Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 8 of 8 FirstFirst ... 6 7 8
Results 141 to 152 of 152

Thread: iPhone 15, 15 Plus, 15 Pro, 15 Pro Max

  1. #141 SP
    Member JohnnyUSA's Avatar

    iPhone 15, 15 Plus, 15 Pro, 15 Pro Max

    Da, asa-i. Eu doar am supus discutiei subiectul, nu stau acum stresat ca voi putea pati asa ceva. Dau ca exemplu chiar si TV-ul pe care-l am (LG OLED CX) vis-a-vis de care, n-am stat vreodata cu teama de burn-in. 1 la mana - pt ca nu-l tin pornit toata ziua; 2 la mana - teama asta de ceva ce s-ar putea intampla candva “is bad for health”.

    Uite ca, TV-ul cumparat la lansare, se prezinta in stare perfecta si acum desi, regulat il rup cu PS5-ul, in general in COD. Sa dea Dumnezeu s-o tina tot asa.

    Cat despre valva creata pe internet imediat dupa “launch day”, cu overheating & stuff, la mine nu se manifesta niciun simptom (am spus si mai sus). Poate pentru ca eu l-am primit deja pe 17.0.3 (daca bine retin), poate, nu.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #142 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Ca fapt divers, stiti cati bani a luat Jerry pentru video-ul in care a spart instant sticla la iPhone 15 Pro Max? Am facut o estimare, undeva intre 50.000$ si 70.000$. Banuiesc ca si-a scos banii pe cateva telefoane Samsung (ca tot e fan si se lauda cu al lui super Galaxy Note 10), nu?

    ---------- Post added 16-10-2023 at 11:07 ----------

    Quote Originally Posted by JohnnyUSA View Post
    Da, asa-i. Eu doar am supus discutiei subiectul, nu stau acum stresat ca voi putea pati asa ceva. Dau ca exemplu chiar si TV-ul pe care-l am (LG OLED CX) vis-a-vis de care, n-am stat vreodata cu teama de burn-in. 1 la mana - pt ca nu-l tin pornit toata ziua; 2 la mana - teama asta de ceva ce s-ar putea intampla candva “is bad for health”.

    Uite ca, TV-ul cumparat la lansare, se prezinta in stare perfecta si acum desi, regulat il rup cu PS5-ul, in general in COD. Sa dea Dumnezeu s-o tina tot asa.
    Din pacate eu am fost ghinionist rau. In living, am renuntat la 2 OLED-uri. M-a scos din minti image retention-ul... plus ca la mine merge TV-ul in draci. Si ghici ce? Am mers pe un LED de la Sony. Primul 85" a murit dupa un an. Acum, imediat dupa ce a iesit din garantie, au aparut niste pete pe ecran (de zici ca s-a strans praf sub sticla). E... ca naiba. Daca e sa pice, va pica oricum. Important e sa ai garantie...

  3. #143 SP
    Member JohnnyUSA's Avatar

    iPhone 15, 15 Plus, 15 Pro, 15 Pro Max

    Eu d’asta nu casc gura la “influenkeri”.

    Da, se poate sa fi fost eu mai norocos SAU, nu stau sa testez si sa caut semne. Stiu ca mi-ar ramane intiparite pe retina si mi-ar sari mereu in ochi. Asa ca, prefer sa nu le caut.

    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #144 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Daca Jerry n-ar fi fost asa de anti-Apple si ar fi vrut sa fie 100% fair, ar mai fi testat pe inca un 15 Pro Max. Asta macar pentru a elimina posibilitatea ca a nimerit un "bad unit". Dar nope, asa cum a zis razvanrazy, a pus "patalamaua" si cel mai probabil asa va ramane cunoscut 15 Pro Max-ul, ca fiind super usor de spart. Oh, well... eu promit ca daca-l sparg sau apare problema de burn-in, postez aici, dupa care ghici ce, tot 15 Pro Max imi iau.

  5. #145 SP
    Member JohnnyUSA's Avatar
    Tocmai pentru ca am garantie, prefer sa “experimentez” pe propria-mi piele, nu sa ma iau dupa x si y mari “influenkeri” pe internet care in goana dupa trafic like-uri si altele, sunt in stare sa faca orice ca sa impresioneze “mintile slabe”.

    Imi pare rau, dar eu nu dau cu ciocanul in el sau il torsionez sau il arunc de la etaj, doar pentru a vedea daca si cat este de rezistent. Il folosesc pentru cu totul si cu totul alte task-uri.

    Mi se pare ca mai nou, cautam “nod in papura” pentru orice, in goana dupa senzational si trafic “on-lain”.

