O veste foarte buna, tine-ne la curent si cu The last of us te rog, poate avem noroc cu Ellie edition pentru ca am vazut ca s-a comercializat si in Europa.
Amazon germania, amazon uk, game.co.uk... Am urmarit pe amazon zile la rand si n-am reusit sa prind, nu stiu cum dar n-am reusit sa intru la momentul potrivit desi intram zilnic. Cum spuneam, au fost ambele variante, collectors edition si ellie edition. Poti verifica dar vei gasi stoc epuizat insa macar poti alege sa fii notificat cand intra in stoc din nou daca se va intampla lucrul asta. Am reusit sa prind Death stranding collector’s si Shenmue collector’s insa evident ca as dori sa cumpar din Romania pt a evita transportul.
Pai pana atunci ei aloca in tarile civilizate toate bucatile si ramanem fara editii. Nu inteleg de ce trebuie sa asteptam atat de mult.
Cred ca mai bine ne orientam spre alte tari/alte magazine, decat sa asteptam aiurea
Man, nu te obligă nimeni să nu pui pre-order pe alte site-uri dinafară. Nu se alocă după gradul de civilizație ci după volumul de vânzări din fiecate țară. Noi în RO la volume stăm prost mai ales la CEs și chestii de colecție. De aceea suntem la urmă. La ce te aștepți? Să le dea userul MG sau unul din noi mail la Sony: băieți începeți alocarea în România unde veți vinde maxim 50 de CEs (e cam 1000 de lei un CE, cam cât o consolă, mulți în RO nu-și permit suma asta) sau să înceapă cu UK, Germania unde vând lejer 1000 de bucăți?
Dar din păcate nici Altex, nici user-ul Media Galaxy poate schimba asta. Noi tot avem noroc cu el aici că ne mai dă câte un pont.
Eu mă bucur că Altex și Emag ne-au pus pe hartă și mai primim din când în când și noi CEs limitate. Lucrurile se mișcă în direcția care trebuie, dar din păcate nu în ritmul care l-am vrea.
Până atunci, dă pre-order pe amazon.de dacă prinzi și dacă nu let's patiently wait for news from MG.
My 2 cents,
L.
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Salutări băieți. Apelez la voi pentru că am incercat deja metodele clasice de a afla informații de la Altex, fara succes. Am plasat o comanda pe site vineri dimineață și apare in continuare "in așteptare". Nu m-a contactat nimeni telefonic sau prin e-mail...am discutat în Call Center cu cineva și nu știa nici ea ce se intampla, nu se găsește produsul (e vorba despre un TV...îl voiam pt. PS4 că mă joc pe unul vechi de vreo 10-15 ani)..numărul comenzii este ATX000002904448...
Salut. Nu are legătură cu Altex, dar efectiv nu știu unde să postez problema.
A fost ziua mea de naștere și prietenii mi-au luat Borderlands 3 pentru Xbox One in loc de Ps4 de la Carrefour.
Au fost să ceară să schimbe versiunea (nicidecum banii înapoi) și au refuzat pe baza că jocurile nu se pot returna/înlocuii.
Este in perfectă stare, sigilat, ca și luat din raft de 10 minute.
Aș vrea să îmi încerc și eu norocul, dacă nu vor și ameninț cu ANPC are vreun efect?
Nu m-am întâlnit niciodată cu astfel de problemă și nu știu cum sa procedez.
PS: 48 de ore se fac diseară la ora 19
Trimis de pe al meu ELE-L29 folosind Tapatalk
Atata timp cat nu e desigilat, n-ar trebui sa se aplice treaba cu nereturnarea jocurilor. Mergi iar si spune-le ca vei face reclamatoe la ANPC si daca nici atunci nu rezolvi, chiar fa reclamatie la ANPC. Intr-o sapt o sa ai problema rezolvata.
Ia si niste nume de angajati si un nume de manager/ sef de raion atat pentru reclamatie cat si pentu mediatizare onlone pe FB si alte canale.Vezi daca poti obtine in scris refuzul de la serviciu garantii sau de genul, desi putin probabil
Reclamatia ANPC trebuia facuta in secunda 2. Nu daca nu fac retur dupa x incercari.Lumea trebuie sa se invete ca are unele drepturi in fata comerciantilor care se comporta abuziv si ca negocierea nu e in interesul lor. Timpul pierdut nu ti-l returneaza sau compenseaza nimeni.
Nu săriți imediat la reclamatii pt orice c***t. Cica nu ar fi obligați sa le înlocuiască decat daca sunt defecte. Poti sa-l vinzi pe OLX si cu banii iti iei unu de PS4. Textu de mai jos e de pe site-ul din link.
Dacă achiziționați produse dintr-un magazin, legislația UE nu prevede posibilitatea de a le returna (pentru a le schimba sau pentru a primi banii înapoi) decât dacă au un defect. Cu toate acestea, numeroase magazine le permit clienților în mod voluntar să returneze sau să își schimbe produsele într-un anumit interval de timp, cu condiția să prezinte bonul. Pentru informații suplimentare, verificați bonul sau citiți cu atenție politica magazinului privind returnarea produselor.
https://europa.eu/youreurope/citizen...s/index_ro.htm
La multi ani! Data viitoare, poti sa le spui prietenilor ca pot cumpara de la noi, ca se rezolva repede problema cu schimbatul jocului.
Dar cu trimisul de produse resigilate (cu bateriile curse) atunci cand comanzi produse noi, cand se rezolva?
Bookmarks