@razu

trebuie sa te contrazic. Daca citesti OG 130/2000 vei gasi acolo toata legislatie pentru comertul la distanta. Conform art. 5 de ex. in momentul in care vanzatorul primeste comanda (deci cand iti confirma, indiferent ca e confirmare telefonica sau prin email, automata sau personala) se considera ca a incheiat contract cu tine pentru furnizarea produsului/serviciului. Nu ma intelege gresit, nu am nimic cu ei, si eu am comandat de la ei (de fapt o comanda acum ar trebui sa-mi soseasca) si sunt ok oamenii. Au preturi bune, trimit jocurile in stare buna, chiar nu le poti reprosa mai nimic. Insa, ceea ce ai spus tu, ca nu au nici o obligatie este gresit. In momentul in care ti-au confirmat, se obliga sa-ti livreze, deci razvanrazy are dreptate aici. De asemenea, ce ai spus ca daca faci comanda si n-o ridici nu pot sa-ti faca nimic, este gresit. Pot sa te dea in judecata si sa-ti ceara despagubiri. Acum, daca se merita sau nu pentru 20lei taxe de curier sa se judece cu tine e alta poveste...dar, legea este destul de clara in acest sens.

Nu sunt primii, nici singurii si cu siguranta nici ultimii care patesc aceasta treaba. Au mai fost si la noi (si in afara de emag) situatii de genul, si din cate stiu eu, in afara de emag nu si-a permis nimeni sa onoreze comenzile intr-o astfel de situatie. Nu-i invinovatesc deci ca au patit ce au patit, dar sunt de acord cu razvanrazy ca nu asa trebuia sa solutioneze problema. Rezolvarea asta de gen "ne-am spalat pe maini si gata" nu este benefica in primul rand pentru ei, fiindca isi creaza o imagine de site neserios. Trebuie sa-si asume, fiindca vina este 100% a lor, nu a clientilor, nici a celor care au comandat un singur joc, si nici a celor care au comandat 100 de PS vita. Ce trebuiau sa faca, era ca fiecarui client (indiferent de dimensiunea comenzii) sa-i ofere un cod de reducere de 10% sau ceva de genul, si sa-si ceara scuze ca nu pot onora comanda. Nu sa vina cu texte din "Termeni si conditii" care de altfel oricum incalca legislatia. Deci daca ar fi sa-i dea cineva cineva in judecata sau chiar si numa sa-i reclame la OPC ar putea sa se stearga ei undeva cu termenii si conditiile invocate de ei

In fine, nu am nimic cu ei, chiar imi plac, si am sa mai comand probabil de la ei fiindca au preturi bune, dar sunt de parere ca au procedat badaran si gresit, si mai ales ca au lasat o portita pentru a fi atacat modul lor de a proceda.

Sa ne auzim numai de bine si de comenzi onorate