Single post: Gran Turismo 5

  1. #1 SP
    Senior Member ffocus's Avatar

    Gran Turismo 5

    Gran Turismo 5 (cunoscut ca GT5), va fi al 5-lea joclol din seria Gran Turismo, produs de Polyphony Digital. Extinzand versiunea Prologue la aproape 800 de masini si 75 de circuite, GT5 promite a fi cel mai bun din serie. Ca noutati, merita mentionate: online - 16 jucatori, schimbari de vreme in timpul cursei, curse de noapte, damage, si nu in ultimul rand, licente WRC si NASCAR.

    Circuite: Circuit de Spa-Francorchamps, Circuit Zolder, Shanghai International Circuit, Circuit de la Sarthe (Le Mans), Circuit de Nevers (Magny-Cours), Hockenheimring, N�rburgring, Autodromo Nazionale Monza, Autodromo Enzo e Dino Ferrari (Imola), Fuji Speedway, Suzuka Circuit, Twin Ring Motegi, Tsukuba Circuit, Circuit de Monaco, Aut�dromo do Estoril, Circuito Permanente de Jerez, Circuit Ricardo Tormo, Brands Hatch, Silverstone Circuit, Top Gear Test Track, Daytona International Speedway, Mazda Raceway Laguna Seca, Indianapolis Motor Speedway si Infineon Raceway.

    Polyphony Digital

    - datorita lor se vinde GT-R si Evo in America
    - au proiectat sistemul multifunctional care controleaza GT-R
    - au primit acceptul de la Nissan sa proiecteze un body-kit pentru 350Z
    - colaboreaza cu Citroen pentru Citroen GT
    - GT Academy in colaborare cu Nissan
    - premiile Gran Turismo Awards




    Mic indrumar al Shumacher-ului in devenire

    I. Conduita in cursa:

    1. Regula de baza este bunul simt si respectul fata de ceilalti participanti. Nu faceti depasiri inutile si riscante, nu incercati sa blocati un concurent mai rapid decat voi, intrandu-i in fata sau jenandu-l cand va depaseste.

    2. In prima curba a cursei si in special in primul tur (cand pneurile sunt reci si emotiile mari), incercati sa mergeti calm, nu va ingramaditi in primul viraj. Nu conteaza daca ati pierdut o pozitie la start. Evitati pe cat posibil coliziunile si fiti foarte atenti la franare. Este neplacut sa fii in fruntea unei curse pentru 20 de tururi, pentru ca apoi sa fii lovit din spate de catre un intarziat care nu a fost atent si a ratat punctul de franare.

    3. Aveti mare grija cum reintrati pe traseu. Daca ati gresit un punct de franare, daca ati fost implicati intr-o coliziune, sau pur si simplu v-a aruncat vibratorul in decor, in momentul in care reintrati pe traseu, faceti manevra cat se poate de lin si paralel cu pista. Astfel, cei care vin imediat din spate sa va poata ocoli fara a fi incomodati. Concurentul iesit in decor trebuie sa acorde intotdeauna prioritate celor aflati pe circuit, pana cand este sigur sa reintre fara sa incomodeze.

    4. Nu parasiti intentionat traseul, cu scopul de a obtine un avantaj necinstit. Exista si posibilitatea ca "scurtcircuitarea" anumitor viraje sa se produca accidental (ratarea punctului de franare, evitarea unui accident, etc). In cazul acesta, daca se castiga o pozitie, aceasta trebuie cedata ocupantului de drept.


    II. Depasirea:

    1. Depasirea trebuie sa se faca in conditii de siguranta pentru ambii concurenti. Responsabilitatea manevrei de depasire este a celui care depaseste. Concurentul ce este depasit trebuie sa fie la randul sau atent pentru a nu impiedica depasirea. Cand doi sau mai multi participanti sunt apropiati ca distanta, acestia trebuie sa fie foarte atenti atat in jurul lor, in oglinzile retrovizoare cat si la indicatoarele de pe ecran ce arata distanta fata de participanti.

    2. O depasire este considerata ca fiind efectuata cu succes atunci cand, masina care depaseste, are cel putin jumatate de lungime de vehicul in fata celei pe care o depaseste. Daca imediat dupa depasire urmeaza un viraj, masina care a efectuat depasirea cu succes are prioritate in privinta trasei ideale. Daca se intampla ca doua masini sa intre intr-o curba in acelasi timp (depasirea nefiind efectuata cu succes in conditiile descrise), este indicat ca acestea sa-si pastreze partea de pista pe care s-au inscris, pentru a nu se incomoda reciproc. Nu doreste nimeni sa piarda o cursa pentru ca cineva este incapatanat.

    3. Pozitia poate fi aparata in timpul unei manevre de depasire, atata timp cat nu se considera blocaj. De asemenea, nu scoateti de pe traseu un oponent atunci cand acesta va depaseste, acordati-i spatiu de manevra.

    Blocajul este definit astfel:

    - Doua schimbari de trasa consecutive, in scopul de a proteja pozitia ocupata si a impiedica masina ce doreste sa depaseasca. Se considera impiedicare a depasirii si cazul in care masina din fata schimba trasa pentru a nu permite celei din spate sa stea la aspiratie.
    Avem si o lista cu userii acestui forum ce joaca GT5 si PSN id-urile lor:
    Nick forum PSN ID
    573ph4n rzr_10
    angelcrying i_dj_mo_i
    babulu i_babulu_i
    bartonn bartonn_dan
    capone0 insomniac131
    consol3 dark_andrei_ro
    cosminbad cosminbad
    CrissX CSX-74
    def defxvb
    Dante Dante-ACM
    Diesel Dieseliulian
    dinamovistu2008 dinamovistu2011
    eagle-eye eagle-eye1593
    Enthroll Enthroll
    evolution9 DRIFTBible
    ffocus ffocus2008
    GeOKeR i_geoker_i
    gpaul GGPauL
    GreyhounD i_GreyhounD_i
    Imouthes Imouthes78
    Imperatore conortos
    istrategie istrategie
    justamodel just_A_m0del
    kobayashi kobayashy82
    lotoganja god_of_play27
    Lynoleum hefaistos
    manivellicu pro_faraonu
    Mariusik MSK9149
    miami miami1983
    Minimize minimize
    nameless_fear nameless_fear
    nicutapa NicuTapalaga
    playgame CashFlow101
    Razvan razvanbeldescu
    reszeg reszeg
    robert_11 ROB409ERT
    RobyBoy RobyBoy2009
    rogele 1 andrei_3c
    sacalul273 i_fabian_i
    SeikQ SeikQ
    Tekken Vagabone
    Zdrutz ZdrutZ
    Attached Images Attached Images 1.jpg 2.jpg 3.jpg