Si eu l-am luat acum. Sunt dispus sa fac o noapte alba pentru el, sper sa ma tina interesat destul timp.
Si eu l-am luat acum. Sunt dispus sa fac o noapte alba pentru el, sper sa ma tina interesat destul timp.
Daca nu il incepeti din prima pe Purist si faceti pe Silent Assassin ii pierdeti farmecul, mai spusese cineva de pe forum ca el intai il termina pe EASY si pe pe urma il face si pe purist, echivalentul la walkthrough-ul de pe youtube.Nu va ganditi ca Purist-ul este chiar atat de greu...
Nu este foarte greu jocul. Am vreo 6-7 ore in el, am inceput pe easy insa este foarte usor. Si eu vreau sa il termin odata iar apoi sa il joc pe Purist. Desi am vazut ca unii i-au dat note slabe pana acum, mie imi place. Il astept de atat de mult timp si e exact ce ma asteptam sa fie. Nu cred sa treaca de 15 ore in total. Povestea nu imi place deloc, mi se pare slaba iar putinele personaje pe care le-am intalnit pana acum mi s-au parut slabe. Insa, la capitolul gameplay jocul imi place foarte mult. Cel mai mult imi place fluiditatea fata de jocurile mai vechi din serie. Toate miscarile lui 47 sunt fluide, totul arata "smecher". Pana acum imi place jocul, sigur il voi termina maine si cu siguranta o sa il mai joc si pe Purist.
Cat despre Contracts, am facut doua si sunt geniale. Nu suport multiplayerul in nicun joc, dar aici e exact cum imi place mie, tot singleplayer.
Grafic arata bine, dar nu m-a impresionat. Muzica devine monotona destul de rapid, dar inca nu e enervanta. Bug-uri nu prea am intalnit. S-a intamplat odata intrun cutscene 47 sa fie altfel imbracat de cum era inainte. Dar s-a intamplat o singura data.
Toate bune si frumoase pana acum
Pai nu chiar. Fata de titlurile mai vechi, este mult mai usor pe easy. Eu cu asta l-am comparat. Dificultatea jocurilor in general a scazut foarte mult. Asta ziceam de Hitman. Face parte din aceasi categorie de jocuri usoare. Si Splinter Cell Conviction a fost mult mai usor decat Double Agent. Acelasi lucru se intampla si aici.
pai cred ca iti dai seama de dificultate pe medium,expert sau purist...nu pe easy...personal am jucat doar un singur joc pe easy: Uncharted 1 fix dupa ce mi-am luat ps3-ul...parerea mea ca easy e in general ptr oamenii care sunt nou veniti in lumea jocuriilor..
si daca ce e mai jos e corect..pai easy ar putea fi trecut la categoria cheating
EasyMedium
- Players can activate additional checkpoints
- Instinct regenerates
- Instinct will provide hints
- Enemies react more slowly than normal
Hard
- Players can activate additional checkpoints
- Instinct does not regenerate
- Instinct will provide hints
- Normal enemy presence with normal reaction times
Expert
- Players can activate additional checkpoints
- Instinct depletes when used and does not regenerate
- No Instinct hints
- Additional enemies with improved reaction time
Purist
- No player-activated checkpoints
- Instinct depletes when used and does not regenerate
- No instinct hints
- Maximum number of enemies with fastest reacton
- No Help
- No guides
- No Interface
- Only a crosshair
Am refacut un level pe purist. Poate m-a ajutat faptul ca l-am mai parcurs odata, dar nu mi s-a parut greu deloc. AI-ul nu devine mai destept, ai tu viata mai grea pentru ca nu ai chestiile enumerate in lista de mai sus. Atat.
am pierdut 5 ore ca sa descos cum trebuie al doilea nivel..
defapt primul, daca nu socotim prologul.
versatil rau, si te lasa sa improvizezi mult.
daca jucati mai jos de "hard" e cheat intr-un fel cu acele hint-uri... si se pierde tot farmecul.
placerea e sa descoperiti singuri rezolvarile.
la lvl 2 sunt peste 7 moduri sa-ti omori tinta, eu am facut 3 mici filmulete:
si cireasa de pe tort:
este gameplay si feelingul din hitmanurile vechi... per total este foarte ok.
chiar nu inteleg reviewurile in bataie de joc ce au aparut...
Poate sunt eu fan prea inflacarat hitman dar ma oftica groaznic mentalitatea asta, dupa ce ca genul asta apare o data la vreo 6 ani, strici tot farmecul jocului jucandu-l pe easy, o data ce stii unde sunt inamicii si cum se deruleaza actiunea, PURIST-ul nu este chiar atat de groaznic cum va imaginati.Eu as fi in stare sa platesc bani ca imi sterg din creier actiunea de la hitman 2/3/4 sa le rejoc pe PRO si in SA...dar de, inca nu-mi iese.
