Nu e asta , ei practica doar un singur produs la pretul de promotie iar restul pret normal.
O spun din experienta mea ca am cumparat ps 4 pro cu jocul tekken si mai avea un ps 4 pro dar era pus la pretul normal fiindca jocul era pus la raft.
Sau daca chiar le cauti scuze poti gandi ca ei fac un fel de sell-out(practica care o face magazine sa scape de produse expirate) cu console care au seri mai vechi daca tot vrei sa le iei partea.
@Media Galaxy
O sa aduceți varianta cu figurina pentru Shadow of The Colossus?
https://www.game.co.uk/en/shadow-of-...SOFCCOLL-_-PDP
Hello. Sunt unele cazuri in care anumite produse au promotie exclusiv online, exemplu fiind acea consola Xbox One. Intr-adevar, au mai fost situatii in care o promotie era disponibila offline si online si nu era actualizat pretul la raft. Asa cum au zis alti colegi, poti verifica pretul final la casa sau prin intermediul unui asistent de vanzari sau raion manager.
Link-ul nu mai este valabil. Nu am primit inca de la furnizor o informare cu privire la disponibilitatea unei editii suplimentare.
@Media Galaxy
Dragon Ball FighterZ PS4 are inca data de lansare 26.01.2018 pe site. Il mai trimiteti pe data asta sau are o amanare ? ( nu am primit nici un mail de confirmare comanda )
Multumec
@Media Galaxy
Skyrim pentru Nintendo Switch mai aduceti? A fost in oferta, acum nu mai apare vad.
Multumesc!
Functioneaza sistemul de dezabonare newslettere sau e doar de "entertainment"? E a 3-a oara pe anul asta cand dau dezabonare si degeaba.
Am rezolvat cu filtru de spam in thunderbird, e mai sigur asa tinand cont ca nu folosesc webmail.
@mediagalaxy: aspectul care ma deranjeaza e ca se autoactiveaza singure chiar daca dau dezabonare![]()
Am luat o pereche de casti Logitech g231 prodigy dintr-un magazin Media Galaxy. Dupa nici 3 săptămâni deja au probleme. E întrerupt firul, sau e un contact imperfect la mufa pentru ca in anumite poziții nu mai aud tot pana nu misc de fir. Am si alte casti de multi ani si e prima data când pățesc asta, deci nu cred sa fie din cauza exploatării necorespunzătoare.
Cum trebuie sa procedez pt a beneficia de garanție?
Alta varianta n-am? Nu stiu, sa le trimit prin curier cum e la eMag? Stau departe de magazin (100km).
Asa am pățit eu cu niște căști Kingston HyperX cloud 2 luate de la Media Galaxy Cluj, exact aceiași problema si mi-au anulat garanția pe motiv de exploatare necorespunzătore, deși firul nu prezenta nici un defect, era pur si simplu întrerupt in interior. Dar deh tipic romanesc sa nu iti repare nimic.
Apoi am făcut mail la Kingston UK unde le-am explicat frumos ca magazinul nostru retail mi-a anulat garanția si ca sa vezi mi-au trimis placa de sunet cu fir cu tot noua, cu un tricou Kingston si o scrisoare in care imi mulțumeau ca sunt client Kingston si isi cer scuze pentru inconvenient.
Trageți voi concluziile.
Pe mine unu ma lăsat urât de tot cu un gust amar ce se întâmplă la noi, tiganeala pentru un cablu, sa nu mai zic ca constatarea a durat vreo 10 zile si o luna OPCul... Iar in 2 zile am primit in posta firul si placa de sunet de înlocuit tocmai din UK)
In fine, doar o experienta neplăcută cu MG dar o voi împărtăși de fiecare data cand am ocazia. Si jos pălăria Kingston ca știu cum sa trateze clienții si pentru un cablu de 5 ron![]()
Salut, am comandat saptaman trecuta un Ps4 si un gamepad Marvo GT-016. Gamepadul nu functioneaza, l-am testat pe 2 calculatoare si nimic. Am fost cu el intr-un magazin fizic pentru a-l schimba/returna dar mi-au zis ca returul se face doar online. Intrebarea mea, eu voi suporta taxa de retur? E cumva o regula conform careia problema trebuie semnala in 48h (au trecut)?
Multumesc!
Bookmarks