Quote Originally Posted by Merdiso View Post
ramonski: la faza cu multumitul ai perfecta dreptate, doar ca, prin metoda "mea" cu reducerile mai normale, ati fi reusit sa satisfaceti mai multi clienti (chiar daca nu la un nivel atat de mare, pt ca sa fim seriosi, la 1000 RON PS4 e o nimica toata) si totodata reuseati sa descurajati bisnita intr-o oarecare masura, ajutand astfel mai multi oameni care chiar doresc sa se bucure de produs, nu sa-l revanda peste 5 minute pentru a scoate profit. La 1000 RON era clar ca se vor baga toti profitorii pentru a revinde consola pe alde Olx, la 1300 nu stiu daca mai erau atat de convinsi de oferta, caci profitul era injumatatit. In fine, o noapte buna, din pacate doar eMag ce s-au mai miscat, la restul a fost Fraierday.
Man fii pe pace!
Nu am absolut nici o implicare in partea de marketing a campaniei BF.
Dar din cate am observat dupa fiecare BF sunt prezentate cifre / recorduri. Ai sa fii surprins
Si nu e vorba doar de eMAG aici ci de toti organizatorii de astfel de evenimente.
Si mai este ceva, oamenii genereaza trendul.