RaverX: presupun ca vroiai sa spui rezolutia schimbata, pt. ca aspect ratio-ul a ramas cam la fel. La rezolutia "veche" de 1136 / 640 = 1.77 si la cea noua de 1334 / 750 = 1.77 (bine ca daca dai cu 3 zecimale iese 1.775 vs 1.778 - dar diferenta e infima). Da, intr-adevar, au fragmentat un picut iOS-ul... dar si la iPhone 6 Plus daca te gandesti acelasi ratio avem: 1920 / 1080 = 1.77. Deci nu vom vedea "bari negre" sau chestii 2x asa cum am patit-o cand s-a trecut de la iPhone 4/4S cu rezolutia de 960 / 640 = 1.5 ratio. Atunci chiar a fost dezastru.

Deci ratio-ul fiind la fel, ar trebui ca toate jocurile si aplicatiile sa ruleze la fel... insa cine doreste poate optimiza pentru noile rezolutii (si cred ca singurul lucru unde se vede este la iPhone 6 Plus, pt. ca la 6 nu e mare branza). Oricum cred ca majoritatea foloseau ca surse imagini si texturi in 1920 x 1080 si faceau downscale. Acum din cate am inteles folosesti o singura imagine si XCode 4 stie sa-ti transforme totul pt. toate device-urile iOS.

S-ar putea sa gresesc un picut, asa am inteles si eu de la cineva care programeaza pt. iOS si Android... dar pe hartie ratio-ul ramane cam la fel.