Exemplul di postul lui Pizzi este cel cu tehnologia nVidia folosita pentru PC. Pe PS4 nu a existat niciodata un efect cu o asemenea intensitate. Ieri am sters si eu toate update-urile ca sa vad ce lipseste. Intr-adevar, atunci cand interpui coroana unui copac intre tine si soare, apare o pata incandescenta cu cateva raze care ar trebui sa simuleze lumina puternica a soarelui printre frunze. Efectul este placut si natural daca nu insisti in a-l observa, pentru ca altfel acel efect persista indiferent cat de des ar fi frunzisul si cati copaci se interpun intre privitor si soare.

Efectul actual mi se pare natural si spectaculos. Idealul ar fi un compromis intre cele doua, este de vazut daca Ubi va face ceva in sensul asta. Sunt convins ca au ajustat ceva la iluminarea globala iar asta a condus la reducerea/ modificarea efectului local. Insa shaderul responsabil cu lumina aruncata printre frunze (ambient si arma) este la datorie, totul functioneaza verosimil si nu vad cum as putea simti ca versiunea pe care o joc acum este "downgraded".

Gata, nu va mai stresez, promit ca nu mai insist pe tema asta. Daca nu-l luati din cauza acestei povesti nu faceti altceva decat sa va privati de o experienta senzationala, bineinteles in cazul in care gustati un FPS cu elemente RPG open world care se misca si arata infinit mai bine decat multe fps-uri liniare.