Nu cred ca este trofeu. Inca o chestier, in no hope left nu poti folosi skill points, deci fara gloante infinite.![]()
Nu este chiar asa de rau jocul. Mie campania lui Leon mi-a placut cel mai mult, restul le-am jucat de completare. Depinde la ce te astepti de la joc, eu m-am asteptat sa fie mai bun ca re5, si este. Chiar daca nu este la fel de bun ca cele vechi, macar a avut atmosfera mai intunecata si zombi.
RE.net :
"Zombie Mayhem
12.28.2012 13:00:00 - 01.07.2013 13:00:00
The city's crawling with zombies, take 'em out! We can't even tell how many are out there, but if you work together we're sure you'll be able to kill 50 million of them!
How to participate:
Players who defeat at least one of the target creatures during the event period.
Rule details:
- 50m zombie kills across all players
- If the target is met, all participants will be awarded an EX3 costume of their choice.
- No Campaign / Extra mode limits.
- No single / multiplayer limits.
- No difficulty setting limits.
-The [Zombie], [Bloodshot], [Shrieker], [Whopper], [Whopper Supreme], and [Zombie Dog C] kills count towards the total.
- Rankings and event stats are updated once every day
- In the event of a tie, the player with the highest number of kills under [Zombies] in the enemy list wins"
Trebuie sa fiti inregistrati pe residentevil.net ca sa participate si sa va legati contul de psn cu cel de la re.net .
Pentru cei pe xbox360 trebuie doar 15 milioane de zombie kills. Sunt mai putini care se joaca cred...
O sa las poze cu costumele EX3
“Siege Mode” will be available as a standalone DLC this coming March on the Xbox 360 and PlayStation 3, where it will be priced at $3.99 or 320 MS Points.
A Resident Evil reboot is possible, according to Capcom producer Masachika Kawata. Speaking to Eurogamer, the designer was asked if Capcom would consider changing up the series formula--perhaps making it open-world--after the polarizing reception of Resident Evil 6, to which the idea of a reboot was mentioned.
"If we did [go with an open-world], we would want to preserve what Resident Evil is and what makes it appealing to fans, while also making it accessible to new players. It would almost entail having a slight reboot to get the series into a place where it would work with open-world gameplay," he said. "That's just a personal opinion."
"A lot of decisions would have to be taken before something like that is done to the series, but it is something that…" he added. "There is a possibility."
Resident Evil reboot possible - GameSpot.com
Daca il rebooteaza si pe asta ca pe dmc e clar.
Poate cineva sa-mi explice mai exact in ce consta "open world"? Ceva gen GTA sau ceva gen cum era Resident evil 3?
O gramada de chestii inutile te pune sa faci :/ zici ca-i Resident Evil pt. copii mici :/
...tsai ma si cum ii collision detection-ul :/ noooooo, ma supar
Eu m-am prins ce-o vrut sa faca ei dardin pacate nu le-a prea iesit. Ii misto sa vezi ca ii zboara carnea acolo unde tragi insa...ma simt ca la ruleta
api asa nu-i fain.
Yup, stiu cum e, in afara de personaje, nu prea ofera sentiment de Resident Evil, de restul problemelor nu mai zic.
Eu l-am facut doar platina, sincer sa fiu nu am mai avut rabdarea necesara si nici dorinta de a le da bani pe DLC-uri.
Pai nu e doar remaster dupa cel lansat pe X360/PS3? Ca pe ala l-am jucat la vremea lui si era doar un corridor shooter.
Initial am crezut ca-i compatibil cu XOdar m-am inselat
asa ca am pornit batranul X360
...ce ma enerveaza cel mai mult (si peste asta nici in RE4 n-am putut trece) ii cum se topesc "oamenii". Ce-i asta ba?Cum sa tragi in ei...sa-i "omori" si sa se topeasca si sa stai langa ei sa vezi daca primesti gloante sau alte chestii. No asta nu-i RE. RE ii cand gasesti gloante pe mese...sub scaune...in sertare sau stiu eu pe unde...si nu 100...ca 30 sau 40.
Io-s extrem de multumit si fericit c-au scos remaster la 0 si la 1no...cum au fost alea...de ce nu le-au facut TOATE asa? Oh well iar incepem discutia asta
In 6, ca sa revin, nu-mi place nici animatia aia cand fuge LEON (ca momentan is acolo). Ce-i cu mainile alea...si cand dau sa faca sprint el repede trage aer. Pai aia trebuia sa intervina dupa 5-6 secunde de sprint :/ nu cum apas "butonu" el repede trage aer in piept si ii obosit.
Cu parere de rau tre sa spu ca eu nu-l pot lua in serios...defapt nici un resident evil (dupa 3) nu l-am luat in serios (sau mai bine zis nici un RE care n-a avut unghiuri fixe aka old school nu l-am luat in serios). Stiu ca-s o gramada de fani RE4 (nu inteleg de ce...ca de acolo s-a dus totul de rapa si povestea si gameplay-ul)dar pt. mine 4 ii tot una cu 5 si cu 6 (n-am alt sentiment cand le joc). Tot mecanica aia ii, tot "oameni" care se topesc si astepti sa apara gloante din pamant...tot aim-ul ala aiurit...problemele pe care le vad in 6 le-am vazut si in 5 si in 4 dar niciodata in "cele vechi"
Asta-i ce sa facem...pacat
*si asa o facut si cu seria Dino Crisis 1, excelent, 2 foarte bun si o scos ei 3-ul, frate, (modern la vremea aia) sa te mistit tu cum vrei...sa mergi pe unde vrei...sa nu mai ai unghiuri fixe...no care o fost rezultatul? Seria o murit. Mai bine scoteau direct Dino Stalkercare ii chiar fun.
*si asa o fost si cu Alone in the dark 4 :/ super joc (tot asa mecanica fixa) o scos aia dupa aia bazaconia aia 5 sau inferno...nici nu mai stiu cum ii zice)...rezultat 0.
Dezastru.
E totusi o diferenta intr 4,5,6. Eu sunt de acord ca sunt in mare acelasi lucru, dar macar 4 si 5 au avut o atmosfera extrem de apasatoare, care nu e deloc prezenta in 6. Mie chiar mi s-a parut un kaka maka corridor shooter cu zombie. N-a avut nicio treaba. Eu inteleg ce zici tu de vechile jocuri din serie, personal n-am fost fanul lor si nici a celorlalte shootere, dar 4 a avut atmosfera si mecanica noua la momentul respectiv, iar 5-ul mi se pare ca cel putin ca atmosfera, nu ca poveste, l-a depasit. 6-le in schimb e o monotonie cap coada, povestea n-are nicio treaba cu nimic si e boring overall. Eu nu am reusit sa il termin, m-a plictisit prea mult.
Il luasem si relativ aproape de lansare dupa ce am jucat demo-ul care m-a prins.
Bookmarks