Sa revin asupra problemei cu informatii noi , ce raspuns am primit de la ALTEX :


" Va multumim pentru achizitia efectuata . In ceea ce priveste solicitarea dvs va recomandam sa va adresati magazinului vanzator in vederea remedierii situatiei . SOLICITAREA DVS A FOST INCHISA " - BANG SCURT PE 2 .


Ok ma conformez si sun magazinul , acolo dau de cel mai "fericit om de pe pamant " . II explic problema mea dupa care in 3 secunde ma transeaza " DOMNE NU SE POATE FACE NIMIC , DACA DESIGILAI PRODUSUL AICI IL INLOCUIAM PE LOC ASA NU EXISTA VARIANTE " ii raspun politicos dar daca acest joc era cumparat ca si cadou pentru un amic se schimba situatia ? " DOMNE NU MA INTERESEAZA NU AM CUM SA VA AJUT " . Ce parere aveti despre aceasta abordardare ?




In aceasta seara ma voi prezenta la ALTEX - UNIRII sa discut cu respectabilul unde o sa ii prezint si bonul , sper sa rezolv ceva la fata locului .