    Cei care pica in plasa astora de mai sus, sa fie sanatosi. Totodata, si noi sa fim sanatosi


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #146 SP
    Member SkyBorg's Avatar
    Ca tot a fost menționată problema legată de transfer, am găsit un post interesant pe reddit:

    “Actually, doing the iPhone to iPhone direct transfer can lose certain data. The method that transfers the most is to got to Settings > Transfer or Reset iPhone > Get Started, and accept all prompts, allow your phone to complete an iCloud backup (free, even if you don’t pay for iCloud+) and then restore from that backup. (Or an encrypted backup onto a computer)

    The important part is a prompt that appears that says “move all app data to iCloud”. Some apps will not backup user data to iCloud any other way. For example, sleep tracking app Sleep Cycle will not transfer your sleep data to your new phone — they want you to pay a monthly fee to backup that data. But if you use the above method, that data will transfer to your new device without paying their fee to backup the data they otherwise block you from backing up to iCloud.”

    P.S: Pentru cei care încă aștepta precomenzi, recomand să mergeți direct în magazin și să întrebați ce au pe stoc. Astăzi la Altex mi-au arătat ce modele disponibile au, cu livrare a 2-a zi. Well done Altex.

  7. #147 SP
    Member ExocrathX5's Avatar
    Quote Originally Posted by SkyBorg View Post
    Ca tot a fost menționată problema legată de transfer, am găsit un post interesant pe reddit:

    “Actually, doing the iPhone to iPhone direct transfer can lose certain data. The method that transfers the most is to got to Settings > Transfer or Reset iPhone > Get Started, and accept all prompts, allow your phone to complete an iCloud backup (free, even if you don’t pay for iCloud+) and then restore from that backup. (Or an encrypted backup onto a computer)

    The important part is a prompt that appears that says “move all app data to iCloud”. Some apps will not backup user data to iCloud any other way. For example, sleep tracking app Sleep Cycle will not transfer your sleep data to your new phone — they want you to pay a monthly fee to backup that data. But if you use the above method, that data will transfer to your new device without paying their fee to backup the data they otherwise block you from backing up to iCloud.”

    P.S: Pentru cei care încă aștepta precomenzi, recomand să mergeți direct în magazin și să întrebați ce au pe stoc. Astăzi la Altex mi-au arătat ce modele disponibile au, cu livrare a 2-a zi. Well done Altex.
    Cum adică ce au pe stoc? Online/din aplicație scrie "exclusiv online" valabilitate 20.11

    La ce scamatorii se fac cu stocurile astea nimeni nu mai înțelege ce se întâmplă.

    Din curiozitate nu ai întrebat ce modele aveau disponibile? Presupun că toate erau cele de 1TB că nici naiba nu dă 9000+ lei pe un telefon când există atâtea opțiuni de cloud storage.

    Oricum dezamăgitor că AT/MG se iau după eMag și nu mai poți avea încredere în ce arată pe site. La eMag nici măcar nu ai unde să intri în contact cu cineva să îți spună o estimare, robotul ăla nu ajută cu nimic. Nici regulă la precomandă, nimic... și am și plătit comanda că poate totuși "am prioritate".

    Am văzut că pe olx vând "cu facturare la eMag după ce îi contactezi" și cică e practicat așa ceva chiar de către angajați pt. profituri meschine.

    În alte forumuri online nici nu am curajul să întreb că toți sar pe mine cu comentarii gen "da tu de ce te grăbești?" sau "aici e club de bogați".

    Mi se pare că încet încet clientul își pierde drepturile, banii nu mai valorează nimic și nu mai merge ca pe vremuri că după ce îți faci rost cu greu de bani poți să cumperi bunul dorit.

  8. #148 SP
    Member JohnnyUSA's Avatar
    Quote Originally Posted by ExocrathX5 View Post
    Cum adică ce au pe stoc? Online/din aplicație scrie "exclusiv online" valabilitate 20.11

    La ce scamatorii se fac cu stocurile astea nimeni nu mai înțelege ce se întâmplă.

    Din curiozitate nu ai întrebat ce modele aveau disponibile? Presupun că toate erau cele de 1TB că nici naiba nu dă 9000+ lei pe un telefon când există atâtea opțiuni de cloud storage.

    Oricum dezamăgitor că AT/MG se iau după eMag și nu mai poți avea încredere în ce arată pe site. La eMag nici măcar nu ai unde să intri în contact cu cineva să îți spună o estimare, robotul ăla nu ajută cu nimic. Nici regulă la precomandă, nimic... și am și plătit comanda că poate totuși "am prioritate".

    Am văzut că pe olx vând "cu facturare la eMag după ce îi contactezi" și cică e practicat așa ceva chiar de către angajați pt. profituri meschine.

    În alte forumuri online nici nu am curajul să întreb că toți sar pe mine cu comentarii gen "da tu de ce te grăbești?" sau "aici e club de bogați".

    Mi se pare că încet încet clientul își pierde drepturile, banii nu mai valorează nimic și nu mai merge ca pe vremuri că după ce îți faci rost cu greu de bani poți să cumperi bunul dorit.
    Asta cu facturarea la eMag, mi s-a parut.. de noaptea mintii.

