Ce sa mai, n-au rivali astia de la EA cand vine vorba de marketing.
FIFA 14 Next-Gen: stadioanele au cutscene din exterior, in timp ce-n Current-Gen nu, ca doar nu are feature-ul "Living World". World-Cup 2014: brusc, si PS3/360 sunt capabile de panorame din exterior.
FIFA 14 Current-gen: are animatii mult mai putine fiind limitate consolele dpdv al memoriei comparativ cu NG. Peste noapte, acestea au capatat mai multa memorie, incat EA sa mai poata adauga 100 animatii noi (conform spuselor lor). De ce n-au fost implementate mai de mult ? Ati ghicit, pai ce mai adauga EA la 8 ani dupa primul FIFA pe "noul" engine ?!
FIFA 14 Current-Gen: n-are iarba 3D (cel putin pe PC, si presupun ca-i la fel si pe PS3/360); World Cup 2014 are. Sa nu mai zic ca si jocul arata semnificativ mai bine dpdv al iluminarii, e clar ca au stricat intentionat FIFA 14 tocmai ca WC sa se prezinte mult mai in regula, la fel au facut si cu FIFA 10, World Cup 2010 parea din alta galaxie, atata ca FIFA 09 era peste 10 dpdv grafic.

E ciudat ca nu-l lanseaza si pe PS4/XboxOne, dar sigur au ei un motiv intemeiat pentru chestia asta, e vrajeala scuza ca o foarte mare parte dintre jucatori la nivel mondial sunt inca pe CG, puteau foarte bine sa faca doua versiuni, ca nu se supara nici naiba.