Normal ca este exagerat, dar ma refer strict la termenii si conditiile lor si mai exact la faza cu:
Excluderea răspunderii:
Nu ne asumam raspundereapentru functionarea defectuoasa, virusi, daune cauzate de erori de sistem, urmarea a accesari paginii noastre.
Mi se pare normal ca site-u sa fie ca un CV, ceva de care sa fie respunzatori, ceva ce daca apare o eroare, sa fie problema lor, nu a mea ca si client.

Nu mi se pare normal sa fie exonerati prin faptu ca au precizat in termenii si conditiile faptul ca nu le pasa daca site-u are erori, ca nu e problema lor. BA DA! Site-u ESTE problema lor. Este imaginea lor si oricum ar da-o, ofera informatii eronate si ar trebui trasi la raspundere pentru asta.

Repet, daca spuneau sincer, ca nu-si permit sa onoreze comenzile, nu ma deranja. Dar cand ai site-u bulit 3-5 zile pentru ca nu s-a lucrat si nu ai oameni capabili sa verifice si sa repare orice situatie aparuta, inseamna ca esti o firma de tot *****u care nu merita atentia nimenui, pentru ca efectiv nu esti in stare sa-ti gestionezi nici propriul site, de unde sa stiu eu ca esti in stare sa-mi gestionezi comenzile/precomenzile ?