Single post: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?
-
VIP Member

Originally Posted by
naz
Ce ne ceri tu acum e sa cumparam din Romania, chiar daca serviciile si preturile sunt mai proaste (bun patriotismul, tine de foame). Mai doresti si o lista cu imbunatatiri pe care le vrem, dar problemele cunoscute nu le rezolvati. De parca de luna trecuta sunt probleme de genul...
Va doresc vanzari PE MASURA serviciilor voastre. O zi buna.
Absolut deloc. Nu va cer eu absolut nimic. Am scris foarte clar - evaluati toate ofertele pe care le aveti pentru a beneficia de maximul posibil pentru achizitia voastra. Toata discutia a pornit de la faptul ca am mentionat ca este posibil sa aveti o oferta mai buna pe MK X din Romania. Atat. Este doar o informatie pentru ca ma astept la lucruri bune de la acest titlu (si altele in viitor)/
Cred ca am repetat de 10 ori pe aceasta pagina ca fara preturi bune si livrari la timp nici nu intra in discutie alte elemente, acestea sunt de baza. Dar as vrea sa le discutam, ar fi interesant sa vedem ce ar fi de dorit, asta ar fi un pas inainte spre rezolvare, nu-i asa?
Ca idee, toate produsele lansate anul trecut au venit la timp in retail. Mai departe, sunt complet de acord, daca retailerul de unde ati facut precomanda nu livreaza la timp, trebuie evaluat. Daca se rezolva - ok. Daca nu - trebuie cautata o solutie mai buna.
---------- Post added 19-02-2015 at 16:08 ----------

Originally Posted by
razvanrazy
Nu se poate sa mergi la o lansare, sa te inghesui timp de 2-3h, sa vezi ca 80% din cei care primesc premii sunt copii sub 12 ani si sa pleci dezamagit ca n-ai primit nici macar un tricou, desi majoritatea celor care primesc toate prostiile le pun la vanzare in seara respectiva.
Si pentu ca ne tot ceri parerea, ce ar conta pentru mine la o precomanda ? Normal ca vreau bonus fizic, nu un DLC amarat pe care oricum nu l-as folosi niciodata (si pe care oricum nu am putut, vezi exemplu de mai sus cu Altex). Pe langa asta, vreau ca angajatii care se ocupa de dept media sa fie in stare sa-ti raspunda la intrebari simple si vreau ca in momentul in care anulez o comanda, sa nu fiu nevoit sa o anulez de 3 ori si curieru sa tot vina cu produsu (ca va bateti joc de saracii oameni care lucreaza pe salarii mizere).
Ok, pot sa sintetizez si te rog sa ma corectezi:
a. La lansari, pentru premii sa participe doar cei care au cumparat jocul (fie prin dovada chitantei de la curier, fie prin bonul din magazin).
b. La precomenzi sa fie cat mai des bonusuri fizice.
c. (aceasta parte nu tine de mine, dar o voi comunica) Sa fie mai simplu procesul de anulare.
d. (la fel, o voi comunica mai departe) Sa fie inregistrata anularea, sa nu fie transmisa de curier.
Mentionez ca nu lucrez pentru niciun retailer si nici nu sunt responsabil pentru politica de salarizare a companiilor de curierat
Dar ceea ce putem face, ma bucur sa citesc aceste informatii si le confirm alaturi de voi. Multumesc pentru timpul acordat.