Tocmai am primit mesaj de la emag, voi putea ridica jocul din showroom maine, not bad . Nu ma asteptam, avand in vedere ca nu stau in Bucuresti, am ales sa ridic personal ca sa nu mi bat capul cu firma de curierat
N-am primit niciodata de la ei un astfel de mesaj. Mereu am intrat personal in aplicatie ca sa verific status comanda. La tine s-a modificat ceva in status comanda, dat fiind mesajul?
De fiecare data primesc acest mesaj, si in ziua in care ajunge produsul in showroom, la fel. In aplicatie nu s a schimbat nimic, inca e la stadiul de comanda plasata.
Eu mereu cand merg la casa si achit, primesc mesajul cu "comanda dumneavoastra este gata de ridicare din showroom"
Altfel nu misca nimic. Poate sunt oamenii de acolo care trebuie sa apese niste butoane pentru notificari in momentul in care proceseaza comanda si "uita".
Am preluat comanda ta xxxx in valoare de 149,99 lei si o livram pe 25.10 in Showroom Bucuresti Crangasi ! Vei primi vesti cand o poti ridica. Ganduri bune!
Am primit si eu mesaj de la eMag , dar despre o carte de la Cartepedia, care aparent se misca mai repede.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Am primit si eu mesajul de la emag. Pot dormi linistit, o sa am jocul in ziua lansarii.
Da care-i faza? Vad ca toti ati primit ca va fi livrata AZI in showroom si nu maine cum ar fi normal...
Toti care ati primit, aveti standard edition?
Probabil azi ajunge in showroom, dar maine poate fi ridicat. Habar nu am...
Standard Ed. aici.
Ideea e sa va verificati contul. Daca apare produs ajuns in showroom, chiar daca nu v-au notificat, puteti merge sa-l achitati direct si sa-l ridicati. Eu asa fac mereu, fara notificare si merge. Poate aveti noroc si le luati azi
Acum in cont e inca la statusul ”comanda plasata”, cum zicea si colegul mai sus. Cred ca o sa dau o fuga pana in showroom dupa ce termin cursurile.
LE: Statusul comenzii s-a schimbat in ”Produse in drum spre showroom”. E clar ca merg azi pana acolo
Produse in drum spre showroom ! de unde le-or aduce ? parca vad ca in 2-3 ore ma asez la coada acolo !
Degeaba va asezati la coada, daca nu scrie in aplicatie ca fiind ajuns in showroom. Statusu ala se schimba automat cand se face receptia fizica in showroom si este scanat codul de bare de pe produs aferent fiecarei comenzi.
Ideea e ca paletul cu marfa poate sa stea neprocesat si ore/zile.
Bookmarks