    PS: referitor la problema cu “image retention”, se pare ca ultimul beta rezolva beleaua


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #149 SP
    Member SkyBorg's Avatar
    Quote Originally Posted by ExocrathX5 View Post
    Cum adică ce au pe stoc? Online/din aplicație scrie "exclusiv online" valabilitate 20.11

    La ce scamatorii se fac cu stocurile astea nimeni nu mai înțelege ce se întâmplă.

    Din curiozitate nu ai întrebat ce modele aveau disponibile? Presupun că toate erau cele de 1TB că nici naiba nu dă 9000+ lei pe un telefon când există atâtea opțiuni de cloud storage.

    Oricum dezamăgitor că AT/MG se iau după eMag și nu mai poți avea încredere în ce arată pe site. La eMag nici măcar nu ai unde să intri în contact cu cineva să îți spună o estimare, robotul ăla nu ajută cu nimic. Nici regulă la precomandă, nimic... și am și plătit comanda că poate totuși "am prioritate".

    Am văzut că pe olx vând "cu facturare la eMag după ce îi contactezi" și cică e practicat așa ceva chiar de către angajați pt. profituri meschine.

    În alte forumuri online nici nu am curajul să întreb că toți sar pe mine cu comentarii gen "da tu de ce te grăbești?" sau "aici e club de bogați".

    Mi se pare că încet încet clientul își pierde drepturile, banii nu mai valorează nimic și nu mai merge ca pe vremuri că după ce îți faci rost cu greu de bani poți să cumperi bunul dorit.
    Mi-a aratat o lista care parea sa aiba trei categorii: highlight cu rosu, unde se afla sigur pro max negru de 256 (mi-a sarit in ochi pentru ca ala ma interesa pe mine). Tind sa cred ca in acea categorie se aflau toate pro max-urile de 256. Am vazut si un numar (46) in dreptul PM-ului negru. Posibil sa fie numarul de oameni care mai erau in coada? Era sigur si un highlight cu galben, dar nu stiu ce device-uri erau trecute acolo sincer. Cu verde erau cam toate PM-urile de 512 si 1TB. Ma gandesc ca poate erau comandate si nerevendicate? Erau si variantele de 15 normal, plus, si pro simplu imprastiate prin toate categoriile.

    Despre eMag... nici nu mai are rost sa stresez lumea aici cu rant-ul meu Am renuntat la ideea sa obtin vreo informatie de la ei in legatura cu livrarea. Intr-o zi pare sa fie un angajat care raspunda ca nu exista nicio informatie, a 2-a zi pare sa fie robotul care zice ca primesc stoc saptamanal . Probabil sunt si ei constienti ca sunt prea mari ca sa mai fie atinsi. Un lucru foarte trist dar adevarat.

  10. #150 SP
    Member SkyBorg's Avatar
    Update: a ajuns

  11. #151 SP
    Member ExocrathX5's Avatar
    Quote Originally Posted by SkyBorg View Post
    Update: a ajuns
    Deci PM Black 256GB de la eMag si ai plasat comanda pe 15 Sep.?

    Cat timp a trecut de cand ti-a trecut de la "Plata acceptata" pe "Produse predate curierului", iar apoi sa primesti produsul? Sau ai platit prin ramburs?

    Ai mai insistat la suport clienti sau efectiv au primit stoc intre timp?

  12. #152 SP
    Member SkyBorg's Avatar
    Quote Originally Posted by ExocrathX5 View Post
    Deci PM Black 256GB de la eMag si ai plasat comanda pe 15 Sep.?

    Cat timp a trecut de cand ti-a trecut de la "Plata acceptata" pe "Produse predate curierului", iar apoi sa primesti produsul? Sau ai platit prin ramburs?

    Ai mai insistat la suport clienti sau efectiv au primit stoc intre timp?
    Plata a fost facuta in avans, a trecut in stadiul de "Plata acceptata" la cateva minute dupa ce am plasat pre-comanda. In "Produse predate curierului" a trecut pe 29 octombrie, iar produsul a fost primit pe 30.

    Ultimul mail pe care l-am trimis catre suport a fost pe data de 16 octombrie, la care nu mi-au mai raspuns deloc. Mi-am acceptat soarta si am asteptat, pur si simplu au primit stoc probabil.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 8 of 8 FirstFirst ... 6 7 8

Similar Threads

  1. Vand playstation 4 pro / ps4 pro cu 2 controllere By bloodindark in forum Bazar Sony: Console & Accesorii
    Replies: 5 Last Post: 03-10-2021, 14:58
  2. Replies: 80 Last Post: 20-04-2021, 20:55
  3. Vand Playstation 4 PRO ( PS4 PRO ) + 2 controllere si jocuri By consol3 in forum Bazar Sony: Console & Accesorii
    Replies: 2 Last Post: 05-12-2020, 00:16
  4. Replies: 96 Last Post: 13-10-2014, 18:58

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts