilierii locali. Mie mi se pare normal ca primele 24 de ore să fie gratuite. P�nă se dezmeticeşte omul, p�nă află ca i-a fost ridicată maşina , p�nă ajunge să şi-o recupereze trec 24 de ore şi e normal ca �n acest intervbal să nu plătească" a declarat primarul Piedone. �n sectorul 4, maşinile sunt ridicate de firma SC Autosal Expert SRL iar pentru ridicarea şi transportul maşinilor aceasta percepe o taxă de 200 şi respectiv 300 de lei iar pentru depozitare c�te 100 de lei pe zi.

    �n sectorul 6 tarifele vor scădea dar nu se ştie de c�nd

    Primarul sectorului 6, Cristian Poteraş a declarat pentru G�ndul că inteţionează să propună scăderea tarifelor pentru ridicarea maşinilor. "Voi propune consilierilor locali să se rudecă tarifele. Probabil �n prima şedinţă" a spus primarul Poteraş. �n sectorul 6, "hingherii de maşini" taxează la kilogram autovehiculele ridicate. Recuperarea unei maşini de 2,5 tone �l costă pe proprietar 850 de lei. Pentru maşinile care c�ntăresc p�nă �n 3,5 tone, taxa de recuperare a acestora este 1.500 de lei, iar pentru maşinile cu o greutate mai mare taxa este de 5.100 de lei. Preţul creşte cu �ncă 200 sau 300 de lei pentru fiecare zi de staţionare �n depozitul firmei Ilcor auto SRL.

    Consilierii municipali vor să interzică ridicarea maşinilor


    �n ultima şedinţă a CGMB, consilierii au propus interzicerea activităţii de ridicare a maşinilor �n tot Bucureştiul. Un singur vot a lipsit ca bucureştenii să scape de hingherii de maşini. Consilierii municipali au promis că vor redactat textul unei noi hotăr�ri care să interzică ridicarea maşinilor �n aşa fel �nc�t aceasta să fie de neatacat �n instanţă. Aceştia au promis că viitorul proiect de hotăr�re va fi introdus pe ordinea de zi �n prima şedinţă a CGMB din luna aprilie
    Attached Images Attached Images ridicaremasinipublimedia-victor-ciupuliga.jpg

  15. #735 SP
    Senior Member Strike105X's Avatar
    Nu m-ar deranja daca s-ar face cu cap si sa elibereze locuriile ocupate cum nesimtire, dar astia ticalosii se duc in ciuda in locuri unde stiu ca nu prea sunt parcari accesibile sau unde isi lasa omul masina doar pentru 5 min ca atunci cand se intoarce sa ii fie ridicata... nesimtire curata (cel putin aici)... mai bine fara decat sa fie doar un pretext de scos bani fara nici un benificiu pietonilor... Va urez succes sa scapati de ei desi nu mi-as face sperante.

  16. #736 SP
    Senior Member andreicristian9's Avatar
    Quote Originally Posted by Strike105X View Post
    Mall-ul nu tine de stat... dar in schimb biserica...

    Ne rugam maica si trece buba.Ce avem noi nevoie de spitale, biserici frate, biserici peste biserici.....zici ca suntem in evul mediu.

  17. #737 SP
    VIP Member Donely's Avatar
    Benzina a trecut de 6 lei/litru! Petrom scumpeste carburantii cu 9 bani pe litru!

    Pretul benzinei a trecut astazi de pragul psihologic de 6 lei pe litru, dupa ce OMV Petrom a anuntat ca va creste pretul de referinta pentru carburantii comercializati in reteaua sa de benzinarii cu 9 bani pe litru.


    PS. Sa le stea in gat la talharii astia !!!!!
    Attached Images Attached Images showthumb_resize.php.jpg

  18. #738 SP
    Senior Member Strike105X's Avatar
    Ce imi este ciuda este faptul ca de exemplu Badea a venit cu o ideie buna sa ii faca sa ieftineasca benzina... dar astia au tinuto tot cu a lor cu punguta cu bani si cu cumparatul numai in anumite zile... parca ii si intereseaza pe astia de maruntii lor si ca se cumpara o zii da si una nu, avand in vedere ca oricum vand tot aceeasi cantitate...

  19. #739 SP
    Member cristi-dinu's Avatar
    Cata organizare iti trebuie pentru a face ce zice Badea. Daca eram in stare sa ne organizam de mult era schimbata conducerea tarii.

  20. #740 SP
    VIP Member Donely's Avatar
    Quote Originally Posted by cristi-dinu View Post
    Cata organizare iti trebuie pentru a face ce zice Badea. Daca eram in stare sa ne organizam de mult era schimbata conducerea tarii.
    Asta este ideea. Bravo !!!! Dar noi suntem un popor de adormiti, de suflete ratacite...

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 37 of 158 FirstFirst ... 27 35 36 37 38 39 47 87 137 ... LastLast

Similar Threads

  1. Intrebare legata despre 2 jocuri la fel By andreiaka in forum Microsoft Xbox 360
    Replies: 3 Last Post: 10-03-2014, 13:37
  2. Ce fel de sfarsit preferi intr-un joc video? By Dant3 in forum Console Club
    Replies: 20 Last Post: 29-10-2012, 22:46
  3. Ce fel de clasa dintr-un RPG sunteti ? By Strike105X in forum Offtopic
    Replies: 18 Last Post: 29-05-2011, 11:43

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts