Pot sa iti spun sigur ca nu e chiar asa! Mai degraba legea le permite, nu prevede musai chestiile alea. Doar ca eu nu sunt dispus sa astept atat, atata timp cat am si alte variante. E si chestie de respect pentru client, daca returnezi suma fix in a 30-a zi, doar pentru ca asa iti permite legea, nu prea dai dovada de acel respect(doar o paranteza, nu cred ca e cazul).
Spre exemplu, am luat un tv samsung tot din altex, dar din magazin. Avea un port hdmi ars si un pixel mort. L-au schimbat cum l-am dus inapoi, nu a fost nevoie de nici un service. La emag am luat ceva online, l-am returnat in showroom si nimeni nu a spus nimic. E mai degraba politica Altex online, logic ar fi fost sa ma duc cu el in orice magazin.

Nu fac antireclama Altex online, pana acum n-am avut cne stie ce probleme, probabil a fost o comunicare slaba, dar pe viitor prefer sa evit chestiile de genul asta.

Pentru Rasko, au trecut 3 ore de la livrare pana cand i-am anuntat.

Oricum, consola e deja pe drum spre ei, acuma astept noutati.