@sirandrew, misiunea aia am facut-o extrem de rapid si fara sa ma uit la walkthrouguri de pe youtube, am folosit tehnica cu otrava, mi s-a parut destul de banala.In cazul in care joci pe PURIST si faci misiunile pe SA sau fara sa te vada nimeni, zi-mi estimativ cam cat ai stat la urmatoarea misiune, desi e banala mie cred ca mi-a luat peste 30 de incercari s-o fac la perfectie.Ma complicam atat de mult si la sfarsit observ ca este extrem de simplu:
Eu as zice ca adevarata dificultate pe purist se vede in contracts care mi se pare tot mai genial.
Am incercat si eu acum dificultatea easy, tind sa cred ca dificultatea mult prea banala este raspunzatoare de acele note, trageau constant in mine 9 oameni cu automate si pur si simplu refuza sa moara iar de disguise ce sa mai zicem, tot una ca invizibilitatea.
Eu am trecut pe hard de cateva ore si imi place mai mult. Diferente foarte mari nu mi se par. Dar e mult mai bun acum. O sa il termin pe hard
Cat de bine este facut, actorul aduce mai mult a 47' de vreo 10 ori cat aducea tipu din film.
Nu pot crede cat imi place jocul,de pe la Darksiders 1 nu am mai jucat un joc care sa ma tina cu consola aprinsa si 10 ore.Credeam ca jocul se va axa mult pe publicul larg de cand am vazut toate zorzoanele alea cu Instinct & etc.Am incercat sa ma feresc cat pot de spoilere/filmulete/interviuri dar vazusem la un moment dat pe IGN cum ca au sters misiunea cu maicutele din joc, am ajuns la o faza in joc unde m-am indoit de asta, am cautat pe net si surpriza, anunt oficial:
''To be clear, we've not removed the Saints from Hitman: Absolution. Some contextual background to the assassins was added. Nothing removed.''
Sursa: http://twitter.com/Hitman/statuses/236430176907579392
Ca minus ar fi, la ce dracu s-or fi gandit cand au scos din joc servieta si w2000? forumul e oficial e plin de aceasta problema dar datorita structurii misiunilor ma-ndoiesc ca se va remedia cumva.
Dupa cateva ore de joc in care am trecut de ceva nivele si sunt inca la Part 1 (hmm..sa fie oare asa lung jocul?) impresiile sunt bune. Misto feeling-ul, unele misiuni sunt interesante, iar de bug-uri deocamdata nu m-am lovit.
Joc pe hard momentan, probabil o sa fac si al doilea run pe Purist, se pare ca sunt muuulte modalitati de a "rezolva" tintele (la una din misiuni un hint indica cel putin 12 de modalitati de kill).
---------- Post added 21-11-2012 at 12:01 AM ----------
Ceea ce am uitat sa mentionez este ca, desi realizarea e ok si gameplay-ul este pe gustul meu, jocul nu prea mai e construit pe sistemul din episoadele precedente. Nu mai e structurat pe misiuni (sau contracte, daca vreti) in care stii de la inceput ce tinta ai, iti alegi arsenalul, iti planifici abordarea etc. Acum mai degraba trebuie sa-ti faci treaba intr-o zona, dupa care treci la urmatoarea fara sa existe vreo consecinta a modului de abordare. Nu iti mai poti alege armele, nu mai ai upgrade-uri.. De multe ori are chiar un feeling de Splinter Cell Conviction.
Pe mine nu ma deranjeaza stilul de joc, dar fanii mai hardcore ai seriei s-ar putea sa ramana un pic dezamagiti.
A facut cineva precomanda la zavvi, the hut? Daca da, il rog sa imi spuna daca a primit codul pentru sniper challenge. La mine e order dispatchetde cateva zile, dar inca nu am primit codul respectiv.
Dupa o noapte alba am ajuns la 22 de ore si tot nu l-am terminat. Am jucat si putin Contracts si am refacut niste misiuni pe Purist. Chiar e altceva pe Purist. Ai viata mult mai dificila. Preferam sa fie AI-ul simtitor mai destept, dar nu e. Oricum, pana acum ii place.
chiar daca nu schimba AI-ul, desi nu stiu cum ar putea sa faca asta pe nivele avansate de dificultate le schimba viteza de reactie, multe deghizari sunt inutile din moment ce nu se regenereaza intuitia, si ce e mai important adauga multi "inamici" in puncte cheie, facand multe tactici folosite pe nivele scazute sa fie complet inutile.
Bookmarks